Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт окремих вузлів та систем в навчальному корпусі № 5 ДВНЗ "КНЕУ ім. В. Гетьмана" за адресою: м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 79-81 (Мельникова, 81), а саме: технічне переоснащення навчального корпусу № 5 з улаштування автоматичної пожежної сигналізації (45312000-7 Встановлення систем аварійної сигналізації та антен)
Очікувана вартість
1 650 000,00 UAH
UA-2021-09-13-015536-b ● fe0f743eb5fe479395944d1e65eab1bf
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНИЙ ВИЩИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ ВАДИМА ГЕТЬМАНА" |
Код ЄДРПОУ: | 02070884 |
Місцезнаходження: | 03057, Україна , м. Київ обл., м. Київ, проспект Перемоги, 54/1 |
Контактна особа: |
Кириленко Олена Валеріївна 380443716172 ovk@kneu.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 вересня 2021 20:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 жовтня 2021 09:00 |
Початок аукціону: | 21 жовтня 2021 12:29 |
Очікувана вартість: | 1 650 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Капітальний ремонт окремих вузлів та систем в навчальному корпусі № 5 ДВНЗ "КНЕУ ім. В. Гетьмана" за адресою: м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 79-81 (Мельникова, 81), а саме: технічне переоснащення навчального корпусу № 5 з улаштування автоматичної пожежної сигналізації (45312000-7 Встановлення систем аварійної сигналізації та антен) з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Відповідно до п.п. 7.1 п. 7 Розділу І "Загальні положення" Тендерної документації під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, викладаються українською мовою. У разі, якщо документ, надання якого передбачено цією тендерною документацією, складений іншою(ими) мовою(ами), ніж передбачено умовами абзацу першого цього пункту тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою. У разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність цих документів без перекладу. Переклад (або справжність підпису перекладача) має бути засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Переклад може бути здійснений учасником самостійно, засвідчений підписом уповноваженої особи учасника та печаткою (за наявності), з наданням гарантійного листа відповідно до Додатка 2.3 до тендерної документації. Тексти повинні бути автентичними,
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт окремих вузлів та систем в навчальному корпусі № 5 ДВНЗ "КНЕУ ім. В. Гетьмана" за адресою: м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 79-81 (Мельникова, 81), а саме: технічне переоснащення навчального корпусу № 5 з улаштування автоматичної пожежної сигналізації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04050, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 79-81 (Мельникова, 81)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 грудня 2021
ДК 021:2015: 45312000-7 — Встановлення систем аварійної сигналізації та антен
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки здійснюються протягом 10 (десяти) робочих днів після виконання Робіт на підставі підписаного Акта приймання виконаних будівельних робіт за примірною формою № КБ-2в ( далі – Акт КБ-2в) та Довідки КБ-3 відповідно до ч. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за виконання Робіт здійснюються протягом 10 (десяти) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок у відділенні Державного казначейства. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 вересня 2021 20:50 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 вересня 2021 20:48 |
Зміни до 44-21 ТД Пожежна сигналізація в к5_КНЕУ_2021.pdf | |
24 вересня 2021 20:48 |
44-21зм ТД Пожежна сигналізація в к5_КНЕУ_2021 (нова редакція).docx | |
24 вересня 2021 20:47 |
44-21зм Додаток 4 Специфікація та технічні вимоги (нова редакція).docx | |
24 вересня 2021 20:47 |
44-21зм Додаток 3 Проєкт договору (нова редакція).docx | |
24 вересня 2021 20:47 |
44-21зм Додаток 2 Кваліфікаційні критерії (нова редакція).docx | |
13 вересня 2021 21:21 |
44-21 Додаток 1 Форма тендерної пропозиції.docx |
24 вересня 2021 20:50 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
24 вересня 2021 20:48 |
Зміни до 44-21 ТД Пожежна сигналізація в к5_КНЕУ_2021.pdf
|
|||
24 вересня 2021 20:48 |
44-21зм ТД Пожежна сигналізація в к5_КНЕУ_2021 (нова редакція).docx
|
|||
24 вересня 2021 20:47 |
44-21зм Додаток 4 Специфікація та технічні вимоги (нова редакція).docx
|
|||
24 вересня 2021 20:47 |
44-21зм Додаток 3 Проєкт договору (нова редакція).docx
|
|||
24 вересня 2021 20:47 |
44-21зм Додаток 2 Кваліфікаційні критерії (нова редакція).docx
|
|||
13 вересня 2021 21:21 |
44-21 Додаток 1 Форма тендерної пропозиції.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
уточнення
Дата подання: 17 вересня 2021 12:23
Дата відповіді: 22 вересня 2021 15:37
Доброго дня, скажіть будь ласка, чи потрібно учасникам в складі пропозиції надавати кошторисні розрахунки??
Відповідь: Добрий день!
Ні, Учасник у складі тендерної пропозиції до аукціону не надає кошторисні розрахунки.
Відповідно до пп. 7.1 п. 7 Таблиці 2 «Інші документи, що вимагаються замовником» Додатку 2 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії» Переможець протягом 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю завантажує до електронної системи закупівель у тому числі кошторисну документацію згідно з нормативами ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» відповідно до остаточної пропозиції, зафіксованої електронною системою закупівель, з файлом imd.
Ні, Учасник у складі тендерної пропозиції до аукціону не надає кошторисні розрахунки.
Відповідно до пп. 7.1 п. 7 Таблиці 2 «Інші документи, що вимагаються замовником» Додатку 2 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії» Переможець протягом 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю завантажує до електронної системи закупівель у тому числі кошторисну документацію згідно з нормативами ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» відповідно до остаточної пропозиції, зафіксованої електронною системою закупівель, з файлом imd.
дискримінаційна вимога
Дата подання: 17 вересня 2021 12:26
Дата відповіді: 22 вересня 2021 17:17
Доброго дня, шановний Замовнику! У Вашій тендерній документації міститься вимога щодо наявності 2х монтажників, та електрика. Дана вимога є дискримінаційною, оскільки відповідно п. 15 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам: електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду; налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду. Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб». Тобто відповідно до законодавства таких працівників має бути не менше 2х (1 електромонтер та 1 налагоджувальник). Звертаємо увагу, що законодавець встановлює конкретну мінімальну межу для кількості працівників, і є не зрозумілим, чому Замовник забирає на себе законодавчі функції та встановлює свою кваліфікаційну межу.
Для нас, як учасника, дана вимога є дискримінаційною, оскільки ми не маємо працівників такої кваліфікації, яку на порушення законодавства встановив Замовник, проте здійснюємо свою діяльність відповідно до Ліцензійних умов (тобто маємо необхідну матеріально-технічну базу, кадровий склад у необхідній кількості виконавців робіт тощо). Замовник встановив дискримінаційну вимогу, в якій зазначив кваліфікацію працівників, перейнявши на себе законодавчі функції, яка суттєво зменшує коло потенційних учасників закупівлі. Зважаючи на вищевикладене, ця вимога має бути виключена з Документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення (далі – Ліцензійні умови) визначають наявність мінімальної кількості працівників ліцензіата для надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Але також передбачена можливість ліцензіата набирати працівників (керівників та виконавців робіт (послуг) понад установлену цими Ліцензійними умовами для певних видів робіт (послуг) мінімальну кількість (п. 7 Ліцензійних умов). Замовник встановлював вимоги із врахуванням обсягів робіт і стислих термінів для їхнього виконання. Тим не менше, щоб збільшити конкуренцію і залучити потенційних учасників, підрозділ-ініціатор закупівлі переглянув вимоги та схвалив внесення змін до Тендерної документації. Тому буде оприлюднено зміни до неї з урахуванням часу для питань учасників. Також просимо надалі утриматись від безпідставних звинувачень, оскільки вимоги Тендерної документації ніяким чином не змінюють законодавчі акти, і Замовник, встановлюючи їх у закупівлі, не переймає на себе законодавчі функції.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-09-13-015536-b.b1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ", Код ЄДРПОУ:43193268
