Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

шафа для одягу, поличка навісна
Очікувана вартість
3 350,00 UAH
UA-2021-09-15-010737-b f033e27f0e7f47938d9823a8e3992466
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сиволап Олена Володимирівна

0666954236 TENDER@GLOBYNE-RADA.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 15 вересня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ГЛОБИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 04382056
Місцезнаходження: 39000, Україна , Полтавська обл., Глобине, 39000, Полтавська обл., Глобинський район, місто Глобине, ВУЛИЦЯ ЦЕНТРАЛЬНА, будинок 285
Контактна особа: Сиволап Олена Володимирівна
0666954236
TENDER@GLOBYNE-RADA.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39140000-5: Меблі для дому


відповідно договору №275 від 15.09.2021р.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт.
шафа для одягу, поличка навісна Місцезнаходження замовника *: вул.Центральна, 285, м.Глобине, Полтавська обл., 39000 Категорія: орган місцевого самоврядування Код визначений згідно за Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015 39133000-3 Етажерки ; ДК 021:2015 39136000-4 Вішалки-плічки
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата по догоовору проводиться протягом 7 банківських днів після підписання накладної Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

15 вересня 2021 16:10
Електронний підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа підприємець КАРПЕНКО ІВАН МИХАЙЛОВИЧ
#2296105979
Переможець 3 350,00
UAH
15 вересня 2021 16:13

Документи

15 вересня 2021 16:13
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 вересня 2021 16:14
Договір 275.PDF укладений
15 вересня 2021 16:14