Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Розробка проектно-кошторисної документації по об’єкту: Капітальний ремонт покрівлі в дошкільному навчальному закладі ясла-садок комбінованого типу№23 "Чебурашка" Дружківської міської ради Донецької області, за адресою м. Дружківка, вул.Козацька,50»
Очікувана вартість
100 000,00 UAH
UA-2021-09-14-004418-c b128d4c783294268a76cd4a62a645be6
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Каушнян Віта Вікторівна

380626742017 oks_dgs@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Управління капітального будівництва" Дружківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 35626526
Місцезнаходження: 84205, Україна , Донецька обл., Дружківка, вул. Соборна, 15а
Контактна особа: Каушнян Віта Вікторівна
380626742017
oks_dgs@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 вересня 2021 15:43
Звернення за роз’ясненнями: до 20 вересня 2021 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 вересня 2021 16:00
Початок аукціону: 24 вересня 2021 15:09
Очікувана вартість: 100 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71240000-2: Архітектурні, інженерні та планувальні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
«Розробка проектно-кошторисної документації по об’єкту: Капітальний ремонт покрівлі в дошкільному навчальному закладі ясла-садок комбінованого типу№23 "Чебурашка" Дружківської міської ради Донецької області, за адресою м. Дружківка, вул.Козацька,50»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84205, Україна, Донецька область, Дружківка, вул. Соборна, 15а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2021  —  30 жовтня 2021
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 вересня 2021 10:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 вересня 2021 10:40
Оголошення.docx
14 вересня 2021 15:44
Завдання на проектування.doc
17 вересня 2021 10:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 вересня 2021 15:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 вересня 2021 10:40
Оголошення.docx
14 вересня 2021 15:44
Оголошення.docx
14 вересня 2021 15:44
Завдання на проектування.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кошторисні розрахунки
Дата подання: 15 вересня 2021 12:39
Дата відповіді: 15 вересня 2021 14:02
Шановний Замовник, просимо надати уточнення: Чи необхідно Учаснику подавати у складі пропозиції кошторис на виконання проектних робіт?
Відповідь: да, необхідно
площадь
Дата подання: 15 вересня 2021 13:36
Дата відповіді: 15 вересня 2021 14:02
добрый день. Подскажите пожалуйста общую площадь (м2) объектов проектирования
Відповідь: 1041 кв2.
підлога
Дата подання: 15 вересня 2021 13:40
Дата відповіді: 15 вересня 2021 14:03
п. 3.3 технічних вимог, передбачено, що у складі проектної документації розробити наступні розділи: - ремонт підлоги, Підскажіть будь-ласка, які саме елементи будівлі підлягають ремонту, адже завданням на проектування передбачено лише ремонт м'якої покрівлі.
Відповідь: помилка буде найближчим часом виправлена на покрівлю
Кошторис
Дата подання: 15 вересня 2021 14:15
Дата відповіді: 15 вересня 2021 14:49
Відповідно до п. 3.6 Технічного завдання передбачено: Кошторисна документація має бути розроблена в програмному комплексі та додатково у форматі word, excel, скріплена печаткою та підписана організацією-учасником, а також підписом та печаткою сертифікованого інженера проектувальника у складі : - зведених кошторисних розрахунків вартості капітального ремонту з пояснювальною запискою (з урахуванням вартості проходження експертизи проектно-кошторисної документації та включаючи витрати на тех. нагляд 1.5%); - локальних кошторисів; - відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку; - розрахунку кошторисного прибутку; - розрахунку адміністративних витрат; - розрахунку кошторисної заробітної плати; Просимо надати уточнення: Зазначені вимоги відностяться до кошторису на капітальний ремонт покрівлі? Зазначені документи не надаються у складі пропозиції? Чи передбачає замовник вимоги до кошторису на проектні роботи?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Зазначені документи входять до складу вказаного проекту.
Проект договору
Дата подання: 15 вересня 2021 15:22
Дата відповіді: 15 вересня 2021 16:00
Надайте розяснення, щодо проекту договору, чи потрібно заповнювати Додаток 2 та надавати його у складі пропозиції Учасника.
Відповідь: да потрібно заповнити та надати
Приведення у відповідність
Дата подання: 15 вересня 2021 15:29
Дата відповіді: 15 вересня 2021 15:48
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі містить Додаток 2 до оголошення про проведення допорогової процедури закупівлі через систему електронних закупівель згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Розробка проектно-кошторисної документації по об’єкту «Капітальний ремонт покрівлі в дошкільному навчальному закладі №35 «ЛЕЛЕКА», розташованому за адресою: вул. Козацька,84 м.Дружківка» (ДК 021:2015-71240000-2 «Архітектурні, інженерні та планувальні послуги») при цьому предмет закупівлі визначено «Розробка проектно-кошторисної документації по об’єкту: Капітальний ремонт покрівлі в дошкільному навчальному закладі ясла-садок комбінованого типу№23 "Чебурашка" Дружківської міської ради Донецької області, за адресою м. Дружківка, вул.Козацька,50» - Просимо привести оголошення у відповідність
Розгорнути Згорнути
Відповідь: дійсно помилка не була назва замінена, найближчим часом помилка буде виправлена
Кількість аналогічних обєктів
Дата подання: 15 вересня 2021 15:51
Дата відповіді: 15 вересня 2021 16:03
Відповідно до вимог оголошення передбачено: Учасник надає довідку в довільній формі (на офіційному бланку підприємства завіреному підписом керівника та печаткою) з переліком об‘єктів нерухомого майна та їх адресами на яких Учасник виконував аналогічні роботи. Просимо надати уточнення яку кількість аналогічних обєктів необхідно надати у складі проопзиції?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: кількість замовник не вказав тому достатньо 1 договору
Додаткова інформація
Дата подання: 15 вересня 2021 16:04
Дата відповіді: 16 вересня 2021 10:12
Просимо надати інформацію про кількість дітей, що перебуваються в дошкільному навчальному закладі ясла-садок комбінованого типу№23 "Чебурашка"
Відповідь: 230 дітей та 51 співробітник
Додаток №1
Дата подання: 16 вересня 2021 12:17
Дата відповіді: 16 вересня 2021 13:48
Просимо виправити помилку в назві Додатку №1 до оголошення про проведення допорогової процедури закупівлі через систему електронних закупівель згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Розробка проектно-кошторисної документації по об’єкту «Розробка ПКД по обєкту: «Капітальний ремонт покрівлі в дошкільному навчальному закладі №35 «ЛЕЛЕКА», розташованому за адресою: вул. Козацька,84 м.Дружківка» (ДК 021:2015-71240000-2 «Архітектурні, інженерні та планувальні послуги») Привести у відповідність до назви предмету закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вам надана відповідь по даному питанню
Листи-відгуки
Дата подання: 16 вересня 2021 12:43
Дата відповіді: 16 вересня 2021 13:53
Відповідно до умов оголошення передбачено, що Учасник має надати листи-відгуки (за наявністю) просимо надати уточнення чи не буде відсутність листів -відгуків підставою для відхилення?
Відповідь: не буде підставою для відхилення пропозиції
Розгорнути всі запитання: 10 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 вересня 2021 15:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Проектна компанія АРКОН 90 924,56
UAH з ПДВ
79 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТДВ "ІНСТИТУТ "СТРОЙРЕМПРОЕКТ" 100 000,00
UAH з ПДВ
80 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне Підприємство "Фірма "Інженер" 95 000,00
UAH з ПДВ
89 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "МАМАТОВ СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" 93 933,33
UAH з ПДВ
93 933,33
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 вересня 2021 15:33
Електронний підпис
21 вересня 2021 15:30
20. Кошторис.PDF
21 вересня 2021 15:30
13. Цінова пропозиція.PDF
21 вересня 2021 15:30
18. Акт огляду.pdf
21 вересня 2021 15:30
07. Паспорт директора.pdf
21 вересня 2021 15:30
15. Проект договору_.PDF
21 вересня 2021 15:30
11. Витяг ПДВ.pdf
21 вересня 2021 15:30
12. Витяг ЄДР.pdf
21 вересня 2021 15:30
17. Технічне завдання.PDF
21 вересня 2021 15:30
26. Накази праціників.pdf

Публічні документи

23 вересня 2021 12:13
Електронний підпис
23 вересня 2021 11:58
статут 4.jpg
23 вересня 2021 11:58
статут 7.jpg
23 вересня 2021 11:58
Завдання к дог. 70.PDF
23 вересня 2021 11:58
док.0011.JPG
23 вересня 2021 11:58
jpg2pdf.pdf
23 вересня 2021 11:58
jpg2pdf (2).pdf
23 вересня 2021 11:58
img0004 (2).JPG
23 вересня 2021 11:58
док.0012.JPG
23 вересня 2021 11:58
jpg2pdf (3).pdf
23 вересня 2021 11:58
статут 8.jpg
23 вересня 2021 11:58
img (3).JPG
23 вересня 2021 11:58
статут 10.jpg
23 вересня 2021 11:58
док.0014.JPG
23 вересня 2021 11:58
Договір 28.16-74.PDF
23 вересня 2021 11:58
img0006 (2).JPG
23 вересня 2021 11:58
jpg2pdf (1).pdf
23 вересня 2021 11:58
док.0007.JPG
23 вересня 2021 11:58
Додаток 3 к дог. 28.16-74.PDF
23 вересня 2021 11:58
статут 9.jpg
23 вересня 2021 11:58
док.0005.JPG
23 вересня 2021 11:58
док.0001.JPG
23 вересня 2021 11:58
статут 2.jpg
23 вересня 2021 11:58
док.0017.JPG
23 вересня 2021 11:58
статут 3.jpg
23 вересня 2021 11:58
Кошторис к дог. 70.PDF
23 вересня 2021 11:58
img0002 (2).JPG
23 вересня 2021 11:58
док.0006.JPG
23 вересня 2021 11:58
статут 5.jpg
23 вересня 2021 11:58
img0003 (2).JPG
23 вересня 2021 11:58
статут 11.jpg
23 вересня 2021 11:58
док..JPG
23 вересня 2021 11:58
док.0010.JPG
23 вересня 2021 11:58
док.0008.JPG
23 вересня 2021 11:58
док.0016.JPG
23 вересня 2021 11:58
док.0013.JPG
23 вересня 2021 11:58
Аналог.дог. 70.PDF
23 вересня 2021 11:58
Додаток 1 до дог. 28.16-74.PDF
23 вересня 2021 11:58
img0001 (3).JPG
23 вересня 2021 11:58
док.0015.JPG
23 вересня 2021 11:58
док.0004.JPG
23 вересня 2021 11:58
статут 1.jpg
23 вересня 2021 11:58
статут 6.jpg
23 вересня 2021 11:58
img0007 (2).JPG
23 вересня 2021 11:58
док.0009.JPG
23 вересня 2021 11:58
img0005 (2).JPG

Публічні документи

22 вересня 2021 11:26
Електронний підпис
22 вересня 2021 11:25
Виписка ЄДР.pdf
22 вересня 2021 11:25
витягЄдр.pdf
22 вересня 2021 11:25
Проект договору.pdf
22 вересня 2021 11:25
Аналогічний договір 2.pdf
22 вересня 2021 11:25
Відомості про учасника.pdf
22 вересня 2021 11:25
Акт огляду об'єкту.pdf
22 вересня 2021 11:25
Цінова пропозиція.pdf
22 вересня 2021 11:25
Сертифікати.pdf
22 вересня 2021 11:25
Лист Гарантія.pdf
22 вересня 2021 11:25
Аналогічний договір 1.pdf
22 вересня 2021 11:25
Паспорт.pdf
22 вересня 2021 11:25
Лист - роз'яснення.pdf
22 вересня 2021 11:25
Технічні вимоги.pdf
22 вересня 2021 11:25
витяг_єдин_податок.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Проектна компанія АРКОН

ТДВ "ІНСТИТУТ "СТРОЙРЕМПРОЕКТ"

ПП "Фірма "Інженер"

ФОП "МАМАТОВ СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ Проектна компанія АРКОН
#40833722
Переможець 79 000,00
UAH з ПДВ
01 жовтня 2021 13:43
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ Проектна компанія АРКОН #40833722

№ рішення у справі

70/136-р/к

Дата рішення у справі

23.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

№ рішення у справі

70/22-р/к

Дата рішення у справі

30.03.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Документи

01 жовтня 2021 13:43
Протокол 55.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 жовтня 2021 13:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Проектна компанія АРКОН
#40833722
79 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 жовтня 2021 13:43
Протокол 55.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
доп.угода№2 к дог.№68 від 11.10.21.pdf зміни до договору
20 листопада 2021 10:17
ДУ 1 дог68.pdf зміни до договору
08 листопада 2021 10:26
дог.№68 від 11.10.21.pdf укладений
11 жовтня 2021 14:48

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
14 грудня 2021 12:30
79 000,00 UAH UA798201720344381030100041132
КП "УКБ" Дружківської міської ради
UA443355480000026007053618701
ТОВ "Проектна компанiя "АРКОН"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
08 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Термін виконання робіт продовжити до 15.11.2021 року
Номер договору про закупівлю: 68
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
20 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Термін виконання послуги сторони домовились продовжити до 10.12.2021 року
Номер договору про закупівлю: 68
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 жовтня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 79 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 13 166,67 UAH)