Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Соняшній у с. Сухий Лиман Овідіопольського району, Одеської області (коригування), (ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)
Очікувана вартість
654 803,05 UAH
UA-2021-09-13-015531-b 78ab107ed5b6480e968335fd84967e58
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександра Євгенівна Унтілова

+380487930409 tairove.rada@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 13 вересня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ТАЇРОВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 05582159
Вебсайт: https://tairovska-gromada.gov.ua/
Місцезнаходження: 65496, Україна , Одеська обл., Овідіопольський р-н., смт. Таїрове,, вул. 40-річчя Перемоги, буд. 27
Контактна особа: Олександра Євгенівна Унтілова
+380487930409
tairove.rada@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


1. Дата укладення договору/документа (документів), що підтверджують придбання товару (товарів), робіт та послуги (послуг): 10.09.2021 року.
2. Номер договору/документа (документів), що підтверджують придбання товару (товарів), робіт та послуги (послуг): 02-1009/21
3. Найменування замовника: Таїровська селищна рада Одеського району Одеської області.
4. Місцезнаходження замовника: 65496, Одеська обл., Овідіопольський р-н, селище міського типу Таїрове, вул. 40-річчя Перемоги, 27.
5. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 05582159.
6. Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
7. Найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) (для фізичної особи) постачальника товарів, виконавця робіт чи надавача послуг, з яким укладено договір про закупівлю: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДОРСТРОЙГРУПП».
8. Ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань або реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті) постачальника товарів, виконавця робіт чи надавача послуг: 43167699.
9. Місцезнаходження (для юридичної особи) або місце проживання (для фізичної особи) постачальника товарів, виконавця робіт чи надавача послуг та номер телефону: 67668, Одеська обл., Біляївський р-н, с. Великий Дальник, вул. Маяцька, буд. 2, телефон: +38(067) 487-27-97.
10. Назва предмета закупівлі: ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Соняшній у с. Сухий Лиман Овідіопольського району, Одеської області (коригування).
11. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі (за наявності): ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг.
12. Вид предмета закупівлі: Роботи.
13. Кількість товарів, виконання робіт чи надання послуг: 1 робота.
14. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: Одеська область, Овідіопольський район, с. Сухий Лиман, вул. Соняшна.
15. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 30.09.2021 року.
16. Ціна договору: 654803,05 грн. (шістсот п`ятдесят чотири тисячі вісімсот три гривні 05 копiйок), у тому числі ПДВ – 109,13384 тис. грн. (Сто дев`ять тисяч сто тридцять три гривнi 84 копiйки.).
17. Строк виконання договору: 10.09.2021р. – 31.12.2021р.
18. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету.
19. Умова застосування процедури закупівлі «звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель»: Відповідно до положень пункту 5 частини сьомої статті 3 Закону придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 та 2 частини першої цієї статті, здійснюється без застосування порядку проведення спрощених закупівель, встановленого цим Законом, у разі якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендеру/спрощеної процедури. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендеру/спрощеної процедури.
20. Обґрунтування застосування процедури закупівлі «звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель»: Документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі «звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель»:
- Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII;
- Зміни до річного плану закупівель Таїровської селищної ради Одеського району Одеської області на 2021 рік;
- Оголошення про проведення відкритих торгів Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-07-03-006066-a.
- Договір №№01-1808/20 від «18» серпня 2020 року, укладений між Таїровською селищною радою Овідіопольського району Одеської області та ТОВ "ДОРСТРОЙГРУПП", за результатами проведення відкритих торгів Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-07-03-006066-a.
- Звіт про результати проведення процедури закупівлі: UA-2020-07-03-006066-a.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Соняшній у с. Сухий Лиман Овідіопольського району, Одеської області (коригування), (ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67821, Україна, Одеська область, Овідіопольський район, с. Сухий Лиман, вул. Соняшна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2021
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Тендерна документація

13 вересня 2021 21:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 вересня 2021 20:56
договір осн. 2020.pdf
13 вересня 2021 20:56
UA-2020-07-03-006066-a-report.pdf
13 вересня 2021 20:56
UA-2020-07-03-006066-a-open.pdf
13 вересня 2021 20:56
ЗВIТ_про_укладений_договір.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРСТРОЙГРУПП"
#43167699
Переможець 654 803,05
UAH з ПДВ
13 вересня 2021 21:00

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2023 14:35
Електронний підпис укладений
13 вересня 2021 21:03
Договір дод. роботи 2021.pdf укладений
13 вересня 2021 21:02

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
06 жовтня 2021 10:20
654 803,05 UAH UA988201720344251025100036305
Таїровська селищна рада
UA883071230000026008010725222
ТОВ "ДОРСТРОЙГРУПП"
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 вересня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 654 803,05
UAH (в тому числі ПДВ 109 133,84 UAH)