Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Розсошанська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04402899 |
Місцезнаходження: | 31362, Україна , Хмельницька обл., с. Розсоша, вул. Центральна, 4 |
Контактна особа: |
Каріна Пайлаківна Горпинюк +380979816648 rozsoshaotgzakupki@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
У зв’язку з цим 24.08.2021 року відмінено торги на підставі а.2 п.1 ч.2 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (подання для участі: у відкритих торгах – менше двох тендерних пропозицій), що підтверджується звітом про результати проведення відкритих торгів № UA-2021-08-05-012506-a від 24.08.2021 року (копія додається).
Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів № UA-2021-08-25-009727-a, замовником було повторно розпочато проведення закупівлі «Нове будівництво господарсько-питного водопостачання в с. Малиничі Хмельницького району Хмельницької області (пров. Чкалова, вул. Набережна, вул. Сонячна, вул. Польова, пров. Вишневий)» («код ДК 021:2015 код 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт»)». До участі у процедурі закупівлі було подано одну тендерну пропозицію - ФОП Мельник Володимир Якович (1718702434).
У зв’язку з цим 10.09.2021 року було вдруге відмінено торги на підставі а.2 п.1 ч.2 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (подання для участі: у відкритих торгах – менше двох тендерних пропозицій), що підтверджується звітом про результати проведення відкритих торгів № UA-2021-08-25-009727-a від 10.09.2021 року (копія додається).
Однак, у Замовника торгів надалі існує потреба в закупівлі «Нове будівництво господарсько-питного водопостачання в с. Малиничі Хмельницького району Хмельницької області (пров. Чкалова, вул. Набережна, вул. Сонячна, вул. Польова, пров. Вишневий)» («код ДК 021:2015 код 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт»)».
Так як, замовником було двічі відмінено процедуру закупівлі через відсутність достатньої кількості учасників оптимальною процедурою закупівлі відповідно до п. 1 ч.2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» є переговорна процедура закупівлі.
У зв’язку із вищенаведеним, в порядку п.1 ч.2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації) у замовника виникає необхідність закупівлі «Нове будівництво господарсько-питного водопостачання в с. Малиничі Хмельницького району Хмельницької області (пров. Чкалова, вул. Набережна, вул. Сонячна, вул. Польова, пров. Вишневий)» («код ДК 021:2015 код 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт»)» за переговорною процедурою закупівлі.
За результатами проведених переговорів договір про «Нове будівництво господарсько-питного водопостачання в с. Малиничі Хмельницького району Хмельницької області (пров. Чкалова, вул. Набережна, вул. Сонячна, вул. Польова, пров. Вишневий)» («код ДК 021:2015 код 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт»)» вирішено укласти з ФОП Мельник Володимир Якович (1718702434), яким надано під час проведення переговорів документи, що підтверджують його відповідність кваліфікаційним критеріям, а також надано усі інші документи, які вимагалися Замовником, та підтвердив відсутні підстави для відмови в участі в процедурі закупівлі відповідно до частини першої статті 17 цього Закону.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 вересня 2021 14:09 |
Оскарження наміру укласти договір: | 26 вересня 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в), інших актів та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом п'яти робочих днів. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
15 вересня 2021 14:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 вересня 2021 14:07 |
Протокол переговорів.PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-04-05-000001 ● 58ccb8acb639400b807069231bf17877
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 квітня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 квітня 2022 12:07 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
04.04.2022 № 94
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
04.04.2022 № 94
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2021-09-15-007344-b, 15.09.2021, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 квітня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 квітня 2022 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
МЕЛЬНИК ВОЛОДИМИР ЯКОВИЧ #1718702434 |
Переможець |
2 475 252,64
UAH
|
15 вересня 2021 14:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2024 16:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2023 15:39
|
ДУ 5 до 01П.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2023 15:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 червня 2023 09:33
|
ДУ 4 до Договору 01П.pdf | зміни до договору |
02 червня 2023 09:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 грудня 2022 15:56
|
Додаткова угода 3 до 01П.PDF | зміни до договору |
14 грудня 2022 15:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 грудня 2022 15:50
|
Додаткова угода 2 до 01П.PDF | зміни до договору |
14 грудня 2022 15:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 січня 2022 15:53
|
ДУ до 01П.PDF | зміни до договору |
05 січня 2022 15:38
|
Електронний підпис | укладений |
04 жовтня 2021 16:39
|
Малиничі водогін 1П.pdf | укладений |
04 жовтня 2021 15:35
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | на підставі Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 01П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 14 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | на підставі Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 01П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 14 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | на підставі пункту 4 частини 5 статті 41 закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 01П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 02 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 01П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ст.651, 653,654 ЦКУ, пп. 5 п.19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», п.13.1. – 13.2.1.,п.13.4. Договору №01П |
Номер договору про закупівлю: | 01П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |