Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ КУЛЬТУРИ, НАЦІОНАЛЬНОСТЕЙ, РЕЛІГІЙ ТА ОХОРОНИ ОБ'ЄКТІВ КУЛЬТУРНОЇ СПАДЩИНИ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 40055626 |
Місцезнаходження: | 65107, Україна , Одеська обл., місто Одеса, ВУЛИЦЯ КАНАТНА, будинок 83 |
Контактна особа: |
Чебан Ірина 0487283824 chebanirina777@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 вересня 2021 12:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 вересня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 30 вересня 2021 14:38 |
Очікувана вартість: | 12 382 930,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 61 914,66 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 вересня 2021 12:10 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 вересня 2021 12:10 |
Додаток 1 (проєкт договору).docx | |
14 вересня 2021 12:10 |
ТД Церква 2021.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-06-14-000083 ● efe10aa5f0904ca5b0f9a607f2027cb3
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 червня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 червня 2022 17:46 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
14.06.2022 № 97
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
13 UA-2021-09-14-002143-c 14.09.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-06-20 18:24:04
Запит замовнику на пояснення
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Ремонт (реставраційний) будівлі - пам’ятки Михайлівської церкви, розташованої за адресою: Одеська обл., Ізмаїльський район, с. Утконосівка, вул.Михайлівська, 33б» ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (Класифікатор ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-09-14-002143-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-06-22 15:11:09
Щодо пояснень на запит ДАСУ від 2022-06-20 18:24:04 Моніторинг UA-M-2022-06-14-000083.
Надаємо відповідь через електронну систему закупівель на запит Державної аудиторської служби України від 20.06.2022 року щодо «Ремонт (реставраційний) будівлі - пам’ятки Михайлівської церкви, розташованої за адресою: Одеська обл., Ізмаїльський район, с. Утконосівка, вул.Михайлівська, 33б» ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (Класифікатор ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-09-14-002143-c)
Питання: Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень та визначено його очікувану вартість.Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Відповідь: Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікувану вартість закупівлі було визначено на підставі Експертного звіту (позитивний) щодо розгляду науково-проектної документації: Свято-Михайлівська церква. Рішенням Одеського обласного виконавчого комітету від 27.12.1991 №580 прийнята під охорону держави як пам’ятка містобудування та архітектури місцевого значення. Одеська обл., Ізмаїльський район, с. Утконосівка, вул.Михайлівська, 33-Б за робочим проектом «Ремонт (реставраційний) будівлі - пам’ятки Михайлівської церкви, розташованої за адресою: Одеська обл., Ізмаїльський район, с. Утконосівка, вул.Михайлівська, 33б» за № ЕК-3520/08-20 від 16.09.2020, виданого Одеською філією Державним підприємством «Державний науково-дослідний та проектно –вишукувальний інститут «НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ», а також зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва «Ремонт (реставраційний) будівлі - пам’ятки Михайлівської церкви, розташованої за адресою: Одеська обл., Ізмаїльський район, с. Утконосівка, вул.Михайлівська, 33б» , затвердженого наказом Департаменту культури, національностей , релігій та охорони обєктів культурної спадщини Одеської обласної державної адміністрації «Про затвердження проектно-кошторисної документації» № 108 від 16.09.2020 року. Враховуючи дані вказаних документів, очікувана вартість предмета закупівлі розраховується наступним чином: Загальна кошторисна вартість – кошти на утримання служби замовника - кошти на здійснення технічного нагляду - вартість проектних робіт - вартість експертизи проектної документації - кошти на здійснення авторського нагляду = очікувана вартість предмета закупівлі. 13058502,00 грн – 279218,40 грн – 318546,00 грн – 31306,8 грн – 46500,00 грн = 12382930,80 грн. (Скан-копії оригіналів Експертного звіту (позитивний) за № ЕК-3520/08-20 від 16.09.2020 та зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, затвердженого наказом Департаменту культури, національностей , релігій та охорони обєктів культурної спадщини Одеської обласної державної адміністрації «Про затвердження проектно-кошторисної документації» № 108 від 16.09.2020 року додаються).
Щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті повідомляємо наступне.
У відповідності до чинного законодавства, враховуючи набрання чинності 19.12.2020 року постанови Кабінету Міністрів України №1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710», якою серед іншого доручено головним розпорядникам бюджетних коштів з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом оприлюднення зазначеного обґрунтування на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівель, 14.09.2021 року на офіційному веб-сайті Департаменту культури, національностей, релігій та охорони об’єктів культурної спадщини Одеської обласної військової (державної) адміністрації (culture.odessa.gov.ua) оприлюднено зазначену інформацію, що відповідає дню оприлюднення оголошення про проведення закупівлі та вимогам чинного законодавства.
Додаємо посилання на публікацію: https://culture.odessa.gov.ua/culture-zakupivli/utkonosivka-mihaylivska-church/ та print-screen вкладки з опублікованою інформацією.
Водночас інформуємо, що на час дії воєнного стану на території України, введеного Указом Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про ведення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 24.02.2022 №2102-ІХ, та з метою убезпечення від можливих протиправних діянь і використання цієї інформації зі сторони агресора російської федерації обмежено доступ до офіційного веб-сайту Департаменту культури, національностей, релігій та охорони об’єктів культурної спадщини Одеської обласної військової (державної) адміністрації (culture.odessa.gov.ua ) з метою захисту даних відповідно до законів України «Про захист персональних даних» та «Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах».
Надаємо Вам всі документи, що підтверджують наявність умов для застосування закупівлі у PDF форматі через електронну систему закупівлі.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 липня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 липня 2022 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 вересня 2021 15:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП Роднік |
12 382 430,78
UAH з ПДВ
|
12 382 430,78
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПРІМА-СТРОЙ" |
12 382 924,67
UAH з ПДВ
|
12 382 924,67
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП Роднік #30323216 |
Переможець |
12 382 430,78
UAH з ПДВ
|
05 жовтня 2021 10:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2023 13:17
|
Дод угода 2.PDF | зміни до договору |
28 грудня 2023 13:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2022 14:45
|
ДУ 1 від 29.12.22.PDF | зміни до договору |
29 грудня 2022 14:05
|
Електронний підпис | укладений |
18 жовтня 2021 15:20
|
Договор Церковь.pdf | укладений |
18 жовтня 2021 15:18
|
Експ.звіт.pdf | укладений |
18 жовтня 2021 15:18
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строки виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 18/10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договру та виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 18/10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |