Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт ПВПЗ Путивль за адресою: Сумська область, м. Путивль, вул. Першотравнева, 86
Очікувана вартість
294 100,00 UAH
UA-2021-09-16-004702-c 87532cd9dc364e059f4d11f98bc38c0c
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Баклан Юлія

380503009237 KUPKA-YM@UKRPOSHTA.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СУМСЬКА ДИРЕКЦІЯ АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРПОШТА"
Код ЄДРПОУ: 22981300
Вебсайт: https://ukrposhta.ua/sum/
Місцезнаходження: 40003, Україна , Сумська обл., Суми, Ковпаківський район, ПЛОЩА ПРИВОКЗАЛЬНА, будинок 5
Контактна особа: Баклан Юлія
380503009237
KUPKA-YM@UKRPOSHTA.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 вересня 2021 15:50
Звернення за роз’ясненнями: до 22 вересня 2021 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 вересня 2021 08:00
Очікувана вартість: 294 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 941,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45220000-5: Інженерні та будівельні роботи


Обов’язково накладається КЕП/УЕП на пропозицію в електронній системі закупівель.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Поточний ремонт ПВПЗ Путивль за адресою: Сумська область м. Путивль, вул. Першотравнева, 86
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41500, Україна, Сумська область, Путивль, вул. Першотравнева, 86
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунок з Підрядником здійснюється протягом 10 (десяти) календарних днів після двостороннього підписання акту виконаних робіт форми КБ-2в.Найменування замовника: Акціонерне товариство "Укрпошта". Місцезнаходження Замовника: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, будинок 22. ЄДРПОУ замовника: 21560045. Категорія Замовника: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Найменування закупівельника: Акціонерне товариство «Укрпошта» в особі Сумської дирекції Акціонерного товариства «Укрпошта». Код згідно з ЄДРПОУ закупівельника: 22981300. Місцезнаходження закупівельника: 40003, м. Суми, пл. Привокзальна, 5. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі - зазначена у Додатку 2 до документації спрощеної закупівлі (Вимог до предмету закупівлі).Оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у цій документації шляхом застосування електронного аукціону. Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою закупівель автоматично. Критеріями оцінки є ціна. Назва ДБН А.2.2-3:2014 "Склад та зміст проектної документації на будівництво". Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Додаток2 ТЕНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ
Дата подання: 20 вересня 2021 12:24
Дата відповіді: 20 вересня 2021 13:53
Питання з улаштування козирька: який метал передбачено для стояків і чи передбачено їх бетонування? Дякуємо за відповідь.
Відповідь: Доброго дня. На стійки предбачена профтруба 100х100х6 мм і вони заливаються бетоном разом з площадкою.
Додаток 2 Технічна специфікація
Дата подання: 20 вересня 2021 12:26
Дата відповіді: 20 вересня 2021 13:52
Шановний Замовнику, надайте будь-ласка , відповідь, яка сталь передбачена для покриття боксів-позиція 16 дефектного акту.
Відповідь: Доброго дня. Профлист покрівельний оцинкований.
Розділ ІІІ Зміст і спосіб подання пропозиції
Дата подання: 20 вересня 2021 13:00
Дата відповіді: 20 вересня 2021 13:35
Надайте пояснення щодо пройдення електронної ідентифікації (посадової особи) директора , який уповноважений на підписання документів пропозиції.ЯК це виконати фактично? Це крім підписання пропозиції ключем підприємства, повинен ще директор провести автентифікацію свого особистого ключа? Чи як це зрозуміти і як в системі прозоро це виконується технічно?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вітаю! Згідно п.1 розділу III. Інструкція з підготовки пропозицій Документації спрощеної закупівлі під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи, які вимагаються замовником у додатку 1 до документації, та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги».
Під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи, які вимагаються замовником у цій документації, та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг», «Про електронні довірчі послуги» та Постанови КМУ від 03.03.2020 року №193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів». Під час подання пропозицій та створенні даних, особа, яка має повноваження щодо підпису документів пропозиції, повинна пройти електронну ідентифікацію в електронній системі закупівель за допомогою кваліфікованого електронного підпису (надалі – КЕП) або удосконаленого електронного підпису на незахищеному типі носія (надалі – УЕП) (автентифікацію):
Якщо учасником є юридична особа:
- КЕП або УЕП службової (посадової) особи учасника закупівлі,
або
- КЕП або УЕП фізичної особи - представника учасника закупівлі за довіреністю, дорученням або іншим документом, що уповноважує її.
Якщо учасником є фізична особа-підприємець:
- КЕП або УЕП фізичної особи
Створити та підписати електронний документ за допомогою кваліфікованого електронного підпису можна за допомогою загальнодоступних програмних комплексів, наприклад: https://acskidd.gov.ua/sign.
Щодо відповіді розділ ІІІ наданої Замовником
Дата подання: 20 вересня 2021 20:56
Дата відповіді: 21 вересня 2021 09:00
Шановний Замовник! Перечитати те саме ми маємо можливість самі.Ми Вас запитували, що значить ідентифікувати ключ підписанта. А то ви пишите вимоги, а пояснення надати не можете.Надайте конкретну відповідь на поставлене запитання.
Відповідь: Доброго дня. Це означає, що під час подання пропозицій та створенні даних потрібно обов’язково накласти КЕП/УЕП на пропозицію особою, яка має повноваження щодо підпису документів пропозиції.
Додаток 1.1
Дата подання: 20 вересня 2021 21:04
Дата відповіді: 21 вересня 2021 08:48
Пунктом 1.2. вимагається надання відгуку від контрагента по виконаному договору.Чи може бути відгук датований квітнем-серпнем місяцем 2021 року від попереднього Замовника, адже некоректно вимагати відгук від Замовників кожного місяця для участі в тендерах. Дякуємо за відповідь.
Відповідь: Доброго дня. Так, Тендерною документацією не вимагається надання листа-відгуку конретною датою, тому відгук датований квітнем-серпнем місяцем 2021 року цілком підійде.
Щодо надання документів
Дата подання: 20 вересня 2021 21:08
Дата відповіді: 21 вересня 2021 08:52
Шановний замовник! Підтвердження досвіду виконання робіт повинно бути тільки з поточного ремонту чи можливо і з капітального ремонту будівель чи приміщень? Вдячні за відповідь.
Відповідь: Вітаю! Ви можете підтвердити досвід виконання робіт як з поточного ремонту приміщень, так і з капітального.
Технічне завдання
Дата подання: 21 вересня 2021 13:24
Дата відповіді: 21 вересня 2021 14:26
Надайте, будь-ласка, відповідь: з якого металу передбачено виготовлення стілажів (позиція 65 дефектного акту), з якого металу передбачено виготовлення гратчастих конструкцій та монтаж захисної сітки.Дякуємо
Відповідь: Стілажі виготовляються з кутника 45х45х4. Виготовлення гратчастих конструкцій та монтаж захисної сітки з прута діам. 16 мм.
Додаток 1.1.
Дата подання: 21 вересня 2021 13:27
Дата відповіді: 21 вересня 2021 13:43
Ми правильно зрозуміли, на підтвердження досвіду Учасник повинен надати довідку і відгук.Копій договорів не потрібно? Вдячні за відповідь.
Відповідь: Так, копій договорів не потрібно.
Технічна специфікація
Дата подання: 21 вересня 2021 15:11
Дата відповіді: 21 вересня 2021 15:22
Який клас наслідків (відповідальності) поточного ремонту?
Відповідь: Відповідальність сторін передбачена розділом 10 Проєкту договору (Додаток 4 Тендерної документації).
технічна специфікація
Дата подання: 21 вересня 2021 17:08
Дата відповіді: 21 вересня 2021 17:53
Дякуємо за відповідь, але ми запитували про клас наслідків обєкту-СС1 чи СС2
Відповідь: Даний вид робіт не підпадає під клас наслідків СС-1, СС-2 та СС-3 (це поточний ремонт).
Розгорнути всі запитання: 10 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 вересня 2021 08:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІНТЕГРАЛ" 264 457,00
UAH з ПДВ
264 457,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 вересня 2021 11:06
Електронний підпис
29 вересня 2021 11:04
7 Інші документи.pdf
29 вересня 2021 11:04
1 Наявність досвіду.pdf
29 вересня 2021 11:04
5 Відомості про учасника.pdf
29 вересня 2021 11:04
Витяг ЄДРПОУ.pdf (1).rar
29 вересня 2021 11:04
2 Наявність персоналу.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІНТЕГРАЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІНТЕГРАЛ"
#14002735
Переможець 264 457,00
UAH з ПДВ
04 жовтня 2021 14:42

Документи

04 жовтня 2021 14:42
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 жовтня 2021 14:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІНТЕГРАЛ"
#14002735
264 457,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 жовтня 2021 14:42
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 січня 2022 11:39
Електронний підпис укладений
12 жовтня 2021 10:30
Договір 10-576.pdf укладений
12 жовтня 2021 10:29

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 жовтня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 264 457,00
UAH