Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Олександрівська клінічна лікарня м.Києва" |
Код ЄДРПОУ: | 01994095 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська обл., Київ, Вул. Шовковична 39/1 |
Контактна особа: |
Мацібора Зоріна Юріївна +380977971929 oklpev@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 вересня 2021 13:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 вересня 2021 13:37 |
Початок аукціону: | 01 жовтня 2021 15:17 |
Очікувана вартість: | 5 806 959,69 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 30 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,52% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції: - вид забезпечення тендерної пропозиції – гарантія (документ в електронній формі, що містить електронний цифровий підпис), що оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року N 639(із змінами)«Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах»; - розмір забезпечення тендерної пропозиції: 29000,00 грн. (двадцять девять тисяч гривень 00 копійок) (визначається замовником відповідно до частини першої статті 25 Закону); - строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 91 дня з дати розкриття тендерних пропозицій. Учасник завантажує в електронну систему закупівель електронну банківську гарантію, оформлену з дотриманням вимог законодавства про електронний документообіг та електронний підпис, захищену кваліфікованим електронним підписом (КЕП) відповідальної(их) особи(іб) банку (з датою завантаження до завершення періоду прийому пропозицій). Документ підписаний КЕП є оригінальним документом (накладання КЕП на файл можливе без фізичного підпису і печатки). Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції або забезпечення тендерної пропозиції оформлені не у відповідності з умовами Тендерної документації, відхиляються замовником. Про це Учасник надає довідку в довільній формі. Забезпечення тендерної пропозиції повертається Учаснику протягом п’яти банківських днів з дня настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з Учасником, який став переможцем тендеру; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі не укладення договору про закупівлю з жодним з Учасників, які подали тендерні пропозиції. Забезпеченнятендерноїпропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; 4)ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 29000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 вересня 2021 16:38 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 вересня 2021 13:33 |
Підсум відомість ресурсів (кис).pdf | |
14 вересня 2021 13:33 |
Відомість обс робіт (кис).pdf | |
14 вересня 2021 13:33 |
Т Д кап ремонт кислород.docx |
16 вересня 2021 16:38 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
14 вересня 2021 13:33 |
Підсум відомість ресурсів (кис).pdf
|
|||
14 вересня 2021 13:33 |
Відомість обс робіт (кис).pdf
|
|||
14 вересня 2021 13:33 |
Т Д кап ремонт кислород.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-12-06-000043 ● 5c930427f2794fcca3f9bc88b234627b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 грудня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 грудня 2021 15:51 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
№ 771
06.12.2021
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291 та на виконання доручення Держаудитслужби від 25.11.2021 №003100-18/14939-2021
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Управління Західного офісу
Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Західного офісу
Держаудитслужби
від 06.12.2021 №771
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
9 UA-2021-09-14-005983-b 14.09.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-12-22 15:16:23
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Капітальний ремонт системи киснепостачання зі збільшенням точок споживання кисню медичного (газоподібного) в КНП «Олександрівська клінічна лікарня м. Києва», вул. Шовковична, 39/1» згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (ДК 021: 2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-09-14-005983-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
1) Замовником 21 грудня 2021 року опубліковано повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору, а саме Додаткову угоду від 20.12.2021 року №3 до договору від 28.10.2021 року №354 (далі – Договір). Оскільки Замовником оприлюднено додаткову угоду №3 до Договору просимо надати додаткові угоди №1 та №2 до Договору.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-12-24 14:44:25
Пояснення
Комунальне некомерційне підприємство «Олександрівська клінічна лікарня м. Києва» надає пояснення щодо моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт системи киснепостачання зі збільшенням точок споживання кисню медичного (газоподібного) в КНП «Олександрівська клінічна лікарня м. Києва», вул. Шовковична, 39/1» згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (ДК 021: 2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) (ідентифікатор закупівлі UA-2021-09-14-005983-b).
Закупівлю товарів, робіт і послуг наше підприємство здійснює, виключно, відповідно до вимог чинного законодавства України, ЗУ «Про публічні закупівлі». Так, відповідно до пункту 11 частини першої статті 10 ЗУ «Про публічні закупівлі» 21 грудня 2021 року нашим підприємством було оприлюдненно повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору, а саме Додаткову угоду №3 від 20.12.2021 року до договору від 28.10.2021 року №354. Також слід зазначити, що було укладено додаткову угоду №1 від 03.11.2021 року та додаткову угоду №2 від 19.11.2021 року до договору від 28.10.2021 року №354.- які не є істотними для даного договору, сторони керувалися Цивільним та Господарським кодексами України. Також слід зазначити, що норми частини п'ятої статті 41 Закону застосовуються у разі зміни істотних умов договору про закупівлю. Закон України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об'єднаних територіальних громад.
Відповідно до пункту 11 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору у випадках, передбачених частиною п'ятою статті 41 цього Закону, - протягом трьох робочих днів з дня внесення змін.
Поряд з цим норми частини п'ятої статті 41 Закону застосовуються у разі зміни істотних умов договору про закупівлю.
У свою чергу, згідно з частиною першою статті 41 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
При цьому статтею 638 Цивільного кодексу України встановлено, що істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди. Відповідно до частини третьої статті 180 Господарського кодексу України при укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору.
Отже, у випадку необхідності змін умов договору про закупівлю, які не є істотними для даного договору, сторони керуються Цивільним та Господарським кодексами України.
Водночас оприлюднення в електронній системі закупівель інформації про такі зміни Законом не передбачено.
Додаткові угоди №1 та №2 до договору від 28.10.2021 року №354 додаються.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Тендерним комітетом лікарні ретельно вивчено Висновок ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ за результатами якого встановлено, що Замовник на порушення пункту 17 частини другої статті 22 Закону Замовник в тендерній документації не зазначив інформацію про посаду однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками. У додатку 1 Тендерна форма «Пропозиція» Замовник зазначив: «Ми, згодні дотримуватись положень цієї тендерної пропозиції протягом 91 дня з дати розкриття тендерних пропозицій», що не відповідає частині 4 Розділу ІІІ ТД, та є порушенням вимоги пункту 11 частини другої статті 22 Закону, яким визначено, що строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними має бути не менше ніж 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Щодо розгляду висновку повідомляємо наступне, що в п. 2.3 Розділу І «Загальні положення» зазначена інформація про посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками, а саме: «Косар Ігор Анатолійович, головний інженер, 01601, м. Київ, вул. Шовковична 39/1, корпус 6, Мацібора Зорина Юріївна, в.о. секретаря тендерного комітету, 01601, м. Київ, вул. Шовковична 39/1, корпус 1, поверх 2, кабінет секретаря комітету, тел./факс: (044) 255-15-98, e-mail: medikl@ukr.net». Щодо вимоги пункту 11 частини другої статті 22 Закону, яким визначено, що строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними має бути не менше ніж 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, то в тендерній документації в частині 4 Розділу ІІІ зазначено, що «тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 91 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій», в додатку 1 тендерній формі пропозиція виникла формальна помилка в даній закупівлі. Слід зазначити, що закупівлю товарів, робіт і послуг Замовник здійснює, виключно, відповідно до вимог чинного законодавства України та у відповідності до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі».
2021-12-31 12:49:03
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 грудня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 січня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 жовтня 2021 15:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ЗАПОРІЗЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ |
5 025 305,92
UAH з ПДВ
|
5 025 305,92
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРІО-МЕД-СЕРВІС" |
5 750 818,14
UAH з ПДВ
|
5 750 818,14
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ІНЖЕНЕРНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ЛЕОКОН ГРУП" |
5 800 000,00
UAH з ПДВ
|
5 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ЗАПОРІЗЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ #33328133 |
Відхилено |
5 025 305,92
UAH з ПДВ
|
08 жовтня 2021 15:13
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРІО-МЕД-СЕРВІС" #42558586 |
Переможець |
5 750 818,14
UAH з ПДВ
|
13 жовтня 2021 12:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 січня 2022 12:21
|
Електронний підпис | укладений |
21 грудня 2021 10:45
|
Договірна ціна_ зведений кошторис.FR12.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2021 10:44
|
Підсумкові відомості.FR12.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2021 10:44
|
Загальновиробничі.FR12.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2021 10:44
|
Обсяг робіт.FR12.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2021 10:44
|
Локальні кошториси.FR12.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2021 10:44
|
ДУ _3 від 20.12.2021 (354).pdf | зміни до договору |
21 грудня 2021 10:44
|
Електронний підпис | укладений |
01 листопада 2021 16:41
|
додатки до договору | укладений |
01 листопада 2021 16:37
|
додатки до договору | укладений |
01 листопада 2021 16:37
|
додатки до договору | укладений |
01 листопада 2021 16:37
|
додатки до договору | укладений |
01 листопада 2021 16:37
|
Договір | укладений |
01 листопада 2021 16:37
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 354 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |