Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виготовлення проектно-кошторисної документації з проходженням експертизи на монтаж (реконструкцію) системи киснепостачання по об’єкту: «Монтаж (реконструкція) системи киснепостачання в будівлях головного корпусу, інфекційного відділення та терапевтичного відділення КНП «Криворізька міська лікарня №7» КМР за адресою: вул. Маршака,1-А м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область 50089»
Очікувана вартість
400 000,00 UAH
UA-2021-09-15-001693-a 90ac050894ec435a820fc5afca8f4433
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шерстило Тетяна Павлівна

0564948164 likar761@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРИВОРІЗЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ №7" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01985995
Місцезнаходження: 50089, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, ВУЛИЦЯ МАРШАКА, будинок 1 А
Контактна особа: Шерстило Тетяна Павлівна
0564948164
likar761@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 вересня 2021 13:45
Звернення за роз’ясненнями: до 21 вересня 2021 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 вересня 2021 16:00
Початок аукціону: 27 вересня 2021 11:14
Очікувана вартість: 400 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71320000-7: Послуги з інженерного проектування


Закупівля проводиться на очікувану суму.
Закупівля здійснюється згідно з Абзацом 4 пункту 31 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції з урахуванням Закону № 1599) яким встановлено, що на період дії встановленого Кабінетом Міністрів України карантину, відповідно до Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб», закупівля товарів (крім лікарських засобів, вакцин або інших медичних імунобіологічних препаратів, розхідних матеріалів для надання медичної допомоги хворим на COVID-19 та медичних виробів для вакцинації від COVID-19, медичного обладнання для закладів охорони здоров’я, що надають допомогу пацієнтам, хворим на COVID-19, систем постачання медичних газів) та послуг, необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19), здійснюється в порядку, встановленому цим Законом для спрощених закупівель
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Виготовлення проектно-кошторисної документації з проходженням експертизи на монтаж (реконструкцію) системи киснепостачання по об’єкту: «Монтаж (реконструкція) системи киснепостачання в будівлях головного корпусу, інфекційного відділення та терапевтичного відділення КНП «Криворізька міська лікарня №7» КМР за адресою: вул. Маршака,1-А м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область 50089»
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 вересня 2021
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 вересня 2021 13:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 вересня 2021 13:45
Оголошення проектно-кошторисна документація (2).doc
15 вересня 2021 13:45
проект договору виготовлення проекту (1).docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 вересня 2021 11:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Голдовський Юрій Якович 290 280,72
UAH з ПДВ
179 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Стуржа М.Д. 348 000,00
UAH з ПДВ
180 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 вересня 2021 14:28
Електронний підпис
24 вересня 2021 14:27
Трудова_23.09.21.pdf
24 вересня 2021 11:25
Електронний підпис
23 вересня 2021 21:36
Електронний підпис
23 вересня 2021 21:34
14 Працівники.rar
23 вересня 2021 21:34
3 Витяг пл ед податку.pdf
23 вересня 2021 21:34
2 Погодження тех вимоги.pdf
23 вересня 2021 21:34
10 Довідка щодо ліцензії.pdf
23 вересня 2021 21:34
1 Цінова пропозиція.pdf
23 вересня 2021 21:34
20.1 Витяг з ЄДР.pdf
23 вересня 2021 21:34
18 Кривий Ріг кошторис.pdf
23 вересня 2021 21:34
20 Виписка з ЄДР.pdf
23 вересня 2021 21:34
5.1Паспорт ID.pdf
23 вересня 2021 21:34
14 Довідка щодо ліцензії.pdf
23 вересня 2021 21:34
5 ІПН директора.PDF
23 вересня 2021 21:34
4 Довідка щодо статуту.pdf

Публічні документи

24 вересня 2021 11:45
Електронний підпис
24 вересня 2021 11:43
Додаток 4.pdf
24 вересня 2021 11:43
Додаток 12.pdf
24 вересня 2021 11:43
Додаток 10.pdf
24 вересня 2021 11:43
Додаток 1.pdf
24 вересня 2021 11:43
Додаток 11.pdf
24 вересня 2021 11:43
Додаток 7.pdf
24 вересня 2021 11:43
Цінова пропозиція.pdf
24 вересня 2021 11:43
Додаток 3.pdf
24 вересня 2021 11:43
Супроводжувальний лист.pdf
24 вересня 2021 11:43
Додаток 2.pdf
24 вересня 2021 11:43
Додаток 9.pdf
24 вересня 2021 11:43
Додаток 6.pdf
24 вересня 2021 11:43
Додаток 5.pdf
24 вересня 2021 11:43
Додаток 8.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Голдовський Юрій Якович

ФОП Стуржа М.Д.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Голдовський Юрій Якович
#1333203556
Переможець 179 990,00
UAH з ПДВ
29 вересня 2021 11:57

Документи

29 вересня 2021 11:57
Електронний підпис
29 вересня 2021 11:56
Рішення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 вересня 2021 11:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Голдовський Юрій Якович
#1333203556
179 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 вересня 2021 11:57
Електронний підпис
29 вересня 2021 11:56
Рішення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2022 13:16
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 11:56
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 11:55
Електронний підпис зміни до договору
17 листопада 2021 10:38
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
17 листопада 2021 10:38
Електронний підпис укладений
05 жовтня 2021 10:51
Договір.pdf укладений
05 жовтня 2021 10:50

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Виготовлення проектно-кошторисної документації з проходженням експертизи на монтаж (реконструкцію) системи киснепостачання по об’єкту: «Монтаж (реконструкція) системи киснепостачання в будівлях головного корпусу, інфекційного відділення та терапевтичного відділення КНП «Криворізька міська лікарня №7» КМР за адресою: вул. Маршака,1-А м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область 50089» 1 послуга 179 990,00
UAH

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
24 грудня 2021 12:01
179 990,00 UAH UA028201720344331006100035067
КНП "Криворізька МЛ №7" КМР
UA723133990000026008055724109
ФО-П Голдовський Юрiй Якович
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
17 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна строку виконання робіт Початок - дата укладання договору Закінчення - до ЗО листопада 2021 року
Номер договору про закупівлю: 10-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни в розділ 13 договору «Місцезнаходження та банківські реквізити сторін» , реквізитну частину Замовника , а саме в частину його банківських реквізитів : «р/р СІА338201720344371006131035067 , Державна казначейська служба України, Київ» замінити на «р/р иА028201720344331006100035067, Державна казначейська служба У країни,м.Київ». 2. Сума договору залишається незміною, та складає 179 990,00 грн (сто сімдесят дев'ять тисяч дев’ятсот дев’яносто грн. 00 коп), без ПДВ. 3. Решту пунктів Договору №10-21 від 05.10.2021 року залишити без змін
Номер договору про закупівлю: 10-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Виготовлення проектно-кошторисної документації з проходженням експертизи на монтаж (реконструкцію) системи киснепостачання по об’єкту: «Монтаж (реконструкція) системи киснепостачання в будівлях головного корпусу, інфекційного відділення та терапевтичного відділення КНП «Криворізька міська лікарня №7» КМР за адресою: вул. Маршака,1-А м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область 50089» 1 послуга 179 990,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 жовтня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 179 990,00
UAH