Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виконання проєктних робіт із реконструкції ліфта у житловому будинку за адресою: вул. Сулеймана Стальського, 30, під'їзд 2 у Дніпровському районі м. Києва
Очікувана вартість
30 000,00 UAH
UA-2021-09-13-015117-b 57e2a28f5493464d8c520751b1ced99f
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Cаушев Олександр Анатолійович

380442357105 kbretender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Дирекція з капітального будівництва та реконструкції "Київбудреконструкція"
Код ЄДРПОУ: 37932233
Місцезнаходження: 01025, Україна , Київська обл., Київ, вул. Велика Житомирська, буд. 15-А
Контактна особа: Cаушев Олександр Анатолійович
380442357105
kbretender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 вересня 2021 18:15
Звернення за роз’ясненнями: до 17 вересня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 вересня 2021 00:00
Очікувана вартість: 30 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 150,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: відповідно до Технічної специфікації (Додаток 2 до Оголошення). Кількість товару або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 об’єкт, роботи, обсяг відповідно до Технічної специфікації (Додаток 2 до Оголошення). Додатковий код CPV за ДК 021:2015 - ІА01-9 Проектування та будівництво. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво». Місцезнаходження Замовника (фактична адреса): 01001, м. Київ, Шевченківський район, вул. Володимирська, 51-А
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виконання проєктних робіт із реконструкції ліфта у житловому будинку за адресою: вул. Сулеймана Стальського, 30, під'їзд 2 у Дніпровському районі м. Києва

[ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція, ІА01-9 Проектування та будівництво)]
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02139, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Сулеймана Стальського, 30, під'їзд 2 у Дніпровському районі
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунок за виконані роботи здійснюються після проходження експертизи на підставі підписаних Акту відшкодування витрат по експертизі проєкту та Акту приймання передачі проєктно-кошторисної документації не пізніше 30-ти (тридцяти) банківських днів після надходження коштів відповідного призначення на рахунок Замовника. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 вересня 2021 18:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 вересня 2021 18:16
ОГОЛОШЕННЯ вул. Сулеймана Стальського, 30, під'їзд 2 .docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 вересня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕЛЕВЕЙТОР СЕРВІС" 29 467,01
UAH з ПДВ
29 467,01
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 вересня 2021 10:55
8. Довідки з банків.pdf
17 вересня 2021 10:55
11. Довідка про МТБ.PDF
17 вересня 2021 10:55
5. Витяг з ПДВ.PDF
17 вересня 2021 10:55
9. Довідка про ІТР.PDF
17 вересня 2021 10:55
Сулеймана Стал. 30.PDF
17 вересня 2021 10:55
13. Аналогічний договір.pdf
17 вересня 2021 10:55
19. Лист щодо авансу.PDF
17 вересня 2021 10:55
14. Фінансова звітність.PDF
17 вересня 2021 10:55
6-7. Довідка про юр. особу.PDF
17 вересня 2021 10:55
24. Інші документи.PDF
17 вересня 2021 10:55
4. Витяг з ЄДР.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕЛЕВЕЙТОР СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕЛЕВЕЙТОР СЕРВІС"
#38526925
Переможець 29 467,01
UAH з ПДВ
30 вересня 2021 10:11

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 вересня 2021 10:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕЛЕВЕЙТОР СЕРВІС"
#38526925
29 467,01
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
10 листопада 2021 16:39
ДУ № 1 від 10.11.2021 до дог. № 134-ПР від 08.10.2021 вул. С.Стальського, 30, п. 2.pdf зміни до договору
10 листопада 2021 16:16
Електронний підпис укладений
08 жовтня 2021 11:35
Договір № 134-ПР від 08.10.2021 вул. С.Стальського, 30, п. 2.pdf укладений
08 жовтня 2021 10:59

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
25 листопада 2021 11:33
21 060,00 UAH UA718201720344391001100081629
КП "Київбудреконструкція"
UA353052990000026004006215780
ТОВ "ЕЛЕВЕЙТОР СЕРВIС"
Оплачений
25 листопада 2021 11:30
8 100,00 UAH UA718201720344391001100081629
КП "Київбудреконструкція"
UA353052990000026004006215780
ТОВ "ЕЛЕВЕЙТОР СЕРВIС"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
10 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку з отриманням позитивного експертного звіту щодо розгляду проєктної документації та на підставі п. 3.8. Договору, Сторони дійшли згоди внести зміни, а саме: в Розділ 3 «Вартість Робіт і порядок проведення розрахунків » Договору, в Додаток № 1 – Календарний план виконання проєктних робіт, в Додаток № 2 – Протокол погодження договірної ціни, в Додаток № 3 – Договірна ціна з кошторисами, в Додаток № 4 – План фінансування проєктних робіт. Зміни до умов договору викладені у додатковій угоді № 1 від 10.11.2021 року, що додається.
Номер договору про закупівлю: 134-ПР
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML