Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА УЧБОВО-ТРЕНУВАЛЬНА БАЗА ПО КОВЗАНЯРСЬКОМУ СПОРТУ "ЛЬОДОВИЙ СТАДІОН" |
Код ЄДРПОУ: | 04539931 |
Місцезнаходження: | 03680, Україна , м. Київ обл., м.Київ, проспект Академіка Глушкова, 9 |
Контактна особа: |
Дмитро Москат +380990449473 moskat.swim.services@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 вересня 2021 16:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 жовтня 2021 18:00 |
Початок аукціону: | 04 жовтня 2021 15:29 |
Очікувана вартість: | 28 410 990,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 142 054,95 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник закупівлі має надати забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної страхової гарантії. Електронна страхова гарантія повинна бути оформлена у відповідності до вимог Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 року № 2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Розмір забезпечення тендерної пропозиції: становить 130 000,00 грн. (сто тридцять тисяч грн. 00 коп.). Реквізити для оформлення забезпечення тендерної пропозиції: Код ЄДРПОУ: 04539931 Р/р UA973226690000026002300708553 ТВБВ № 1002601/01 філії ГУ по м. Києву та Київській області АТ «Ощадбанк», МФО 322669, р/р UA818201720343280001000009428, ДКСУ Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – протягом дії тендерної пропозиції. Учасник надає страхову гарантію, у вигляді електронного документу (файлу в форматі PDF) з одночасним документальним підтвердженням її чинності, шляхом накладення електронного кваліфікаційного підпису уповноваженої на підписання особи та електронно-цифрової печатки фінансової установи ((тип пидпису кваліфікований (КЕП))), через електронну систему закупівель, з обов’язковим зазначенням у тексті гарантії посилання на програмний комплекc та його версію, яким накладено КЕП (підпис та печатку) для можливості перевірки такого підпису та печатки. За умови, що надана гарантія підписана не керівником (директором, головою правління), учасник повинен надати через електронну систему закупівель довіреність, що засвідчує право надання та підпису страхової гарантії від імені фінансової установи уповноваженій на це особі, з одночасним документальним підтвердженням КЕП підписанта (керівника, директора, голови правління, тощо) та КЕП печатки фінансової установи. Страхова гарантія повинна передбачати гарантоване погодження продовження строку дії забезпечення тендерної пропозиції, у випадку, якщо замовник вимагатиме від учасників продовження строку дії тендерних пропозицій, в порядку передбаченому чинним законодавством, з посиланням на відповідні законодавчі норми. Учасник торгів під час надання забезпечення тендерної пропозиції, для підтвердження права Гаранта на здійснення відповідної діяльності, через електронну систему закупівель надає також скановані копії наступних документів: - свідоцтво про реєстрацію страхової компанії в Державному реєстрі фінансових установ; - ліцензію на здійснення страхової діяльності у формі добровільного страхування фінансових ризиків видану Нацкомфінпослуг (або інформацію від фінансової установи у вигляді довідки, яка підтверджує наявність діючої ліцензії, що надає право провадити вищезазначену діяльність); - внутрішні правила (далі – «Правила») надання фінансових послуг (або додаток чи витяг з «Правил»), зареєстровані (затверджені) Нацкомфінпослуг, та відповідну програму добровільного страхування фінансових ризиків невиконання або неналежного виконання страхувальником вимог тендерної документації порядку і умов проведення тендеру, оголошення про проведення відбору (далі – «Програма»), складену до «Правил», затверджену Страховиком. «Правила» мають відповідати наступним критеріям: а) складені відповідно до конкретного виду добровільного страхування (згідно із Законом України «Про страхування», «Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання фінансових послуг (крім професійної діяльності на ринку цінних паперів)». Вид страхування має бути чітко визначений у «Правилах» (та у «Програмі») та\або додатках до них (визначення неконкретного виду страхування, або зазначення його у вигляді «інших видів страхування» у «Правилах» (та\або додатках до них) - не відповідає нормам страхового законодавства та вимогам тендерної документації