Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Current average repair of the public road of local significance C201207 Kryve-Hoptyanka of Ternopil region»
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 04014074 |
Місцезнаходження: | 46021, Україна , Тернопільська область обл., Тернопіль, Вулиця Грушевського, будинок 8 |
Контактна особа: |
Явний Володимир Михайлович 380352520076 ukb_ternopil@ukb.te.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Department of Capital Construction of Ternopil Regional State Administration |
National ID: | 04014074 |
Contact point: |
Yavnyi Volodymyr 380352520076 ukb_ternopil@ukb.te.gov.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 вересня 2021 16:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 жовтня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 04 листопада 2021 13:29 |
Очікувана вартість: | 4 189 092,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 945,46 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції (відповідно до оголошення про закупівлю). Забезпечення тендерної пропозиції надається у формі електронної банківської гарантії (далі – банківська гарантія), виданої банком (далі — банк-гарант), з накладеним кваліфікованим електронним підписом такого банку-гаранта відповідно до вимог чинного законодавства. Документ, що підтверджує надання Учасником забезпечення пропозиції повинен бути оформлений у відповідності до вимог Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 року № 2628, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03.03.2021 №275/35897 та вимог чинного законодавства України. Банківська гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково повинен надати такий договір разом з банківською гарантією. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Банківська гарантія надана банком-нерезидентом, повинна бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 – URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 – ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 125 000,00 грн. (сто двадцять п’ять тисяч гривень 00 копійок). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії банківської гарантії) – не менше 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Забезпечення тендерної пропозиції повинне бути чинним впродовж дії тендерної пропозиції. У разі, якщо учасник бере участь в одному тендері замовника, проте за певними лотами, то на кожен лот він надає окрему банківську гарантію. Гарантія повинна передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати – заборонені). Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам, тендерної документації, буде відхилена замовником. У разі виникнення обставин, передбачених у частині 10 тендерної документації, перерахування коштів у сумі забезпечення тендерної пропозиції здійснюється на рахунок Управління капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації №UA548201720355289009000013696, Код за ЄДРПОУ 04014074. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 125000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Учасник- переможець повинен внести на розрахунковий рахунок замовника, не пізніше дати укладення договору про закупівлю, забезпечення виконання такого договору у вигляді грошової застави (сума коштів) у розмірі двох відсотків вартості договору. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю, здійснюються за рахунок коштів Учасника. 2. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону України «Про публічні закупівлі»; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у разі невиконання (часткового виконання) умов договору, але це не стосується часткового виконання, що обумовлене не повним фінансуванням договору. |
Publication date: | 14 вересня 2021 16:39 |
Enquiries until: | 19 жовтня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 25 жовтня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 29 жовтня 2021 00:00 |
Information
Estimated total value: | 4 189 093 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 20 945 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник має право при наявності бюджетного фінансування, перерахувати Виконавцю аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт (надання послуг) матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30% вартості робіт (вартості послуг). На період дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 попередня оплата товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти, здійснюється розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів з урахуванням особливостей, визначених постановою Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 р. № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2.» | Аванс | 30 | Календарні | 30 |
Надання послуг | Розрахунки Замовником проводяться тільки за фактично виконані роботи у термін на протязі 30-ти (тридцяти) календарних днів з моменту підписання Замовником представлених Виконавцем належно оформлених актів приймання виконаних будівельних робіт, рахунку на оплату, та тільки в межах бюджетних призначень. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 жовтня 2021 16:06 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 жовтня 2021 16:04 |
Додаток 1 до ТД Кваліфікаційні критерії із змінами від 21.10.2021.docx | |
21 жовтня 2021 16:04 |
Тендерна документація із змінами від 21.10.2021.doc | |
21 жовтня 2021 16:02 |
Перелік змiн до Тендерної документацiї вiд 21.10.2021.pdf | |
21 жовтня 2021 16:02 |
Перелік змiн до Тендерної документацiї вiд 21.10.2021.pdf | |
13 жовтня 2021 13:35 |
Змiни до Тендерної документацiї вiд 13.10.2021.pdf | |
14 вересня 2021 16:47 |
Титульна ТД.pdf | |
14 вересня 2021 16:42 |
Додаток 2 до ТД Технічне завдання.docx | |
14 вересня 2021 16:42 |
Додаток 3 до ТД Проект договору.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-08-08-000034 ● cce4b9f0603a4fd9842baf9c818536e8
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 серпня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 серпня 2022 14:08 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
08.08.2022 № 13-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 03 червня 2022 року № 003100-18/3932-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного
офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
08.08.2022 № 13-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2021-09-14-005124-с, 14.09.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-08-12 11:56:26
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-09-14-005124-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
- чи є Управління капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації розпорядником бюджетних коштів, якщо так, то чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель ID: UA-2021-09-14-005124-c відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів»? Надайте посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація;
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-08-17 08:23:58
Пояснення на запит УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ від 12.08.2022р.
Відповідно до положень частини п’ятої статті 8 Закону України „Про публічні закупівлі” надаємо пояснення на запит від 12.08.2022 року:
Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначення очікуваної вартості. Об’єкт закупівлі послуг «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С201207 Криве-Хоптянка Тернопільської області» (ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), включено до переліку об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонтів автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам за бюджетною програмою 3131090 у 2021 та 2022 році. Відповідно визначення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі робочого проекту який містить кошторисні розрахунки по яких отримано експертну оцінку № 05-0546 від 09.09.2021 року та складено технічне завдання (міститься у Додаток 2 до тендерної документації) по закупівлі послуг: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С201207 Криве-Хоптянка Тернопільської області» (ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) номер оголошення на ProZorro - UA-2021-09-14-005124-c.
Очікувана вартість закупівлі послуг по об’єкту: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С201207 Криве-Хоптянка Тернопільської області» (ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) номер оголошення на ProZorro - UA-2021-09-14-005124-c, у сумі 4 189 092,60 грн., визначена з урахуванням Наказ Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», який встановлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі». А також виходячи із виділеного фінансування згідно Переліку об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонтів автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам за бюджетною програмою 3131090 у 2022 році затвердженого Тернопільською обласною державною адміністрацією та погоджено Державним агентством автомобільних доріг України.
Зазначаємо, що відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 „Про ефективне використання державних коштів” (зі змінами) управлінням капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі за посиланням: https://oda.te.gov.ua/diyalnist/derzhavni-zakupilvi.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-08-15 15:38:17
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-09-14-005124-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- чому допущено до аукціону учасника відкритих торгів ТОВ «ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ», якщо він не виконав вимоги п.18 «Перелік критеріїв оцінки та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги кожного критерію» тендерної документації та не надав гарантійного листа, який підтверджує включення до ціни пропозиції учасника (договірної ціни) коштів на покриття ризиків в розмірі 2%; коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами на рівні показників передбачених відповідною діючою постановою Кабінету Міністрів України з врахуванням термінів виконання робіт?
Учасником надано гарантійний лист від 25.10.2021 №9-14/03-2021, відповідно до якого ТОВ «ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ» зобов’язується виконати роботи, у відповідності до вимог, визначених згідно з умовами тендерної документації за ціною, запропонованою учасником на аукціоні без коштів на покриття ризику всіх учасників будівництва та коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-08-18 14:32:17
Пояснення на запит УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ від 15.08.2022р.
Відповідно до положень частини п’ятої статті 8 Закону України „Про публічні закупівлі” надаю пояснення на запит від 15.08.2022 року:
Вивчивши Ваш запит щодо виконання вимог частини 18 тендерної документації учасником ТОВ «ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ» зазначаємо наступне на виконання даних вимог учасником дійсно надано гарантійний лист № 9-14/03-2021 від 25.10.2021 р., зміст якого підтверджує, що ТОВ «ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ» зобов’язується виконати роботи, у відповідності до вимог, визначених згідно з умовами тендерної документації за ціною, запропонованою учасником на аукціоні без коштів на покриття ризику всіх учасників будівництва та коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами. Також учасником надано гарантійний лист 154/010603-2021 від 25.10.2021 р., зміст якого підтверджує, відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним характеристикам предмета закупівлі, технічним специфікаціям згідно вимог тендерної документації, а також учасником надано гарантійний лист 154/006-2021 від 25.10.2021 р., змістом якого гарантує виконання зобов’язань відповідно до умов тендерної документації, технічного завдання (Додатку 2) тендерної документації, положень проекту договору (Додатку 3) проекту договору.
Тобто учасником ТОВ «ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ» надано зобов’язання виконати роботи, у відповідності до вимог, визначених згідно з умовами тендерної документації за ціною, запропонованою учасником на аукціоні, проте учасник вирішив не включати коштів на покриття ризику всіх учасників будівництва та коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами в ціну тендерної пропозиції. Виходячи з зобов’язання наданого учасником в гарантійному листі № 9-14/03-2021 від 25.10.2021 р., у разі виникнення у ході виконання робіт (надання послуг) ризиків додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами учасник зобов’язаний оплачувати їх за власні кошти, а не за рахунок коштів Замовника.
Вважаємо учасник ТОВ «ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ» надав відповідний гарантійний лист гарантуючи надати послуги у відповідності до вимог, визначених згідно з умовами тендерної документації за ціною, запропонованою на аукціоні. Вивчивши кошторисну документацію по закупівлі послуг «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С201207 Криве-Хоптянка Тернопільської області» встановлено, що коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами не передбачено.
Відповідно до частини 18 тендерної документації:
«Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (із урахуванням ПДВ) тендерної пропозиції.»
Ціну тендерної пропозиції слід визначати відповідно до умов тендерної документації щодо термінів закінчення робіт та проекту щодо технології виконання робіт, використання конкретних матеріалів і конструкцій, якості будівельно-монтажних робіт, а також з дотриманням діючих норм і правил виконання будівельно-монтажних робіт, технічної експлуатації будівельної техніки і безпечних умов праці.
Відповідно встановлення Замовником вимоги у тендерній документації, щодо обов’язковості включення у ціну тендерної пропозиції ризиків додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами є помилкою оскільки дані витрати не передбачені кошторисною документацією по закупівлі послуг «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С201207 Криве-Хоптянка Тернопільської області».
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2022-09-14 11:01:38
Пояснення щодо усунення порушення.
На виконання вимог щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, у відповідності до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-09-14-005124-c, департаментом капітального будівництва Тернопільської обласної військової адміністрації розірвано договір №356 від 24.11.2021, укладений із ТОВ «Глобал Білд Інжиніринг» шляхом укладання додаткової угоди №1 від 06.09.2022 року.
Також повідомляємо що зобов’язання за договором не виконувались і відповідно жодних оплат Замовником не здійснювалось виконання договору №356 від 24.11.2021р., станом на 06.09.2022 року становить 0,00 гривень.
При висвітленні на «Prozorro» інформації, щодо розірвання договору №356 від 24.11.2021р., не вірно зазначено суму виконання договору та термін дії.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до положень частини восьмої статті 8 Закону України „Про публічні закупівлі” надати інформацію про усунення порушень на висновок від 22.08.2022 року наступного змісту: На виконання вимог щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, у відповідності до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-09-14-005124-c, було розглянуто питання порушення вимог частини 18 «Перелік критеріїв оцінки та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги кожного критерію» тендерної документації, зважаючи що у відкритих торгах UA-2021-09-14-005124-с, оголошення про які оприлюднене відповідно до частини третьої статті 10 Закону, взяли участь два учасники, у разі, якщо до оцінки було б допущено менше двох тендерних пропозицій, тендер був би відмінений автоматично електронною системою закупівель (частини друга статті 32 Закону). Для виконання вимоги зазначеної у висновку держаудитслужби щодо усунення порушення, уповноваженою особою прийнято рішення, щодо необхідності розірвання договору №356 від 24.11.2021, укладеного між департаментом капітального будівництва ТОДА та ТОВ «Глобал Білд Інжиніринг» з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. Проте, враховуючи, що повноваження щодо розірвання договорів, укладених департаментом капітального будівництва, належить виключно до компетенції директора департаменту капітального будівництва (чи особи, що виконує його обов’язки) уповноваженою особою прийнято рішення звернутися до директора департаменту з клопотанням про розірвання договору № 356 від 24.11.2021, укладеного з ТОВ «Глобал Білд Інжиніринг». Інформація щодо розірвання договору № 356 від 24.11.2021 буде відображена на сайті ProZorro.
2022-08-29 15:32:51
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 серпня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 вересня 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Порушення усунуто шляхом розірвання договору.
2022-09-14 11:13:38
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Управління капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 04014074 |
Місцезнаходження: | 46021, Україна, Тернопільська область обл., Тернопіль, Вулиця Грушевського, будинок 8 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 листопада 2021 13:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ" |
4 172 000,00
UAH з ПДВ
|
4 172 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ" |
4 184 000,00
UAH з ПДВ
|
4 184 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ" #41422080 |
Переможець |
4 172 000,00
UAH з ПДВ
|
05 листопада 2021 09:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 вересня 2022 16:13
|
Додаткова угода про розірвання до Договору №356.pdf | укладений |
08 вересня 2022 16:07
|
Електронний підпис | укладений |
25 листопада 2021 16:57
|
Договір №356.pdf | укладений |
25 листопада 2021 16:55
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 24 листопада 2021 — 31 грудня 2022 |
Сума оплати за договором: |
4 172 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 695 333,33 UAH)
|
Причини розірвання договору: | За взаємною згодою Сторін |