Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного обслуговування та цілодобового спостереження за системою пожежної сигналізації
Очікувана вартість
63 000,00 UAH
UA-2021-09-16-000544-c e8f029ba59cc4794b5a30af6b84987df
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гальченко Марина

380456351989 galchenko_maryna@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ БІЛОЦЕРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02143809
Місцезнаходження: 09100, Україна , Київська обл., Біла Церква, Шевченка, 122
Контактна особа: Гальченко Марина
380456351989
galchenko_maryna@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 вересня 2021 09:33
Звернення за роз’ясненнями: до 22 вересня 2021 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 вересня 2021 00:00
Очікувана вартість: 63 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 315,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:75250000-3: Послуги пожежних і рятувальних служб


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14 послуга
Послуги з технічного обслуговування та цілодобового спостереження за системою пожежної сигналізації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09100, Україна, Київська область, Біла Церква, вул.Шевченка, 122 (адреси закладів Управління освіти і науки БМР)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 75250000-3 — Послуги пожежних і рятувальних служб

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 вересня 2021 10:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 вересня 2021 09:59
Додаток 3 пропозиція.doc
22 вересня 2021 09:58
Додаток 2 кваліфікаційні вимоги.doc
22 вересня 2021 09:58
Додаток 1 технічні вимоги.doc
22 вересня 2021 09:57
Оголошення 2021.docx
16 вересня 2021 09:39
Додаток 4 проект договору.doc
22 вересня 2021 10:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 вересня 2021 09:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 вересня 2021 09:59
Додаток 3 пропозиція.doc
16 вересня 2021 09:39
Додаток 3 пропозиція.doc
22 вересня 2021 09:58
Додаток 2 кваліфікаційні вимоги.doc
16 вересня 2021 09:39
Додаток 2 кваліфікаційні вимоги.doc
22 вересня 2021 09:58
Додаток 1 технічні вимоги.doc
16 вересня 2021 09:39
Додаток 1 технічні вимоги.doc
22 вересня 2021 09:57
Оголошення 2021.docx
16 вересня 2021 09:39
Оголошення 2021.docx
16 вересня 2021 09:39
Додаток 4 проект договору.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

дискримінаційна вимога
Дата подання: 21 вересня 2021 18:31
Дата відповіді: 22 вересня 2021 09:45
У Оголошенні міститься вимога: "*Для пристроїв, що не є засобами вимірювальної техніки (пристрій для проведення перевірки системи пожежної сигналізації (імітатор тепла та диму) допускається проходження перевірки на відповідність технічним характеристикам на підприємствах (організаціях), що є виробниками таких пристроїв, або їх офіційними представниками з періодичністю 1 раз на рік (якщо інша періодичність не передбачена паспортом на ці пристрої, виданого заводом-виробником). У даному разі документ про підтвердження проходження перевірки на відповідність технічним характеристикам на підприємствах (організаціях), що є виробниками таких пристроїв, або їх офіційними представниками, укладається у довільній формі суб’єктом здійснення такої перевірки з обов’язковою печаткою та підписом уповноваженої особи із зазначенням дати проведення перевірки. Допускається відмітка про повірку в паспорті на ці пристрої, виданого заводом-виробником." Вважаємо дану вимогу дискримінаційною, оскільки цей пристрій не повинен проходити повірку, просимо видалити дану вимогу з Оголошення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Для зазначених пристроїв допускається проходження перевірки на відповідність технічним характеристикам на підприємствах (організаціях), що є виробниками таких пристроїв, або їх офіційними представниками з періодичністю 1 раз на рік (якщо інша періодичність не передбачена паспортом на ці пристрої, виданого заводом-виробником). У даному разі документ про підтвердження проходження перевірки на відповідність технічним характеристикам на підприємствах (організаціях), що є виробниками таких пристроїв, або їх офіційними представниками, укладається у довільній формі суб’єктом здійснення такої перевірки з обов’язковою печаткою та підписом уповноваженої особи із зазначенням дати проведення перевірки. Допускається відмітка про повірку в паспорті на ці пристрої, виданого заводом-виробником. Дана вимога є цілком правомірною і включена до документації спрощеної закупівлі відповідно до ст. 11 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», а також відповідно до ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», а тому жодним чином не підлягає видаленню.
дискримінаційна вимога
Дата подання: 21 вересня 2021 18:41
Дата відповіді: 22 вересня 2021 09:21
У Оголошенні міститься вимога: "У разі надходження відповідних сигналів у ЦПТС Учасник повинен мати змогу викликати підрозділи державної служби з надзвичайних ситуацій (ДСНС) (в складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати копію Договору з ДСНС про порядок взаємовії);" Вважаємо дану вимогу дискримінаційною та просимо її видалити, оскільки відповідно до чинного законодавства учасники не зобов'язані укладати договори з ДСНС.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Будуть внесені зміни.
дискримінаційна вимога
Дата подання: 22 вересня 2021 09:28
Дата відповіді: 22 вересня 2021 09:52
У Оголошенні міститься вимога: "Наявність пульта цілодобового пожежного спостереження з розташуванням у м. Біла Церква, Київської обл. На підтвердження даної вимоги Учасник повинен надати копію договору купівлі-продажу або свідоцтва на право власності, або договору оренди приміщень/будівель/офісу (дія якого має відповідати дії договору надання послуг) в яких розміщений пульт централізованого спостереження за пожежною автоматикою об’єктів;" Надайте пояснення навіщо учасник знаходитись у Білій Церкві? Спостерігати за пожежною сигналізацією можна з будь-якого міста України, жодних перешкод не має. Вважаємо дану вимогу дискримінаційною та такою, що підлягає видаленню.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Будуть внесені зміни.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 вересня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Комунальне підприємство Білоцерківської міської ради "Муніципальна варта" 54 600,00
UAH з ПДВ
54 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 вересня 2021 17:07
Електронний підпис
29 вересня 2021 17:06
Електронний підпис
29 вересня 2021 17:03
Технічні вимоги.pdf
29 вересня 2021 17:03
Трудова книжка Чухлов.pdf
29 вересня 2021 17:03
Трудова книжка Гайдай.pdf
29 вересня 2021 17:03
Сертифікати Литвин.pdf
29 вересня 2021 17:03
Лист-пояснення ліцензія.pdf
29 вересня 2021 17:03
Медична комісія Ронська.pdf
29 вересня 2021 17:03
Акт т.о. вогнегасники.pdf
29 вересня 2021 17:03
Аналог.договір і акти.pdf
29 вересня 2021 17:03
Диплом Курмаз.pdf
29 вересня 2021 17:03
Сертифікати Чухлов.pdf
29 вересня 2021 17:03
КТП накладна+паспорт.pdf
29 вересня 2021 17:03
Трудова книжка Литвин.pdf
29 вересня 2021 17:03
Трудова книжка Костик.pdf
29 вересня 2021 17:03
Лист-згода.pdf
29 вересня 2021 17:03
Навчання пожежн.Курмаз.pdf
29 вересня 2021 17:03
Накладна Пульт.pdf
29 вересня 2021 17:03
Навчання елект.Курмаз.pdf
29 вересня 2021 17:03
Сертифікати Курмаз.pdf
29 вересня 2021 17:03
Диплом Костик.pdf
29 вересня 2021 17:03
Медична Костик.pdf
29 вересня 2021 17:03
Сертифікати Ронська.pdf
29 вересня 2021 17:03
Сертифікати Костик.pdf
29 вересня 2021 17:03
Медична Гайдай.pdf
29 вересня 2021 17:03
Акт програма до Пульту.pdf
29 вересня 2021 17:03
Накладна Кліщі струмові.pdf
29 вересня 2021 17:03
Медична комісія Панчук.pdf
29 вересня 2021 17:03
Медична комісія Литвин.pdf
29 вересня 2021 17:03
Медична Курмаз.pdf
29 вересня 2021 17:03
Сертифікати Панчук.pdf
29 вересня 2021 17:03
Накладна перфоратор.pdf
29 вересня 2021 17:03
Ліцензія.pdf
29 вересня 2021 17:03
Накладна драбина.pdf
29 вересня 2021 17:03
Диплом Чухлов.pdf
29 вересня 2021 17:03
Трудова книжка Панчук.pdf
29 вересня 2021 17:03
Довідка обладнання.pdf
29 вересня 2021 17:03
Трудова книжка Ронська.pdf
29 вересня 2021 17:03
накладна до мат.бази.pdf
29 вересня 2021 17:03
Лист відгук.pdf
29 вересня 2021 17:03
Сертифікати Гайдай.pdf
29 вересня 2021 17:03
Лист аналог.договори.pdf
29 вересня 2021 17:03
Довідка працівники.pdf
29 вересня 2021 17:03
Трудова книжка Курмаз.pdf
29 вересня 2021 17:03
Накладна вогнегасники.pdf
29 вересня 2021 17:03
Медична Чухлов.pdf
29 вересня 2021 16:47
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
29 вересня 2021 16:47
Відомість про учасника.pdf
29 вересня 2021 16:47
Техпаспорт 52.pdf
29 вересня 2021 16:47
Розпорядження керівник.pdf
29 вересня 2021 16:47
Наказ директор.pdf
29 вересня 2021 16:47
Довідка усі витрати.pdf
29 вересня 2021 16:47
Техпаспорт 51.pdf
29 вересня 2021 16:47
Статут.pdf
29 вересня 2021 16:47
Довідка довкілля.pdf
29 вересня 2021 16:47
Свідоцтво ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Комунальне підприємство Білоцерківської міської ради "Муніципальна варта"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство Білоцерківської міської ради "Муніципальна варта"
#41832384
Переможець 54 600,00
UAH з ПДВ
01 жовтня 2021 11:18

Документи

01 жовтня 2021 11:18
Електронний підпис
01 жовтня 2021 11:17
Протокол 67.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 жовтня 2021 11:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство Білоцерківської міської ради "Муніципальна варта"
#41832384
54 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 жовтня 2021 11:18
Електронний підпис
01 жовтня 2021 11:17
Протокол 67.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 січня 2022 10:42
Електронний підпис зміни до договору
14 січня 2022 12:46
Дод.2 дог.2821.PDF зміни до договору
14 січня 2022 12:45
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 14:48
дог. П 28 21.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 14:46
Електронний підпис укладений
12 жовтня 2021 10:44
Договір 28.21.pdf укладений
12 жовтня 2021 10:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку.
Номер договору про закупівлю: П 28/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
14 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч.6 статті 41 Закону України 25.12.2015р. № 922-VIIІ «Про публічні закупівлі» (із змінами) передбачено, що дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку.
Номер договору про закупівлю: П 28/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2022
Сума оплати за договором: 54 600,00
UAH (в тому числі ПДВ 9 100,00 UAH)