Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція будівлі № 11/17 (штаб), м. Житомир, в/м № 11, в/ч А 1977
Очікувана вартість
1 395 934,60 UAH
UA-2021-09-14-010776-b 48cb13db455047cf825731315220e027
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрій Ільченко

+380977662283 kevzt-12@post.mil.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЕВ м. Житомир
Код ЄДРПОУ: 08492505
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Дмитра Донцова, буд. 20
Контактна особа: Андрій Ільченко
+380977662283
kevzt-12@post.mil.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 вересня 2021 16:27
Звернення за роз’ясненнями: до 20 вересня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 вересня 2021 00:00
Очікувана вартість: 1 395 934,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 979,67 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Учасник, якого визнано переможцем, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, але в будь-якому випадку до дати укладення Договору про закупівлю вносить забезпечення виконання такого договору в розмірі 5% від суми договору у формі грошового депозиту.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Закупівля проводиться на загальну вартість на 2021 рік. Річний план закупівель затверджений рішенням Уповноваженої особи № 155 від «14 » вересня 2021 року.
Місцезнаходження: 10014, м. Житомир, вул. Дмитра Донцова, 20.
Категорія змовника відповідно до ч. 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»: Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону.
Вид предмета закупівлі – роботи
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція будівлі № 11/17 (штаб), м. Житомир, в/м № 11, в/ч А 1977
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10004, Україна, Житомирська область, місто Житомир, військова частина А 1977 військосе містечко № 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом дев’яносто робочих днів. У разі затримки фінансування, протягом п'яти робочих днів після надходження коштів з бюджету на реєстраційний рахунок Замовника. Пiсляоплата 90 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Учасник, якого визнано переможцем, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, але в будь-якому випадку до дати укладення Договору про закупівлю вносить забезпечення виконання такого договору в розмірі 5% від суми договору у формі грошового депозиту.
Форма підтвердження: документ
Назва документу: платіжне доручення
Вимоги до документу: Платіжне доручення, яке підтверджує внесення Постачальником забезпечення виконання Договору, надається Замовнику не пізніше дати укладення Договору про закупівлю. Кошти, що внесені Постачальником у формі депозиту (безвідсоткового) на рахунок Замовника, до моменту укладення цього Договору, в якості забезпечення виконання умов Договору Постачальником, у розмірі 5% від вартості Договору повертаються після належного виконання Постачальником умов Договору, а також у разі визнання судом Договору про закупівлю недійсними та згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Реквізити Бенефіціара: Квартирно-експлуатаційний відділ міста Житомир (код ЄДРПОУ 08492505), р/р UA 918201720355109004008000838 в Державній казначейській службі України у м. Києві МФО 820172.
14 вересня 2021 16:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 вересня 2021 16:27
Додаток_4.doc
14 вересня 2021 16:27
Додаток_2.rtf
14 вересня 2021 16:27
Додаток_1.doc
14 вересня 2021 16:27
Додаток_3.doc
14 вересня 2021 16:27
оголошення_реконструкція 11-17(штаб).doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 вересня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
Фізична особа-підприємець Петрук Ольга Федорівна 1 395 000,43
UAH з ПДВ
1 395 000,43
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

21 вересня 2021 16:26
Електронний підпис
21 вересня 2021 16:25
Цінова пропозиція.pdf
21 вересня 2021 16:25
Кошторис.pdf
21 вересня 2021 16:25
Проєкт договору.pdf
21 вересня 2021 16:25
Виписка з ЄДР.pdf
21 вересня 2021 16:25
Акт огляду.pdf
21 вересня 2021 16:25
Лист-відгук.pdf
21 вересня 2021 16:25
Цивільно-правові угоди.pdf
21 вересня 2021 16:25
Технічна специфікація.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа-підприємець Петрук Ольга Федорівна

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Петрук Ольга Федорівна
#3217406701
Переможець 1 395 000,43
UAH з ПДВ
24 вересня 2021 15:25

Документи

24 вересня 2021 15:25
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 вересня 2021 15:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Петрук Ольга Федорівна
#3217406701
1 395 000,43
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 вересня 2021 15:25
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2022 10:50
Електронний підпис укладений
30 вересня 2021 14:55
Договір № 508.pdf укладений
30 вересня 2021 14:54

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
05 жовтня 2021 12:29
1 395 000,43 UAH UA028201720343131002200000838
КЕВ м.Житомир
UA723117440000026007055821730
ФОП Петрук О.Ф.
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 вересня 2021 — 25 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 395 000,43
UAH