Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
комп’ютерне обладнання для початкових класів «Нова українська школа» (30211400-5 - Комп’ютерні конфігурації)
Очікувана вартість
270 002,00 UAH
UA-2021-09-14-005632-c ● 357a392198fa421d81e4e2fa285a3cba
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Чорнухинської селищної ради |
Код ЄДРПОУ: | 43139284 |
Місцезнаходження: | 37100, Україна , Полтавська обл., смт Чорнухи, Центральна 30 |
Контактна особа: |
Косенко Наталія Миколаївна +380534051058 nnk2601@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 вересня 2021 18:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 вересня 2021 00:00 |
Очікувана вартість: | 270 002,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 350,01 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 комплекти
комп’ютерне обладнання для початкових класів «Нова українська школа» (30211400-5 - Комп’ютерні конфігурації)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2021
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за поставлені товари Постачальником, проводиться за фактом отримання Замовником таких товарів протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту отримання товарів | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 вересня 2021 18:23 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 вересня 2021 18:17 |
Проект договору.docx | |
14 вересня 2021 18:17 |
Тендерна документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тема 1
Дата подання: 16 вересня 2021 15:36
Дата відповіді: 17 вересня 2021 16:29
Доброго дня! Чи допускається встановлення ліцензійної операційної системи Microsoft Windows 10 Professional x64 Ukrainian OEM (FQC-08978)? Поставка ПЗ буде здійснюватися з дотриманням вимог Закону України «Про авторське право і суміжні права». Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. Також звертаємо увагу, що продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www.microsoft.com/uk-ua/howtotell/software-packaged
Окремо хочемо звернути увагу Замовника, що будь які вимоги щодо внесення змін з боку учасників з вимогою надати лист про авторизацію носять дискримінаційний характер, що підтверджується рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Одночасно надання Авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро є дискримінаційною та неправомірною вимогою, відповідно до статті 3 Закону України від 25.12.2015р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі». Згідно із загальними принципами господарювання за статтею 6 Господарського кодексу України та статті 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі, тими що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує участь тих, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Згідно з політикою компанії «Microsoft», для того, щоб придбати та успішно поставити аутентичну ліцензійну продукцію суб’єкт господарювання не має бути обов’язково авторизованим партнером компанії чи дистриб’ютора. Продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www. Microsoft.com/uk-ua/howtotell/Hardware.aspx?tab=PCPurchase)
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Розглянувши ваше звернення, уповноважена особа, на виконання вимоги визначеної частиною 1 статті 24 Закону, повідомляє наступне:
Згідно до вимоги, що визначена п.16 форми «таблиця 2» додатку 5 до тендерної документації, визнано необхідність попередньо встановленої виробником ОС на основі ліцензій вільного поширення або пропрієтарна з підтримкою роботи у локальній обчислювальній мережі з україномовним інтерфейсом;наявність україномовної підтримки від виробника на території України. До того ж передбачена необхідність повноцінної підтримки роботи користувачів з особливими потребами та безкоштовне оновлення на весь період функціонування, але не менше 5 років; можливість динамічного оновлення дистанційно. Особливістю ОС має бути наявність дистанційного робочого столу.
Умов щодо надання листів авторизації умовами тендерної документації не визначено.
Принагідним звертаємо вашу увагу на тому, що кожен суб’єкт, який виявив бажання взяти участь у закупівлі та надавати свою пропозицію, повинен ретельно ознайомитись із усіма умовами закупівлі, що визначені у тендерній документації, лише потім, у разі необхідності, звертатись до замовника за роз’ясненнями або вимогами.
Ваше звернення в другій його частині, не несе в собі суті, яка може вплинути на умови участі потенційних постачальників, так як зазначені вами умови не передбачені умовами тендерної документації.
Згідно до вимоги, що визначена п.16 форми «таблиця 2» додатку 5 до тендерної документації, визнано необхідність попередньо встановленої виробником ОС на основі ліцензій вільного поширення або пропрієтарна з підтримкою роботи у локальній обчислювальній мережі з україномовним інтерфейсом;наявність україномовної підтримки від виробника на території України. До того ж передбачена необхідність повноцінної підтримки роботи користувачів з особливими потребами та безкоштовне оновлення на весь період функціонування, але не менше 5 років; можливість динамічного оновлення дистанційно. Особливістю ОС має бути наявність дистанційного робочого столу.
Умов щодо надання листів авторизації умовами тендерної документації не визначено.
Принагідним звертаємо вашу увагу на тому, що кожен суб’єкт, який виявив бажання взяти участь у закупівлі та надавати свою пропозицію, повинен ретельно ознайомитись із усіма умовами закупівлі, що визначені у тендерній документації, лише потім, у разі необхідності, звертатись до замовника за роз’ясненнями або вимогами.
Ваше звернення в другій його частині, не несе в собі суті, яка може вплинути на умови участі потенційних постачальників, так як зазначені вами умови не передбачені умовами тендерної документації.
Поділ на лоти
Дата подання: 17 вересня 2021 09:10
Дата відповіді: 17 вересня 2021 16:29
Доброго дня,Шановний Замовник!
Ми учасник,який є виробником ламінаторів.
Хочемо взяти участь у Вашій закупівлі.
Чи є можливість у Вас поділити Вашу закупівлю на лоти?
Так Ви зможете зекономити значну суму державних коштів,так як на кожен лот вийде виробник/офіційний дистриб'ютор певного виду обладнання.
Відповідь: Розглянувши ваше звернення, уповноважена особа, на виконання вимоги визначеної частиною 1 статті 24 Закону, повідомляє наступне:
Дана закупівля здійснюється за результатом затвердженого річного плану, та реального фінансування видатків замовника. За рахунок коштів, які передбачені на здійснення даної закупівлі на підставі фінансового кошторису, буде здійснюватись закупівля основних засобів (КЕКВ – 3110). З метою здійснення закупівлі, із дотриманням принципів, які визначені ст. 5 ЗУ "Про публічні закупівлі" та необхідності дотримання вимог бухгалтерського обліку, в тому числі цільового використання коштів, нажаль, у замовника не має можливості здійснити поділ закупівлі на окремі частини в межах однієї процедури закупівлі, в тому числі на лоти.
Дякуємо за ваше звернення!
Дана закупівля здійснюється за результатом затвердженого річного плану, та реального фінансування видатків замовника. За рахунок коштів, які передбачені на здійснення даної закупівлі на підставі фінансового кошторису, буде здійснюватись закупівля основних засобів (КЕКВ – 3110). З метою здійснення закупівлі, із дотриманням принципів, які визначені ст. 5 ЗУ "Про публічні закупівлі" та необхідності дотримання вимог бухгалтерського обліку, в тому числі цільового використання коштів, нажаль, у замовника не має можливості здійснити поділ закупівлі на окремі частини в межах однієї процедури закупівлі, в тому числі на лоти.
Дякуємо за ваше звернення!
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 вересня 2021 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕВЕН АЙ ТІ" |
240 030,00
UAH з ПДВ
|
240 030,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Інформація про відміну
Дата відміни
30 вересня 2021 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій