Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Розробка науково-проектної документації об’єкта: «Реставрація фасаду пам’ятки архітектури національного значення "Земська управа у місті Олександрівськ" КЗ "Запорізький обласний краєзнавчий музей" Запорізької обласної ради за адресою: м. Запоріжжя, вул. Троїцька, 29»
(Код згідно ДК 021:2015:71220000-6 Послуги з архітектурного проектування)
Очікувана вартість
1 492 000,00 UAH
UA-2021-09-16-001583-b ● f30edb95e04a474e8ca00aa65c6122f5
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЗАПОРІЗЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КРАЄЗНАВЧИЙ МУЗЕЙ" ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02223566 |
Місцезнаходження: | 69063, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, ВУЛ. ТРОЇЦЬКА/ВУЛ. ОЛЕКСАНДРІВСЬКА, будинок 29/16 |
Контактна особа: |
Ігор Сластененко +380617171792 zokm@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 вересня 2021 09:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 вересня 2021 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 492 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 460,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Електронна гарантія (банківська) повинна бути безумовною (свідчити про безумовний обов'язок Гаранта сплатити на користь Замовника: 7460,00 грн (сім тисяч чотириста шістдесят) грн суму забезпечення пропозиції при виникненні обставин, вказаних у оголошенні) та не може бути відкликана протягом строку її дії |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 7460 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору в розмірі 1% (один) відсоток кошторисної вартості договору у формі депозиту безвідсоткового (у формі перерахування коштів на розрахунковий рахунок Замовника), з обов’язковим наданням копії відповідного платіжного доручення |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Розробка науково-проектної документації об’єкта: «Реставрація фасаду пам’ятки архітектури національного значення "Земська управа у місті Олександрівськ" КЗ "Запорізький обласний краєзнавчий музей" Запорізької обласної ради за адресою: м. Запоріжжя, вул. Троїцька, 29»
(Код згідно ДК 021:2015:71220000-6 Послуги з архітектурного проектування)
(Код згідно ДК 021:2015:71220000-6 Послуги з архітектурного проектування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 грудня 2021
ДК 021:2015: 71220000-6 — Послуги з архітектурного проектування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | 30% від ціни договору протягом 10 банківських днів від дня підписання Сторонами Акту здачі-приймання робіт за першою стадією проектування – проект. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | 70% від ціни договору протягом 10 банківських днів від дня підписання Сторонами Акту здачі-приймання робіт з виготовлення науково-проектної документації. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 вересня 2021 11:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 вересня 2021 09:52 |
Оголошення.docx | |
16 вересня 2021 09:52 |
Додаток 3 проект-договiр.docx |
21 вересня 2021 11:42 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
16 вересня 2021 09:52 |
Оголошення.docx
|
||||||
16 вересня 2021 09:52 |
Додаток 3 проект-договiр.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
корупційні умови
Дата подання: 16 вересня 2021 22:33
Дата відповіді: 17 вересня 2021 16:34
Навіщо "- сертифікат внутрішнього аудитора по стандарту ISO 9001:2015" учаснику?
Відповідь: Шановний Учаснику!
По суті Вашого звернення повідомляємо, що вимоги щодо відповідності:
- міжнародному стандарту системи управління (менеджменту) якості у сфері організації та виконання будівельно-монтажних робіт ISO 9001:2015;
- та наявності сертифікат внутрішнього аудитора систем менеджменту якості у відповідності з вимогами ISO 9001:2015, ДСТУ ISO 9001:2015, ISO 19011:2018
обґрунтовані, законом та жодним чином не звужують коло потенційних учасників з наступних підстав: Згідно з пунктом 3 частини третьої статті 14 Закону. В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 Закону «Про публічні закупівлі» обов’язково зазначаються інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі. Виходячи з цього, під час проведення закупівлі у оголошені замовником визначаються вимоги до предмета закупівлі шляхом зазначення інформації про необхідні технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі.
Сертифікація внутрішнього аудитора є процесом оцінки рівня його професійних знань для виконання покладених на нього завдань внутрішнього аудиту. Цей стандарт установлює вимоги до системи управління якістю, якщо організація a) повинна показати свою здатність постійно надавати продукцію та послуги, які задовольняють вимоги замовника та застосовні законодавчі й регламентувальні вимоги; b) зорієнтована на підвищення задоволеності замовника завдяки результативному застосовуванню системи, зокрема процесів поліпшування системи та забезпечування відповідності вимогам замовника й застосовним законодавчим і регламентувальним вимогам. Усі вимоги цього стандарту — загальні, вони призначені для застосування будь-якою організацією, незалежно від її типу чи розміру, а також від продукції, яку вона постачає, та послуг, які вона надає.
Зважаючи на те, що закупівля здійснюється за рахунок державних коштів, тому вимоги до якості предмету закупівлі досить високі. Враховуючи наведене, Замовник, правомірно визначив кваліфікаційні вимоги до учасників у закупівлі.
По суті Вашого звернення повідомляємо, що вимоги щодо відповідності:
- міжнародному стандарту системи управління (менеджменту) якості у сфері організації та виконання будівельно-монтажних робіт ISO 9001:2015;
- та наявності сертифікат внутрішнього аудитора систем менеджменту якості у відповідності з вимогами ISO 9001:2015, ДСТУ ISO 9001:2015, ISO 19011:2018
обґрунтовані, законом та жодним чином не звужують коло потенційних учасників з наступних підстав: Згідно з пунктом 3 частини третьої статті 14 Закону. В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 Закону «Про публічні закупівлі» обов’язково зазначаються інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі. Виходячи з цього, під час проведення закупівлі у оголошені замовником визначаються вимоги до предмета закупівлі шляхом зазначення інформації про необхідні технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі.
Сертифікація внутрішнього аудитора є процесом оцінки рівня його професійних знань для виконання покладених на нього завдань внутрішнього аудиту. Цей стандарт установлює вимоги до системи управління якістю, якщо організація a) повинна показати свою здатність постійно надавати продукцію та послуги, які задовольняють вимоги замовника та застосовні законодавчі й регламентувальні вимоги; b) зорієнтована на підвищення задоволеності замовника завдяки результативному застосовуванню системи, зокрема процесів поліпшування системи та забезпечування відповідності вимогам замовника й застосовним законодавчим і регламентувальним вимогам. Усі вимоги цього стандарту — загальні, вони призначені для застосування будь-якою організацією, незалежно від її типу чи розміру, а також від продукції, яку вона постачає, та послуг, які вона надає.
Зважаючи на те, що закупівля здійснюється за рахунок державних коштів, тому вимоги до якості предмету закупівлі досить високі. Враховуючи наведене, Замовник, правомірно визначив кваліфікаційні вимоги до учасників у закупівлі.
корупційні умови
Дата подання: 17 вересня 2021 18:37
Дата відповіді: 20 вересня 2021 16:27
можно много цитировать общие фразы из законов, но суть от этого не меняется; коррупционный заказчик прописывает дискриминационные условия под нужного участника, заранее "затарившегося" нужными ISO и прочей ерундой, которая не имеет ничего общего с предметом торгом
Відповідь: Шановний Учаснику! Вами не наведено чітких та аргументованих посилань, зокрема в чому саме є зауваження щодо вимог наведених у Оголошенні. Звертаємо увагу, що Оголошення про проведення спрощеної закупівлі розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та не суперечить йому.
По суті Вашого звернення повідомляємо, що вимоги щодо відповідності:
- міжнародному стандарту системи управління (менеджменту) якості у сфері організації та виконання будівельно-монтажних робіт ISO 9001:2015;
- та наявності сертифікат внутрішнього аудитора систем менеджменту якості у відповідності з вимогами ISO 9001:2015, ДСТУ ISO 9001:2015, ISO 19011:2018
обґрунтовані, законом та жодним чином не звужують коло потенційних учасників з наступних підстав: Згідно з пунктом 3 частини третьої статті 14 Закону. В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 Закону «Про публічні закупівлі» обов’язково зазначаються інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі. Виходячи з цього, під час проведення закупівлі у оголошені замовником визначаються вимоги до предмета закупівлі шляхом зазначення інформації про необхідні технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі.
Сертифікація внутрішнього аудитора є процесом оцінки рівня його професійних знань для виконання покладених на нього завдань внутрішнього аудиту. Цей стандарт установлює вимоги до системи управління якістю, якщо організація a) повинна показати свою здатність постійно надавати продукцію та послуги, які задовольняють вимоги замовника та застосовні законодавчі й регламентувальні вимоги; b) зорієнтована на підвищення задоволеності замовника завдяки результативному застосовуванню системи, зокрема процесів поліпшування системи та забезпечування відповідності вимогам замовника й застосовним законодавчим і регламентувальним вимогам. Усі вимоги цього стандарту — загальні, вони призначені для застосування будь-якою організацією, незалежно від її типу чи розміру, а також від продукції, яку вона постачає, та послуг, які вона надає.
Зважаючи на те, що закупівля здійснюється за рахунок державних коштів, тому вимоги до якості предмету закупівлі досить високі. Враховуючи наведене, Замовник, правомірно визначив кваліфікаційні вимоги до учасників у закупівлі.
По суті Вашого звернення повідомляємо, що вимоги щодо відповідності:
- міжнародному стандарту системи управління (менеджменту) якості у сфері організації та виконання будівельно-монтажних робіт ISO 9001:2015;
- та наявності сертифікат внутрішнього аудитора систем менеджменту якості у відповідності з вимогами ISO 9001:2015, ДСТУ ISO 9001:2015, ISO 19011:2018
обґрунтовані, законом та жодним чином не звужують коло потенційних учасників з наступних підстав: Згідно з пунктом 3 частини третьої статті 14 Закону. В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 Закону «Про публічні закупівлі» обов’язково зазначаються інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі. Виходячи з цього, під час проведення закупівлі у оголошені замовником визначаються вимоги до предмета закупівлі шляхом зазначення інформації про необхідні технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі.
Сертифікація внутрішнього аудитора є процесом оцінки рівня його професійних знань для виконання покладених на нього завдань внутрішнього аудиту. Цей стандарт установлює вимоги до системи управління якістю, якщо організація a) повинна показати свою здатність постійно надавати продукцію та послуги, які задовольняють вимоги замовника та застосовні законодавчі й регламентувальні вимоги; b) зорієнтована на підвищення задоволеності замовника завдяки результативному застосовуванню системи, зокрема процесів поліпшування системи та забезпечування відповідності вимогам замовника й застосовним законодавчим і регламентувальним вимогам. Усі вимоги цього стандарту — загальні, вони призначені для застосування будь-якою організацією, незалежно від її типу чи розміру, а також від продукції, яку вона постачає, та послуг, які вона надає.
Зважаючи на те, що закупівля здійснюється за рахунок державних коштів, тому вимоги до якості предмету закупівлі досить високі. Враховуючи наведене, Замовник, правомірно визначив кваліфікаційні вимоги до учасників у закупівлі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 вересня 2021 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ІНЖЕНЕР-ПРОЕКТ " |
1 490 577,55
UAH з ПДВ
|
1 490 577,55
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ІНЖЕНЕР-ПРОЕКТ
" #44036497 |
Переможець |
1 490 577,55
UAH з ПДВ
|
04 жовтня 2021 12:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 січня 2022 11:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 грудня 2021 11:07
|
Додаткова3.pdf | зміни до договору |
16 грудня 2021 11:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 листопада 2021 11:36
|
Додаткова2.pdf | зміни до договору |
25 листопада 2021 11:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 листопада 2021 12:53
|
Додаткова1.pdf | зміни до договору |
19 листопада 2021 12:34
|
Електронний підпис | укладений |
18 жовтня 2021 14:10
|
Договор.pdf | укладений |
18 жовтня 2021 14:06
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
29 грудня 2021 11:42
|
1 043 404,28 UAH | UA588201720344281009100025108 КЗ "Краєзнавчий музей" ЗОР |
UA623133990000026000000204962 ТОВ "IНЖЕНЕР-ПРОЕКТ" |
Оплачений |
29 грудня 2021 11:42
|
447 173,27 UAH | UA588201720344281009100025108 КЗ "Краєзнавчий музей" ЗОР |
UA623133990000026000000204962 ТОВ "IНЖЕНЕР-ПРОЕКТ" |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 19 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна строків дії договору у зв'язку з відсутністю фінансування. |
Номер договору про закупівлю: | 25 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 25 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна КЕКВ |
Номер договору про закупівлю: | 25 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна оплати за виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 25 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |