Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Система радіаційного контролю для об’єкту «Будівництво комплексу з переробки радіоактивних відходів ВП «Хмельницька АЕС». Пусконалагоджувальні роботи СРК
Очікувана вартість
110 140 735,85 UAH
UA-2021-09-16-004592-c 025970ce64fc43b6abe7c711f0369b89
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Спасібо Ганна Юріївна

380442069745 A.SPASIBO@DIREKCY.ATOM.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ "АТОМПРОЕКТІНЖИНІРИНГ" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ"
Код ЄДРПОУ: 36469530
Місцезнаходження: 01033, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СІМ'Ї ПРАХОВИХ, будинок 6
Контактна особа: Спасібо Ганна Юріївна
380442069745
A.SPASIBO@DIREKCY.ATOM.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
На підставі вищевикладеного та керуючись вимог п. 2 частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІII: «відсутність конкуренції з технічних причин, пропонується укласти договір на постачання ДК 021:2015 38340000-0 Прилади для вимірювання величин (Система радіаційного контролю для об’єкту «Будівництво комплексу з переробки радіоактивних відходів ВП «Хмельницька АЕС». Пусконалагоджувальні роботи СРК) за результатами застосування переговорної процедури з учасником.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 вересня 2021 15:47
Оскарження наміру укласти договір: 27 вересня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38340000-0: Прилади для вимірювання величин


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комп.
Система радіаційного контролю для об’єкту «Будівництво комплексу з переробки радіоактивних відходів ВП «Хмельницька АЕС». Пусконалагоджувальні роботи СРК
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2022
ДК 021:2015: 38340000-0 — Прилади для вимірювання величин

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Після підписання договору, Замовник здійснює авансовий платіж, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника у розмірі 50% від вартості обладнання протягом 15 календарних днів Аванс 15 Календарні 50
Поставка товару Розрахунок здійснюється протягом 45 календарних днів з дати підписання Сторонами Актів вхідного контролю, Актів про приймання обладнання та передачі накладної на відповідне обладнання. Пiсляоплата 45 Календарні 50

Тендерна документація

16 вересня 2021 15:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 вересня 2021 15:43
Протокольне рішення.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-02-21-000002 ● ded9fb27e41f4d13a8378dba50fa6779
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 лютого 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 лютого 2022 12:45
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
21.02.2022
Ужгород
№ 106

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами.

НАКАЗУЮ:

1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 09.02.2022 №003100-18/1510-2022, почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Закарпатській області Світлана МИГОЛИНЕЦЬ

Додаток
до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 21.02.2022 № 106

Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2021-09-16-004592-c
16.09.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-02-22 16:55:40

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Система радіаційного контролю для об’єкту «Будівництво комплексу з переробки радіоактивних відходів ВП «Хмельницька АЕС». Пусконалагоджувальні роботи СРК» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-09-16-004592-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість?
Також, надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення (інформацію та підтвердні документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-02-24 10:48:56

Пояснення на запит Державної аудиторської служби України від 22.02.2022

Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, включаючи розміри витрат, визначені в проекті «Будівництво комплексу з переробки радіоактивних відходів ВП «ХАЕС» ДП «НАЕК «Енергоатом», затвердженому розпорядженням КМУ від 05.04.2017 №240-р «Про будівництво комплексу з переробки радіоактивних відходів ВП «ХАЕС» ДП «НАЕК «Енергоатом» (далі – Проект).
Враховуючи, що Проект затверджений у 2017 році, перед оголошенням торгів на закупівлю: Система радіаційного контролю для об’єкту «Будівництво комплексу з переробки радіоактивних відходів ВП «Хмельницька АЕС». Пусконалагоджувальні роботи СРК, для актуалізації відповідних цінових показників, було додатково проведено маркетингове дослідження та отримані цінові пропозиції від потенційних постачальників. За результатами аналізу наданих цінових пропозицій була визначена очікувана вартість предмета закупівлі.
Посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі: www.energoatom.com.ua, розділ «Закупівлі  Інформація про оголошені процедури закупівлі»  Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: «Прилади для вимірювання величин» (Система радіаційного контролю), розміщене 17.09.2021 р.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-02-24 15:33:29

Про припинення моніторингів процедур закупівель

Відповідно до пункту 2 Наказу Держаудитслужби від 24.02.2022 №34 «Про зупинення заходів державного фінансового контролю» припинити проведення моніторингів процедур закупівель, розпочатих відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», на період дії воєнного стану на території України.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 30 березня 2022
Кінцевий строк оскарження: 05 квітня 2022

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «Атоммонтажсервіс»
#30563645
Переможець 110 140 735,85
UAH з ПДВ
16 вересня 2021 15:47

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 вересня 2021 15:47

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Атоммонтажсервіс»
#30563645
110 140 735,85
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
27 лютого 2024 11:08
ДУ 7 0220.pdf зміни до договору
27 лютого 2024 11:08
Електронний підпис зміни до договору
07 грудня 2023 11:23
ду 6 220.pdf зміни до договору
07 грудня 2023 11:23
Електронний підпис зміни до договору
15 червня 2023 13:25
Додаткова угода 5 СРК.pdf зміни до договору
15 червня 2023 13:24
Електронний підпис зміни до договору
15 червня 2023 12:47
ДУ 4 дог 220.pdf зміни до договору
15 червня 2023 12:47
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2022 09:21
ду3-00220 СРК.pdf зміни до договору
30 грудня 2022 09:21
Електронний підпис зміни до договору
09 грудня 2022 15:31
доп угод 2 від 08_11_2022.pdf зміни до договору
09 грудня 2022 15:31
Електронний підпис зміни до договору
31 травня 2022 11:31
доп 1 дог 00220.pdf зміни до договору
31 травня 2022 11:31
Електронний підпис укладений
08 жовтня 2021 08:12
договір № 58-146-04-21-00220.pdf укладений
08 жовтня 2021 08:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 травня 2022
Дата публікації змін до договору:
31 травня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі, продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 58-146-04-21-00220
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/58-146-04-21-00220
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік, покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 58-146-04-21-00220
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строк дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 58-146-04-21-00220
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 квітня 2023
Дата публікації змін до договору:
15 червня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 58-146-04-21-00220
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 червня 2023
Дата публікації змін до договору:
15 червня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 58-146-04-21-00220
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 58-146-04-21-00220
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 лютого 2024
Дата публікації змін до договору:
27 лютого 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 58-146-04-21-00220
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML