Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Персональний комп’ютер форм-фактора ноутбук для організації освітнього простору «Нова українська школа»
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2021-09-16-000680-b ● bfe34a8557cf480298bba81351d3f8a7
Відкриті торги
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Гуманітарний відділ Рожищенської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 44050616 |
Місцезнаходження: | 45101, Україна , Волинська обл., місто Рожище, вул. Грушевського, буд. 27 |
Контактна особа: |
Оксана Матишнюк +380336823008 rogosvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 вересня 2021 09:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 жовтня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 04 жовтня 2021 13:26 |
Очікувана вартість: | 300 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 штуки
Персональний комп’ютер форм-фактора ноутбук для організації освітнього простору «Нова українська школа»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
45101, Україна, Волинська область, Рожище, Грушевського, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 жовтня 2021
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 вересня 2021 09:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 вересня 2021 09:08 |
ТД ноутбуки.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тема 1
Дата подання: 19 вересня 2021 13:56
Дата відповіді: 20 вересня 2021 12:46
Доброго дня! Чи допускається встановлення ліцензійної операційної системи Microsoft Windows 10 Professional x64 Ukrainian OEM (FQC-08978)? Поставка ПЗ буде здійснюватися з дотриманням вимог Закону України «Про авторське право і суміжні права». Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. Також звертаємо увагу, що продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www.microsoft.com/uk-ua/howtotell/software-packaged
Окремо хочемо звернути увагу Замовника, що будь які вимоги щодо внесення змін з боку учасників з вимогою надати лист про авторизацію носять дискримінаційний характер, що підтверджується рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Одночасно надання Авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро є дискримінаційною та неправомірною вимогою, відповідно до статті 3 Закону України від 25.12.2015р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі». Згідно із загальними принципами господарювання за статтею 6 Господарського кодексу України та статті 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі, тими що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує участь тих, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Згідно з політикою компанії «Microsoft», для того, щоб придбати та успішно поставити аутентичну ліцензійну продукцію суб’єкт господарювання не має бути обов’язково авторизованим партнером компанії чи дистриб’ютора. Продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www. Microsoft.com/uk-ua/howtotell/Hardware.aspx?tab=PCPurchase)
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Так, допускається. В тендерній документації на закупівлю "Персональний комп’ютер форм-фактора ноутбук для організації освітнього простору «Нова українська школа» (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)" відсутня вимога надання Авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозорро.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-09-16-000680-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС", Код ЄДРПОУ:43509985
Дата подання: 19 вересня 2021 13:54
Дискримінаційна вимога
На вимогу надати авторизаційний лист (лист від виробника/договір з виробником), повідомляємо наступне.
Головним принципом підприємницької діяльності згідно П.1 Ст. 44.ГКУ є вільний вибір підприємцем
видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, вільного вибору постачальників продукції, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом. Відповідно до п.2. Ст. 43 ГКУ та п. 2 ст. 3 Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020 року, особливості здійснення окремих видів підприємництва встановлюються законодавчими актами. Для здійснення господарської діяльності за кодом КВЕД, що відповідає даній закупівлі 46.51 Оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткуванням і програмним забезпеченням законодавством України не передбачена необхідність отримання дозволу на право постачання Товару у виробника цього товару, або його офіційного представника, документальним засвідченням якого є «Сертифікат дистриб'ютора», або «лист від виробника» та згідно статті 4. Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020) торгівля комп’ютерним обладнанням не відноситься до переліку видів діяльності, щодо яких застосовуються обмеження у здійсненні підприємницької діяльності.
Окремо звертаємо увагу на рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Також, предмет закупівлі за законодавством України, не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та відносно нього не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Норми ГКУ, Закону України «Про підприємництво», Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми інших Законів України, що регулюють господарську діяльність підприємницва не містять положення стосовно того, що оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткованням і програмним забезпеченням може здійнюватися лише з дозволу виробника товару, або його офіційного представника в країні та при пред’явленні «листа від виробника». Стаття 19. Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Пункт 11.ст 26 Закону України «Про публічні закупівлі», стверджує: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб -підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. 12 листопада 2019 року президент України Володимир Зеленський підписав закон №202-ІХ , про внесення змін до Митного кодексу України щодо захисту прав інтелектуальної власності при переміщенні товарів. через митний кордон України, який має на меті наблизити митне законодавство України до стандартів та практики Європейського Союзу. Це є одним з обов’язків України в рамках Угоди про асоціацію з ЄС. За даним Законом в нашій країні законодавчо визнається міжнародний принцип вичерпання прав, якого де-факто дотримувалися і до введення даного закону, і який означає, що правом на реалізацію продуктів має будь-хто, хто офіційно придбав легальний товар. Цим Законом підтверджується можливість ввезення оригінальної продукції і товарів офіційної торгової марки на територію держави не лише самим виробником, або його офіційним дистриб'ютором, а будь ким, хто здійснює легальне ввезення товару в країну. У ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 13.02.2020 року зазначено: не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, … …визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, згідно п.3. ч. 2 Ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно Ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції.
Гарантія успішного виконання договору, у разі акцепту, забезпечується не лист від виробника, а умовами договору та Господарським кодексом України.
Частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Авторизаційний лист є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають.
Відповідність продукції технічним вимогам Замовника підтверджується посиланням з сайту виробника про технічні характеристики продукції, та технічною пропозицією з вказаними технічними параметрами продукції, які збігаються з умовами ТД (що додається), відповідність запропонованої продукції вимогам діючих нормативних документів, стандартів, підтверджується висновком ДСЕЕ про відповідність вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки із зазначенням у ньому відповідності нормам безпеки. Копії цих документів, чинних на момент подачі пропозиції додаються. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Вимагаємо виключити зазначену дискримінаційну вимогу
Розгорнути
Згорнути
Головним принципом підприємницької діяльності згідно П.1 Ст. 44.ГКУ є вільний вибір підприємцем
видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, вільного вибору постачальників продукції, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом. Відповідно до п.2. Ст. 43 ГКУ та п. 2 ст. 3 Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020 року, особливості здійснення окремих видів підприємництва встановлюються законодавчими актами. Для здійснення господарської діяльності за кодом КВЕД, що відповідає даній закупівлі 46.51 Оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткуванням і програмним забезпеченням законодавством України не передбачена необхідність отримання дозволу на право постачання Товару у виробника цього товару, або його офіційного представника, документальним засвідченням якого є «Сертифікат дистриб'ютора», або «лист від виробника» та згідно статті 4. Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020) торгівля комп’ютерним обладнанням не відноситься до переліку видів діяльності, щодо яких застосовуються обмеження у здійсненні підприємницької діяльності.
Окремо звертаємо увагу на рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Також, предмет закупівлі за законодавством України, не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та відносно нього не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Норми ГКУ, Закону України «Про підприємництво», Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми інших Законів України, що регулюють господарську діяльність підприємницва не містять положення стосовно того, що оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткованням і програмним забезпеченням може здійнюватися лише з дозволу виробника товару, або його офіційного представника в країні та при пред’явленні «листа від виробника». Стаття 19. Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Пункт 11.ст 26 Закону України «Про публічні закупівлі», стверджує: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб -підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. 12 листопада 2019 року президент України Володимир Зеленський підписав закон №202-ІХ , про внесення змін до Митного кодексу України щодо захисту прав інтелектуальної власності при переміщенні товарів. через митний кордон України, який має на меті наблизити митне законодавство України до стандартів та практики Європейського Союзу. Це є одним з обов’язків України в рамках Угоди про асоціацію з ЄС. За даним Законом в нашій країні законодавчо визнається міжнародний принцип вичерпання прав, якого де-факто дотримувалися і до введення даного закону, і який означає, що правом на реалізацію продуктів має будь-хто, хто офіційно придбав легальний товар. Цим Законом підтверджується можливість ввезення оригінальної продукції і товарів офіційної торгової марки на територію держави не лише самим виробником, або його офіційним дистриб'ютором, а будь ким, хто здійснює легальне ввезення товару в країну. У ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 13.02.2020 року зазначено: не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, … …визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, згідно п.3. ч. 2 Ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно Ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції.
Гарантія успішного виконання договору, у разі акцепту, забезпечується не лист від виробника, а умовами договору та Господарським кодексом України.
Частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Авторизаційний лист є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають.
Відповідність продукції технічним вимогам Замовника підтверджується посиланням з сайту виробника про технічні характеристики продукції, та технічною пропозицією з вказаними технічними параметрами продукції, які збігаються з умовами ТД (що додається), відповідність запропонованої продукції вимогам діючих нормативних документів, стандартів, підтверджується висновком ДСЕЕ про відповідність вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки із зазначенням у ньому відповідності нормам безпеки. Копії цих документів, чинних на момент подачі пропозиції додаються. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Вимагаємо виключити зазначену дискримінаційну вимогу
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 вересня 2021 12:48
Умовами тендерної документації не передбачено подання виключно авторизаційного листа чи листа від виробника. У складі тендерної пропозиції учасника необхідно надати документи, що регулюють відносини між учасником і виробником. Оскільки закуповлюється обладнання для навчання дітей Замовник має бути впевненим у легальному ввезенні товару.
Номер вимоги: UA-2021-09-16-000680-b.c2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "ДІСТРІ ІНВАЙТ ІТ", Код ЄДРПОУ:40955533
Дата подання: 13 жовтня 2021 21:36
Неправомірне визнання переможцем
Шановний Замовник.
В Додатку 2 тендерної документації даної закупівлі вимагалось у складі ноутбуку:
«операційна система
Microsoft® Windows® 10 Pro UKR, предінстальована з відповідною ліцензією та необмеженим терміном використання з технологію ОЕМ активації ОА 3.0) повноцінна підтримка роботи користувачів з особливими потребами; безкоштовне оновлення на весь період функціонування, але не менше 5 років.
пакет програмних засобів офісного призначення Преінстальований ліцензійний пакет офісного програмного забезпечення сертифікований в Україні, пропрієтарний з україномовним інтерфейсом, сумісний з обраною ОС, що підтримує роботу з основними файловими форматами, а також роботу з електронною поштою. Наявність україномовної підтримки від виробника на території України. «
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС" у тендерній пропозиції ціновій пропонує HP Laptop 15-dw1015ua(2F3G3EA)
Як бачимо з посилання на сайті виробника
https://ssl.www8.hp.com/ru/ru/products/laptops/product-detail.html?oid=2100069474#!tab=specs
та із документу ТОВ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС" «Детальна характеристика», де вказано: « Передвстановлена ОС: Без ОС», на зазначену модель виробник HP не встановлює попередньо ОС Microsoft® Windows® 10 Pro UKR, як зазначено в вимогах даної тендерної закупівлі. Окрім того в вимогах зазначено, що ОС Windows має бути попередньо інстальована САМЕ виробником ноутбуку при його виробництві. Про це свідчить наявність у вимогах технології ОЕМ активації ОА 3.0.
ТОВ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС" зазначив у документі «Технічні вимоги», що буде пропонувати Microsoft® Windows® 10 Professional x64 Ukrainian OEM (FQC-08978), при цьому в ціновій пропозиції вже НЕ зазначається, що буде пропонуватись ноутбук HP Laptop 15-dw1015ua (2F3G3EA) з Windows® 10 Professional x64 Ukrainian OEM (FQC-08978) в комплекті. Що наводить на думку про пропозицію нелегальних ліцензій, які коштують в десятки разів менше, ніж легальний ліцензійний продукт Windows® 10 Professional x64 Ukrainian OEM (FQC-08978).
Окрім цього ТОВ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС" надає неправдиву інформацію, що Windows® 10 Professional x64 Ukrainian OEM (FQC-08978) має технологію активації OA 3.0. Ця ліцензія має COA сертифікат і іншу технологію активації.
Окрім цього, на вимогу пропозиції пакету ПЗ офісного призначення ТОВ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС" в документі «Технічні вимоги» просто продублювали вимогу закупівлі, не вказавши при цьому, яке саме програмне забезпечення пропонується до постачання. У вимогах закупівлі чітко зазначено, що має бути запропоноване «пропрієтарне, сертифіковане в Україні програмне забезпечення офісного призначення». Тобто це не може бути ПЗ з ліцензією вільного поширення. Іншими словами- безкоштовна ліцензія. В Україні потрібну сертифікацію мають різні пакети офісного спрямування Майкрософт. Вони можуть бути на 12 місяців, безстрокові та мати різний набір функціоналу. Відповідно ці пакети мають різну ціну.
Ні Замовник, ні інші учасники не можуть оцінити відповідність запропонованого ТОВ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС" пакету ПЗ офісного призначення, оскільки ні в технічній частині, ні в ціновій частині пропозиції не було зазначено, що саме пропонується на виконання вимог до даної складової закупівлі. Знову ж таки: в ціновій пропозиції, інформація з якої буде вказана в Договорі і в накладних ноутбук не містить ні ОС, ні офісного ПЗ!
Також звертаємо увагу Замовника: Якщо елементарно скласти середню ринкову ціну запропонованого ноутбуку HP Laptop 15-dw1015ua(2F3G3EA), Windows® 10 Professional x64 Ukrainian OEM (FQC-08978) та навіть найдешевшого пакету Microsoft Office 365, отримаємо ціну , що перевищує 20 000грн. В той самий час ціна пропозиції ТОВ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС" складає 17 586,66 грн за комплект.
На вимогу Додатку 4: надати « 9. Документ, що регулює відносини між виробником та учасником.
(Якщо пропозиція подається не виробником, а його партнером/представником).»
ТОВ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС" надає лист авторизації , виданий ТОВ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС". Виробник HP має представництво в Україні, яке вповноважене видавати листи про відносини між учасником та представництвом виробника. Але ТОВ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС" надає лист не від представництва виробника і навіть не від офіційного дистриб’ютора HP в Україні «ОРСІ», а саме від себе.
Лист від учасника ніяким чином не може бути документом, що підтверджує будь-які стосунки з виробником, якщо такі стосунки не підтвердженні хоча б офіційним дистриб’ютором «ОРСІ», про якого згадується в листі. Хоча, наголошуємо: виробник має представництво в Україні, яке може безпосередньо засвідчити, що учасник може виступати в даній закупівлі як партнер та постачальник ноутбуків HP. Ні партнерського сертифікату HP, ні листа від представництва, ні листа від офіційного дистриб’ютора для засвідчення повноважень і статусу часника надано не було!
Зважаючи на численні та суттєві невідповідності тендерної пропозиції ТОВ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС" вимогам тендерної документації даної закупівлі, керуючись ст. 5, 18, Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаємо скасувати рішення про визнання ТОВ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС" переможцем процедури закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
В Додатку 2 тендерної документації даної закупівлі вимагалось у складі ноутбуку:
«операційна система
Microsoft® Windows® 10 Pro UKR, предінстальована з відповідною ліцензією та необмеженим терміном використання з технологію ОЕМ активації ОА 3.0) повноцінна підтримка роботи користувачів з особливими потребами; безкоштовне оновлення на весь період функціонування, але не менше 5 років.
пакет програмних засобів офісного призначення Преінстальований ліцензійний пакет офісного програмного забезпечення сертифікований в Україні, пропрієтарний з україномовним інтерфейсом, сумісний з обраною ОС, що підтримує роботу з основними файловими форматами, а також роботу з електронною поштою. Наявність україномовної підтримки від виробника на території України. «
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС" у тендерній пропозиції ціновій пропонує HP Laptop 15-dw1015ua(2F3G3EA)
Як бачимо з посилання на сайті виробника
https://ssl.www8.hp.com/ru/ru/products/laptops/product-detail.html?oid=2100069474#!tab=specs
та із документу ТОВ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС" «Детальна характеристика», де вказано: « Передвстановлена ОС: Без ОС», на зазначену модель виробник HP не встановлює попередньо ОС Microsoft® Windows® 10 Pro UKR, як зазначено в вимогах даної тендерної закупівлі. Окрім того в вимогах зазначено, що ОС Windows має бути попередньо інстальована САМЕ виробником ноутбуку при його виробництві. Про це свідчить наявність у вимогах технології ОЕМ активації ОА 3.0.
ТОВ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС" зазначив у документі «Технічні вимоги», що буде пропонувати Microsoft® Windows® 10 Professional x64 Ukrainian OEM (FQC-08978), при цьому в ціновій пропозиції вже НЕ зазначається, що буде пропонуватись ноутбук HP Laptop 15-dw1015ua (2F3G3EA) з Windows® 10 Professional x64 Ukrainian OEM (FQC-08978) в комплекті. Що наводить на думку про пропозицію нелегальних ліцензій, які коштують в десятки разів менше, ніж легальний ліцензійний продукт Windows® 10 Professional x64 Ukrainian OEM (FQC-08978).
Окрім цього ТОВ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС" надає неправдиву інформацію, що Windows® 10 Professional x64 Ukrainian OEM (FQC-08978) має технологію активації OA 3.0. Ця ліцензія має COA сертифікат і іншу технологію активації.
Окрім цього, на вимогу пропозиції пакету ПЗ офісного призначення ТОВ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС" в документі «Технічні вимоги» просто продублювали вимогу закупівлі, не вказавши при цьому, яке саме програмне забезпечення пропонується до постачання. У вимогах закупівлі чітко зазначено, що має бути запропоноване «пропрієтарне, сертифіковане в Україні програмне забезпечення офісного призначення». Тобто це не може бути ПЗ з ліцензією вільного поширення. Іншими словами- безкоштовна ліцензія. В Україні потрібну сертифікацію мають різні пакети офісного спрямування Майкрософт. Вони можуть бути на 12 місяців, безстрокові та мати різний набір функціоналу. Відповідно ці пакети мають різну ціну.
Ні Замовник, ні інші учасники не можуть оцінити відповідність запропонованого ТОВ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС" пакету ПЗ офісного призначення, оскільки ні в технічній частині, ні в ціновій частині пропозиції не було зазначено, що саме пропонується на виконання вимог до даної складової закупівлі. Знову ж таки: в ціновій пропозиції, інформація з якої буде вказана в Договорі і в накладних ноутбук не містить ні ОС, ні офісного ПЗ!
Також звертаємо увагу Замовника: Якщо елементарно скласти середню ринкову ціну запропонованого ноутбуку HP Laptop 15-dw1015ua(2F3G3EA), Windows® 10 Professional x64 Ukrainian OEM (FQC-08978) та навіть найдешевшого пакету Microsoft Office 365, отримаємо ціну , що перевищує 20 000грн. В той самий час ціна пропозиції ТОВ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС" складає 17 586,66 грн за комплект.
На вимогу Додатку 4: надати « 9. Документ, що регулює відносини між виробником та учасником.
(Якщо пропозиція подається не виробником, а його партнером/представником).»
ТОВ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС" надає лист авторизації , виданий ТОВ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС". Виробник HP має представництво в Україні, яке вповноважене видавати листи про відносини між учасником та представництвом виробника. Але ТОВ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС" надає лист не від представництва виробника і навіть не від офіційного дистриб’ютора HP в Україні «ОРСІ», а саме від себе.
Лист від учасника ніяким чином не може бути документом, що підтверджує будь-які стосунки з виробником, якщо такі стосунки не підтвердженні хоча б офіційним дистриб’ютором «ОРСІ», про якого згадується в листі. Хоча, наголошуємо: виробник має представництво в Україні, яке може безпосередньо засвідчити, що учасник може виступати в даній закупівлі як партнер та постачальник ноутбуків HP. Ні партнерського сертифікату HP, ні листа від представництва, ні листа від офіційного дистриб’ютора для засвідчення повноважень і статусу часника надано не було!
Зважаючи на численні та суттєві невідповідності тендерної пропозиції ТОВ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС" вимогам тендерної документації даної закупівлі, керуючись ст. 5, 18, Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаємо скасувати рішення про визнання ТОВ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС" переможцем процедури закупівлі.
Рішення замовника: Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 жовтня 2021 13:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС" |
297 885,00
UAH з ПДВ
|
263 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП ШИРОБОКОВА НАТАЛЯ МИКОЛАЇВНА |
300 000,00
UAH з ПДВ
|
264 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Немає |
ТОВ "ДІСТРІ ІНВАЙТ ІТ" |
287 550,00
UAH з ПДВ
|
274 999,50
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС" #43509985 |
Переможець |
263 800,00
UAH з ПДВ
|
07 жовтня 2021 11:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2022 13:41
|
Електронний підпис | укладений |
19 жовтня 2021 13:52
|
Договір НУШ ноутбуки.PDF | укладений |
19 жовтня 2021 13:50
|