Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код за ДК 021:2015 03220000-9 «Овочі, фрукти та горіхи» Торговельна назва –(Цибуля, морква ).
Очікувана вартість
9 000,00 UAH
UA-2021-09-14-003114-c 07c33561c28d4bfd9af2a5da55c2c278
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Настаскін Сергій Анатолійович

+380975195102 nastaskin@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Гайсинська центральна районна лікарня Гайсинської міської ради»
Код ЄДРПОУ: 36205651
Місцезнаходження: 23700, Україна , Вінницька обл., місто Гайсин, м. Гайсин, вул. В'ячеслава Чорновола, 1, Вінницька обл.
Контактна особа: Настаскін Сергій Анатолійович
+380975195102
nastaskin@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 вересня 2021 14:04
Звернення за роз’ясненнями: до 20 вересня 2021 14:08
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 вересня 2021 14:08
Очікувана вартість: 9 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 270,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
350 кг
Морква
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23700, Україна, Вінницька область, м. Гайсин, вул. В'ячеслава Чорновола,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03221112-4 — Морква
250 кг
Цибуля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23700, Україна, Вінницька область, м. Гайсин, вул. В'ячеслава Чорновола,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03221113-1 — Цибуля

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 вересня 2021 14:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 вересня 2021 14:04
Документація на закупівлю овочів .docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

кількість поставок
Дата подання: 16 вересня 2021 12:06
Дата відповіді: 16 вересня 2021 13:24
Шановний замовнику! Для того щоб постачальник міг чітко вирахувати витрати на доставку товару та включити їх до ціни товару, йому необхідно розуміти кількість поставок продукції. Інформація надана Вами не дає можливості чітко зрозуміти кількість товару яку Ваша організація готова прийняти за одну поставку і кількість таких поставок. Загальна вага продукції складає 600 кг!!! невже важко спрогнозувати кількість можливих поставок такої кількості товару!!!!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1)
Морква
Класифікація за ДК 021:2015: 03221112-4 - Морква
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23700, Україна, Вінницька область, м. Гайсин, вул. В'ячеслава Чорновола,1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2021
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 350 кг
2)
Цибуля
Класифікація за ДК 021:2015: 03221113-1 - Цибуля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23700, Україна, Вінницька область, м. Гайсин, вул. В'ячеслава Чорновола,1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2021
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 250 кг
кількість поставок
Дата подання: 16 вересня 2021 16:51
Дата відповіді: 16 вересня 2021 17:17
Шановний замовнику! Прохання вказати кількість поставок товару протягом зазначеного періоду! Не надання Вами такої інформації може свідчити про небажання долучити до участі всіх учасників кому така закупівля може бути цікавою. Дякую
Відповідь: Шановний учаснику! Чтайте уважно технічні вимоги. Там вказано- по потребі. Замовлення здійснює кухня підприємства виходячи з кількості пацієнтів які лікуються в закладі на момент здійснення замовлення. Тому прорахувати потребу на перед неможливо. Саме тому в технічних вимогах вказано- по потребі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 вересня 2021 14:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Мельник Юрій Миколайович 6 750,00
UAH з ПДВ
6 750,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 вересня 2021 22:59
Електронний підпис
22 вересня 2021 22:15
про відс дов осіб.pdf
22 вересня 2021 22:15
на обробку персон даних.pdf
22 вересня 2021 22:15
потужностей .pdf
22 вересня 2021 22:15
якісне посв..pdf
22 вересня 2021 22:15
Витяг_0002.pdf
22 вересня 2021 22:15
Зразок .Висновок.pdf
22 вересня 2021 22:15
перевірки.pdf
22 вересня 2021 22:15
Медична +_ авто .pdf
22 вересня 2021 22:15
Виписка 1.pdf
22 вересня 2021 22:15
копія паспорта .pdf
22 вересня 2021 22:15
.відкриття рах..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Мельник Юрій Миколайович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Мельник Юрій Миколайович
#2486309097
Переможець 6 750,00
UAH з ПДВ
27 вересня 2021 08:33

Документи

27 вересня 2021 08:33
Електронний підпис
27 вересня 2021 08:31
Протокол УО

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 вересня 2021 08:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Мельник Юрій Миколайович
#2486309097
6 750,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 вересня 2021 08:33
Електронний підпис
27 вересня 2021 08:31
Протокол УО

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 13:26
Електронний підпис укладений
07 жовтня 2021 10:23
Договір укладений
07 жовтня 2021 10:22

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 жовтня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 6 090,00
UAH