замовника); б) затверджені фінансовою установою (страховою компанією) та зареєстровані (затверджені) Нацкомфінпослуг (як самі «Правила» так і витяги та додатки до них); в) підтверджують право гарантування та укладення з боку страховика договорів добровільного страхування «фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником вимог тендерної документації»; г) підтверджують обов’язок страховика відшкодовувати страхові ризики, що можуть виникнути внаслідок «невиконання (неналежного виконання) страхувальником вимог тендерної документації». В наданій гарантії обов’язкове посилання на пункт, частину, розділ «Правил», що підтверджують обов’язок відшкодування вищезазначеного ризику (ризиків). Страхова виплата не може бути меншою ніж страхова сума, до даної виплати не може застосовуватись франшиза, на бенефіціара не можуть покладатись будь-які витрати пов’язані з отриманням страхової суми в розмірі забезпечення тендерної пропозиції. Учасник у складі пропозиції надає підтвердження отримання страховою компанією оплати за страхову гарантію (лист від страхової компанії з зазначенням ідентифікатора процедури закупівлі та копію банківської квитанції). Положення страхової гарантії повинні відповідати положенням Закону України «Про страхування», «Правилам» добровільного страхування фінансових ризиків, затвердженим Національною комісією, Ліцензійним умовам провадження господарської діяльності з надання фінансових послуг (крім професійної діяльності на ринку цінних паперів) та «Програмі», що повинно бути відображено у наданій страховій гарантії. Положення Договору добровільного страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником вимог тендерної документації не можуть містити умов, що суперечать тексту страхової гарантії та будь-яким чином обмежують права бенефіціара. Текст «страхової гарантії» «Правил» (та\або витягів чи додатків до них) та «Програми» не можуть містити: - умов про зменшення відповідальності гаранта в будь-якому випадку (окрім закінчення строку дії договору страхування фінансового ризику); - умов, що застрахованим ризиком є нанесення збитків (втрат, тощо) подібного змісту: «Страховик виплачує страхове відшкодування за нанесені Вигодонабувачу збитки, що визнані страхувальником у добровільному порядку за попередньою згодою страховика або встановлена рішенням суду, що набуло чинності»; - умов про обов’язкове надання принципалом письмового підтвердження про настання гарантійного випадку і причин його настання; - умови про припинення зобов’язання гаранта за гарантією у випадку одержання гарантом оригіналу цієї гарантії, про що у складі пропозиції пропозиція надається лист-гарантія в довільній формі адресований Замовнику від установи, що видала гарантію. Ненадання учасником будь-якого документу, який передбачений вимогами цього пункту документації, або надання його у вигляді, що не відповідає його умовам, буде розцінене Замовником як «ненадання тендерного забезпечення» та «невідповідність пропозиції учасника - вимогам документації», що призведе до відхилення тендерної пропозиції такого учасника. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 130000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 вересня 2021 16:08 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 вересня 2021 16:06 |
Тендерна документація зміни.pdf | |
22 вересня 2021 16:06 |
зміни.pdf | |
22 вересня 2021 16:06 |
Додаток 1.pdf | |
15 вересня 2021 16:28 |
Експертний звіт № 47_19_ЛС від 24.06.19 (2 стор.).pdf | |
15 вересня 2021 16:28 |
Експертний звіт № 47_19_ЛС від 24.06.19 (1 стор.).pdf | |
15 вересня 2021 16:13 |
Відомість обсягів робіт Додаток 1 до додатку 3.pdf | |
15 вересня 2021 16:13 |
Додаток 2.pdf | |
15 вересня 2021 16:13 |
Відомість Додаток 2 до додатку 3.pdf | |
15 вересня 2021 16:13 |
Додаток 3.pdf | |
15 вересня 2021 16:13 |
Додаток 4.pdf |
22 вересня 2021 16:08 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
22 вересня 2021 16:06 |
Тендерна документація зміни.pdf
|
||||||
22 вересня 2021 16:06 |
зміни.pdf
|
||||||
22 вересня 2021 16:06 |
Додаток 1.pdf
|
||||||
15 вересня 2021 16:28 |
Експертний звіт № 47_19_ЛС від 24.06.19 (2 стор.).pdf
|
||||||
15 вересня 2021 16:28 |
Експертний звіт № 47_19_ЛС від 24.06.19 (1 стор.).pdf
|
||||||
15 вересня 2021 16:13 |
Відомість обсягів робіт Додаток 1 до додатку 3.pdf
|
||||||
15 вересня 2021 16:13 |
Додаток 2.pdf
|
||||||
15 вересня 2021 16:13 |
Відомість Додаток 2 до додатку 3.pdf
|
||||||
15 вересня 2021 16:13 |
Додаток 3.pdf
|
||||||
15 вересня 2021 16:13 |
Додаток 4.pdf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-12-23-000061 ● a9c12b39e36146829bcf954877d7389d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 грудня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 грудня 2021 14:23 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
23.12.2021 № 440
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
35 UA-2021-09-15-010819-b 15.09.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-12-31 09:12:23
про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Завершальні роботи по об’єкту: «Капітальний ремонт будівель та тенісних кортів з метою створення Національного тенісного центру та придбання обладнання на проспекті Академіка Глушкова, 9 у Голосіївському районі м. Києва на базі ДП «ЦУТБ «Льодовий стадіон» (перша черга, коригування)», очікуваною вартістю 28 410 990,00 гривень (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2021-09-15-010819-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
У зв’язку з чим просимо надати документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, визначено його очікувану вартість, та документи, якими затверджено розмір витрат предмета закупівлі.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-01-06 12:23:57
Відповідь на звернення
Державне підприємство «Центральна учбово-тренувальна база по ковзанярському спорту «Льодовий стадіон» (далі - ДП «ЦУТБ «Льодовий стадіон»), Ваш запит про надання пояснень у зв’язку з проведенням моніторингу процедури закупівлі «Завершальні роботи по об’єкту: «Капітальний ремонт будівель та тенісних кортів з метою створення Національного тенісного центру та придбання обладнання на проспекті Академіка Глушкова, 9 у Голосіївському районі м. Києва на базі ДП «ЦУТБ «Льодовий стадіон» (перша черга, коригування)», замовником яких є ДП «Центральна учбово-тренувальна база по ковзанярському спорту «Льодовий стадіон» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-09-15-010819-b) розглянуто та повідомляємо наступне.
Вказану процедуру Закупівлі було оголошено відповідно до положень ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIIІ (далі – Закон), слід зазначити, що у ч. 4 ст. 10 Закону, йде мова про те, що:
«Інформація, зазначена у частині першій цієї статті 10, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування».
Слід зазначити, що частиною 4¹ Постанови Кабінету міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.11.2016 № 710 (зі змінами) (далі Постанова) передбачено рекомендаційний характер, щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Також повідомляємо, що у ДП «ЦУТБ «Льодовий стадіон» відсутній діючий власний веб-сайт, на якому можна б було розміщувати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
ДП «ЦУТБ «Льодовий стадіон» є самостійною юридичною особою, що має самостійне майно і баланс та перебуває на власному господарському утриманні, проте у зв’язку з відсутністю можливостей виконувати статутні завдання, а саме: організовувати та проводити спортивні та культурно-масові заходи, не має фінансових можливостей, щодо повноцінного функціонування та розвитку підприємства.
Зокрема, станом на сьогодні відсутня будь-яка можливість створити та підтримувати діяльність власного сайту у зв’язку з відсутністю вільних фінансових ресурсів.
Кошти, що надходять за цільовими програмами та для створення об’єктів не можуть бути використанні для розвитку та функціонування підприємства, оскільки вказані дії будуть суперечити чинному бюджетному законодавству України.
Крім того, ДП «ЦУТБ «Льодовий стадіон» не має будь-якої можливості оприлюднювати інформацію про закупівлі на сайті головного розпорядника коштів.
ДП «ЦУТБ «Льодовий стадіон» для дотримання вимог чинного законодавства при публікації вказаної закупівлі було розміщено документи із відповідною інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, зокрема Додаток 3 до тендерної документації з додатками та Експертний звіт (позитивний) від 24.06.2019 № 47/19/ЛС, в якому передбачено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, а також вартість робіт.
Беручи до уваги, викладене ДП «ЦУТБ «Льодовий стадіон» здійснило всі можливі заходи, щодо висвітлення інформації про технічні, кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначення очікуваної вартості з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Державне підприємство «Центральна учбово-тренувальна база по ковзанярському спорту «Льодовий стадіон» (далі - ДП «ЦУТБ «Льодовий стадіон»), розглянуло висновок Північного офісу Держаудит служби про результати моніторингу процедури закупівлі: Завершальні роботи по об’єкту: «Капітальний ремонт будівель та тенісних кортів з метою створення Національного тенісного центру та придбання обладнання на проспекті Академіка Глушкова, 9 у Голосіївському районі м. Києва на базі ДП «ЦУТБ «Льодовий стадіон» (друга черга будівництва, коригування)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-09-15-010819-b), оприлюднений 19.01.2022 та надає свої заперечення до зазначеного висновку, з наступних підстав: Вказану процедуру Закупівлі було оголошено відповідно до положень ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIIІ (далі – Закон). 1. У висновку зазначається, що «на порушення частини 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі – Постанова № 710) Замовник (суб’єкт господарювання державного сектору економіки) не забезпечив оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі щодо процедури закупівлі за номером UA-2021-09-15-010819-b шляхом розміщення на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки (власний вебсайт відсутній)». Замовник не погоджується із зазначеними висновками, виходячи з наступного. Вказану процедуру Закупівлі було оголошено відповідно до положень ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIIІ (далі – Закон), слід зазначити, що у ч. 4 ст. 10 Закону, йде мова про те, що: «Інформація, зазначена у частині першій цієї статті 10, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування». Слід зазначити, що частиною 4¹ Постанови Кабінету міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.11.2016 № 710 (зі змінами) (далі Постанова) передбачено рекомендаційний характер, щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Також повідомляємо, що у ДП «ЦУТБ «Льодовий стадіон» відсутній діючий власний веб-сайт, на якому можна б було розміщувати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. ДП «ЦУТБ «Льодовий стадіон» є самостійною юридичною особою, що має самостійне майно і баланс та перебуває на власному господарському утриманні, проте у зв’язку з відсутністю можливостей виконувати статутні завдання, а саме: організовувати та проводити спортивні та культурно-масові заходи, не має фінансових можливостей, щодо повноцінного функціонування та розвитку підприємства. Зокрема, станом на сьогодні відсутня будь-яка можливість створити та підтримувати діяльність власного сайту у зв’язку з відсутністю вільних фінансових ресурсів. Кошти, що надходять за цільовими програмами та для створення об’єктів не можуть бути використанні для розвитку та функціонування підприємства, оскільки вказані дії будуть суперечити чинному бюджетному законодавству України. Крім того, ДП «ЦУТБ «Льодовий стадіон» не має будь-якої можливості оприлюднювати інформацію про закупівлі на сайті головного розпорядника коштів. ДП «ЦУТБ «Льодовий стадіон» для дотримання вимог чинного законодавства при публікації вказаної закупівлі було розміщено документи із відповідною інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, зокрема Додаток 3 до тендерної документації з додатками та Експертний звіт (позитивний) від 24.06.2019 № 47/19/ЛС, в якому передбачено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, а також вартість робіт, а тому твердження Північного офісу Держаудитслужби про не забезпечення оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі щодо процедури закупівлі за номером UA-2021-09-15-010819-b, є суб’єктивним, не обґрунтованим та бездоказовим. 2. Також у висновку моніторингу вказано, що «За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТСГ» встановлено порушення абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону» Проте, при обґрунтуванні висновку Північним офісом Держаудитслужби не враховано, що Учасник процедури закупівлі ТОВ «ТСГ» у своїй тендерній пропозиції надав Програму добровільного страхування фінансових ризиків невиконання або неналежного виконання страхувальником вимог тендерної документації порядку і умов проведення тендеру, оголошення про проведення відбору, що є додатком № 13 до Правил приватного акціонерного товариства «Страхова компанія «Престиж» (далі – ПрАТ «СК «Престиж») добровільного страхування фінансових ризиків № 18 від 27.08.2012 Тобто переможцем закупівлі у повному обсязі дотримано вимогу тендерної документації в цій частині та надано відповідні документи, а тому твердження Північного офісу Держаудитслужби про невідповідність тендерної пропозиції Учасника умовам ТД та вимогам законодавства є суб’єктивним, не обґрунтованим та бездоказовим. За результатами моніторингу Північний офіс Держаудитслужби зобов’язав ДП «ЦУТБ «Льодовий стадіон» Здійснити заходи здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення зобов’язань за Договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Разом з тим, ні Законом України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», ні іншими нормативно-правовими актами не встановлено право органів фінансового контролю вимагати застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору по факту розірвання договору. Частиною першою статті 41 Закону визначено, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Відповідно до статті 651 Цивільного кодексу України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Істотним є таке порушення стороною договору, коли внаслідок завданої цим шкоди друга сторона значною мірою позбавляється того, на що вона розраховувала при укладенні договору. У разі односторонньої відмови від договору у повному обсязі або частково, якщо право на таку відмову встановлено договором або законом, договір є відповідно розірваним або зміненим. Аналогічна позиція викладена у постанові Восьмого апеляційного адміністративного суду від 26.05.2021 по справі № 260/3794/20. Аналізуючи наведені правові норми Замовник вважає, що висновок Північного офісу Держаудитслужби від 19.01.2022 про результати моніторингу закупівлі UA-2021-09-15-010819-b є протиправним та таким, що підлягає скасуванню.
2022-01-26 14:03:21
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 січня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 лютого 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (На порушення частини 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі – Постанова № 710) Замовник (суб’єкт господарювання державного сектору економіки) не забезпечив оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі щодо процедури закупівлі за номером UA-2021-09-15-010819-b шляхом розміщення на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки (власний вебсайт відсутній).)
Оскарження в суді
Опис: | Висновок про результати моніторингу оскаржено до Київського окружного адміністративного суду |
Дата публікації: | 02 лютого 2022 |
Номер відкриття провадження: | № 640/4206/22 |
Дата відкриття провадження: | 02 вересня 2022 |
Документи:
15 вересня 2022 17:29
|
Електронний підпис |
15 вересня 2022 10:45
|
Ухвала 640-4206-22.PDF |
02 лютого 2022 14:20
|
Виписка стор.2.pdf |
02 лютого 2022 14:20
|
Виписка стор.1.pdf |
02 лютого 2022 14:20
|
Позовна заява №30_1.1 від 01.02.2022.pdf |
15 вересня 2022 17:29
|
Електронний підпис |
02 лютого 2022 14:22
|
Електронний підпис |
15 вересня 2022 10:45
|
Ухвала 640-4206-22.PDF |
02 лютого 2022 14:20
|
Виписка стор.2.pdf |
02 лютого 2022 14:20
|
Виписка стор.1.pdf |
02 лютого 2022 14:20
|
Позовна заява №30_1.1 від 01.02.2022.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 жовтня 2021 15:53
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНО СТИЛЬ ГРУП" |
24 759 697,64
UAH з ПДВ
|
24 759 697,64
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТАВЕРС-УКРАЇНА» |
28 396 000,00
UAH з ПДВ
|
28 396 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНО СТИЛЬ ГРУП" #41758091 |
Переможець |
24 759 697,64
UAH з ПДВ
|
05 жовтня 2021 15:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 серпня 2023 12:17
|
18 10 21.pdf | укладений |
24 серпня 2023 12:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2022 16:21
|
18 10 2021.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2022 16:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 жовтня 2022 18:21
|
ДУ 4 до договору 18-10-21.PDF | зміни до договору |
20 жовтня 2022 18:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2021 14:35
|
Дод.угода №3 до Договору № 18-10_21.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2021 14:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 грудня 2021 15:24
|
ДУ №2 до Дог. №18-10_21 від 18.10.2021.pdf | зміни до договору |
13 грудня 2021 15:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 жовтня 2021 11:32
|
Дод. угода №1 (до дог. №18-10_21 від 18.10.21).pdf | зміни до договору |
28 жовтня 2021 11:30
|
Електронний підпис | укладений |
19 жовтня 2021 15:12
|
Договір №18-10_21 від 18.10.2021.pdf | укладений |
19 жовтня 2021 15:10
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 18-10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 13 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 18-10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю (зміна фінансування робіт) |
Номер договору про закупівлю: | 18-10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 жовтня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 20 жовтня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 18-10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 18-10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |