Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Current average repair of the public road of state importance T-04-12 Kamyanske - Shulhivka - Mykhailivka - Kotovka - Pereshchepyne - Chernyavshchyna - Zhemchuzhne on the section km 22 + 959 - km 72 + 173 (separate sections), Dnipropetrovsk region(45230000-8 Construction of pipelines, communication lines and power lines, highways, roads, airfields and railways; leveling of surfaces)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області |
Код ЄДРПОУ: | 25843931 |
Місцезнаходження: | 49600, Україна , Дніпропетровська область обл., Дніпро, Воскресенська, 24 |
Контактна особа: |
Свізінська Ганна Анатоліївна 380567445263 svyzynskaia@sad.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Road Service in Dnipropetrovsk Oblast |
National ID: | 25843931 |
Contact point: |
Svizinska Hanna Anatolyevna 380567445263 svyzynskaia@sad.gov.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 вересня 2021 12:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 жовтня 2021 17:00 |
Початок аукціону: | 27 жовтня 2021 13:59 |
Очікувана вартість: | 1 125 532 250,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 627 661,25 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним кваліфікованим електронним підписом гаранту (далі-Банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис Банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 року №2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» з дотриманням постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 1,0 % очікуваної вартості закупівлі, а саме 11 255 322,00 грн. (одинадцять мільйонів двісті п’ятдесят п’ять тисяч триста двадцять дві гривні 00 коп.) Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. У разі, якщо Учасник бере участь в одному тендері Замовника, проте за певними лотами, то на кожен лот він надає окрему гарантвю. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; - Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття , видані Банком- гарантом, завірені печаткою Банка-гаранта та підписом уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття прередбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області код ЄДРПОУ:25843931 ПАТ КБ «Приватбанк» р/р UA773052990000026009050020830 |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 11255322 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає: 1,0 % вартості договору; Вид забезпечення виконання договору про закупівлю: банківська гарантія; Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю: з моменту набрання чинності договору і до повного виконання учасником-переможцем своїх зобов'язань за договором про закупівлю. Забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься учасником-переможцем не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Документами, що підтверджують надання учасником забезпечення виконання договору про закупівлю є (копії документів засвідчені банком та чинні на дату укладення договору): - оригінал банківської гарантії, що видана учаснику установою банку, відповідно до Постанови правління НБУ від 15.12.2004 №639, «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах» (зі змінами та доповненнями); - копії банківської гарантії та ліцензії банку, посвідчені уповноваженою особою та печаткою банку; - копія довіреності виданої банком на уповноважену від банку особу на підписання гарантії. Банківська гарантія повинна свідчити про обов'язок гаранта виплатити замовнику суму забезпечення виконання договору про закупівлю у випадку неналежного виконання умов договору. Гарантія не може бути відкликана гарантом. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю, несе учасник. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених Законом, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Способи повернення учаснику процедури закупівлі наданого забезпечення виконання договору про закупівлю: оригінал банківської гарантії повертається (особисто в руки уповноваженому представнику учасника або поштою) учаснику за його письмовим зверненням. Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у разі неналежного виконання умов договору. У разі якщо забезпечення виконання договору про закупівлю не повертається учаснику процедури закупівлі грошові кошти за вимогою замовника підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. |
Publication date: | 14 вересня 2021 12:01 |
Enquiries until: | 05 жовтня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 11 жовтня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 15 жовтня 2021 17:00 |
Information
Estimated total value: | 1 125 532 250 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 5 627 661 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Також, виняток складають стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування; інформація коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни).
У разі неможливості подання учасниками документів до складу тендерної пропозиції українською мовою, вони можуть бути надані іноземною мовою. При цьому документи, які складені іноземною мовою беспосередньо учасником - довідкі, гарантійні листи, листи у довільній формі або інше, обовязково надаються з перекладом на українську мову з нотаріальним засвідченням підпису перекладача.
Щодо подання учасниками до складу тендерної пропозиції офіційних документів, які складені іноземною мовою:
Для підтвердження дійсності оригіналів офіційних документів учасника, з метою використання їх на території України, документи повинні бути легалізовані у встановленому порядку або засвідчені спеціальним штампом «Apostille» (апостиль), якщо країна, в якій цей учасник зареєстрований, підписала відповідну конвенцію, крім випадку, якщо існують угоди між двома або декількома державами, які відміняють або спрощують зазначену процедуру або звільняють сам документ від легалізації.
Документи легалізуються учасниками торгів –іноземними суб’єктами господарювання наступним чином:
а) за спрощеною процедурою проставлення Апостиля (Apostille) відповідно до статей 3 та 4 Гаазької Конвенції від 05.10.1961 року
або
б) за процедурою консульської легалізації відповідно до Віденської Конвенції «Про консульські зносини» 1963 року
або
в) завірений(-і) нотаріально відповідно до глави 11 Закону України «Про нотаріат» (в разі, якщо документ не потребує легалізації згідно з міжнародною угодою (конвенцією тощо) між Україною та країною-учасника торгів ) та в такому випадку надається лист-роз‘яснення, складений в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (за наявності), з посиланням на відповідну міжнародну угоду (конвенцію тощо) між Україною та країною-учасника торгів, згідно з якою документ не потребує легалізації.
Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним кваліфікованим електронним підписом гаранту (далі-Банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства.
Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу.
Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис Банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником.
Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 року №2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» з дотриманням постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах».
Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління).
Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 1,0 % очікуваної вартості закупівлі, а саме 11 255 322,00 грн. (одинадцять мільйонів двісті п’ятдесят п’ять тисяч триста двадцять дві гривні 00 коп.)
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання.
У разі, якщо Учасник бере участь в одному тендері Замовника, проте за певними лотами, то на кожен лот він надає окрему гарантвю.
Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені).
В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено:
- Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов;
- Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику.
Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття , видані Банком- гарантом, завірені печаткою Банка-гаранта та підписом уповноваженої особи від Банку-гаранта.
Грошове покриття прередбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями.
Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником.
Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії:
Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області
код ЄДРПОУ:25843931
ПАТ КБ «Приватбанк» р/р UA773052990000026009050020830
Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику протягом п’яти банківських днів з дня настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції в разі:
1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації;
2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі;
3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання;
4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції.
Забезпечення тендерної пропозиції не повертається в разі:
1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;
2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру;
3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону;
4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав повернення забезпечення тендерної пропозиції.
Кам'янське - Шульгівка - Михайлівка - Котовка - Перещепине - Чернявщина - Жемчужне на ділянці км 22+959 - км 72+173 (окремими ділянками), Дніпропетровська область
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата послуг проводиться в межах виділеного фінансування за фактично надані послуги згідно Ф № КБ-2в та Ф № КБ-3 шляхом поетапної оплати Замовником протягом 30 календарних днів у разі надходження відповідних коштів на рахунок Замовника | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 71 |
Надання послуг | Можливе здійснення попередньої оплати (аванс) у відповідності до Постанови КМУ від 04.12.2019 року №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» з врахуванням Постанови КМУ від 22.07.2020 року №641 зі змінами. Попередня оплата здійснюється за рішенням головного розпорядника коштів у розмірі до 30% від річної вартості договору на строк не більше трьох місяців. Використаний аванс погашається на підставі актів виконаних робіт по формі КБ-2, підписаних уповноваженими представниками Сторін. По закінченні зазначеного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику з нарахуванням річної відсоткової плати на рівні облікової ставки НБУ із застосуванням коефіцієнту 1,2. | Аванс | 90 | Календарні | 29 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 вересня 2021 12:06 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 вересня 2021 12:02 |
Проєкт договору.docx | |
14 вересня 2021 12:01 |
ТД Т-04-12 км 22+959 - км 72+173.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-08-10-000002 ● e9cff4ce4d0d4fdba798f4b5e788ca89
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 серпня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 серпня 2022 13:13 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
09.08.2022 № 167
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
6 UA-2021-09-14-002047-c 14.09.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-08-22 08:40:06
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Т-04-12 Кам'янське - Шульгівка - Михайлівка - Котовка - Перещепине - Чернявщина - Жемчужне на ділянці км 22+959 - км 72+173 (окремими ділянками), Дніпропетровська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг;вирівнювання поверхонь) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-09-14-002047-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
3. Чи перераховано аванс переможцю торгів товариству з обмеженою відповідальністю «БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ» (далі – ТОВ «БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ») відповідно до умов пункту 4.1 договору від 12.11.2021 № ПС-Т-04-12-2 (далі – Договір).
У разі перерахування авансу переможцю торгів ТОВ «БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ» надати документальне підтвердження його перерахування та використання відповідно до умов пункту 4.1 Договору.
4. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо надання переможцем торгів ТОВ «БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ» забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді банківської гарантії у розмірі 1% від загальної вартості договору про закупівлю відповідно до пункту 6 розділу VI тендерної документації.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-08-22 16:06:02
Пояснення на запит UA-2021-09-14-002047-c
Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області у своїй діяльності керується Законами України та нормативно-правовими документами Кабінету Міністрів України і зокрема нормативними документами Укравтодору.
Згідно отриманого Запиту замовнику на пояснення від Державної аудиторської служби України щодо Закупівлі замовником надається наступне пояснення:
1.Закупівля «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-04-12 Кам'янське - Шульгівка - Михайлівка - Котовка - Перещепине - Чернявщина - Жемчужне на ділянці км 22+959 - км 72+173 (окремими ділянками), Дніпропетровська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг;вирівнювання поверхонь)» (UA-2021-09-14-002047-c) була оголошена 14.09.2021р. на підставі проектної документації ,кошторисна частина якої була розглянута експертною організацією ДП «Жилком» що підтверджена експертною оцінкою № 423-ЕО-21/В від 07.09.2021р.
Обсяг коштів на проведення робіт з утримання та розвитку автомобільних доріг та дорожньої інфраструктури ,що здійснюються за рахунок коштів обласного бюджету у 2021 році по одержувачу-Службі автомобільних доріг у Дніпропетровській області згідно розпорядження Голови Обласної Державної адміністрації від 12.08.2021 року №Р-708/0/3-21(зі змінами)-50 000,00 грн.(Зміни до розпорядження голови облдержадміністрації від 25.01.2021р №Р-38/0/3-21).
Очікувана вартість закупівлі-1 125 532 250,00 грн
Обґрунтування очікуваної вартості: Очікувана вартість розрахована згідно проектно-кошторисної документації, яка пройшла експертизу. Поточні ціни на матеріальні ресурси були прийняті за даними, де поточні ціни на матеріальні ресурси для робіт по об'єкту будівництва в кошторисній документації визначаються за ціною, що склалася в регіоні, відповідно до 5.7 СОУ 42.1-37641918-085:2018 та п.5.5 ДСТУ-Н Б Д.1.1 – 2:2013.
Обґрунтування якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі: Доведення експлуатаційного стану дорожнього покриття та елементів дороги до вимог нормативних документів (ДБН В.2.3-4:2015 Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво. Зміна № 1). Створення сприятливих умов для підвищення рівня безпеки дорожнього руху.
Загальна протяжність ділянок – 42,942 км, а саме:
км 22+959 – км 49+837;
км 56+109 – км 72+173.
Категорія дороги:
– км 22+959 – км 42+423 - ІІІ категорія;
– км 42+423 – км 49+837 - ІV категорія;
– км 56+109 – км 72+173 - ІІІ категорія.
Додатки : наказ №226 від 08.09.2021р.(2 аркуша) експертна оцінка №423-ЕО-21/В від 07.09.2021р.(2 аркуша) зведений кошторисний розрахунок вартості об’єктів будівництва (3 аркуша)
2.Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі закупівлі розміщено на веб-сайті Служби автомобільних доріг у Дніпропетровській області за посиланням https://dp.ukravtodor.gov.ua/diialnist/5962/oholoshenia_pro_provedennia_vidkrytykh_torhiv_remont__dorozhnie_osvitlennia.html у строки, що визначені відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів».
3. ТОВ «БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ» по договору від 12.11.2021 року №ПС-Т-04-12-2 авансу не отримувало.
4. Переможцем процедури закупівлі у відповідності до умов тендерної документації було надано забезпечення виконання договору у вигляді банківської гарантії. Всі необхідні документи надані переможцем в розділі «Гарантія виконання договору Т-04-12.pdf».
Забезпечення виконання договору від 10.11.2021 року №14461-21 на суму 10 640 000,00 грн. додається.
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку моніторингу Державної аудиторської служби України процедури закупівлі UA-2021-09-14-002047-c Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-04-12 Кам'янське - Шульгівка - Михайлівка - Котовка - Перещепине - Чернявщина - Жемчужне на ділянці км 22+959 - км 72+173 (окремими ділянками), Дніпропетровська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) Згідно з висновком Держаудитслужби, Службою автомобільних доріг у Дніпропетровській області (далі – Служба, Замовник) під час проведення зазначеної закупівлі нібито було вчинено наступне порушення: «Під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Держаудитслужба 22.08.2022 звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання, зокрема, інформації щодо посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі. При цьому Замовник 22.08.2022 в електронній системі закупівель оприлюднив пояснення та зазначив посилання на веб-сайт, який є недоступний для перегляду, а, отже, не підтвердив розміщення на власному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, чим порушено вимоги частини 4-1 Постанови № 710.» Також, Держаудитслужба вважає, що: «З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму його усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів» З вказаним висновком Служба погодитися не може з огляду на таке. ЩОДО НЕОБГРУНТОВАНОСТІ ВИСНОВКУ: Відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання бюджетних коштів» (далі — Постанова КМУ № 710), головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня) та суб’єктів господарювання державного сектору економіки зобов’язано: забезпечити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; та оприлюднити таке обґрунтування шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. На виконання вказаної норми Службою було розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-04-12 Кам'янське - Шульгівка - Михайлівка - Котовка - Перещепине - Чернявщина - Жемчужне на ділянці км 22+959 - км 72+173 (окремими ділянками), Дніпропетровська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» (UA-2021-09-14-002047-c) на власному веб-сайті за посиланням: https://dp.ukravtodor.gov.ua/diialnist/5962/oholoshenia_pro_provedennia_vidkrytykh_torhiv_remont__dorozhnie_osvitlennia.html у строки, що визначені відповідно до пункту 4-1 постанови КМУ № 710. 22.08.2022 року надійшов запит від Державної аудиторської служби України стосовно надання посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови КМУ № 710. 22.08.2022 Службою на вказаний запит було розміщено пояснення з посиланням на офіційний веб-сайт, де розміщено обґрунтування відповідно до пункту 4-1 постанови КМУ № 710 головних розпорядників бюджетних коштів. Станом на день надання Службою пояснень на вказаний запит Держаудитслужби (22.08.2022) зазначений веб-сайт працював. Але, як виявилося, на даний час через численні хакерські атаки на офіційний сайт Державного агентства автомобільних доріг України та його структурних підрозділів, робота офіційних веб-ресурсів Служб автодоріг відбувалась з перебоями. Тому доступ до веб-сайту тимчасово призупинено, що підтверджується листом від Державного агентства автомобільних доріг України від 18.08.2022. На даний час ведуться відновлювальні роботи. Слід зауважити, що передбачити атаки на офіційний сайт неможливо, і запобігти їм також. Ризик зриву стабільної роботи однаково стосується будь-якого веб-порталу та не залежить від умислу чи необережності Замовника. Підкреслюємо, що станом на 22.08.2022 було зроблено скріншот посилання на обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-04-12 Кам'янське - Шульгівка - Михайлівка - Котовка - Перещепине - Чернявщина - Жемчужне на ділянці км 22+959 - км 72+173 (окремими ділянками), Дніпропетровська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)»( UA-2021-09-14-002047-c). Вказаний скрін-шот є зафіксованим зображенням, що містилося на сторінці веб-сайту Служби автомобільних доріг у Дніпропетровській області станом 22.08.2022р та є доказом належного виконання Замовником вимоги частини 4-1 Постанови № 710. Відтак Висновок моніторингу Державної аудиторської служби України процедури закупівлі UA-2021-09-14-002047-c щодо наявності в діях Замовника наведених порушень помилковим, безпідставним та буде оскаржено в судовому порядку. Додатки: 1. Скріншот веб-сайту Служби автомобільних доріг у Дніпропетровській області від 22.08.2022р; 2. Копія листа від Державного агентства автомобільних доріг України від 18.08.2022
2022-08-31 15:59:52
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 серпня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 вересня 2022 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Установлено порушення вимог частини 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))
Оскарження в суді
Опис: | Справа № 160/13915/22 від 15.09.2022 року |
Дата публікації: | 20 вересня 2022 |
Документи:
20 вересня 2022 12:21
|
Електронний підпис |
20 вересня 2022 12:20
|
Ухвала.pdf |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області |
Код ЄДРПОУ: | 25843931 |
Місцезнаходження: | 49600, Україна, Дніпропетровська область обл., Дніпро, Воскресенська, 24 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ " БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 жовтня 2021 14:22
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ " БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ" |
1 070 000 000,00
UAH з ПДВ
|
1 064 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Автомагістраль-Південь" |
1 090 000 000,00
UAH з ПДВ
|
1 065 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ " БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ" #40130383 |
Переможець |
1 064 000 000,00
UAH з ПДВ
|
27 жовтня 2021 14:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2024 16:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 листопада 2022 16:25
|
ДУ 4 ПС-Т-04-12-2.pdf | зміни до договору |
16 листопада 2022 16:23
|
Електронний підпис | укладений |
16 листопада 2021 10:38
|
ПС-Т-04-12-2.pdf | укладений |
16 листопада 2021 10:37
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 16 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та строку виконання зобов'язань |
Номер договору про закупівлю: | ПС-Т-04-12-2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |