Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 – 39160000-1 Шкільні меблі (Шкільні меблі для старших класів)
Очікувана вартість
226 650,00 UAH
UA-2021-09-14-005393-b ● 69d95e4dd7d04858a8a601638fc09506
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Ушомирська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04348131 |
Вебсайт: | https://ushomyrska-gromada.gov.ua |
Місцезнаходження: | 11571, Україна , Житомирська обл., Коростенський р-н, с. Ушомир, вул. Березюка, буд. 15 |
Контактна особа: |
Олександра Василенко +380962789022 sa3279@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 вересня 2021 12:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 вересня 2021 12:00 |
Початок аукціону: | 01 жовтня 2021 13:17 |
Очікувана вартість: | 226 650,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 133,25 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі
Категорія замовника – органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої цієї статті (п.1 ч.4 ст.2 Закону). Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
85 штуки
Парта учнівська двомісна аудиторна, з полицею, не регульована
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2021
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
210 штуки
Стілець полозковий аудиторний на квадратній трубі, не регульований 6 ростопа группа.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2021
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата товару здійснюється Замовником по безготівковому розрахунку через управління Державної казначейської служби у м. Коростені Житомирської області на підставі наданих Постачальником накладних на замовлений та отриманий товар. Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі п.1 ст.23 Бюджетного кодексу України при наявності бюджетних коштів після отримання Замовником товару та за умов, визначених п.п. 4.2. розділу 4 даного договору. За наявності коштів державної субвенції. | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 вересня 2021 15:22 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 вересня 2021 15:21 |
Додаток 1 нова ред..docx | |
20 вересня 2021 15:21 |
зміни до тендерної парти стільці.docx | |
20 вересня 2021 15:21 |
протокол про внесення змін.rtf | |
14 вересня 2021 12:56 |
ТД_меблі нуш.docx | |
14 вересня 2021 12:56 |
Додаток_№2.docx | |
14 вересня 2021 12:56 |
Додаток_4.docx | |
14 вересня 2021 12:56 |
ДОДАТОК_3.docx |
20 вересня 2021 15:22 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
20 вересня 2021 15:21 |
Додаток 1 нова ред..docx
|
|||
20 вересня 2021 15:21 |
зміни до тендерної парти стільці.docx
|
|||
20 вересня 2021 15:21 |
протокол про внесення змін.rtf
|
|||
14 вересня 2021 12:56 |
ТД_меблі нуш.docx
|
|||
14 вересня 2021 12:56 |
Додаток_№2.docx
|
|||
14 вересня 2021 12:56 |
Додаток_4.docx
|
|||
14 вересня 2021 12:56 |
ДОДАТОК_3.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технычне
Дата подання: 16 вересня 2021 17:03
Дата відповіді: 20 вересня 2021 15:31
Доброго дня.
Шановний Замовнику просимо уточнити товщину стільниці ДСП ламінована. В тендерній пропозиції вказано товщину 12 мм, чи це не помилка, оскільки аудиторні столи для старших класів, згідно ГОСТ та ДСТУ, від 16 мм.
Прохання уточнити для стільниці, яку кромку використовувати АВС чи ПВХ?
Відповідь: Доброго дня. На підставі Вашого питання Замовником від 20.09.2021 року внесено зміни до ТД, а саме до Додатку 1 ТД.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-09-14-005393-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Покатило Любов Семенівна, Код ЄДРПОУ:1516102760
Дата подання: 07 жовтня 2021 09:33
Шановний Замовник!
Читаючи Ваш протокол щодо нашої дискваліфікації і виникає питання чи знаєте ви про існування Закону України "Про запобігання корупції". По перше фото не надано так як і порівняльну таблицю тому що нами не запрпоновано еквівалент! По друге файл з проектом договору надано в файлі 21, по трете нами надано гарантійний лист згідно якого ми згодні на всі Ваші вимоги вказані в ТП. Також Вам не вказано що фото потрібне кольорове!!!! Так от виходячи з вище викладено наполеглево радимо скасувати цей віртуозний протокол про нашу дискваліфікацію, по берегти кошти держави та визнати нашу пропозицію переможцем даної закупівлі, в інакшому випадку ми будимо звертатися до АМКУ та Вашого керівництва та органів які контролюють дотримання державних службовців чинного законодавства в діяльності.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 жовтня 2021 08:46
Ушомирська сільська рада розглянула вимогу від «07» жовтня 2021 року №
UA-2021-09-14-005393-b.c1 подану учасником ФОП Покатило Любов Семенівна, та повідомляє наступне.
При розгляді документів, наданих учасником ФОП Покатило Любов Семенівна в ТП відсутні документи (файли), а саме:
- Гарантійний лист «Маркування : найменування виробу, його товарний знак, адреса виробника, розміри, склад, умови експлуатації та догляду, дата виготовлення (у разі відсутності такої інформації учасник надає гарантійний лист із зазначення усіх вимог до маркування);
- проект договору згідно Додатку 4;
- пропозиція, яка містить кольорові зображення кожної позиції товару - для оцінки відповідності зовнішнього вигляду;
- пропозиція з фото зразків товару, який пропонується, в тому числі фото з відображенням наявності кольорового маркування ростових груп, фото механізму регулювання кута нахилу стільниці та Т – подібного гнучкого профілю в розрізі.
Також з вашої ТП не зрозуміло чи ви пропонуєте відповідні еквіваленти до предмета закупівлі?
Зазначаємо, що автором даної вимоги документально не доведено, чому він не надав вищезазначені документи.
Одночасно повідомляємо, що зміст зазначеної скарги (вимоги) прямо суперечить основним принципам здійснення закупівель, встановлених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Дана вимога може бути розцінена замовником як втручання у процедуру закупівлі та впливу на прийняття рішення.
Враховуючи викладене, вимогу відхилено.
UA-2021-09-14-005393-b.c1 подану учасником ФОП Покатило Любов Семенівна, та повідомляє наступне.
При розгляді документів, наданих учасником ФОП Покатило Любов Семенівна в ТП відсутні документи (файли), а саме:
- Гарантійний лист «Маркування : найменування виробу, його товарний знак, адреса виробника, розміри, склад, умови експлуатації та догляду, дата виготовлення (у разі відсутності такої інформації учасник надає гарантійний лист із зазначення усіх вимог до маркування);
- проект договору згідно Додатку 4;
- пропозиція, яка містить кольорові зображення кожної позиції товару - для оцінки відповідності зовнішнього вигляду;
- пропозиція з фото зразків товару, який пропонується, в тому числі фото з відображенням наявності кольорового маркування ростових груп, фото механізму регулювання кута нахилу стільниці та Т – подібного гнучкого профілю в розрізі.
Також з вашої ТП не зрозуміло чи ви пропонуєте відповідні еквіваленти до предмета закупівлі?
Зазначаємо, що автором даної вимоги документально не доведено, чому він не надав вищезазначені документи.
Одночасно повідомляємо, що зміст зазначеної скарги (вимоги) прямо суперечить основним принципам здійснення закупівель, встановлених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Дана вимога може бути розцінена замовником як втручання у процедуру закупівлі та впливу на прийняття рішення.
Враховуючи викладене, вимогу відхилено.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-09-14-005393-b.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Фоп Чимрук Олег Миколайович, Код ЄДРПОУ:2687815196
Дата подання: 15 жовтня 2021 17:57
Дата подання: 15 жовтня 2021 17:57
Скарга щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції
Скарга щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 20 жовтня 2021 20:04
рішення від 20.10.2021 №23725.pdf
Дата публікації: 20 жовтня 2021 20:04
Інформація про резолютивну частину рішення від 28.10.2021 №24480.pdf
Дата публікації: 29 жовтня 2021 15:54
рішення від 28.10.2021 №24480.pdf
Дата публікації: 02 листопада 2021 13:01
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення №24480-р/пк-пз від 28.10.2021 р. від постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо скарги від фізичної особи-підприємця Чимрука Олега Миколайовича від 15 жовтня 2021 № UA-2021-09-14-005393-b.a2 (ДК 021:2015 – 39160000-1 Шкільні меблі (Шкільні меблі для старших класів)), Ушомирська сільська рада виконує рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України, скасувавши рішення про відхилення тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Чимрука Олега Миколайовича та рішення про визначення фізичної особи-підприємця Скуратівської Олени Василівни, а саме повернувши вищезазначених учасників на кваліфікацію. На даний час етап кваліфікації, Ушомирською сільською проводиться оцінка кандидата ФОП Чимрука Олега Миколайовича.
Просимо змінити статус закупівлі з «призупинено» на «активна».
Дата виконання рішення замовником: 09 листопада 2021 11:11
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 жовтня 2021 13:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Фоп Чимрук Олег Миколайович |
178 170,00
UAH з ПДВ
|
178 170,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Покатило Любов Семенівна |
195 485,00
UAH з ПДВ
|
195 485,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Скуратівська О.В. |
225 600,00
UAH з ПДВ
|
220 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ТРАНШПЛЮС |
226 600,00
UAH з ПДВ
|
226 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Скуратівська О.В. #2976919307 |
Рішення скасоване |
220 000,00
UAH з ПДВ
|
05 листопада 2021 08:34
|
Фоп Чимрук Олег Миколайович #2687815196 |
Рішення скасоване |
178 170,00
UAH з ПДВ
|
05 листопада 2021 09:13
|
ФОП Покатило Любов Семенівна #1516102760 |
Рішення скасоване |
195 485,00
UAH з ПДВ
|
05 листопада 2021 09:13
|
ФОП Скуратівська О.В. #2976919307 |
Рішення скасоване |
220 000,00
UAH з ПДВ
|
05 листопада 2021 09:13
|
Фоп Чимрук Олег Миколайович #2687815196 |
Переможець |
178 170,00
UAH з ПДВ
|
17 листопада 2021 14:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2022 10:00
|
Електронний підпис | укладений |
06 грудня 2021 14:25
|
2021-12-06_14-14-51_winscan_to_pdf_1 (2).BMP | укладений |
06 грудня 2021 14:25
|
2021-12-06_14-14-51_winscan_to_pdf_1.BMP | укладений |
06 грудня 2021 14:24
|
2021-12-06_14-14-51_winscan_to_pdf_1 (4).BMP | укладений |
06 грудня 2021 14:24
|
2021-12-06_14-14-51_winscan_to_pdf_1 (3).BMP | укладений |
06 грудня 2021 14:24
|
2021-12-06_14-14-51_winscan_to_pdf_1 (5).BMP | укладений |
06 грудня 2021 14:24
|