Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Примірник програмної продукції у формі ліцензійного ключа для активації комп’ютерної програми “Система електронного документообігу АСКОД” (АСКОД Корпоративний, АСКОД WEB), іменна ліцензія згідно коду CPV за ДК 021:2015 код 48310000-4 Пакети програмного забезпечення для створення документів
Очікувана вартість
7 000,00 UAH
UA-2021-09-14-007657-b ac11261a38d4492494e6cbb3123929a4
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Панченко

+380627262156 dprz16-mtz@dn.dsns.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 14 вересня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: 16 державний пожежно-рятувальний загін Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Донецькій області
Код ЄДРПОУ: 38152963
Місцезнаходження: 85102, Україна , Донецька обл., м. Костянтинівка, вул. Бурденко, буд. 24
Контактна особа: Людмила Панченко
+380627262156
dprz16-mtz@dn.dsns.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48310000-4: Пакети програмного забезпечення для створення документів


Згідно умов договору
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Примірник програмної продукції у формі ліцензійного ключа для активації комп’ютерної програми “Система електронного документообігу АСКОД” (АСКОД Корпоративний, АСКОД WEB), іменна ліцензія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85102, Україна, Донецька область, Костянтинівка, вул.Бурденко, буд.24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2021
ДК 021:2015: 48310000-4 — Пакети програмного забезпечення для створення документів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

14 вересня 2021 14:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЦЕНТР КОМП'ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ "ІНФОПЛЮС"
#16400836
Переможець 7 000,00
UAH
14 вересня 2021 14:43

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 вересня 2021 14:49
договip 436_2021.pdf укладений
14 вересня 2021 14:48
звiт до дог.436_2021.pdf укладений
14 вересня 2021 14:48