Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

(ДК 021:2015-машини для обробки даних(апаратна частина)(ДК 021:2015-30213000-5 Персональні компютери)
Очікувана вартість
90 000,00 UAH
UA-2021-09-14-007028-b 8437e45dafd9476eb5b27bb4adf95e82
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бойко Людмила

VOLNARCO@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОЛИНСЬКИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР ТЕРАПІЇ ЗАЛЕЖНОСТЕЙ" ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01983080
Місцезнаходження: 43023, Україна , Волинська обл., Луцьк, ВУЛИЦЯ КАРБИШЕВА, будинок 2,1
Контактна особа: Бойко Людмила
VOLNARCO@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 вересня 2021 14:20
Звернення за роз’ясненнями: до 20 вересня 2021 14:04
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 вересня 2021 14:04
Початок аукціону: 24 вересня 2021 11:48
Очікувана вартість: 90 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 450,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Документи які не готуються учасником та представлені в складі пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідність за якість та достовірність перекладу несе учасник.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 шт.
(ДК 021:2015-машини для обробки даних(апаратна частина)(ДК 021:2015-30213000-5 Персональні компютери)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43023, Україна, Волинська область, Луцьк, вулиця Карбишева, будинок,2,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 жовтня 2021
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару розрахунки за поставлений товар здійснюється протягом 10 (десяти) календарних днів з дати прийому-передачі товару. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 вересня 2021 14:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 вересня 2021 14:19
Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тема 1
Дата подання: 16 вересня 2021 14:57
Дата відповіді: 17 вересня 2021 17:13
Доброго дня! Чи допускається встановлення ліцензійної операційної системи Microsoft Windows 10 Professional x64 Ukrainian OEM (FQC-08978) при виробництві у складі пристрою персонального комп’ютера? Поставка ПЗ буде здійснюватися з дотриманням вимог Закону України «Про авторське право і суміжні права». Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. Також звертаємо увагу, що продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www.microsoft.com/uk-ua/howtotell/software-packaged Окремо хочемо звернути увагу Замовника, що будь які вимоги щодо внесення змін з боку учасників з вимогою надати лист про авторизацію носять дискримінаційний характер, що підтверджується рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Одночасно надання Авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро є дискримінаційною та неправомірною вимогою, відповідно до статті 3 Закону України від 25.12.2015р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі». Згідно із загальними принципами господарювання за статтею 6 Господарського кодексу України та статті 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі, тими що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує участь тих, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Згідно з політикою компанії «Microsoft», для того, щоб придбати та успішно поставити аутентичну ліцензійну продукцію суб’єкт господарювання не має бути обов’язково авторизованим партнером компанії чи дистриб’ютора. Продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www. Microsoft.com/uk-ua/howtotell/Hardware.aspx?tab=PCPurchase).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасник при подачі своїх пропозицій зобов’язаний дотримуватись вимог якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі передбачених в Додатку №1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
п.13, Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі не містить дискримінаційних вимог до учасників, у зв’язку з тим що, не зазначено конкретної вимоги стосовно надання листа від виробника та авторизаційного листа підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-09-14-007028-b.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ-2000", Код ЄДРПОУ:42668690
Дата подання: 30 вересня 2021 11:08
Не зрозуміла дискваліфікація
Добрий день, вкажить будь ласка конкретну причину дискваліфікації.
Дякуємо
Рішення замовника: Вимога відхилена
04 жовтня 2021 16:28
Учасник в складі своєї пропозиції не надав документ передбачений п.13 Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 вересня 2021 12:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ-2000" 89 004,00
UAH з ПДВ
85 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 89 868,00
UAH з ПДВ
86 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА" 90 000,00
UAH з ПДВ
90 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 вересня 2021 13:25
Електронний підпис
23 вересня 2021 13:25
Паспорт Міщенко М.С..rar
23 вересня 2021 13:25
Лист Гарантія.pdf
23 вересня 2021 13:25
ДОКУМЕНТИ (4).rar
23 вересня 2021 13:25
Сертифікат TUV (1).pdf
23 вересня 2021 13:25
Сертифікат EMC.pdf
23 вересня 2021 13:25
Проект Договора.pdf
23 вересня 2021 13:25
Порівняльна Таблиця.pdf
23 вересня 2021 13:25
Лист Згода.pdf
23 вересня 2021 13:25
Лист Гарантія.pdf
23 вересня 2021 13:25
Лист Гарантія 4.pdf
23 вересня 2021 13:25
Лист Гарантія 3.pdf
23 вересня 2021 13:25
Лист Гарантія 2.pdf
23 вересня 2021 13:25
ІНФОРМАЦІЯ ПРО УЧАСНИКА.pdf
23 вересня 2021 13:25
Додаток 1.pdf
23 вересня 2021 13:25
propozitsiya 89004.pdf

Публічні документи

23 вересня 2021 10:17
Електронний підпис
23 вересня 2021 09:59
гарантійний лист 2.pdf
23 вересня 2021 09:59
29836459 пропозицiя.pdf
23 вересня 2021 09:59
Гарантійний лист 1 .pdf

Публічні документи

22 вересня 2021 18:32
Електронний підпис
22 вересня 2021 18:30
Проект договору.pdf
22 вересня 2021 18:30
Цінова пропозиція.pdf
22 вересня 2021 18:30
Кваліфікаційна частина.pdf
22 вересня 2021 18:30
Технічна частина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ-2000"
#42668690
Відхилено 85 999,00
UAH з ПДВ
29 вересня 2021 17:26
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Відхилено 86 000,00
UAH з ПДВ
05 жовтня 2021 16:46
ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА"
#40175293
Переможець 90 000,00
UAH з ПДВ
06 жовтня 2021 12:04

Документи

29 вересня 2021 17:26
Електронний підпис

Документи

05 жовтня 2021 16:46
Електронний підпис

Документи

06 жовтня 2021 12:04
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 жовтня 2021 12:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА"
#40175293
90 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 жовтня 2021 12:04
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2022 17:13
Електронний підпис укладений
13 жовтня 2021 12:13
Договір (персональні компютери).pdf укладений
13 жовтня 2021 12:13

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
(ДК 021:2015-машини для обробки даних(апаратна частина)(ДК 021:2015-30213000-5 Персональні компютери) 5 шт. 18 000,00
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 жовтня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 90 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 15 000,00 UAH)