Дата подання: 24 вересня 2021 13:23
Дата подання: 24 вересня 2021 13:23
Рішення органу оскарження: Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Прийнято до розгляду: 28 вересня 2021 17:25
рішення від 28.09.2021 № 21965.pdf
Дата публікації: 28 вересня 2021 17:25
Інформація про резолютивну частину рішення від 06.10.2021 № 22794.pdf
Дата публікації: 07 жовтня 2021 17:23
рішення від 06.10.2021 № 22794.pdf
Дата публікації: 11 жовтня 2021 18:21
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 жовтня 2021 12:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ "БЕЗПЕКА БІЗНЕСУ" |
1 356 233,77
UAH з ПДВ
|
999 950,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ" |
1 400 000,04
UAH з ПДВ
|
1 000 000,02
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ "БЕЗПЕКА БІЗНЕСУ" #43551775 |
Переможець |
999 950,00
UAH з ПДВ
|
27 жовтня 2021 21:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 листопада 2021 21:15
|
ДУ № 1 до Договору № 44-21.pdf | зміни до договору |
18 листопада 2021 21:14
|
Електронний підпис | укладений |
18 листопада 2021 17:28
|
Договір № 44-21.pdf | укладений |
18 листопада 2021 17:25
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 18 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. У зв’язку з покращенням якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в Договорі: 1.1. Внести зміни у Додаток № 1 до Договору «Кошторисна документація» та викласти його у новій редакції, що додається. 1.2. Доповнити Договір Додатком № 2 до Договору «Дефектний акт» та викласти його в редакції, що додається, внести зміни до розділу 16 Договору «ДОДАТКИ ДО ДОГОВОРУ», доповнивши його п. 16.2: «16.2. Дефектний акт – Додаток № 2 до Договору», а також викласти п. 1.5 Договору в наступній редакції: «1.5. Склад та обсяги робіт, що доручаються Замовником для виконання Підряднику, визначені проєктною документацією та дефектними актами (Додаток № 2). У разі внесення змін до проєктної документації в порядку, вставленому законодавством, Сторони уточнюють предмет Договору». 2. У зв’язку із доповненням реквізитів Замовника внести зміни до розділу 17 Договору «ЮРИДИЧНІ АДРЕСИ, РЕКВІЗИТИ ТА ПІДПИСИ СТОРІН» і викласти його у наступній редакції: «ЗАМОВНИК: Державний вищий навчальний заклад «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана» 03057, м. Київ, просп. Перемоги, 54/1 IBAN UA538201720343120001000016380 IBAN UA698201720343111001200016380 IBAN UA408201720343140007000016380 в ДКСУ м. Києва Витяг з реєстру № 1526594506013 Код за ЄДРПОУ: 02070884 Тел.: (044) 371-61-19 e-mail: documents@kneu.edu.ua Ректор _____________________ Д. Г. Лук’яненко ПІДРЯДНИК: Товариство з обмеженою відповідальністю «Юридична компанія «Безпека бізнесу» Україна, 08132, Київська обл., Києво-Святошинський р-н, м. Вишневе, вул. Святошинська, 41, офіс 2/3 тел.: +38(093) 112-61-79 Код ЄДРПОУ 43551775, IBAN UA403510050000026007878999925 АТ «УКРСИББАНК» ІПН 435517710133 e-mail: bezpekabiznes101@ukr.net Директор _____________________ О. В. Сахнюк». 3. У зв’язку з допущенням технічної помилки, не змінюючи істотних умов Договору, виправити технічну помилку в п. 2.1 (ціна договору), а саме: «ціна Договору без ПДВ: 833 291,66 грн. (вісімсот тридцять три тисячі двісті дев`яносто одна гривня 66 копійок)» виправити на «ціна Договору без ПДВ: 833 291,67 грн. (вісімсот тридцять три тисячі двісті дев`яносто одна гривня 67 копійок)», «сума ПДВ: 166 658,34 грн. (сто шістдесят шість тисяч шістсот п`ятдесят вісім гривень 34 копійки)» – на «сума ПДВ: 166 658,33 грн. (сто шістдесят шість тисяч шістсот п`ятдесят вісім гривень 33 копійки)». |
Номер договору про закупівлю: | 44-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |