Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, ТУРИЗМУ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ОБРОШИНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 44018290 |
Місцезнаходження: | 81115, Україна , Львівська обл., Оброшине, Шевченка, 5 |
Контактна особа: |
Мотрук Оксана Петрівна +380683039010 obroshyne.osvita@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 вересня 2021 16:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 вересня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 30 вересня 2021 12:27 |
Очікувана вартість: | 14 276 497,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 71 382,49 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 вересня 2021 17:11 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 вересня 2021 16:59 |
Тендерна документація.docx | |
14 вересня 2021 16:55 |
Додаток _5 Форма забезпечення.docx | |
14 вересня 2021 16:55 |
Додаток _4 Технічна специфікація.docx | |
14 вересня 2021 16:55 |
Додаток _3 Проект договору.docx | |
14 вересня 2021 16:55 |
Додаток _2 Цінова пропозиція.docx | |
14 вересня 2021 16:55 |
Додаток _1 Кваліфікаційні та інші критерії.docx |
14 вересня 2021 17:11 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||
14 вересня 2021 16:59 |
Тендерна документація.docx
|
||
14 вересня 2021 16:55 |
Додаток _5 Форма забезпечення.docx
|
||
14 вересня 2021 16:55 |
Додаток _4 Технічна специфікація.docx
|
||
14 вересня 2021 16:55 |
Додаток _3 Проект договору.docx
|
||
14 вересня 2021 16:55 |
Додаток _2 Цінова пропозиція.docx
|
||
14 вересня 2021 16:55 |
Додаток _1 Кваліфікаційні та інші критерії.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-11-29-000003 ● 4c5e47d44f3b48568e4b298353b73528
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 листопада 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 листопада 2021 10:07 |
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
26.11.2021 № 683
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу
Держаудитслужби
від 26.11.2021 № 683
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
20. UA-2021-09-14-002929-a
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-12-01 08:41:55
Запит про надання пояснень
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-12-06 16:34:35
Відповідь на запит
Відповідно до запиту про надання пояснень, що надійшов 2021-12-01 08:41:55, через електрону систему закупівель, а саме: «1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі?», повідомляємо наступне:
Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі «Реконструкція дошкільного навчального закладу по вул. Шашкевича, 42 в с. Ставчани Пустомитівського району Львівської області (ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)» та визначення очікуваної вартості здійснювалося відповідно затвердженої проектно-кошторисної документації, експертного звіту № 14-2012-19 від 06.11.2019 р. щодо розгляду проектної документації (рішення сесії № 1041 від 19.11.2019 р. «Про затвердження зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва «Реконструкція дошкільного навчального закладу по вул. Шашкевича, 42 в с. Ставчани Пустомитівського району Львівської області») на підставі кошторисного розрахунку вартості робіт сертифікованим кошторисником у програмі АВК (автоматичний випуск кошторисів) відповідно до дефектного акту. Очікувана вартість закупівлі обґрунтовується зведеним кошторисним розрахунком. Технічних та якісних характеристик предмета закупівлі обґрунтовується відомістю обсягів робіт.
Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, повідомляємо, Відділ освіти, культури, туризму, молоді та спорту Оброшинської сільської ради, не має власного веб-сайту, відділ освіти підпорядкований Оброшинській сільській раді, де на веб-сайті у розділі «Відділ освіти, культури, туризму, молоді та спорту Оброшинської сільської ради», розміщено інформацію обґрунтування технічних та якісних характеристик при публічних закупівлях за посиланням: https://gromada.org.ua/gromada/obroshynska/obgruntuvannya-tehnichnih-ta-yakisnih-harakteristik-pri-publichnih-zakupivlyah-12-21-47-03-12-2021/
Додатки:
1. Експертний звіт № 14-2012-19 від 06.11.2019 р.
2. Рішення сесії № 1041 від 19.11.2019 р.
3. Зведений кошторисний розрахунок.
4. Відомість обсягів робіт
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-12-30 14:04:19
Роз'яснення щодо висновку
ПОЯСНЕННЯ НА ВИСНОВОК МОНІТОРИНГУ
Замовником Відділ освіти, культури, туризму, молоді та спорту Оброшинської сільської ради 14 вересня було розпочато відкриті торги на закупівлю робіт: Реконструкція дошкільного навчального закладу по вул.Шашкевича,42 в с.Ставчани Пустомитівського району Львівської області. На торги було подано дві пропозиції:
Дата і час розкриття: 30 вересня 2021 12:50
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція
ТОВ "БМП ЄВРОБУД" 14 160 000,00 UAH з ПДВ 14 088 617,51 UAH з ПДВ
ПП Теплоенерго Технології 14 250 360,00 UAH з ПДВ 14 155 120,00 UAH з ПДВ
Нами 06 жовтня 2021 16:17 було проведено кваліфікацію учасника ТОВ "БМП ЄВРОБУД", ретельно перевірено документи та опубліковано повідомлення про намір укласти договір із вищезазначеним учасником.19 жовтня 2021 року було опубліковано в електронну систему закупівель договір №127 від 19 жовтня 2021 року між Відділ освіти, культури, туризму, молоді та спорту Оброшинської сільської ради та ТОВ "БМП ЄВРОБУД".
30 листопада 2021 було Північним офісом Держаудитслужби було розпочато моніторинг цієї закупівлі id: UA-M-2021-11-29-000003, внаслідок якого було виявлено порушення частини 9 статті 26, частини 16 статті 29,пункту 1 частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII.
Замовник не погоджується із вищезазначеним, оскільки: Відповідно до підпункту 1.3 пункту 1 додатку 1 до ТД Замовник встановлює такі кваліфікаційні критерії та визначає перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зокрема наявність матеріально-технічної бази (обладнання, транспорту) для виконання робіт - договір оренди / або договір надання послуг / або інший документ, що підтверджує право користування транспортними засобами (у зазначених документах мають чітко зазначатися транспортні засоби, якими користується учасник, договори повинні бути чинними протягом терміну дії Договору за цим предметом закупівлі, та/або надати підтвердження про продовження терміну дії договору. У висновку моніторингу вказано, що договір оренди транспорту від 22.01.21 №38-01/21 дійсний до 22.01.2022, при цьому що відповідно до оголошення строк виконання робіт до 31.12.2022, та не надано підтвердження про продовження строку договору, а отже Переможцем не дотримано вимогу підпункту 1.3 пункту 1 додатку 1 до ТД. Повторно розглянувши пропозицію повідомляємо, що договір від 22.01.21 №38-01/21 не є договором оренди транспорту.
Договір №38-01/21-др від 22.01.2021 року є договором суборенди нежитлових приміщень.
Вимога щодо чинності договору оренди протягом строку дії основного договору відповідно до підпункту 1.3 пункту 1 додатку 1 до Тендерної документації стосується лише обладнання і транспорту. На підтвердження надаємо скріншот із договору №38-01/21-др від 22.01.2021 року, що наведений нижче.
Відтак наданий в складі пропозиції учасника договір суборенди приміщення №38-01/21-др від 22.01.2021 року укладений між ТОВ КИЇВ БІЗНЕС РІЕЛТІ та ТОВ «БМП ЄВРОБУД» не суперечить вимогам підпункту 1.3 пункту 1 додатку 1 до Тендерної документації.
Виходячи із зазначеного у висновку моніторингу Північного офісу Держаудитслужби за результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено. Відтак у діях замовника відсутні порушення, що стосуються неправильності визначення переможця учасника закупівлі ТОВ «БМП ЄВРОБУД».
Просимо взяти дане пояснення представниками Північного офісу Держаудит служби до уваги, та не вчиняти дій, що стосуються притягення винних осіб до відповідальності оскільки, в діях Відділу освіти, культури, туризму, молоді та спорту Оброшинської сільської ради відсутні порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Пояснення на висновок моніторингу
2021-12-30 15:07:43
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 грудня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 січня 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення частини 9 статті 26, частини 16 статті 29 Закону № 922-VIII.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення частини 9 статті 26, частини 16 статті 29 Закону № 922-VIII.) • усунуто
.
2022-01-14 14:20:37
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 вересня 2021 12:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БМП ЄВРОБУД" |
14 160 000,00
UAH з ПДВ
|
14 088 617,51
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП Теплоенерго Технології |
14 250 360,00
UAH з ПДВ
|
14 155 120,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БМП ЄВРОБУД" #43463914 |
Переможець |
14 088 617,51
UAH з ПДВ
|
06 жовтня 2021 16:17
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 березня 2022 11:22
|
додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
14 березня 2022 11:21
|
Електронний підпис | укладений |
19 жовтня 2021 14:52
|
підписаний договір | укладений |
19 жовтня 2021 14:44
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 14 березня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Номер договору про закупівлю: | №127 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |