Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Стіл керівника
Очікувана вартість
27 500,00 UAH
UA-2021-09-14-008767-b 64936cae06f74024b6246660b8c40f8c
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ася Мансурова

+380442814296 a.mansurova@prozorro.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "ПРОЗОРРО"
Код ЄДРПОУ: 02426097
Вебсайт: https://prozorro.gov.ua
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул Бульварно-Кудрявська (Воровського), 22
Контактна особа: Ася Мансурова
+380442814296
a.mansurova@prozorro.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 вересня 2021 15:20
Звернення за роз’ясненнями: до 20 вересня 2021 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 вересня 2021 17:00
Очікувана вартість: 27 500,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 137,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39120000-9: Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Стіл керівника
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, Київська область, м.Київ, вул. Бульварно-Кудрявська, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2021  —  01 листопада 2021
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Попередня оплата протягом 5 (п’яти) робочих днів з дня отримання рахунку-фактури. Аванс 5 Робочі 70
Дата виставлення рахунку Доплата протягом 5 (п’яти) робочих днів після доставки та монтажу товару та отримання рахунку-фактури. Пiсляоплата 5 Робочі 30

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 вересня 2021 15:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 вересня 2021 15:20
ОГОЛОШЕННЯ-стіл керівника.docx
14 вересня 2021 15:20
Додаток 1-проект договора.docx

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій