Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОЛКІВСЬКИЙ ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ |
Код ЄДРПОУ: | 02540120 |
Вебсайт: | http://kvpu.info |
Місцезнаходження: | 44661, Україна , Волинська обл., смт Колки, вул. Грушевського, буд. 43 |
Контактна особа: |
Ліна Калуш +380953810110 kalush.lina@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 вересня 2021 15:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 вересня 2021 09:00 |
Початок аукціону: | 01 жовтня 2021 11:10 |
Очікувана вартість: | 460 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 606,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 вересня 2021 15:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 вересня 2021 15:46 |
ДОДАТОК 4 АКТ ОБСТЕЖЕННЯ ОБ'ЄКТУ.docx | |
17 вересня 2021 15:46 |
Перелік змін до тендерної документації.docx | |
17 вересня 2021 15:46 |
ТД Вікна.docx | |
17 вересня 2021 11:11 |
Вікна.pdf | |
16 вересня 2021 11:56 |
Додаток 3 технічна специфікація Виправлена.docx | |
16 вересня 2021 11:33 |
Двері (2).pdf | |
14 вересня 2021 15:36 |
ДОГОВІР ВІКНА, ДВЕРІ.docx | |
14 вересня 2021 15:36 |
Оголошення.docx |
17 вересня 2021 15:47 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||||||||
17 вересня 2021 15:46 |
ДОДАТОК 4 АКТ ОБСТЕЖЕННЯ ОБ'ЄКТУ.docx
|
|||||||||||||||
17 вересня 2021 15:46 |
Перелік змін до тендерної документації.docx
|
|||||||||||||||
17 вересня 2021 15:46 |
ТД Вікна.docx
|
|||||||||||||||
17 вересня 2021 11:11 |
Вікна.pdf
|
|||||||||||||||
16 вересня 2021 11:56 |
Додаток 3 технічна специфікація Виправлена.docx
|
|||||||||||||||
16 вересня 2021 11:33 |
Двері (2).pdf
|
|||||||||||||||
14 вересня 2021 15:36 |
ДОГОВІР ВІКНА, ДВЕРІ.docx
|
|||||||||||||||
14 вересня 2021 15:36 |
Оголошення.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Фоп Свередюк А. І. не погоджується з даною підставою відхилення, тому вимагаємо скасувати рішення про відхилення нашої пропозиції.
Замовник зазначає про невідповідність технічних та якісних характеристик запропонованого товару вимогам Замовника і що запропонований еквівалент не є кращим, зазначаючи що стулка профілю не є фігурною. Категорично не погоджуюсь з даним твердженням, оскільки запропонований еквівалент є кращим!!!
1. Замовник в тендерній документації не зазначав, яким чином буде оцінювати еквівалент, як і не зазначав які відхилення - в більшу чи меншу сторону вважатимуться покращенням
2. Вимагаємо дати вияснення, як Ви уявляєте собі фігурність саме стулки профілю і чому учасники повинні за Вами копіювати саме таке незрозуміле формулювання як в ТД?
документами, що підтверджують надання учасником забезпечення тендерної пропозиції
В складі пропозиції Переможця відсутні документи, що підтверджують надання учасником забезпечення тендерної пропозиції, як і пояснення щодо ненадання таких документів.
Таким чином, пропозиція переможця підлягала відхиленню.
Ну і знову ж таки, щодо акту огляду обєкту. Цікавим являється не те, як директор Переможця попав в Колки і коли підписав акт в директора, а те як в Колки попав в той самий день протягом такого короткого проміжку часу "конкурент" переможця ФОП Пявка Ігор Іванович, який теж зареєстрований в Вараші.
Ще цікавішим є те, як так директор Замовника, Панасюк Людмила Григорівна, на акті огляду ФОП Пявки І. І. так чітко поставила ПЕЧАТКУ і ПІДПИС, в тому ж самому місці, на тих самих буквах..... як в акті огляду, наданому в складі пропозиції Переможцем.
Звертаю Вашу увагу на те, що на підставі п. 7) ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі": Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника..., якщо : 7) тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника;
Це обовязок, а не бажання Замовника.
Я стверджую, що ТзОВ "Варашрембуд" є повязаним з ФОП Пявка Ігор Іванович, тому що з актів огляду, поданих в складі пропозиції цих учасників чітко видно, яким чином підроблений акт огляду, поданий ФОП Пявкою І. І. Підпис керівника Замовника і печатка Замовника з акту ТзОВ Варашрембуд накладена на акт огляду ФОП Пявка І. І. Питання - ЯКИМ ЧИНОМ АКТ ОГЛЯДУ ВАРАШРЕМБУДУ ПОПАВ ДО ФОП ПЯВКИ І.І.?
Я думаю, що Замовник чітко усвідомлює, що ФОП Пявка І. І. ні на який огляд не приїздив, і ніякого акту огляду йому ніхто не підписував і в нас є чітке розуміння того, яким чином це все відбувалось і для чого було зроблено.
На даний час, цією ВИМОГОЮ Замовник є повідомленим про порушення Законодавства в сфері публічних закупівель, наявність підстав для відхилення пропозиції ТзОВ Варашрембуд, і чітко усвідомлює свої подальші дії.
ВИМАГАЄМО відхилити пропозицію ТЗоВ Варашрембуд.
Такі дії учасників торгів кваліфікуються антимонопольним комітетом як антиконкурентні узгоджені дії, змова учасників торгів для спотворення їх результатів.
При необхідності можна довести, , що документи створювались на одному і тому ж компютері з допомогою одного і того ж сканера, пропозиції були подані з однієї ж тої самої адреси тощо
Зважаючи на описане вище вимагаємо вжити заходів для усунення порушення шляхом відхилення пропозиції ТзОВ Варашрембуд
1) юридична особа, яка здійснює контроль над учасником процедури закупівлі або контролюється учасником процедури закупівлі, або перебуває під спільним контролем з учасником процедури закупівлі;
2) фізична особа або члени її сім’ї, які здійснюють контроль над учасником процедури закупівлі;
3) службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, уповноважена здійснювати від імені учасника процедури закупівлі юридичні дії, спрямовані на встановлення, зміну або припинення цивільно-правових відносин, а також члени сім’ї такої службової (посадової) особи;
Відповідно до частини першої статті 17 Закону замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої статті 40 цього Закону) в разі, якщо, зокрема, тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника.
Відповідно до інформації, розміщеної в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань засновником ТОВ "ВАРАШРЕМБУД є ХОЛОНДОВИЧ СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ, Країна громадянства: Україна, Місцезнаходження: Україна, 34403, Рівненська обл., місто Вараш(з), вул.Боровця Т., будинок 4А, квартира 11, Розмір внеску до статутного фонду (грн.): 350000,00.
З огляду на вище зазначене у Замовника відсутні законні підстави для відхилення пропозиції ТОВ "ВАРАШРЕМБУД" оскльки не доведено та документально не підтверджено, що Пропозиція подана учасником конкурентної Процедури закупівлі, який є пов'язаною особою з іншими учасниками Процедури закупівлі.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-11-29-000024 ● 6b2889f315b7476584d81ae4920f2e41
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 листопада 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 листопада 2021 15:31 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
26.11.2021 №742
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток № 1
до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 26.11.2021 №742
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-09-14-009301-b від 14.09.2021. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-12-01 14:41:46
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі товарів Металопластикові вікна, металопластикові двері та супутні вироби (код за ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-09-14-009301-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 № 291), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1) Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»(зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-12-06 17:28:59
Відповідь на запит
25 червня 2021 року на сайті https://kvpu.info/publichni-zakupivli/ було розміщено оголошення щодо надання цінової пропозиції Постачальників для розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі. На е-mail: kolkycpo@gmail.com надійшло 2 цінові пропозиції (Додаються до відповіді).
16.08.2021 року був направлений лист №341/01-08/2-21 щодо сприяння у виділені коштів для заміни віконних та дверник блоків з метою термомодернізації будівлі Приміщення учбового корпусу Колківського центру професійної освіти.
15.09.2021р. на сайті https://kvpu.info/publichni-zakupivli/для обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Також надаємо енергетичний сертифікат будівлі.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2021-12-06 17:22:22
Відповідь на запит
25 червня 2021 року на сайті https://kvpu.info/publichni-zakupivli/ було розміщено оголошення щодо надання цінової пропозиції Постачальників для розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі. На е-mail: kolkycpo@gmail.com надійшло 2 цінові пропозиції (Додаються до відповіді).
16.08.2021 року був направлений лист №341/01-08/2-21 щодо сприяння у виділені коштів для заміни віконних та дверник блоків з метою термомодернізації будівлі Приміщення учбового корпусу Колківського центру професійної освіти.
15.09.2021р. на сайті https://kvpu.info/publichni-zakupivli/для обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Також надаємо енергетичний сертифікат будівлі.
- довідка.pdf
- Енергетичний сертифікат.pdf
- Комерційна пропозиція.jpg
- лист.pdf
- пропозиція вікна двері.pdf
- Електронний підпис
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 грудня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 грудня 2021 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 жовтня 2021 11:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "СВЕРЕДЮК АЛЛА ІГОРІВНА" |
293 940,00
UAH з ПДВ
|
293 940,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАРАШРЕМБУД" |
398 089,90
UAH з ПДВ
|
393 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Атлант Плюс" |
402 600,31
UAH з ПДВ
|
397 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Фізична особа-підприємець Пявка Ігор Іванович |
415 060,00
UAH з ПДВ
|
415 060,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП ВАЩУК МАРИНА ЄВГЕНІВНА |
455 000,00
UAH з ПДВ
|
455 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "СВЕРЕДЮК АЛЛА ІГОРІВНА" #3417409322 |
Відхилено |
293 940,00
UAH з ПДВ
|
05 жовтня 2021 10:30
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАРАШРЕМБУД" #44314547 |
Переможець |
393 000,00
UAH з ПДВ
|
06 жовтня 2021 14:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 листопада 2021 11:23
|
Електронний підпис | укладений |
19 жовтня 2021 14:17
|
ДОГОВІР.docx | укладений |
19 жовтня 2021 14:16
|