Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги по системному супроводу програмного забезпечення "ISpro" , а саме системи "ІС-про" модулі: ФІНАНСОВИЙ ОБЛІК, ОСНОВНІ ЗАСОБИ, ЛОГІСТИКА, ОБЛІК ДОГОВОРІВ, ПОДАТКОВИЙ ОБЛІК, ФІНАНСОВЕ ПЛАНУВАННЯ ТА АНАЛІЗ, ОБЛІК ЗАРОБІТНОЇ ПЛАТИ до 400 особових рахунків, 8 ДОДАТКОВИХ РОБОЧИХ МІСЦЬ (консультування по админіструванню БД, консультування персоналу Замовника по функціоналу ПО, консультування по встановленню оновленнь)
Очікувана вартість
30 000,00 UAH
UA-2021-09-15-007034-b 3a77f251f7b34f3fa04e37ca18b72784
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Латанська

+380564948258 1doktor@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 15 вересня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Криворізька міська лікарня №1" Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 01986546
Місцезнаходження: 50074, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Святогеоргіївська, 8а
Контактна особа: Ірина Латанська
+380564948258
1doktor@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


послуги по системному супроводу програмного забезпечення "ISpro" , а саме системи "ІС-про" модулі: ФІНАНСОВИЙ ОБЛІК, ОСНОВНІ ЗАСОБИ, ЛОГІСТИКА, ОБЛІК ДОГОВОРІВ, ПОДАТКОВИЙ ОБЛІК, ФІНАНСОВЕ ПЛАНУВАННЯ ТА АНАЛІЗ, ОБЛІК ЗАРОБІТНОЇ ПЛАТИ до 400 особових рахунків, 8 ДОДАТКОВИХ РОБОЧИХ МІСЦЬ (консультування по админіструванню БД, консультування персоналу Замовника по функціоналу ПО, консультування по встановленню оновленнь)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 послуга
послуги по системному супроводу програмного забезпечення "ISpro" , а саме системи "ІС-про" модулі: ФІНАНСОВИЙ ОБЛІК, ОСНОВНІ ЗАСОБИ, ЛОГІСТИКА, ОБЛІК ДОГОВОРІВ, ПОДАТКОВИЙ ОБЛІК, ФІНАНСОВЕ ПЛАНУВАННЯ ТА АНАЛІЗ, ОБЛІК ЗАРОБІТНОЇ ПЛАТИ до 400 особових рахунків, 8 ДОДАТКОВИХ РОБОЧИХ МІСЦЬ (консультування по админіструванню БД, консультування персоналу Замовника по функціоналу ПО, консультування по встановленню оновленнь)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50074, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вул. Святогеоргіївська 8а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Тендерна документація

15 вересня 2021 13:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
СОТНІКОВ ОЛЕКСАНДР ГЕННАДІЙОВИЧ
#2878917176
Переможець 30 000,00
UAH
15 вересня 2021 13:52

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 січня 2022 11:38
Електронний підпис укладений
15 вересня 2021 13:54
Електронний підпис укладений
15 вересня 2021 13:54

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
послуги по системному супроводу програмного забезпечення "ISpro" , а саме системи "ІС-про" модулі: ФІНАНСОВИЙ ОБЛІК, ОСНОВНІ ЗАСОБИ, ЛОГІСТИКА, ОБЛІК ДОГОВОРІВ, ПОДАТКОВИЙ ОБЛІК, ФІНАНСОВЕ ПЛАНУВАННЯ ТА АНАЛІЗ, ОБЛІК ЗАРОБІТНОЇ ПЛАТИ до 400 особових рахунків, 8 ДОДАТКОВИХ РОБОЧИХ МІСЦЬ (консультування по админіструванню БД, консультування персоналу Замовника по функціоналу ПО, консультування по встановленню оновленнь) 12 послуга 2 500,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 30 000,00
UAH