Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Цемент ПЦ М-500 25 кг, шина 50*4
Очікувана вартість
1 333,22 UAH
UA-2021-09-14-007666-b 89d3da843d814ecab27f521452ab15d7
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Прищепа Наталія Іванівна

+380680452548 natali19760429@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 14 вересня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО " КОМУНАЛЬНИК " ШПОЛЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОБ'ЄДНАНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ
Код ЄДРПОУ: 42065615
Місцезнаходження: 20603, Україна , Черкаська обл., місто Шпола, ПРОВУЛОК ПОШТОВИЙ, будинок 1
Контактна особа: Прищепа Наталія Іванівна
+380680452548
natali19760429@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 шт
Ціна за одиницю: 90.95UAH з ПДВ
Цемент ПЦ М-500 25 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20603, Україна, Черкаська область, м.Шпола, провулок Поштовий,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44111200-3 — Цемент
1 шт
Ціна за одиницю: 64.2UAH з ПДВ
шина 50*4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20603, Україна, Черкаська область, м.Шпола, провулок Поштовий,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару здійснюється Покупцем у безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Продавця протягом 15 (п’ятнадцять) робочих днів з моменту підписання Сторонами видаткової накладної. Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

14 вересня 2021 14:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа - підприємець Мальчик Павло Олексійович
#2146800212
Переможець 1 333,22
UAH з ПДВ
14 вересня 2021 14:44

Документи

14 вересня 2021 14:44
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 вересня 2021 14:47

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Цемент ПЦ М-500 25 кг 7 шт 90,95
UAH з ПДВ
шина 50*4 1 шт 64,20
UAH з ПДВ