Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги щодо висвітлення діяльності депутатів обласної ради, кращих практик територіальних громад області в друкованих засобах місцевої сфери розповсюдження інформації Код ДК 021:2015: 79820000-8 – Послуги пов’язані з друком (79821100-6 Редакторські послуги)
Очікувана вартість
99 000,00 UAH
UA-2021-09-14-006611-b c468b99814d0428a90fa547cd85ddec8
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Чайковська

+380501906977 chajkovska@oblrada-pl.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Полтавська обласна рада
Код ЄДРПОУ: 22530614
Вебсайт: http://oblrada-pl.gov.ua
Місцезнаходження: 36014, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Соборності, 45
Контактна особа: Світлана Чайковська
+380501906977
chajkovska@oblrada-pl.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 вересня 2021 14:02
Звернення за роз’ясненнями: до 20 вересня 2021 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 вересня 2021 16:00
Початок аукціону: 24 вересня 2021 11:38
Очікувана вартість: 99 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 495,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79820000-8: Послуги, пов’язані з друком


Документи пропозиції, які складаються безпосередньо Учасником відповідно до вимог оголошення, повинні бути викладені українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10195 метри квадратні
79821100-6 Редакторські послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36014, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул. Соборності, 45
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 79820000-8 — Послуги, пов’язані з друком

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться відповідно до розрахунку вартості послуг (Додаток 2) шляхом оплати Замовником фактично наданих послуг безготівковим перерахуванням коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 7-ми робочих днів із дня отримання рахунку та акту прийому-передачі наданих послуг (надалі – Акт) та по мірі надходження бюджетних коштів на реєстраційний рахунок. Разом з Актом Виконавець надає оригінал газетної сторінки з відповідною публікацією. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за надані Послуги здійснюються Замовником протягом 7-ми (семи) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування послуг за Договором на реєстраційний рахунок Замовника. Будь-які штрафні санкції в такому випадку до Замовника не застосовуються Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 вересня 2021 14:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 вересня 2021 14:02
ОГОЛОШЕННЯ газети вересень на 99,0.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-09-14-006611-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "ВІСТІ ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:02474736
Дата подання: 28 вересня 2021 16:20
Щодо рішення про дискваліфікацію
Вважаємо рішення уповноваженої особи з організації і проведення спрощених закупівель Полтавської обласної ради (протокол №29 від 27 вересня 2021 року) протиправним та підлягяє скасуванню, тому що:
– відповідно до вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі Полтавської обласної ради (пункт 15) не вказано конкретно, що тип носія особистого ключа Учасника – Незахищений, тип підпису – Удосконалений, сертифікат – Кваліфікований буде порушенням вимог до предмета закупівлі і є порушенням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» Замовником на даний час.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 вересня 2021 17:32
Відповідно до ч. 3 ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі» під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги».
Відповідно ст. 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис. Накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа. Відносини, пов’язані з використанням удосконалених та кваліфікованих електронних підписів, регулюються Законом України «Про електронні довірчі послуги».
Згідно з Законом України «Про електронні довірчі послуги»:
– особистим ключем є параметр алгоритму асиметричного криптографічного перетворення, який використовується як унікальні електронні дані для створення електронного підпису чи печатки, доступний тільки підписувачу чи створювачу електронної печатки, а також у цілях, визначених стандартами для кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів;
– кваліфікованим електронним підписом є удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа;
– удосконаленим електронним підписом є електронний підпис, створений за результатом криптографічного перетворення електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис, з використанням засобу удосконаленого електронного підпису та особистого ключа, однозначно пов’язаного з підписувачем, і який дає змогу здійснити електронну ідентифікацію підписувача та виявити порушення цілісності електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис;
– кваліфікованим сертифікатом відкритого ключа є електронний документ, який засвідчує належність відкритого ключа фізичній або юридичній особі, підтверджує її ідентифікаційні дані та/або надає можливість здійснити автентифікацію веб-сайту. Кваліфікований сертифікат відкритого ключа видається кваліфікованим надавачем електронних довірчих послуг, засвідчувальним центром або центральним засвідчувальним органом і відповідає вимогам цього Закону;
– засіб кваліфікованого електронного підпису чи печатки є апаратно-програмний або апаратний пристрій чи програмне забезпечення, які реалізують криптографічні алгоритми генерації пар ключів та/або створення кваліфікованого електронного підпису чи печатки, та/або перевірки кваліфікованого електронного підпису чи печатки, та/або зберігання особистого ключа кваліфікованого електронного підпису чи печатки, який відповідає вимогам цього Закону.
Є чітка різниця між «удосконаленим» та «кваліфікованим» електронними підписами. Вимога замовника щодо застосування кваліфікованого електронного підпису уповноваженою особою учасника не суперечить вимогам згаданих вище законів. Захищений носій, на відміну від звичайного, є засобом кваліфікованого електронного підпису, що підтверджується наявністю у нього відповідного діючого експертного висновку. В кваліфікованих сертифікатах відкритих електронних ключів записується тип захищеного носія, якщо особисті електронні ключі було згенеровано безпосередньо в пам’ять захищеного носія. Під час перевірки кваліфікованого електронного підпису на офіційному вебсайті центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/verify) у відповідному «Протоколі створення та перевірки кваліфікованого та удосконаленого електронного підпису» (далі – Протокол перевірки) зазначається: «тип носія: захищений» та «тип підпису: кваліфікований».
Пунктом 7 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачене право учасника спрощеної закупівлі у період уточнення інформації звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненнями щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Потенційний учасник має право скористатися наданою можливістю подання вимоги або не скористатися нею. У разі отримання звернення/вимоги замовник зобов’язаний протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення надати роз’яснення та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та/або вимог до предмета закупівлі. Від Вас звернень/вимог у період уточнення інформації не надходило, що свідчить про те, що спірні моменти щодо умов даної закупівлі відсутні.
Додатково інформуємо про рішення колегії АМКУ від 15.09.2020 № 17336-р/пк-пз, в якому зазначено: «Разом з тим, враховуючи, що тип носія особистого ключа "незахищений" на пропозицію Скаржника не накладено саме кваліфікований електронний підпис».

Документи подані скаржником

28 вересня 2021 16:20
Вимога Вісті Плюс.jpg

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 вересня 2021 12:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ВІСТІ ПЛЮС" 71 365,00
UAH з ПДВ
69 880,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ПОЛТАВСЬКИЙ ВІСНИК" 98 973,06
UAH з ПДВ
71 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 вересня 2021 11:59
Електронний підпис
21 вересня 2021 11:58
Статут Вісті Плюс ПДФ.pdf
21 вересня 2021 11:58
для ОДА - додатки.pdf
21 вересня 2021 11:58
для ОДА - інше.pdf

Публічні документи

23 вересня 2021 15:33
Електронний підпис
23 вересня 2021 15:27
Статут.pdf
23 вересня 2021 15:27
Пропозиція.pdf
23 вересня 2021 15:27
Технічне завдання.pdf
23 вересня 2021 15:27
Протокол.pdf
23 вересня 2021 15:27
92336790-fcad-44f3-a05e-c49b9cbb778b.pdf
23 вересня 2021 15:27
лист згода з додатком 1.pdf
23 вересня 2021 15:27
Свідоцтво газета.pdf
23 вересня 2021 15:27
Довіреність.pdf
23 вересня 2021 15:27
Контактні дані.pdf
23 вересня 2021 15:27
паспорт, код Котова.pdf
23 вересня 2021 15:27
Наказ.pdf
23 вересня 2021 15:27
Опис.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ВІСТІ ПЛЮС"

ПП "ПОЛТАВСЬКИЙ ВІСНИК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ВІСТІ ПЛЮС"
#02474736
Відхилено 69 880,00
UAH з ПДВ
27 вересня 2021 16:42
ПП "ПОЛТАВСЬКИЙ ВІСНИК"
#21045231
Переможець 71 200,00
UAH з ПДВ
27 вересня 2021 17:13

Документи

27 вересня 2021 16:42
Електронний підпис
27 вересня 2021 16:41
протокол 29.pdf

Документи

27 вересня 2021 17:13
Електронний підпис
27 вересня 2021 17:12
протокол 30.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 вересня 2021 17:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ПОЛТАВСЬКИЙ ВІСНИК"
#21045231
71 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 вересня 2021 17:13
Електронний підпис
27 вересня 2021 17:12
протокол 30.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 16:49
Електронний підпис укладений
04 жовтня 2021 08:34
Електронний підпис укладений
04 жовтня 2021 08:34
дог 146.pdf укладений
04 жовтня 2021 08:34

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
06 жовтня 2021 11:27
6 634,80 UAH UA508201720344260002000042335
Полтавська обласна рада
UA943203710000000260002820900
ПП"Полтавський вiсник"
Оплачений
06 жовтня 2021 11:27
6 634,80 UAH UA508201720344260002000042335
Полтавська обласна рада
UA943203710000000260002820900
ПП"Полтавський вiсник"
Оплачений
06 жовтня 2021 11:27
3 540,89 UAH UA508201720344260002000042335
Полтавська обласна рада
UA943203710000000260002820900
ПП"Полтавський вiсник"
Оплачений
06 жовтня 2021 11:27
3 631,68 UAH UA508201720344260002000042335
Полтавська обласна рада
UA943203710000000260002820900
ПП"Полтавський вiсник"
Оплачений
12 жовтня 2021 12:51
19 904,40 UAH UA508201720344260002000042335
Полтавська обласна рада
UA943203710000000260002820900
ПП"Полтавський вiсник"
Оплачений
23 жовтня 2021 14:21
29 891,52 UAH UA508201720344260002000042335
Полтавська обласна рада
UA943203710000000260002820900
ПП"Полтавський вiсник"
Оплачений
22 листопада 2021 11:27
961,91 UAH UA508201720344260002000042335
Полтавська обласна рада
UA943203710000000260002820900
ПП"Полтавський вiсник"
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 жовтня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 71 200,00
UAH (в тому числі ПДВ 11 866,66 UAH)