Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Посібники «Методичні рекомендації щодо застосування окремих положень Закону України «Про запобігання корупції» стосовно запобігання та врегулювання конфлікту інтересів, дотримання обмежень щодо запобігання корупції»
Очікувана вартість
121 408,00 UAH
UA-2021-09-15-012138-b 47dc3d6f987948a78134f2387dad57f6
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валерій Швець

+380442000883 v.shvets@nazk.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національне агентство з питань запобігання корупціїї
Код ЄДРПОУ: 40381452
Вебсайт: https://nazk.gov.ua/
Місцезнаходження: 01103, Україна , Київська обл., місто Київ, бульвар Дружби Народів, буд. 28
Контактна особа: Валерій Швець
+380442000883
v.shvets@nazk.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 вересня 2021 17:18
Звернення за роз’ясненнями: до 21 вересня 2021 17:15
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 вересня 2021 10:00
Початок аукціону: 28 вересня 2021 11:46
Очікувана вартість: 121 408,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 607,04 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22470000-5: Посібники


Продавець повинен поставити Покупцю Товар, якість якого повинна відповідати вимогам, що зазвичай ставляться на ринку відповідно даного виду Товару та з дотриманням встановлених норм і правил. Продавець гарантує, що Товар відповідає вимогам щодо його якості, визначеним відповідно до законодавства. Контроль якості Товару при прийомі проводиться матеріально відповідальною особою Покупця. У разі поставки Товару неналежної якості, Покупець має право відмовитися від прийняття і оплати такого Товару. Всі витрати, пов’язані із заміною Товару неналежної якості (транспортні витрати та ін.) несе Продавець.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1600 штуки
Посібники «Методичні рекомендації щодо застосування окремих положень Закону України «Про запобігання корупції» стосовно запобігання та врегулювання конфлікту інтересів, дотримання обмежень щодо запобігання корупції»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22470000-5 — Посібники

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару З метою своєчасної реєстрації фінансових зобов’язань у Державній казначейській службі України Продавець надає Покупцю належним чином оформлену видаткову накладну. Розрахунки проводяться у безготівковій формі шляхом перерахунку коштів на рахунок Продавця. У разі затримки у виділенні бюджетних асигнувань розрахунки здійснюються протягом трьох банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетних асигнувань на здійснення закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Будь-які штрафні санкції в такому випадку до Покупця не застосовуються. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 вересня 2021 17:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 вересня 2021 17:18
ОГОЛОШЕННЯ посібники 15.09.21.docx
15 вересня 2021 17:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 вересня 2021 17:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 вересня 2021 17:18
ОГОЛОШЕННЯ посібники 15.09.21.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Макет
Дата подання: 16 вересня 2021 08:51
Дата відповіді: 16 вересня 2021 09:55
Доброго дня. Замовник надає готовий макет до друку?
Відповідь: доброго дня. Дякуємо за запитання . Так Замовник надає готовий макет до друку.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-09-15-012138-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: КП "ЖККГВ "Полісся" ЖОР", Код ЄДРПОУ:13545505
Дата подання: 30 вересня 2021 15:35
Вимога.
ВИМОГА
про усунення порушень при визначенні переможця торгів

29 вересня 2021 року був розміщений протокол розгляду тендерних пропозицій UA-2021-09-15-012138-b і визначено переможцем із закупівлі ФОП Федченко Наталя Валеріївна.
Заявник вимоги вважає таке рішення незаконним та таким, що не відповідає умовам, зазначеним в Оголошенні тендерної закупівлі UA-2021-09-15-012138-b стосовно подачі документів згідно із зазначеними п. 2 Подання пропозицій учасника та п 2,3 На підтвердження вимог учасник спрощеної закупівлі до завершення періоду прийняття пропозицій завантажує в електронному (сканованому) вигляді (PDF формат) наступні документи. А саме ФОП Федченко Наталя Валеріївна у складі своєї пропозиції подала документи не відповідно до вимог Замовника.
Зокрема пропозиція містить документи не зазначеного вимогами Оголошення формату подачі (PDF), а саме: 1) ВИТЯГ
з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (формат rtf) – документ не є копією фактичного документа, при цьому в ньому відсутні печатка та підпис, що має зазначити його відповідність; 2) Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань – сканований документ має погану якість відображення та відсутня завіреність печаткою і підписом (jpg); 3) Довідка в довільній формі, що містить відомості про учасника – в документі відсутня вся зазначена Оголошенням інформація.
Загалом подані документи у складі цінової пропозиції від учасника ФОП Федченко Наталя Валеріївна не відповідають вимогами опублікованого Оголошення UA-2021-09-15-012138-b. Згідно з п 4.3 цього Оголошення Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо:
1) пропозиція учасника не відповідає умовам, зазначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.

Згідно із Законами України «Про публічні закупівлі», "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги" всі учасники торгів перебувають у рівних умовах та мають подавати документи із урахуванням вимог Оголошення про закупівлю та відповідно до нормативних вимог законодавства.


На підставі всього, зазначеного вище, просимо переглянути рішення щодо визначення переможця.


Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 жовтня 2021 18:14
Добрий день! Шановний Учасник, Замовником ретельно розглянута ваша Вимога та наголошуємо наступне:
Відповідно до підпункту 1-5 пункту 2.3 додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник в складі пропозиції надається:

1. Пропозиція з обов’язковим зазначенням назв/ви та опису характеристик товарів, робіт, послуг запропонованих Учасником з підтвердженням відповідності вимогам до предмета закупівлі згідно Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та цінова пропозиція згідно Додатку 4 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
2. Статут учасника (чинна редакція) та опис або опис документів, що надаються державному реєстратору для проведення реєстраційних дій (у разі проведення їх після 01.01.2016) із кодом доступу до результатів надання адміністративних послуг, за яким існує можливість переглянути електронну версію статуту, або інший установчий документ. У разі якщо учасник діє на підставі модельного статуту, надати рішення учасників товариства (загальних зборів або іншого уповноваженого органу учасника), у якому зазначені відомості про провадження діяльності на основі модельного статуту
3. Документи, що підтверджують повноваження керівника підписувати пропозицію, договір, та завіряти копії усіх документів (протокол загальних зборів учасників/засновників, розпорядчий документ про призначення, контракт тощо)
4. Документ (протокол загальних зборів засновників, наказ про призначення, довіреність тощо), що визначає повноваження особи, яка підписує документи у складі пропозиції (у разі якщо документи підписує не керівник)
5. Довідка в довільній формі, що містить такі відомості про учасника:
1) повне найменування учасника, код ЄДРПОУ (прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), РНОКПП (податковий номер), паспортні дані (серія (за наявності) та номер паспорта, ким і коли виданий для ФОП);
2) юридична адреса (місце реєстрації) учасника;
3) фактична адреса (місцезнаходження) учасника;
4) телефон/факс;
5) електронна адреса;
6) інформація (для учасника - юридичної особи) про:
посадову (службову) особу юридичної особи (посада, прізвище, ім’я, по батькові), уповноважену учасником представляти його інтереси під час проведення спрощеної закупівлі;
посадову (службову) особу юридичної особи (посада, прізвище, ім’я, по батькові), яка підписала пропозицію;
7) форма власності та юридичний статус підприємства (організації), адреса підприємства, дата утворення, місце реєстрації; спеціалізація;
8) реквізити банку (назва), в якому обслуговується учасник, та номер розрахункового рахунка в форматі IBAN

Замовник не вимагав:

1. ВИТЯГ з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Дана інформація є у відкритих джерелах.
2. Виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Дана інформація є у відкритих джерелах.

Замовник вимагав:

Довідку в довільній формі, що містить інформацію про учасника.
ФОП Федченко Наталя Валеріївна надала дану довідку. Неповна інформація у довідці була віднесена Замовником як формальна (несуттєва) помилка, що пов’язана з оформленням пропозиції та не вплинула на зміст пропозиції (додаток 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, пункту 2.4 « Додаткова інформація для Учасника» Опис та приклади деяких формальних (несуттєвих) помилок:

До формальних (несуттєвих) помилок відносяться:
- орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, що підготовлені безпосередньо учасником та надані у складі пропозиції. Наприклад: зазначення в довідці русизмів, сленгових слів або технічних помилок;
- недодержання встановлених форм згідно Додатків до цієї закупівлі, але зміст та вся інформація, яка вимагалась Замовником, зазначені у наданому документі/документах;
- зазначення невірної назви документа, що підготовлений безпосередньо Учасником, у разі якщо зміст такого документу повністю відповідає вимогам Замовника. Наприклад: замість вимоги надати довідку в довільній формі учасник надав лист-пояснення;
- відсутність інформації в одних документах, однак наявність цієї інформації в інших документах у складі пропозиції;
- інші формальні (несуттєві) помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції та не впливають на зміст пропозиції.
Допущення формальних помилок Учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Рішення про віднесення помилки до формальної приймається Замовником).

Виходячи з вище наведеного Замовник залишає своє рішення без змін та відхиляє Вашу вимогу.

Документи подані скаржником

30 вересня 2021 15:35
ВИМОГА.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 вересня 2021 12:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Федченко Наталя Валеріївна 86 000,00
UAH з ПДВ
77 776,00
UAH з ПДВ
Документи
КП "ЖККГВ "Полісся" ЖОР" 94 400,00
UAH з ПДВ
77 777,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Мульти Арт" 101 760,00
UAH з ПДВ
83 136,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Август Трейд 105 600,00
UAH з ПДВ
84 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 вересня 2021 17:59
Електронний підпис
22 вересня 2021 11:33
Витяг единий податок.JPG
22 вересня 2021 11:33
72_21.pdf
22 вересня 2021 11:33
Додаток 2.pdf
22 вересня 2021 11:33
Витяг Федченко Н.В..rtf
22 вересня 2021 11:33
Додаток 4.pdf
22 вересня 2021 11:33
ВН договір 72-21.rar
22 вересня 2021 11:33
Гарантийний лист.pdf

Публічні документи

23 вересня 2021 16:22
Електронний підпис
23 вересня 2021 16:21
Аналогічні договори.pdf
23 вересня 2021 16:21
Пропозиція.pdf
23 вересня 2021 16:21
Інформація про учасника.pdf
23 вересня 2021 16:21
Статут.pdf
23 вересня 2021 16:21
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

23 вересня 2021 15:24
Електронний підпис
23 вересня 2021 15:22
Пропозиція_МА.pdf

Публічні документи

24 вересня 2021 09:07
Електронний підпис
24 вересня 2021 09:06
Відомості про Учасника.pdf
24 вересня 2021 09:06
АТ_Витяг з ЄДР_15-09-2021.pdf
24 вересня 2021 09:06
акти до дог 43.pdf
24 вересня 2021 09:06
Проткол ЗЗУ.pdf
24 вересня 2021 09:06
Свідоцтво видавця.pdf
24 вересня 2021 09:06
акт до дог _ 5.pdf
24 вересня 2021 09:06
Довідка повноваження.pdf
24 вересня 2021 09:06
АТ статут 2021.pdf
24 вересня 2021 09:06
додаток 2 - Вимоги.pdf
24 вересня 2021 09:06
Витяг з реєстру пл ПДВ.pdf
24 вересня 2021 09:06
Цінова пропозиція.pdf
24 вересня 2021 09:06
Проєкт договору.pdf
24 вересня 2021 09:06
Наказ_протокол на ГД.pdf
24 вересня 2021 09:06
Довідка видавець.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Федченко Наталя Валеріївна

КП "ЖККГВ "Полісся" ЖОР"

ПП "Мульти Арт"

ТОВ Август Трейд

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Федченко Наталя Валеріївна
#2917613663
Переможець 77 776,00
UAH з ПДВ
29 вересня 2021 11:37

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 вересня 2021 11:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Федченко Наталя Валеріївна
#2917613663
77 776,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2022 17:49
Електронний підпис укладений
11 жовтня 2021 10:13
110_21.pdf укладений
11 жовтня 2021 10:12

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
17 листопада 2021 14:55
3 098,76 UAH UA618201720343190001000093634
Національне агентство
UA353003460000026006025700301
ФОП Федченко Наталія Валеріївна
Оплачений
17 листопада 2021 14:55
74 677,24 UAH UA618201720343190001000093634
Національне агентство
UA353003460000026006025700301
ФОП Федченко Наталія Валеріївна
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 жовтня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 77 776,00
UAH