Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Нове будівництво господарсько-питного водопостачання в с. Малиничі Хмельницького району Хмельницької області (пров. Чкалова, вул. Набережна, вул. Сонячна, вул. Польова, пров. Вишневий)
Очікувана вартість
3 320 927,20 UAH
UA-2021-09-15-007344-b 99a6bd5f3cc646aea294a325aa3a8795
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Каріна Пайлаківна Горпинюк

+380979816648 rozsoshaotgzakupki@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Розсошанська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04402899
Місцезнаходження: 31362, Україна , Хмельницька обл., с. Розсоша, вул. Центральна, 4
Контактна особа: Каріна Пайлаківна Горпинюк
+380979816648
rozsoshaotgzakupki@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Відповідно до оголошеної закупівлі на проведення відкритих торгів UA-2021-08-05-012506-a, було розпочато проведення процедури відкритих торгів на закупівлю «Нове будівництво господарсько-питного водопостачання в с. Малиничі Хмельницького району Хмельницької області (пров. Чкалова, вул. Набережна, вул. Сонячна, вул. Польова, пров. Вишневий)» («код ДК 021:2015 код 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт»)». До участі у процедурі закупівлі було подано одну тендерну пропозицію - ФОП Мельник Володимир Якович (1718702434).
У зв’язку з цим 24.08.2021 року відмінено торги на підставі а.2 п.1 ч.2 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (подання для участі: у відкритих торгах – менше двох тендерних пропозицій), що підтверджується звітом про результати проведення відкритих торгів № UA-2021-08-05-012506-a від 24.08.2021 року (копія додається).
Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів № UA-2021-08-25-009727-a, замовником було повторно розпочато проведення закупівлі «Нове будівництво господарсько-питного водопостачання в с. Малиничі Хмельницького району Хмельницької області (пров. Чкалова, вул. Набережна, вул. Сонячна, вул. Польова, пров. Вишневий)» («код ДК 021:2015 код 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт»)». До участі у процедурі закупівлі було подано одну тендерну пропозицію - ФОП Мельник Володимир Якович (1718702434).
У зв’язку з цим 10.09.2021 року було вдруге відмінено торги на підставі а.2 п.1 ч.2 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (подання для участі: у відкритих торгах – менше двох тендерних пропозицій), що підтверджується звітом про результати проведення відкритих торгів № UA-2021-08-25-009727-a від 10.09.2021 року (копія додається).
Однак, у Замовника торгів надалі існує потреба в закупівлі «Нове будівництво господарсько-питного водопостачання в с. Малиничі Хмельницького району Хмельницької області (пров. Чкалова, вул. Набережна, вул. Сонячна, вул. Польова, пров. Вишневий)» («код ДК 021:2015 код 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт»)».
Так як, замовником було двічі відмінено процедуру закупівлі через відсутність достатньої кількості учасників оптимальною процедурою закупівлі відповідно до п. 1 ч.2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» є переговорна процедура закупівлі.
У зв’язку із вищенаведеним, в порядку п.1 ч.2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації) у замовника виникає необхідність закупівлі «Нове будівництво господарсько-питного водопостачання в с. Малиничі Хмельницького району Хмельницької області (пров. Чкалова, вул. Набережна, вул. Сонячна, вул. Польова, пров. Вишневий)» («код ДК 021:2015 код 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт»)» за переговорною процедурою закупівлі.
За результатами проведених переговорів договір про «Нове будівництво господарсько-питного водопостачання в с. Малиничі Хмельницького району Хмельницької області (пров. Чкалова, вул. Набережна, вул. Сонячна, вул. Польова, пров. Вишневий)» («код ДК 021:2015 код 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт»)» вирішено укласти з ФОП Мельник Володимир Якович (1718702434), яким надано під час проведення переговорів документи, що підтверджують його відповідність кваліфікаційним критеріям, а також надано усі інші документи, які вимагалися Замовником, та підтвердив відсутні підстави для відмови в участі в процедурі закупівлі відповідно до частини першої статті 17 цього Закону.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 вересня 2021 14:09
Оскарження наміру укласти договір: 26 вересня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи



Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Нове будівництво господарсько-питного водопостачання в с. Малиничі Хмельницького району Хмельницької області (пров. Чкалова, вул. Набережна, вул. Сонячна, вул. Польова, пров. Вишневий)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 31331, Україна, Хмельницька область, с. Малиничі, пров. Чкалова, вул. Набережна, вул. Сонячна, вул. Польова, пров. Вишневий
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в), інших актів та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом п'яти робочих днів. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

15 вересня 2021 14:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 вересня 2021 14:07
Протокол переговорів.PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-04-05-000001 ● 58ccb8acb639400b807069231bf17877
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 квітня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 05 квітня 2022 12:07
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ
04.04.2022 № 94
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ

Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
04.04.2022 № 94

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2021-09-15-007344-b, 15.09.2021, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 08 квітня 2022
Кінцевий строк оскарження: 14 квітня 2022

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
МЕЛЬНИК ВОЛОДИМИР ЯКОВИЧ
#1718702434
Переможець 2 475 252,64
UAH
15 вересня 2021 14:09

Документи

15 вересня 2021 14:09
Електронний підпис
15 вересня 2021 14:08
ПОП 215 Малиничі.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 вересня 2021 14:09

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
МЕЛЬНИК ВОЛОДИМИР ЯКОВИЧ
#1718702434
2 475 252,64
UAH
Документи

Документи

15 вересня 2021 14:09
Електронний підпис
15 вересня 2021 14:08
ПОП 215 Малиничі.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2024 16:23
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2023 15:39
ДУ 5 до 01П.pdf зміни до договору
29 грудня 2023 15:38
Електронний підпис зміни до договору
02 червня 2023 09:33
ДУ 4 до Договору 01П.pdf зміни до договору
02 червня 2023 09:29
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2022 15:56
Додаткова угода 3 до 01П.PDF зміни до договору
14 грудня 2022 15:53
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2022 15:50
Додаткова угода 2 до 01П.PDF зміни до договору
14 грудня 2022 15:49
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2022 15:53
ДУ до 01П.PDF зміни до договору
05 січня 2022 15:38
Електронний підпис укладений
04 жовтня 2021 16:39
Малиничі водогін 1П.pdf укладений
04 жовтня 2021 15:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): на підставі Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 01П
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): на підставі Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 01П
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): на підставі пункту 4 частини 5 статті 41 закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 01П
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 травня 2023
Дата публікації змін до договору:
02 червня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 01П
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ст.651, 653,654 ЦКУ, пп. 5 п.19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», п.13.1. – 13.2.1.,п.13.4. Договору №01П
Номер договору про закупівлю: 01П
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 вересня 2021 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 2 298 551,23
UAH