Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ МЕДИЧНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КРЕМЕНЧУЦЬКИЙ ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР II РІВНЯ» |
Код ЄДРПОУ: | 01999632 |
Місцезнаходження: | 39600, Україна , Полтавська обл., м. Кременчук, вул. Майора Борищака, 20/3 |
Контактна особа: |
Інна Георгіївна Осіпова +380679880899 kremroddom@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 вересня 2021 13:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 жовтня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 01 жовтня 2021 11:57 |
Очікувана вартість: | 2 905 685,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 528,43 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Аванс | 10 | Банківські | 30 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 вересня 2021 13:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 вересня 2021 13:38 |
Додаток 1 ТЗ.docx | |
15 вересня 2021 13:38 |
Додаток 5 Інформація про Учасника.docx | |
15 вересня 2021 13:38 |
Додаток 4 Проект договору.docx | |
15 вересня 2021 13:38 |
Додаток 2 Форма Тендерна пропозиція.docx | |
15 вересня 2021 13:38 |
ТД Кап.ремонт опер.та дит.реан. 2021р..docx | |
15 вересня 2021 13:38 |
Додаток 6 Лист-згода на обробку персонал.даних.docx | |
15 вересня 2021 13:38 |
Додаток 3.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник до кінцевого строку подання тендерних пропозицій у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати, а саме:
-розрахунок договірної ціни та кошторис відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013;
-зведений кошторисний розрахунок;
-пояснювальну записку;
-локальний кошторис (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням будівельного технологічного процесу);
-підсумкову відомість ресурсів;
-календарний план (графік) виконання робіт.
ФОП Дяченко Олег Борисович не включили до договірної ціни кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника згідно з якої розрахунок вартості тендерної пропозиції повинен бути виконаний у відповідності із: - ДСТУ Б Д. 1.1 -1: 2013.
Пунктом 6.2.3 ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 №293 визначено, що ціна пропозиції підрядника формується на підставі вартості підрядних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво по об’єкту, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 6.2.10, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів.
Щодо коштів на покриття ризиків (п.6.2.10 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013): «- за твердої договірної ціни - як правило в розмірі не більше ніж 1,5%; - за динамічної договірної ціни як правило, не враховується.».
Щодо коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами п.6.2.12 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013: «До складу ціни пропозиції учасника конкурсних торгів (договірної ціни незалежно від її виду) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися під час будівництва. Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, розраховуються виходячи з строків будівництва, виду будівництва, структури робіт, вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, врахованих у ціні пропозиції учасника конкурсних торгів (договірної ціни),та на підставі прогнозних рівнів інфляцій на наступні періоди, що схвалюються Кабінетом Міністрів України.»
Таким чином, ФОП Дяченко Олег Борисович не включивши до договірної ціни кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, порушило вимоги тендерної документації Замовника згідно з якої розрахунок вартості тендерної пропозиції повинен бути виконаний у відповідності із: - ДСТУ Б Д. 1.1 -1: 2013.
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель виносила Рішення № 21826-р/пк-пз від 24.09.2021 р по аналогічному питанню і задовільнила вимогу Заявника про відхилення пропозиції переможця.
На основі виявлених невідповідностей, просимо Замовника переглянути рішення про визнання ФОП Дяченко Олег Борисович переможцем, в разі ігнорування даного звернення будимо вимушені звернутися до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Відповідно до пункту 6.3.4 ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва, використовуються у порядку, обумовленому договором підряду.
Додатком 4 Документації є проект договору підряду, яким не передбачено кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва. У зв’язку із відсутністю відповідної умови у проекті договору підряду, учасники торгів не мали права вказувати в своєму кошторисі такі витрати.
Також пунктом 6.1.5.4 ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися з моменту складання інвесторської кошторисної документації, свідчить про те, що розрахований розмір цих коштів ЗА УЗГОДЖЕННЯМ ІЗ ЗАМОВНИКОМ ВКЛЮЧАЄТЬСЯ ДО ЗВЕДЕНОГО КОШТОРИСНОГО РОЗРАХУНКУ ВАРТОСТІ ОБ’ЄКТА БУДІВНИЦТВА ІЗ ЗАЗНАЧЕННЯМ В ГРАФАХ 4,5,7.
Відповідно до пункту 6.1.5.5 ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 кошти на страхування ризиків замовника будівництва включаються до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва в обґрунтованих випадках за відповідними розрахунками.
Тобто, з вищенаведених пунктів ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 вбачається, що, оскільки, в проекті договору та в зведеному кошторисному розрахунку не було обумовлення включення коштів, на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, що призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва та коштів на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються, учасники торгів не мали права включати в свою Документацію такі розрахунки.
