Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ" |
Код ЄДРПОУ: | 42641417 |
Місцезнаходження: | 65031, Україна , Одеська обл., Одеса, ВУЛИЦЯ МИХАЙЛА ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 49 |
Контактна особа: |
Носуленко Артем Сергійович 048 7958918 artns@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 вересня 2021 15:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 жовтня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 06 жовтня 2021 14:43 |
Очікувана вартість: | 111 297 773,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 112 977,73 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гаранті (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі: її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія має відповідати вимогам постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» та бути оформленою відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Банківська гарантія повинна бути виданою банком, який має відповідну ліцензію на здійснення банківських послуг та не перебуває в стадії ліквідації Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням ЕЦП/КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає – 550 000,00 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття прередбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника(Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Державне підприємство «Служба місцевих автомобільних доріг» (ДП «Служба місцевих доріг») код ЄДРПОУ: 42641417 IBAN: UA768201720355179035000095031 в ДКСУ, м. Київ |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 550000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Детально у проєкті договору | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 вересня 2021 15:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 вересня 2021 15:01 |
ЗТД Слобідка 27.09.21.docx | |
27 вересня 2021 15:01 |
перелік_змін_Слобідка 27.09.21.doc | |
24 вересня 2021 15:26 |
ЗТД Слобідка 24.09.21.docx | |
24 вересня 2021 15:26 |
перелік_змін_Слобідка 24.09.21.doc | |
24 вересня 2021 15:26 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ 24.09.21.docx | |
15 вересня 2021 15:01 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx | |
15 вересня 2021 15:01 |
ТД Слобідка.docx |
27 вересня 2021 15:04 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
27 вересня 2021 15:01 |
ЗТД Слобідка 27.09.21.docx
|
||||||
27 вересня 2021 15:01 |
перелік_змін_Слобідка 27.09.21.doc
|
||||||
24 вересня 2021 15:26 |
ЗТД Слобідка 24.09.21.docx
|
||||||
24 вересня 2021 15:26 |
перелік_змін_Слобідка 24.09.21.doc
|
||||||
24 вересня 2021 15:26 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ 24.09.21.docx
|
||||||
15 вересня 2021 15:01 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
|
||||||
15 вересня 2021 15:01 |
ТД Слобідка.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-07-11-000123 ● cd114ae0853d45b98c19748f0e1c01fc
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 липня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 липня 2022 15:55 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
11.07.2022 № 202
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 11.07.2022 № 202.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-09-15-008785-b, 15.09.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України 003100-18/3932-2022 від 03.06.2022.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-07-12 14:51:27
Про надання пояснень
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-09-15-008785-b, яка проводилась Державним підприємством «Служба місцевих автомобільних доріг» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-07-13 13:51:56
Відповідь на запит Держаудитслужби від 12.07.2022
На запит Державної аудиторської служби України про надання пояснень в рамках моніторингу по процедурі закупівлі: Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С161405 /Р-33/ -станція Слобідка, км 7+700 – км 12+200, Одеська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), що оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-09-15-008785-b, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-09-15-008785-b , вирішено надати наступну відповідь:
Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість на наступних підставах:
Технічні та якісні характеристики визначені шляхом візуального та інструментального обстеження ділянки автомобільної дороги проведеного інженером-консультантом із залученням ДП «ДерждорНДІ», попередніх інженерно-геологічних вишукувань та на підставі рекомендацій ДП «ДерждорНДІ».
Розмір очікуваної вартості об’єкта «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С161405 /Р-33/-станція Слобідка, км 7+700 – км 12+200, Одеська область» визначався згідно збірника «УКРУПНЕНІ КОШТОРИСНІ ЦІНИ І НОРМАТИВИ НА ВИКОНАННЯ ДОРОЖНІХ РОБІТ» п.1.1 «Укрупнені ресурсні кошторисні нормативи та укрупнені кошторисні ціни (далі – УРКН та УКЦ) застосовують для визначення вартості будівництва, реконструкції та ремонтів автомобільних доріг загального користування на перших стадіях проектування («ескізний проект», «техніко-економічне обґрунтування», «техніко-економічний розрахунок»)».
Посилання на сторінку офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі –
https://morhoz.odessa.gov.ua/avtomobilni-dorogy/derzhavni-zakupivli/zakupivli-derzhavnogo-pidpryyemstva-sluzhba-mistsevyh-avtomobilnyh-dorig/
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2022-08-02 09:21:22
Звернення щодо роз'яснення
З висновку до моніторингу не зрозуміла суть порушення і яким чином таке порушення усунути. Просимо додаткових роз'яснень щодо висновку.
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата: 2022-08-02 11:52:35
Роз'яснення до висновку
Західним офісом Держаудитслужби, відповідно до доручення Держаудитслужби України від 03.06.2022 №003100-18/3932-2022 та на підставі наказу від від 11.07.2022 № 202, проводиться моніторинг процедури закупівлі за ID: UA-2021-09-15-008785-b (Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С161405 /Р-33/ -станція Слобідка, км 7+700 – км 12+200, Одеська область), замовником якої є Державне підприємство «Служба місцевих автомобільних доріг» (далі – Замовник).
За вищевказаними дорученням та наказом було також проведено моніторинг процедури закупівлі за ID: UA-2022-01-21-013436-b (ДК 021:2015: (CPV) Кейтерингові послуги (55520000-1) (Послуги з організації шкільного харчування), замовником якої є Львівська ЗОШ І-ІІІ ступенів №43 Львівської міської ради). За результатами моніторингу процедури закупівлі за ID: UA-2022-01-21-013436-b складено висновок, який помилково завантажено в персональному особистому кабінеті Офісу в електронній системі закупівель за процедурою закупівлі UA-2021-09-15-008785-b та не стосується закупівлі Замовника.
Одночасно повідомляємо, що враховуючи відсутність технічного функціоналу у персональному кабінеті органу державного фінансового контролю в електронній системі закупівель щодо можливості видалити помилковий висновок чи внести зміни у завантажений висновок після його публікації, прийнято рішення повторно включити до наказу процедуру закупівлі UA-2021-09-15-008785-b для оприлюднення відповідного висновку.
Попередньо опублікований 01.08.2022 висновок просимо вважати помилково опублікованим та не брати до уваги.
Дякуємо за розуміння!
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 серпня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 серпня 2022 |
Порушення виявлено
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог пункту 4 частини другої статті 4 Закону.)
- UA-M-2022-08-02-000057 ● 13392764932d43c48e8c833da19f4061
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 серпня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 серпня 2022 15:48 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
02.08.2022 № 230
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Лесю ПИШНИК.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 02.08.2022 № 230.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-09-15-008785-b, 15.09.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України 003100-18/3932-2022 від 03.06.2022.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовник вивчить суть порушення та прийме міри для не повторення у подальшому.
2022-08-05 11:41:46
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 серпня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 серпня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 жовтня 2021 15:12
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СТРОЙСПЕЦТЕХНИКА" |
110 900 700,00
UAH з ПДВ
|
109 787 721,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПАРИТЕТБУДІНВЕСТ" |
111 287 773,00
UAH з ПДВ
|
110 174 795,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Евродор" |
111 257 000,00
UAH з ПДВ
|
111 257 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СТРОЙСПЕЦТЕХНИКА" #39111320 |
Переможець |
109 787 721,00
UAH з ПДВ
|
29 жовтня 2021 13:09
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 жовтня 2021 15:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2024 14:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2022 11:59
|
ДУ 4 До 28К_21 від 10.11.21.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2022 11:59
|
Електронний підпис | укладений |
12 листопада 2021 09:53
|
28К_21 від 10.11.21 Слобідка 7-12 ТОВ Стройспецтехника.pdf | укладений |
12 листопада 2021 09:52
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Встановити фінансування на 2022 рік у розмірі – 0,00 грн. 2. Календарний план виконання робіт і календарний план фінансування робіт на 2022 рік становлять – 0,00 грн. Календарний план виконання робіт і календарний план фінансування робі викласти у наступній редакції, що додається. 3. Відповідно до п.п..3, п. 16.3., розділу 16. «Порядок внесення змін до Договору і його розірвання.», пункт 17.1., розділу 17. «Cтрок дії Договору» викласти в наступній редакції: п.17.1. Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та діє до 31 грудня 2023 року, але у будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань. 4. Інші умови вищевказаного Договору не змінені і не скасовані даною Додатковою угодою, і сторони підтверджують по них свої зобов’язання. |
Номер договору про закупівлю: | 28К/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |