Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 0212015 33160000-9 Устаткування для операційних блоків
(НК 0242019 35379 Стіл операційний універсальний, електрогідравлічний (Операційний стіл п’ятисекційний, електрогідравлічний))
DK 0212015 33160000-9 Equipment for operating units (NK 0242019 35379 Operating table universal, electrohydraulic (Operating table five-section, electrohydraulic))
DK 0212015 33160000-9 Equipment for operating units (NK 0242019 35379 Operating table universal, electrohydraulic (Operating table five-section, electrohydraulic))
Очікувана вартість
1 193 335,00 UAH
UA-2021-09-14-002926-c ● 5890c02df39b49a680c4542b12b75de4
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Департамент охорони здоров′я населення Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02012674 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська область обл., Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75-А |
Контактна особа: |
Мамай Лев Павлович 380636759252 mamaylev@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Department of Health of the Population of the Dnipro City Council |
National ID: | 02012674 |
Contact point: |
Mamay Lev Pavlovich 380636759252 mamaylev@gmail.com |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 14 вересня 2021 13:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 жовтня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 01 листопада 2021 13:59 |
Очікувана вартість: | 1 193 335,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 966,67 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 14 вересня 2021 13:45 |
Enquiries until: | 05 жовтня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 11 жовтня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 15 жовтня 2021 00:00 |
Information
Estimated total value: | 1 193 335 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 5 967 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33160000-9: Устаткування для операційних блоків
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
(НК 0242019 35379 Стіл операційний універсальний, електрогідравлічний (Операційний стіл п’ятисекційний, електрогідравлічний))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 33160000-9 — Устаткування для операційних блоків
НК 024:2019: 35379 — Стіл операційний універсальний, електрогідравлічний
DK 0212015 33160000-9 Equipment for operating units
(NK 0242019 35379 Operating table universal, electrohydraulic (Operating table five-section, electrohydraulic))
(NK 0242019 35379 Operating table universal, electrohydraulic (Operating table five-section, electrohydraulic))
CPV: 33160000-9
Період постачання:
по 20 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 вересня 2021 13:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 вересня 2021 13:46 |
Додаток № 3 Пропозиція.docx | |
14 вересня 2021 13:46 |
Додаток № 1 Інформація про учасника.docx | |
14 вересня 2021 13:46 |
Додаток № 2 Перелік необхідних документів.docx | |
14 вересня 2021 13:46 |
Додаток № 4 Технічні вимоги.docx | |
14 вересня 2021 13:46 |
Додаток № 5 Проект договору.doc | |
14 вересня 2021 13:46 |
ТД опер стол.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Запитання щодо технічних характеристик
Дата подання: 16 вересня 2021 18:19
Дата відповіді: 20 вересня 2021 16:47
Доброго дня!
Надайте будь-ласка роз’яснення на рахунок пункту 3.18 Медико-технічних вимог до закупівлі.
Там вказано наступне:
Тривалість автономної роботи від акумулятора не менше 65 операцій
Деякі виробники, наприклад такі як Maquet не надають інформації про точну кількість операцій від одного акумулятора, а вказують можливість використання столу без підзарядки протягом неділі, або вказують кількість «повних циклів», що передбачає використання усіх можливостей електро-регулювання столу в циклі, тобто регулювання окремої секції/частини. Підкажіть будь-ласка, чи дана вимога передбачає використання усіх секцій/частин столу за одну операцію, чи, можливо, мається на увазі, що одна операція проводиться на окремій частині тіла, що передбачає використання лише одного чи декількох секцій/частин?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! У відповідь на Ваше запитання хочемо уточнити наступне: тут мається на увазі, що заряду одного акумулятора повинно вистачати в середньому на 65 операцій середньої складності та тривалості. Що представляє собою така одна операція? Це: встановити необхідну позицію столу, тобто відрегулювати положення певних секцій, під час операції за необхідністю провести додаткові налаштування окремих секцій, після операції - привести стіл в "нульову" позицію. Акумулятора повинно вистачати на 65 таких операцій. Зрозуміло, що є ряд факторів, який буде впливати на автономність батареї, але зазначити параметр, як ви сказали, "протягом неділі" - це менш кокретне визначення бажаного параметру автономності. Напроти же, якщо вказати бажану ємність акумуляторної батареї - то таке визначення очікуваного параметру може мати дещо дискримінаціний характер. Тому вважаємо зазначену редакцію пункту 3.18 Медико-технічних вимог найбільш прийнятною, яка базується на практичному досвіді використання такої техніки і дає більш менш певне визначення очікуваного параметру, та не носить дискримінуючий характер.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-09-14-002926-c.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ Хелс Дизайн, Код ЄДРПОУ:38605305
Дата подання: 27 вересня 2021 15:05
Вимога
Запропоновані зміни істотно не вплинуть на технічні характеристики обладнання, його клінічне застосування. Зміни зазначених параметрів дозволять розширити коло потенційних учасників та збільшити конкурентне середовище, забезпечити добросовісну конкуренцію та максимальну економію, ефективність та пропорційність, що надасть змогу, за рахунок збільшення конкуренції, понизити закупівельну ціну на обладнання, яке є предметом даної закупівлі
Розгорнути
Згорнути
Скасована
Дата: 27 вересня 2021 15:06
Причина: помилково
Номер вимоги: UA-2021-09-14-002926-c.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ Хелс Дизайн, Код ЄДРПОУ:38605305
Дата подання: 27 вересня 2021 15:08
Вимога
Запропоновані зміни істотно не вплинуть на технічні характеристики обладнання, його клінічне застосування. Зміни зазначених параметрів дозволять розширити коло потенційних учасників та збільшити конкурентне середовище, забезпечити добросовісну конкуренцію та максимальну економію, ефективність та пропорційність, що надасть змогу, за рахунок збільшення конкуренції, понизити закупівельну ціну на обладнання, яке є предметом даної закупівлі
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
29 вересня 2021 20:23
Шановний запитувач,
У відповідь на Ваше звернення з вимогою, маємо відповісти наступне. З приводу одних і тих самих учасників – це Ваша особиста думка, яка може грунтуватись на інформації з попередніх торгів, яка є доступною для широкого загалу. Але ж Вам ніхто не заважав прийняти участь у попередніх відкритих процедурах закупівель. І навіть задавати питання через систему Prozorro ще раніше, при попередніх процедурах. Як Ви робите це чомусь саме зараз.
Одже, у відповідь на ваші запитання з вимогою коригування певних пунктів медико-технічних вимог, хочемо надати видповідь по кожному пункту послідовно. Перше, що стосується матеріалу виготовлення стола у пункті 2.1 медико-технічних вимог. Полірована матова нержавіюча сталь набагато краща аніж просто нержавіюча сталь (з невідомо яким ступенем обробки). І це підтверджують наші фахівці, які відвідують медичні виставки та вивчають усі передові розробки у галузі хірургії. І якісна обробка та матова поліровка нержавіючої сталі притаманна багатьом виробникам, особливо це притаманно європейським брендам. Як наприклад, таку обробку металу можна спостерігати у виробника OPT (Італія), Lojer (Фінляндія) та багатьох інших, що вказує на відсутність будь-якої дискримінації у вказаному Вами пункті. А Ви до того ж пропонуєте нам понизити бажану якість матеріалу медичного виробу, який планується до закупівлі. Також Ви приводите у приклад карбонові матеріали, які використовуються у моделях з набагато більшою ціновою категорією, яка апріорі перевищує розмір цільового фінансування.
Що стосується питання по пункту 2.8. Чому пневматичне регулювання кута нахилу спинної секції, секції для голови та секції для ніг Ви вбачаєте дискримінаційною, коли саме це регулювання являється базовим у переважної кількості відомих світових виробників? А електричні регулювання зазначених секцій при цьому являються опціональними, та до того ж суттєво впливають на зростання вартості виробу. Так у чому ж на Вашу думку полягає дискримінація? Більше того, хочемо зазначити, що ми свідомо обрали даний тип приводу для налаштувань, тому що вважаємо, що чим простіше система, тим вона надійніша, та дешевша у подальшому обслуговуванні при тривалій експлуатації. А зазначені секції стола у нашій щоденній практиці підлягають найбільш частішим підлаштуванням, тому тут є потрібність у підвищеній надійності та простоті.
Така ж сама логіка відповіді буде і по заданому Вами питанню відносно пункту 2.11. У зазначеному параметрі нам потрібна простота, надійність та недороге обслуговування у разі будь-яких можливих ремонтів у подальшому процесі експлуатації. І ми не вбачаємо там жодної дискримінації, де описуються базові (не опціональні) функції столів практично всіх відомих світових виробників.
У пункті 2.15 ми висловлюємо побажання, щоб матраси кріпилися не на липучки, а на спеціальні шпильки, що є більш практичним рішенням (бо липучки з нашого досвіду згодом втрачають свої клейкі властивості та можуть відриватися від покриття матрасів, порушуючи їх герметичність, що важливо при дезинфекційній обробці) Такі рішення ми бачили у різних виробників, як наприклад, в Alvo, Infimed та ін. виробників, тому саме це рішення вбачаємо найбільш практичним. Дана вимога не може бути дискримінаційною, якщо використовувати Вашу термінологію, тому що ми не прописували ані конкретні розміри цих «спеціальних шпильок», ані їх геометричну форму та / або зовнішній вигляд. А якщо хтось хоче назвати "шпильки" "втулками", то для нас це не є принциповим, головне, щоб була практичність та зручність у користуванні.
У пункті 3.7 Ви пропонуєте зменшити діапазон регулювання спинної секції, але ми вбачаємо у виконанні даної вимоги не «можливість для участі широкого кола більш привабливих пропозицій», а можливість для участі пропозицій з гіршими технічними характеристиками, аніж нам потрібні. На Ваше зауваження, що такі характеристики є лише у одного виробника, мусимо відповісти, що дані характеристики є як мінімум у двох або більше виробників, і тут не може бути жодних порушень чинного законодавства.
Беручи до уваги вищенаведену аргументацію, ми не збираємося погіршувати ані медико-технічні вимоги предмету закупівлі, ані якість матеріалів його виконання, ані технічні рішення, які у ньому будуть використовуватися. Також завдяки певним медико-технічним вимогам ми намагаємося запобігти можливе збільшення експлуатаційних витрат, які можуть виникати при довгостроковому використанні даного медичного приладу. Спираючись на вищенаведені аргументи, ми змушені відхилити Вашу пропозицію по зміні окремих пунктів медико-технічних вимог предмету закупівлі.
У відповідь на Ваше звернення з вимогою, маємо відповісти наступне. З приводу одних і тих самих учасників – це Ваша особиста думка, яка може грунтуватись на інформації з попередніх торгів, яка є доступною для широкого загалу. Але ж Вам ніхто не заважав прийняти участь у попередніх відкритих процедурах закупівель. І навіть задавати питання через систему Prozorro ще раніше, при попередніх процедурах. Як Ви робите це чомусь саме зараз.
Одже, у відповідь на ваші запитання з вимогою коригування певних пунктів медико-технічних вимог, хочемо надати видповідь по кожному пункту послідовно. Перше, що стосується матеріалу виготовлення стола у пункті 2.1 медико-технічних вимог. Полірована матова нержавіюча сталь набагато краща аніж просто нержавіюча сталь (з невідомо яким ступенем обробки). І це підтверджують наші фахівці, які відвідують медичні виставки та вивчають усі передові розробки у галузі хірургії. І якісна обробка та матова поліровка нержавіючої сталі притаманна багатьом виробникам, особливо це притаманно європейським брендам. Як наприклад, таку обробку металу можна спостерігати у виробника OPT (Італія), Lojer (Фінляндія) та багатьох інших, що вказує на відсутність будь-якої дискримінації у вказаному Вами пункті. А Ви до того ж пропонуєте нам понизити бажану якість матеріалу медичного виробу, який планується до закупівлі. Також Ви приводите у приклад карбонові матеріали, які використовуються у моделях з набагато більшою ціновою категорією, яка апріорі перевищує розмір цільового фінансування.
Що стосується питання по пункту 2.8. Чому пневматичне регулювання кута нахилу спинної секції, секції для голови та секції для ніг Ви вбачаєте дискримінаційною, коли саме це регулювання являється базовим у переважної кількості відомих світових виробників? А електричні регулювання зазначених секцій при цьому являються опціональними, та до того ж суттєво впливають на зростання вартості виробу. Так у чому ж на Вашу думку полягає дискримінація? Більше того, хочемо зазначити, що ми свідомо обрали даний тип приводу для налаштувань, тому що вважаємо, що чим простіше система, тим вона надійніша, та дешевша у подальшому обслуговуванні при тривалій експлуатації. А зазначені секції стола у нашій щоденній практиці підлягають найбільш частішим підлаштуванням, тому тут є потрібність у підвищеній надійності та простоті.
Така ж сама логіка відповіді буде і по заданому Вами питанню відносно пункту 2.11. У зазначеному параметрі нам потрібна простота, надійність та недороге обслуговування у разі будь-яких можливих ремонтів у подальшому процесі експлуатації. І ми не вбачаємо там жодної дискримінації, де описуються базові (не опціональні) функції столів практично всіх відомих світових виробників.
У пункті 2.15 ми висловлюємо побажання, щоб матраси кріпилися не на липучки, а на спеціальні шпильки, що є більш практичним рішенням (бо липучки з нашого досвіду згодом втрачають свої клейкі властивості та можуть відриватися від покриття матрасів, порушуючи їх герметичність, що важливо при дезинфекційній обробці) Такі рішення ми бачили у різних виробників, як наприклад, в Alvo, Infimed та ін. виробників, тому саме це рішення вбачаємо найбільш практичним. Дана вимога не може бути дискримінаційною, якщо використовувати Вашу термінологію, тому що ми не прописували ані конкретні розміри цих «спеціальних шпильок», ані їх геометричну форму та / або зовнішній вигляд. А якщо хтось хоче назвати "шпильки" "втулками", то для нас це не є принциповим, головне, щоб була практичність та зручність у користуванні.
У пункті 3.7 Ви пропонуєте зменшити діапазон регулювання спинної секції, але ми вбачаємо у виконанні даної вимоги не «можливість для участі широкого кола більш привабливих пропозицій», а можливість для участі пропозицій з гіршими технічними характеристиками, аніж нам потрібні. На Ваше зауваження, що такі характеристики є лише у одного виробника, мусимо відповісти, що дані характеристики є як мінімум у двох або більше виробників, і тут не може бути жодних порушень чинного законодавства.
Беручи до уваги вищенаведену аргументацію, ми не збираємося погіршувати ані медико-технічні вимоги предмету закупівлі, ані якість матеріалів його виконання, ані технічні рішення, які у ньому будуть використовуватися. Також завдяки певним медико-технічним вимогам ми намагаємося запобігти можливе збільшення експлуатаційних витрат, які можуть виникати при довгостроковому використанні даного медичного приладу. Спираючись на вищенаведені аргументи, ми змушені відхилити Вашу пропозицію по зміні окремих пунктів медико-технічних вимог предмету закупівлі.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 26 жовтня 2021
Найменування: | Департамент охорони здоров′я населення Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02012674 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна, Дніпропетровська область обл., Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75-А |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦИММЕР МЕДІЗИН СІСТЕМ УКРАЇНА" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ БИО-ТЕХНОЛОГИИ | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 листопада 2021 14:22
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦИММЕР МЕДІЗИН СІСТЕМ УКРАЇНА" |
1 192 000,00
UAH з ПДВ
|
1 192 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ БИО-ТЕХНОЛОГИИ |
1 192 835,00
UAH з ПДВ
|
1 192 835,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦИММЕР МЕДІЗИН СІСТЕМ УКРАЇНА" #35261920 |
Переможець |
1 192 000,00
UAH з ПДВ
|
02 листопада 2021 10:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 січня 2022 12:00
|
Електронний підпис | укладений |
16 листопада 2021 17:25
|
Договір №27 від 16.11.2021.pdf | укладений |
16 листопада 2021 17:20
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
(НК 0242019 35379 Стіл операційний універсальний, електрогідравлічний (Операційний стіл п’ятисекційний, електрогідравлічний)) | 1 | комплект |
1 192 000,00
UAH з ПДВ
|