Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Донецький державний університет внутрішніх справ |
Код ЄДРПОУ: | 08571423 |
Місцезнаходження: | 87510, Україна , Донецька обл., м Маріуполь, проспект Луніна, 89 |
Контактна особа: |
Склярова Ольга Павлівна +380687821198 skliarova8686@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 вересня 2021 18:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 вересня 2021 08:00 |
Початок аукціону: | 30 вересня 2021 12:23 |
Очікувана вартість: | 52 192 071,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 260 960,36 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата проводиться протягом 30 календарних днів після підписання Сторонами акта приймання виконаних будівельних робіт форма КБ-2в, та на підставі довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат форма КБ-3. | Пiсляоплата | 90 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 вересня 2021 15:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 вересня 2021 15:00 |
Проєкт Договору Додаток_5.docx | |
13 вересня 2021 18:09 |
Дефектні акти.docx | |
13 вересня 2021 18:09 |
ТД Реконструкція Будівельників_145.doc |
14 вересня 2021 15:07 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
14 вересня 2021 15:00 |
Проєкт Договору Додаток_5.docx
|
|||
13 вересня 2021 18:09 |
Дефектні акти.docx
|
|||
13 вересня 2021 18:09 |
ТД Реконструкція Будівельників_145.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
1. Відповідно до ч.2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник вправі установити такий кваліфікаційний критерій, як наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Відповідно до положень п.14.1.195 Податкового кодексу України, під поняттям «працівник» розуміється фізична особа, яка безпосередньо власною працею виконує трудову функцію згідно з укладеним з роботодавцем трудовим договором (контрактом) відповідно до закону.
Таким чином, законодавчо визначене поняття «працівник» виключає можливість встановлення взаємовідносин між фізичною особою та учасником процедури закупівлі на підставі цивільно-правових угод (підряд, послуги тощо).
2.На підставі вихідних даних, підтверджених позитивним експертним звітом, для забезпечення своєчасного виконання робіт та в послідуючому, здачі об’єкта в експлуатацію, замовником встановлено зазначену вимогу, при цьому необхідно зазначити, що встановлена кількість необхідних працівників складає 50% від реальної потреби, якщо провести детальний розрахунок
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-12-07-000049 ● 64fa0ba339364c90b5456a3af73e20dd
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 грудня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 грудня 2021 14:22 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
07.12.2021 № 774
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 07.12.2021 № 774
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2021-09-13-015080-b 13.09.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-12-20 15:01:09
запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013- «РЕКОНСТРУКЦІЯ БУДІВЛІ МАРІУПОЛЬСЬКОГО ЦЕНТРУ ПЕРВИННОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ "АКАДЕМІЯ ПОЛІЦІЇ" (М.МАРІУПОЛЬ) ДОНЕЦЬКОГО ЮРИДИЧНОГО ІНСТИТУТУ МВС УКРАЇНИ ПО ПР. БУДІВЕЛЬНИКІВ ,145у м. МАРІУПОЛЬ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ» (ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-09-13-015080-b ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Пунктом 1 Додатку №1 до тендерної документації передбачено надання в складі пропозиції довідки завіреної печаткою учасника (за наявності) про наявність у учасника обладнання та матеріально-технічної бази та технології.
Для документального підтвердження Учасник повинен надати скан-копії документів на право власності на нерухоме майно, яке знаходиться у власності (користуванні) Учасника. Для документального підтвердження Учасник повинен надати скан-копії документів на право власності на автотранспорт, та/або машин, та/або механізмів, який знаходиться у власності (користуванні) Учасника. Якщо спроможність належать іншим особам, скановану копію договору/договорів про оренду нерухомого майна, автотранспорта/машин та механізмів, обладнання та устаткування, що будуть використовуватися при виконанні робіт, або скан-копії договору/договорів про надання відповідних послуг.
Учасником ТОВ "ЄВРОСПЕЦМОНТАЖ" в складі пропозиції надано довідку про наявність матеріально-технічної бази та технології №2023 від 27.09.2021, яка містить інформацію про наявність власної матеріально-технічної бази. Однак, документи на право власності не надані. Крім того, у вказаній довідці зазначено про використання автомобіля бортового вантажопідйомністю 5т. Проте, договір про надання послуг спецавтотранспорту №060720 від 06.07.2020 містить лише інформацію про надання послуг самоскидом 15 тн, а також екскаваторами та кранами.
Тендерна пропозиція учасника ТОВ "ЄВРОСПЕЦМОНТАЖ" містить копію договору оренди нерухомості від 04.07.2019 №А-12/19, укладеного між Товариством та ТОВ «Торговий дім БМС». Згідно з умовами вказаного договору, цей договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його підписання сторонами і діє до 31.12.2022.
Відповідно до ст. 793 ЦК України, договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) укладається у письмовій формі. Договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) строком на три роки і більше підлягає нотаріальному посвідченню, крім договору, предметом якого є майно державної або комунальної власності, який підлягає нотаріальному посвідченню у разі, якщо він укладений за результатами електронного аукціону строком більше ніж на п’ять років. В складі пропозиції відсутнє підтвердження щодо нотаріального посвідченню договору. Згідно з частиною 1 ст. 220 ЦК України у разі недодержання сторонами вимоги закону про нотаріальне посвідчення договору такий договір є нікчемним.
Пунктом 1 Додатку №1 до тендерної документації на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» передбачено надання підписаної учасником довідки завіреної печаткою учасника (за наявності), про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (не менше 20 осіб, без урахування адмінпосад). На кожного, зазначеного працівника в довідці, скановані копії документів, що підтверджують атестацію працівників, зокрема діюче посвідчення, або інший документ про проходження перевірки «Загальний курс з Охорони праці» на кожного працівника. На працівників вказаних в п. 10-12, 18 «Довідки про наявність кваліфікованих працівників» від 27.09.2021 №2024 не подано документи про проходження перевірки «Загальний курс з Охорони праці».
П. 5 додатку №2 до тендерної документації встановлена вимога про надання Учасником в складі тендерної пропозиції сканованих копій діючого договору на вивіз ТБВ та чинного технічного паспорту відходу ( будівельні відходи). Проте в складі пропозиції завантажено лише титульну сторінку технічного паспорту відходу.
Пунктом 4 «Інші документи» додатку №1 до тендерної документації передбачено надання копії ліцензій на провадження відповідної діяльності, відповідно до чинного законодавства України: ДАБІУ з додатком «Перелік робіт» та з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення ( у разі отримання ліцензії в електронному вигляді- довідка з зазначенням наказу ДСНС та посилання на реєстр).
В додатку «Дефектні акти» Додатка №2 до Тендерної документації, передбачено виконання робіт на внутрішніх мережах електропостачання та електроосвітлення. Надана в складі пропозиції учасника ліцензія з додатком (перелік видів робіт) в переліку робіт роботи з електроосвітлення та електропостачання не містить.
Зважаючи на вищенаведене, надайте пояснення щодо дотримання учасником торгів ТОВ "ЄВРОСПЕЦМОНТАЖ" вимог тендерної документації та визначення його переможцем торгів, а також щодо дотримання Замовником Закону України «Про публічні закупівлі» щодо виявлення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією та розміщення повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Крім того, Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів необхідно забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Враховуючи вищенаведене, просимо надати пояснення (інформацію та документи), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-12-23 18:22:50
Пояснення ДАСУ
Пояснення ДАСУ
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовником вжиті заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку
2022-01-12 16:56:56
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 січня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 січня 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 вересня 2021 12:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЄВРОСПЕЦМОНТАЖ" |
48 941 608,87
UAH з ПДВ
|
48 941 608,87
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СТОИК-СЕРВІС" |
50 900 008,80
UAH з ПДВ
|
50 900 008,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЄВРОСПЕЦМОНТАЖ" #42471715 |
Переможець |
48 941 608,87
UAH з ПДВ
|
01 жовтня 2021 12:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 лютого 2022 16:41
|
Електронний підпис | укладений |
14 лютого 2022 16:34
|
Дод.угода_2 до дог.240-10-21.pdf | зміни до договору |
14 лютого 2022 16:32
|
Електронний підпис | укладений |
13 грудня 2021 16:22
|
Дод.угода_1 до дог._240-10-21 від 25.11.2021 року.pdf | зміни до договору |
13 грудня 2021 16:19
|
Електронний підпис | укладений |
30 листопада 2021 14:35
|
Протокол | зміни до договору |
30 листопада 2021 14:33
|
Договір | зміни до договору |
30 листопада 2021 14:33
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 13 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни у п.4.1 |
Номер договору про закупівлю: | 240/10-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 14 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменьшення обсягів, у зв'язку з припиненням дії Договору |
Номер договору про закупівлю: | 240/10-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 25 листопада 2021 — 31 грудня 2022 |
Сума оплати за договором: |
29 373 683,50
UAH (в тому числі ПДВ 4 895 613,92 UAH)
|
Причини розірвання договору: | У зв'язку з припиненням дії Договору за згодою сторін. |