Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Масло вершкове
Очікувана вартість
198 000,00 UAH
UA-2021-09-15-011944-b 1876fae6bf504ca49492ab917012a615
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дар'я Глущенко

+380986729233 danahabarova2020@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: БЛАГОВІЩЕНСЬКИЙ НВК № 1
Код ЄДРПОУ: 33333913
Місцезнаходження: 26400, Україна , Кіровоградська обл., місто Благовіщенське, ВУЛИЦЯ ЗАВОДСЬКА, будинок 7
Контактна особа: Дар'я Глущенко
+380986729233
danahabarova2020@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 вересня 2021 17:03
Звернення за роз’ясненнями: до 21 вересня 2021 16:59
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 вересня 2021 17:00
Очікувана вартість: 198 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 990,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15530000-2: Вершкове масло


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1100 кілограми
Масло вершкове
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 вересня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати за фактично поставленні товари. Оплата Замовником здійснюється протягом 7 (семи) робочих днів з дня підписання видаткової накладної. У разі затримки/відсутності бюджетного фінансування, розрахунки за поставлені товари здійснюються не пізніше 15-ти банківських днів з дати отримання замовником бюджетного фінансування для оплати постачання товарів. Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 вересня 2021 17:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 вересня 2021 17:17
Оголошення Масло вершкове.docx
15 вересня 2021 17:03
Додаток 4 проєкт договору.docx
15 вересня 2021 17:03
Додаток 2 Технічні якісі характеристики.docx
15 вересня 2021 17:03
Додаток 3 Технічні вимоги завдання.docx
15 вересня 2021 17:03
Додаток 1 Форма пропозиції.docx
15 вересня 2021 17:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 вересня 2021 17:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 вересня 2021 17:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 вересня 2021 17:17
Оголошення Масло вершкове.docx
15 вересня 2021 17:11
Оголошення Масло вершкове.docx
15 вересня 2021 17:03
Оголошення Масло вершкове.docx
15 вересня 2021 17:03
Додаток 4 проєкт договору.docx
15 вересня 2021 17:03
Додаток 2 Технічні якісі характеристики.docx
15 вересня 2021 17:03
Додаток 3 Технічні вимоги завдання.docx
15 вересня 2021 17:03
Додаток 1 Форма пропозиції.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо документації спрощеної закупівлі
Дата подання: 20 вересня 2021 15:09
Дата відповіді: 21 вересня 2021 13:22
Шановний Замовнику! Документація спрощеної процедури містить вимоги щодо наявності певних сертифікаційних документів в якості кваліфікаційного критерію: • Дійсний Сертифікат «На систему управління безпечністю харчових продуктів» виданий Учаснику • Дійсний Сертифікат «На систему управління якістю» виданий Учаснику Вище вказана Вами вимога є незаконною, аргументуємо чому: по-перше, відповідно до статті 31 Господарського кодексу України, дискримінацією суб'єктів господарювання є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та ставлять суб'єкта господарювання у гірше становище порівняно з іншими суб'єктами господарювання. Звідси бачимо, що вимогою щодо надання Сертифікату Ви ставите учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, при чому одних в гірше (ті учасники, що не мають такого сертифікату, і при чому НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНІ його отримувати), а інших – у вигідне становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем конкретної процедури закупівлі. По-друге, звісно, що будь-яке Товариство може отримати такий Сертифікат. Але ж розумієте, що учасники, не маючи такого зобов’язання на законодавчо закріпленому рівні, заздалегідь не можуть передбачити Ваше бажання щодо наявності такого сертифікату в учасників і заздалегідь його отримати. Також, Ви ж розумієте, що для отримання такого Сертифікату (як, в принципі, і будь-якого іншого) потрібно затратити і час, і грошові ресурси. І знову ж таки, отримання такого Сертифікату не є обов’язком для учасників, тому вимога щодо наявності такого Сертифікату прямо порушує один із основних принципів здійснення публічних закупівель, а саме максимальна економія та ефективність (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). Отже, на підставі вищевикладеного, розуміємо, що Сертифікат системи управління якістю та Сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів не може бути підтвердженням відповідності учасника в оголошеній Вами процедурі закупівлі. Також Законом України №771/98-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» передбачено обов’язковість розроблення, введення в дію та застосування постійно діючих процедур, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках. Відповідно до статті 20 Закону України №771/98-ВР оператори ринку відповідають за виконання вимог законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів у межах діяльності, яку вони здійснюють. Враховуючи вищезазначене, оператори ринку зобов’язані розробляти, вводити в діють та застосовувати постійно діючі процедури, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, а також забезпечувати належну підготовку з питань застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, осіб, які є відповідальними за ці процедури, під час виробництва та обігу харчових продуктів. Слід зазначити, що згідно зі ст. 22 ЗУ №771/98-ВР сертифікація постійно діючих процедур системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, не є обов’язковою. Згідно ч. 2 ст 32 ЗУ №771/98-ВР сертифікація харчових продуктів необов’язкова. Законодавством прописана лише вимога щодо запровадження НАССР на підприємстві, але немає вимоги щодо отримання сертифікату НАССР. На цьому наголошує Департамент безпечності харчових продуктів та ветеринарної медицини. Ці настанови розроблені відповідно до ст. 33 ЗУ №771/98-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» і Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України в ід 01.10.2012 р. № 590 «Про затвердження вимог щодо впровадження та застосування постійно діючих процедур заснованих на принципах НАССР. Обов’язкова сертифікація законодавством не вимагається. Отже, враховуючи вищевикладене, вимагаємо привести дану вимогу в документації спрощеної закупівлі як таку, що немає обґрунтування та законних підстав, а також як таку, що є абсолютно абсурдною для підтвердження відповідності учасників у даній закупівлі відповідно до Закону. Просимо Вас внести зміни до документації спрощеної закупівлі, а саме: внесення примітки щодо надання Сертифікатів «На систему управління безпечністю харчових продуктів» та «На систему управління якістю» при НАЯНОСТІ в учасника такого документа.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник уважно розглянув Вашу відповідь та повідомляє наступне відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі" в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, обов’язково зазначаються: 1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності); 3) інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі; 4) кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг; 5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг; 6) умови оплати; 7) очікувана вартість предмета закупівлі; 8) період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель); 9) кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж два робочі дні з дня закінчення періоду уточнення інформації про закупівлю); 10) перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв; 11) розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати); 12) розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати); 13) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі. В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Такми чином законодавець надав змогу Замовникам в оголошенні зазначати іншу інформацію в якій вбачається необхіндність. Зважабчи на викладене Учасники зобовязані подавати у складі пропозиції Сертифікат системи управління якістю та Сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 вересня 2021 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПЕРВОМАЙСЬКИЙ МОЛОЧНОКОНСЕРВНИЙ КОМБІНАТ" 198 000,00
UAH з ПДВ
198 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 вересня 2021 10:52
дезинфекція і сан.оброб..pdf
22 вересня 2021 10:52
мат-тех. база.pdf
22 вересня 2021 10:52
декларація ХМСБ.pdf
22 вересня 2021 10:52
скан листів про наау.pdf
22 вересня 2021 10:52
експерт. висновок масло.pdf
22 вересня 2021 10:52
ст.17.pdf
22 вересня 2021 10:52
проект дог. масло.pdf
22 вересня 2021 10:52
гарантійні листи.pdf
22 вересня 2021 10:52
Експлуатаційний дозвіл.pdf
22 вересня 2021 10:52
тех.вим. масло.pdf
22 вересня 2021 10:52
цінова масло_1.pdf
22 вересня 2021 10:52
dogovir сметана.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПЕРВОМАЙСЬКИЙ МОЛОЧНОКОНСЕРВНИЙ КОМБІНАТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПЕРВОМАЙСЬКИЙ МОЛОЧНОКОНСЕРВНИЙ КОМБІНАТ"
#41753486
Переможець 198 000,00
UAH з ПДВ
27 вересня 2021 11:25

Документи

27 вересня 2021 11:25
Електронний підпис
27 вересня 2021 11:25
Переможець масло.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 вересня 2021 11:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПЕРВОМАЙСЬКИЙ МОЛОЧНОКОНСЕРВНИЙ КОМБІНАТ"
#41753486
198 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 вересня 2021 11:25
Електронний підпис
27 вересня 2021 11:25
Переможець масло.pdf

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 18 жовтня 2021 13:48
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: З підстави, що передбачена згідно з ч.2 п.17 ст.14 Закону, а саме: відміна тендеру чи визнання тендеру таким, що не відбувся в зв’язку неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути , а саме невірно вказана вартість закупівлі.
Документи:
18 жовтня 2021 13:48
Електронний підпис
18 жовтня 2021 13:47
Масло відміна.pdf