Окрім цього, листом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 26.03.2015 № 7/15-3282 "Щодо порядку перерахування кошторисної документації, пов’язаного зі зростанням вартості матеріальних ресурсів у сучасних економічних умовах" надано роз’яснення щодо визначення вартості будівництва на стадії складання інвесторської кошторисної документації, ціни пропозиції учасника конкурсних торгів та проведення взаєморозрахунків за обсяги виконаних робіт в умовах інфляційних процесів, що відбуваються в Україні.
Посилаючись на пункт 6.2.12 ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, Мінрегіонбуд у своєму листі зазначає, що "витрачання зазначених коштів при проведенні взаєморозрахунків за обсяги виконаних робіт можливо за відповідно обґрунтованими розрахунками у порядку, передбаченому умовами договору". Тобто, знову підтверджується, шо кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, мають бути передбачені умовами договору. У тому ж листі Мінрегіонбуду зазначається, що формула для визначення у складі інвесторської кошторисної документації розміру коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, наведена у листі Держбуду України від 23.10.2000 № 7/7-1083 та Міністерства економіки України від 24.10.2000 № 64-28/900 "Щодо механізму розрахунку коштів, необхідних для покриття додаткових витрат, пов’язаних із зміненням цін на трудові і матеріально-технічні ресурси, яке відбувається у період між розробкою інвесторської кошторисної документації та здійсненням будівництва". Відповідно до цього листа, при будівництві строком один рік та більше одного року застосовуються різні формули. Втім, розрахунку розміру коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, який застосовується при будівництві строком до одного року в цьому листі немає.
Оскільки, строк виконання робіт у цій закупівлі є меншим, ніж один рік (до 31.12.2021), при розрахунку очікуваної вартості не враховувалися ці витрати, а їх відшкодування не передбачено проектом договору про закупівлю, який міститься у Додатку 4 тендерної Документації.
До того ж, з листа випливає, що цей розрахунок застосовується при складанні інвесторської кошторисної документації, тобто кошторисної документації, яка складається на стадії розроблення проектної документації. В той же час, кошторис, який подається ФОП Дяченко Олегом Борисовичем не є інвесторською кошторисною документацією у розумінні ДБН Д.1.1-1-2000 "Правила визначення вартості будівництва", а, отже, розраховуючи договірну ціну, він не може керуватися цим листом та розраховувати кошти на покриття інфляційних втрат, а повинен виходити з того, що вже зазначено вище – наявності відповідних умов у проекті договору підряду.
Враховуючи вищенаведене, вважаємо, що підстави для задоволення Вашої вимоги відсутні.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-08-31-000002 ● b30177ca32f14282ae0003d1b7169a6a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 серпня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 31 серпня 2022 14:28 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
30.08.2022 № 7-З
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 30.08.2022 № 7-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2021-09-15-006745-b 15.09.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель Управління Антон РИБАЛКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-09-01 15:11:41
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт приміщень операційного блоку та кімнат міського відділення інтенсивної терапії новонароджених пологового корпусу КНМП «Кременчуцький перинатальний центр ІІ рівня» по вул. Майора Борищака, 20/3 в м. Кременчуці Полтавської області (коригування)» Комунального некомерційного медичного підприємства «Кременчуцький перинатальний центр ІІ рівня ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-09-15-006745-b та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення із наступних питань:
1. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
2. Чи перераховано аванс переможцю торгів ФОП Дяченко О.Б. відповідно до умов пункту 4.4 розділу 4 Договору про закупівлю № 288 від 19.10.2021.
3. Також просимо надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (дефектний акт, зведений кошторисний розрахунок, тощо).
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-09-06 09:10:06
Відповідь Замовника
На виконання запиту Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області від 01.09.2022 у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт приміщень операційного блоку та кімнат міського відділення інтенсивної терапії новонароджених пологового корпусу КНМП «Кременчуцький перинатальний центр ІІ рівня» по вул. Майора Борищака, 20/3 в м. Кременчуці Полтавської області (коригування)» за ДК 021:2015 «45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація» ID: UA-2021-09-15-006745-b, повідомляємо наступне:
1). Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, зазначаємо, що очікувана вартість предмета закупівлі визначена з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», на підставі проектно-кошторисної документації, відносно якої отримано позитивний експертний звіт (експертний звіт від 30.06.2021 №30/653-06/21/А, скан-копія додається).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі сформовані відповідно до нормативно-правових актів і нормативних документів у галузі будівництва з урахуванням видів та обсягів робіт, визначених проектною документацією для виконання капітального ремонту об’єкту.
Щодо розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляємо наступне:
пунктом 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) передбаченно: «Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Відповідно до частини другої статті 22 Господарського кодексу України суб’єктами господарювання державного сектора економіки є суб’єкти, що діють на основі лише державної власності, а також суб’єкти, державна частка у статутному фонді яких перевищує п’ятдесят відсотків чи становить величину, яка забезпечує державі право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб’єктів.
На сайті Фонду державного майна України (https://www.spfu.gov.ua/ua/content/spf-stateproperty-Subiekti-gospodaruvannya.html) розміщено Реєстр (перелік) суб'єктів господарювання державного сектору економіки (державних підприємств, їх об’єднань, дочірніх підприємств та господарських товариств, державна частка у статутному капіталі яких перевищує 50 відсотків) з інформацією про суб’єкти управління та окремі показники фінансово-господарської діяльності суб’єктів господарювання, станом на 01.04.2022.
Комунальне некомерційне медичне підприємство "Кременчуцький перинатальний центр II рівня»" (ЄДРПОУ 01999632) не включено до даного Реєстру (переліку) суб’єктів господарювання державного сектору економіки (державних підприємств, їх об’єднань, дочірніх підприємств та господарських товариств, державна частка у статутному капіталі яких перевищує 50 відсотків)
Відповідно до статті 24 «Особливості управління господарською діяльністю у комунальному секторі економіки» Господарського кодексу України управління господарською діяльністю у комунальному секторі економіки здійснюється через систему організаційно-господарських повноважень територіальних громад та органів місцевого самоврядування щодо суб’єктів господарювання, які належать до комунального сектора економіки і здійснюють свою діяльність на основі права господарського відання або права оперативного управління. Правовий статус окремого суб’єкта господарювання у комунальному секторі економіки визначається уповноваженими органами управління відповідно до вимог цього Кодексу та інших законів.
Суб’єктами господарювання комунального сектора економіки є суб’єкти, що діють на основі лише комунальної власності, а також суб’єкти, у статутному капіталі яких частка комунальної власності перевищує п’ятдесят відсотків чи становить величину, яка забезпечує органам місцевого самоврядування право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб’єктів.
Комунальне некомерційне медичне підприємство «Кременчуцький перинатальний центр ІІ рівня» є профільним закладом охорони здоров’я – комунальним унітарним некомерційним неприбутковим підприємством, що надає послуги первинної, вторинної (спеціалізованої) медичної допомоги на території Кременчуцької міської територіальної громади, Південного підокругу госпітального округу Полтавської ОДА з центром у місті Кременчуці в порядку та на умовах, встановлених законодавством України та статутом Підприємства.
Підприємство знаходиться у комунальній власності Кременчуцької міської територіальної громади та створене на майні, що належить до спільної власності Кременчуцької міської територіальної громади, управління яким здійснює Кременчуцька міська рада Кременчуцького району Полтавської області (далі – Власник) через уповноважений нею орган - Департамент охорони здоров’я Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області (надалі – Уповноважений орган управління).
Підприємство здійснює господарську неприбуткову діяльність, спрямовану на досягнення соціальних та інших результатів без мети одержання прибутку.
Майно підприємства є комунальною власністю Кременчуцької міської територіальної громади.
Підприємство є одержувачем бюджетних коштів.
Тобто, наше Підприємство, яке не є головним розпорядником бюджетних коштів (розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня), не є суб’єктом господарювання державного сектору економіки, а є суб'єктом господарювання комунального сектора економіки, не підпадає під дію пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) та необхідності оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) не було.
2). Чи перераховано аванс переможцю торгів ФОП Дяченко О.Б. відповідно до умов пункту 4.4 розділу 4 Договору про закупівлю № 288 від 19.10.2021.
На виконання пункту 4.4 розділу 4 Договору про закупівлю № 288 від 19.10.2021, КНМП «Кременчуцький перинатальний центр ІІ рівня» перераховано кошти на рахунок ФОП Дяченко О.Б. відповідно до платіжного доручення від 27.10.2021 №1 на суму 830 000 грн. (вісімсот тридцять тисяч гривень (скан-копія платіжного доручення додається).
3). Щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення повідомляємо, що Замовник є одержувачем бюджетних коштів, а бюджетне призначення відповідно норм Бюджетного кодексу України - повноваження головного розпорядника бюджетних коштів.
Очікувана вартість даної закупівлі номер ID: UA-2021-09-15-006745-b, здійснювалась відповідно до документів (скан-копія зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва додається) Очікувана вартість закупівлі: 2905685,00 грн = (загальна вартість об'єкту основного призначення 2367658,00 грн + кошторисний прибуток 45378 грн + кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій 8368 грн + ПДВ 20%).
Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету 2648266,00 грн (скан-копія кошторису додається) та власні кошти.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Надання інформації про усунення порушення замовником Згідно висновку про результати моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт приміщень операційного блоку та кімнат міського відділення інтенсивної терапії новонароджених пологового корпусу КНМП «Кременчуцький перинатальний центр ІІ рівня» по вул. Майора Борищака, 20/3 в м. Кременчуці Полтавської області (коригування)» за ДК 021:2015 «45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація» ID: UA-2021-09-15-006745-b, від 19 вересня 2022 року (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-09-15-006745-b), КНМП «Кременчуцький перинатальний центр ІІ рівня» було прийнято рішення припинити дію Договору про закупівлю робіт від 19.10.2021 року № 288, шляхом укладання відповідної додаткової угоди №4, що додається.
2022-09-23 17:14:32
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 вересня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 жовтня 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 жовтня 2021 12:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Дяченко Олег Борисович |
2 838 532,99
UAH з ПДВ
|
2 769 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Старлайт-буд" |
2 830 000,00
UAH з ПДВ
|
2 770 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Мазур Валерій Володимирович |
2 905 684,80
UAH з ПДВ
|
2 780 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Дяченко Олег Борисович #2695010952 |
Переможець |
2 769 999,00
UAH з ПДВ
|
04 жовтня 2021 13:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 вересня 2022 20:15
|
Дод.угода 4 до Договор. Кап.рем.- розірвання договору.pdf | укладений |
23 вересня 2022 20:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 травня 2022 09:37
|
Дод.угода 3 до Договор. Кап.рем..pdf | зміни до договору |
27 травня 2022 09:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 лютого 2022 15:47
|
.Дод.угода 2 Догов.288 кап.рем. поправка.pdf | зміни до договору |
01 лютого 2022 15:41
|
Протокол 9 УО тех.помилка.pdf | зміни до договору |
01 лютого 2022 15:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 січня 2022 14:21
|
Дод.угода 2 до Договор. Кап.рем..pdf | зміни до договору |
31 січня 2022 14:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2021 12:38
|
Дод.угода 1 до Договор. Кап.рем..pdf | зміни до договору |
29 грудня 2021 12:35
|
Електронний підпис | укладений |
20 жовтня 2021 10:41
|
Договір 288 Кап.рем.(опербл.+вітн).pdf | укладений |
20 жовтня 2021 10:40
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п.4 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» (п. 4) продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;), Сторони дійшли взаємної згоди продовжити дію Договору про закупівлю, а саме до 31.05.2022 року. |
Номер договору про закупівлю: | 288 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 31 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п.4 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», та на підставі рішення Виконавчого комітету Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області від 14.01.2022 №54 «Про погашення зобов’язань минулих періодів та заборгованості за товари, послуги та роботи, виконані у 2019-2021 рр.», розмір бюджетного фінансування на 2022 рік становить: за рахунок бюджетних коштів – 536 152 грн 44 коп. (П’ятсот тридцять шість тисяч сто п’ятдесят дві гривні 44 копійки) та власних коштів – 121 733 грн 00 коп. (Сто двадцять одна тисяча сімсот тридцять три гривні 00 копійок). Загальна сума Договору залишається незмінною та складає: 2 769 999 грн 00 коп. (Два мільйони сімсот шістдесят дев’ять тисяч дев’ятсот дев’яносто дев’ять гривень 00 копійок). |
Номер договору про закупівлю: | 288 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 01 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п.4 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», розмір бюджетного фінансування на 2022 рік становить: за рахунок бюджетних коштів – 536 152 грн 44 коп. (П’ятсот тридцять шість тисяч сто п’ятдесят дві гривні 44 копійки) та власних коштів – 121 733 грн 00 коп. (Сто двадцять одна тисяча сімсот тридцять три гривні 00 копійок). Загальна сума Договору залишається незмінною та складає: 2 769 999 грн 00 коп. (Два мільйони сімсот шістдесят дев’ять тисяч дев’ятсот дев’яносто дев’ять гривень 00 копійок). |
Номер договору про закупівлю: | 288 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 травня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 27 травня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п.4 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» для виконання зобов’язань по договору в частині розрахунків, а саме сплати кредиторської заборгованості в сумі: за рахунок бюджетних коштів 1298 грн 75 коп. (одна тисяча двісті дев’яносто вісім гривень 75 копійок) та власних коштів 121783 грн. 00 коп. (сто двадцять одна тисяча сімсот вісімдесят три гривні 00 копійок), Сторони дійшли взаємної згоди продовжити термін дії Договору про закупівлю до 31 грудня 2022 року, виклавши п.10.1 розділ 10 Строк дії Договору, порядок його змінення та розірвання, в новій редакції «п.10.1. Цей Договір набирає чинності з дня його підписання обома Сторонами та діє до 31 грудня 2022 року, а у частині взаєморозрахунків - до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань». |
Номер договору про закупівлю: | 288 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 19 жовтня 2021 — 31 грудня 2022 |
Сума оплати за договором: |
2 677 594,81
UAH
|
Причини розірвання договору: | Згідно висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-09-15-006745-b від 19 вересня 2022 року (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-09-15-006745-b) |