Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт благоустрою військового містечка №108 КЕВ м. Житомир
Очікувана вартість
199 500,00 UAH
UA-2021-09-16-005204-c ● 2ec2bc07d06f43a887f5320ba858beb6
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КЕВ м. Житомир |
Код ЄДРПОУ: | 08492505 |
Місцезнаходження: | 10014, Україна , Житомирська обл., місто Житомир, вул. Дмитра Донцова, буд. 20 |
Контактна особа: |
Крейсман Дар'я Сергіївна +380930043104 dariakreysman@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 вересня 2021 16:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 вересня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 24 вересня 2021 13:21 |
Очікувана вартість: | 199 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 997,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Закупівля проводиться на загальну вартість на 2021 рік. Річний план закупівель затверджений рішенням Уповноваженої особи від «16» вересня 2021 року №131. Місцезнаходження: 10014, Україна, м. Житомир, вул. Дмитра Донцова, 20. Категорія замовника відповідно до ч. 4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі": Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону. Вид предмета закупівлі: Роботи. Зміст робіт, склад та якість робіт мають відповідати завданню на проектування, іншим вихідним даним, вимогам Державних будівельних норм України, іншим нормативам у галузі будівництва, а також вимогам чинних законодавчих та нормативних актів
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Поточний ремонт благоустрою військового містечка №108 КЕВ м. Житомир
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10014, Україна, Житомирська область, місто Житомир, вулиця Дмитра Донцова 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
13 жовтня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом тридцяти робочих днів. У разі затримки фінансування, протягом п'яти робочих днів після надходження коштів з бюджету на реєстраційний рахунок Замовника. | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 вересня 2021 16:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 вересня 2021 16:22 |
оголошення _поточний_ремонт.doc | |
16 вересня 2021 16:22 |
Додаток_4.doc | |
16 вересня 2021 16:22 |
Додаток_3.docx | |
16 вересня 2021 16:22 |
Додаток_2.docx | |
16 вересня 2021 16:21 |
Додаток_1.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-09-16-005204-c.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП Толочко Леонід Віталійович, Код ЄДРПОУ:2212103814
Дата подання: 28 вересня 2021 15:45
неправомірна дискваліфікація
Зміна назви документи нічким чином не впливає на інформацію яка міститься в цьому документі
Рішення замовника: Вимога відхилена
29 вересня 2021 15:03
Відповідно до розділу ІІІ Інструкція з підготовки пропозиції для участі в спрощеній закупівлі п. 6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, передбачено:
3.1.4 Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі пропозицій документи, які підтверджують відповідність пропозицій учасників технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, встановлених замовником (згідно із Додатком 2). З цією метою, Учасники, до кінцевого строку подання пропозицій, надають, відповідно до своєї початкової ціни, виконані згідно вимог Додатку 2 (у форматі imd) наступні документи:
• договірну ціну.
У складі пропозиції Учасник надає файл з розширенням 30.imd (1).imd (1).imd (1). Програмний комплекс АВК-5 не розпізнає даний файл, оскільки його розширення не відповідає вимогам до розширень для обміну даними. Відповідно, уповноважена особа Замовника не мала змоги ознайомитись з усіма документами пропозиції Учасника, які вимагались оголошенням про проведення спрощеної закупівлі.
Пропозиції подаються учасниками після закінчення строку періоду уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником. Тому, фото, надані Учасником в листі-вимозі, не підтверджують та не гарантують, що на них зображений саме той файл, що був завантажений в електронну систему в період подання пропозицій і що файл, наданий у пропозиції не являється пошкодженим.
На підставі п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону Замовник відхиляє пропозицію Учасника, як таку, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Згідно ч. 20 ст. 14 Закону рішення та дії замовника можуть бути оскаржені учасником спрощеної закупівлі у судовому порядку.
3.1.4 Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі пропозицій документи, які підтверджують відповідність пропозицій учасників технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, встановлених замовником (згідно із Додатком 2). З цією метою, Учасники, до кінцевого строку подання пропозицій, надають, відповідно до своєї початкової ціни, виконані згідно вимог Додатку 2 (у форматі imd) наступні документи:
• договірну ціну.
У складі пропозиції Учасник надає файл з розширенням 30.imd (1).imd (1).imd (1). Програмний комплекс АВК-5 не розпізнає даний файл, оскільки його розширення не відповідає вимогам до розширень для обміну даними. Відповідно, уповноважена особа Замовника не мала змоги ознайомитись з усіма документами пропозиції Учасника, які вимагались оголошенням про проведення спрощеної закупівлі.
Пропозиції подаються учасниками після закінчення строку періоду уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником. Тому, фото, надані Учасником в листі-вимозі, не підтверджують та не гарантують, що на них зображений саме той файл, що був завантажений в електронну систему в період подання пропозицій і що файл, наданий у пропозиції не являється пошкодженим.
На підставі п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону Замовник відхиляє пропозицію Учасника, як таку, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Згідно ч. 20 ст. 14 Закону рішення та дії замовника можуть бути оскаржені учасником спрощеної закупівлі у судовому порядку.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Толочко Леонід Віталійович #2212103814 |
Відхилено |
194 502,00
UAH з ПДВ
|
27 вересня 2021 11:27
|
ФОП "КРАСНОЩОКОВ НІКІТА СЕРГІЙОВИЧ" #3490704713 |
Переможець |
199 366,00
UAH з ПДВ
|
27 вересня 2021 16:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2022 12:24
|
Електронний підпис | укладений |
29 листопада 2021 16:50
|
Додаткова угода 644.pdf | зміни до договору |
29 листопада 2021 16:49
|
Електронний підпис | укладений |
05 жовтня 2021 14:58
|
Додаткова угода | зміни до договору |
05 жовтня 2021 14:48
|
Електронний підпис | укладений |
05 жовтня 2021 11:44
|
Договір | укладений |
05 жовтня 2021 11:41
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Передбачення кошторисних призначень на 2021 рік |
Номер договору про закупівлю: | 516 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 517 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 516 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 644 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |