Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Монтаж пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу на об'єкті: гуртожиток №1 Кам'янець-Подільського фахового коледжу будівництва, архітектури та дизайну за адресою: Хмельницька обл., м. Кам'янець-Подільський, просп. Грушевського, 36
Очікувана вартість
659 755,00 UAH
UA-2021-09-13-013816-b ● 4a104e50b4a8492185efc8a62fc60b03
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Кам'янець-Подільський фаховий коледж будівництва, архітектури та дизайну |
Код ЄДРПОУ: | 01276000 |
Місцезнаходження: | 32300, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, Хмельницька обл. м. Кам'янець-Подільський, вул. Соборна 1 |
Контактна особа: |
Просандєєв Євген Миколайович 380384974269, 380960493449 Kpkbad@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 вересня 2021 16:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 вересня 2021 18:00 |
Початок аукціону: | 30 вересня 2021 14:03 |
Очікувана вартість: | 659 755,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 298,78 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається внесення учасником забезпечення тендерної пропозиції. Сума забезпечення 15 000.00 грн. (п'ятнадцять тисяч гривень 00 копійок) гривень. Строк дії забезпечення: відповідно до п.3.4.1 розділу ІІІ тендерної документації. Вид забезпечення: електронна банківська гарантія. Електронна банківська гарантія повинна бути оформлена згідно проформи встановленої Додатком № 6 до тендерної документації та свідчити про обов'язок банку сплатити на користь Замовника: КАМ'ЯНЕЦЬ-ПОДІЛЬСЬКИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ БУДІВНИЦТВА, АРХІТЕКТУРИ ТА ДИЗАЙНУ (код ЄДРПОУ 01276000), місцезнаходження - 32300, Хмельницька обл., м. Кам'янець-Подільський, вул. Соборна, 1, IBAN UA- 028201720344211004200013603 в Держказначейська служба України, м. Київ Кам’янець-Подільське УДКСУ) суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у пункті 3 Розділу III тендерної документації, проформі встановленої Додатком № 6 до тендерної документації та не може бути відкликана протягом строку її дії. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, із подальшими змінами та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 15000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Забезпечення виконання договору про закупівлю вимагається. Учасник, якого визнано переможцем, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, але в будь-якому випадку до дати укладення Договору про закупівлю вносить забезпечення виконання такого договору в розмірі 4% від суми договору у формі: банківська гарантія Банківська гарантія - безвідклична, безумовна банківська гарантія, оформлена відповідно до вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та такої, що не суперечить вимогам Замовника, викладеним у цій документації. Реквізити Бенефіціара: КАМ'ЯНЕЦЬ-ПОДІЛЬСЬКИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ БУДІВНИЦТВА, АРХІТЕКТУРИ ТА ДИЗАЙНУ (код ЄДРПОУ 01276000), місцезнаходження - 32300, Хмельницька обл., м. Кам'янець-Подільський, вул. Соборна, 1, IBAN UA- 028201720344211004200013603 в Держказначейська служба України, м. Київ Кам’янець-Подільське УДКСУ), Строк дії банківської гарантії повинен перевищувати строк дії договору не менше ніж на 30 календарних днів. Усі витрати, пов’язані з оформленням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів учасника. Вимоги щодо забезпечення виконання договору не змінюють вимог щодо професійної компетентності учасника. Внесення забезпечення виконання договору не припиняє виконання зобов’язань учасника за Договором. Забезпечення виконання договору вноситься учасником-переможцем не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 цього Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. У складі пропозиції учасник повинен надати лист-згоду про надання забезпечення виконання договору про закупівлю у разі визнання його (учасника) переможцем даної процедури торгів. За будь-яке одноразове порушення Виконавцем умов договору Замовник має право в односторонньому порядку стягнути на свою користь в повному обсязі розмір наданого забезпечення виконання умов договору, повідомивши про це Виконавцем в письмовій формі із зазначенням допущеного ним порушення умов цього договору, про що у складі пропозиції надається лист-погодження. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Монтаж пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу на об'єкті: гуртожиток №1 Кам'янець-Подільського фахового коледжу будівництва, архітектури та дизайну за адресою: Хмельницька обл., м. Кам'янець-Подільський, просп. Грушевського, 36
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунок за обсяг наданих послуг здійснюється Замовником шляхом перерахування безготівкових грошових коштів на поточний рахунок Виконавця, протягом 7 (семи) банківських днів з дня підписання Сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг в межах виділених Замовнику у 2021 році бюджетних асигнувань. | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 вересня 2021 16:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 вересня 2021 16:41 |
4.6._Додаток_6_банк_гарантiя.docx | |
13 вересня 2021 16:41 |
4.5._Додаток_5_вiдомостi_сиг..docx | |
13 вересня 2021 16:41 |
4.4._Додаток_4_субпiдрядник_сиг..docx | |
13 вересня 2021 16:41 |
4.3._Додаток_3_(проект_договору)_сиг.docx | |
13 вересня 2021 16:41 |
4.2. додаток_2_ТЗ.docx | |
13 вересня 2021 16:41 |
4.1._Додаток_1_ФП_сиг..docx | |
13 вересня 2021 16:41 |
4._ТД_.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінація
Дата подання: 17 вересня 2021 12:45
Дата відповіді: 20 вересня 2021 13:31
Добрий день. Вмога: Учасники надають лист підтвердження від територіального органу ДСНС України про включення до складу комісії по огляду змонтованого обладнання на об’єкті, згідно предмету закупівлі, представників територіального органу ДСНС України.зазначена Замовником вимога керується ДБН.В.2.5.-56:2014 в якому зазначено:
И.1. Мета перевірки СПЗ – визначення відповідності змонтованої системи вимогам проектної документації та її працездатність.
И.1.2. Для перевірки відповідності СПЗ Замовником робіт може бути створена комісія з представників Замовника, проектної, монтувальної, пультової і обслуговуючої організацій, представників третьої сторони тощо. Комісія створюється не пізніше ніж у п’ятиденний строк після одержання повідомлення від монтувальної організації про закінчення робіт. Порядок та тривалість роботи комісії визначається Замовником робіт.
Органом, який може виступати у якості третьої сторони, є інспекційний орган згідно з ДСТУ ISO\IEC 17020.
У будівлях і спорудах, де роботи з монтування СПЗ здійснюються за рахунок державного фінансування, до роботи комісії у якості третьої сторони доцільно включати представників інспекційного органу виконавчої влади, який має повноваження державного контролю і нагляду у сфері пожежної безпеки.
Представники третьої сторони повинні бути компетентними, що підтверджується наявністю кваліфікаційного сертифікату відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури за напрямком експертизи в частині дотримання вимог пожежної та техногенної безпеки.
Тобто, як бачимо, перевірка відповідності систем протипожежного захисту, змонтованих на об’єкті, МОЖЕ бути ініційована та здійснюватися за бажанням Замовника. Таким чином, бачимо, що даним питанням займається Замовник за своїм бажанням, і коло залучених суб’єктів визначає сам же Замовник самостійно. Тоді виникає питання: чому потенційні учасники (виконавці робіт) повинні подати у складі пропозиції документ від органу, який перевіряє відповідність систем протипожежного захисту, якщо не відомо чи захоче Замовник ініціювати таку перевірку взагалі? І чи виграє учасник даний тендер також невідомо. Виходить, що учасник наперед повинен домовитися з інспекційним органом про надання послуг, які ймовірно (можливо, скоріше за все, а може й ні) будуть надані.
ППросимо видалити дану вимогу
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Розглянувши Вашу вимогу повідомляємо: відповідно до ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
В даному випадку для контролю за якісним використанням бюджетних коштів Замовником прийнято рішення про включення до складу комісії по огляду наданих послуг з встановлення пожежної сигналізації та системи оповіщення, згідно предмету закупівлі, представників територіального органу ДСНС не як представників третьої сторони (інспекційного органу), а як фахівців, що здійснювали заходи державного нагляду (контролю) та надавали відповідний припис для усунення виявлених порушень, в тому числі щодо необхідності обладнання систем протипожежного захисту.
Також, звертаємо вашу увагу, що вищевказаний орган має контролюючі функції в межах яких здійснює перевірку безпосередньо наявності та функціонування пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу тощо, у зв’язку з чим встановлює приписи та зауваження щодо усунення порушень, а також може накладати відповідні штрафні санкції щодо недотримання правил по встановленню/функціонування пожежної сигналізації і припинення функціонування закладу до усунення наявних порушень. Слід звернути увагу, що Замовник має інформацію від інших закладів про такі випадки.
Потенційний Учасник не позбавлений права звернутися до територіального органу ДСНС з відповідним листом про включення до складу комісії по огляду змонтованого обладнання на об’єкті. Також, Замовнику не відомо фактів відмови щодо погодження включення до складу комісії по огляду змонтованого обладнання на об’єкті, згідно предмету закупівлі, представників територіального органу ДСНС. Виконання даної вимоги забезпечить Замовнику уникнути негативних наслідків у майбутньому, що не суперечить та відповідає вимогам ч.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Також, щодо твердження «Тоді виникає питання: чому потенційні учасники (виконавці робіт) повинні подати у складі пропозиції документ від органу, який перевіряє відповідність систем протипожежного захисту, якщо не відомо чи захоче Замовник ініціювати таку перевірку взагалі? І чи виграє учасник даний тендер також невідомо» повідомляємо, що саме для того щоб було перевірено відповідність змонтованого систем протипожежного захисту. Замовнику відомі факти неналежного, неякісного виконання робіт з подальшими негативними наслідками які вплинули на припинення функціонування установи до виправлення порушень.
В даному випадку для контролю за якісним використанням бюджетних коштів Замовником прийнято рішення про включення до складу комісії по огляду наданих послуг з встановлення пожежної сигналізації та системи оповіщення, згідно предмету закупівлі, представників територіального органу ДСНС не як представників третьої сторони (інспекційного органу), а як фахівців, що здійснювали заходи державного нагляду (контролю) та надавали відповідний припис для усунення виявлених порушень, в тому числі щодо необхідності обладнання систем протипожежного захисту.
Також, звертаємо вашу увагу, що вищевказаний орган має контролюючі функції в межах яких здійснює перевірку безпосередньо наявності та функціонування пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу тощо, у зв’язку з чим встановлює приписи та зауваження щодо усунення порушень, а також може накладати відповідні штрафні санкції щодо недотримання правил по встановленню/функціонування пожежної сигналізації і припинення функціонування закладу до усунення наявних порушень. Слід звернути увагу, що Замовник має інформацію від інших закладів про такі випадки.
Потенційний Учасник не позбавлений права звернутися до територіального органу ДСНС з відповідним листом про включення до складу комісії по огляду змонтованого обладнання на об’єкті. Також, Замовнику не відомо фактів відмови щодо погодження включення до складу комісії по огляду змонтованого обладнання на об’єкті, згідно предмету закупівлі, представників територіального органу ДСНС. Виконання даної вимоги забезпечить Замовнику уникнути негативних наслідків у майбутньому, що не суперечить та відповідає вимогам ч.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Також, щодо твердження «Тоді виникає питання: чому потенційні учасники (виконавці робіт) повинні подати у складі пропозиції документ від органу, який перевіряє відповідність систем протипожежного захисту, якщо не відомо чи захоче Замовник ініціювати таку перевірку взагалі? І чи виграє учасник даний тендер також невідомо» повідомляємо, що саме для того щоб було перевірено відповідність змонтованого систем протипожежного захисту. Замовнику відомі факти неналежного, неякісного виконання робіт з подальшими негативними наслідками які вплинули на припинення функціонування установи до виправлення порушень.
Дискримінація
Дата подання: 17 вересня 2021 12:46
Дата відповіді: 20 вересня 2021 13:32
Добрий день. Вимога:не менше 2-х кваліфікованих працівників з наданням оригіналу або належним чином завіреної копії диплому та наказу про прийняття його на роботу або іншого документу що підтверджує трудові відносини із вказаним працівником. Для підтвердження Учасник повинен завантажити копії трудових книжок та дипломів електромонтера та налагоджувальника. Дана вимога є дискримінаційно, адже для присвоєння робітничої кваліфікації працівники можуть проходити навчання в закладах 1-2 рівня акредитації. I рівень — технікум, училище, інші прирівняні до них заклади вищої освіти; II рівень — коледж, інші прирівняні до нього заклади вищої освіти Тобто не всі освітні заклади можуть надавати. дипломи.Дані заклади можуть надавати свідоцтво, або сертифікат, або посвідчення, або інший документ про присвоєння відповідного розряду для виконавців робіт.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв згідно ЗУ «Про публічні закупівлі».
Замовником встановлено вимогу щодо кваліфікації працівників «В інформаційній довідці про наявність кваліфікованих працівників обов’язково зазначається інформація про наявність в учасника працівників, які мають досвід роботи, пов’язаних з монтажем, установкою, обслуговування, ремонтом тощо пожежної сигналізації, зокрема в кількості не менше 2-х кваліфікованих працівників з наданням оригіналу або належним чином завіреної копії диплому та наказу про прийняття його на роботу або іншого документу що підтверджує трудові відносини із вказаним працівником.».
Повідомляємо, що у вимогах ТД не встановлено умови щодо: дипломів електромонтера та налагоджувальника?!
Тобто, для підтвердження Учасником вимог щодо кваліфікації працівників необхідно надати посеред іншого: оригіналу або належним чином завіреної копії диплому та свідоцтва (посвідчень, тощо). Замовником встановлено вимоги відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» щодо наявності в Учасника працівників з відповідною освітою та документами щодо робітничої кваліфікації. Вами описана скарга щодо присвоєння робітничої кваліфікації працівнику, що дійсно може бути підтверджено відповідним посвідченням/свідоцтвом яке видано технікумом, училищем, іншим відповідним сертифікованим закладом. Щодо надання у складі пропозиції дипломів повідомляємо, що дана вимога повинна підтвердити отриману відповідну освіту працівника.
Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв згідно ЗУ «Про публічні закупівлі».
Замовником встановлено вимогу щодо кваліфікації працівників «В інформаційній довідці про наявність кваліфікованих працівників обов’язково зазначається інформація про наявність в учасника працівників, які мають досвід роботи, пов’язаних з монтажем, установкою, обслуговування, ремонтом тощо пожежної сигналізації, зокрема в кількості не менше 2-х кваліфікованих працівників з наданням оригіналу або належним чином завіреної копії диплому та наказу про прийняття його на роботу або іншого документу що підтверджує трудові відносини із вказаним працівником.».
Повідомляємо, що у вимогах ТД не встановлено умови щодо: дипломів електромонтера та налагоджувальника?!
Тобто, для підтвердження Учасником вимог щодо кваліфікації працівників необхідно надати посеред іншого: оригіналу або належним чином завіреної копії диплому та свідоцтва (посвідчень, тощо). Замовником встановлено вимоги відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» щодо наявності в Учасника працівників з відповідною освітою та документами щодо робітничої кваліфікації. Вами описана скарга щодо присвоєння робітничої кваліфікації працівнику, що дійсно може бути підтверджено відповідним посвідченням/свідоцтвом яке видано технікумом, училищем, іншим відповідним сертифікованим закладом. Щодо надання у складі пропозиції дипломів повідомляємо, що дана вимога повинна підтвердити отриману відповідну освіту працівника.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-09-13-013816-b.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ", Код ЄДРПОУ:43694796
Дата подання: 16 вересня 2021 18:40
дискримінаційні умови
3.1. Довідка в довільній формі, за підписом ке-рівника, скріплена печаткою Учасника, з зазна-ченням аналогічних договорів, найменування організацій (замовника) з адресою та контакт-ним телефонами, найменування наданих послуг, суми договору та стану виконання в тому числі своєчасності виконання договору, дату укладення та дату завершення виконання, які виконувалися в 2019-2020 роках, разом із копіями не менше 2-х договорів з копією таких договорів і документами, що підтверджують прийняття замовником послуг/виконаних учасником робіт, що вказаний у довідці та оригіналами листів - відгуків до договорів у складі пропозиції від контрагентів про належне виконання учасником даних договорів. Відгуки повинні бути датовані від дати оголошення даної закупівлі. Вимога до датувавання відгуків датою оголошення даної закупіввлі є дискримінаційними і створює штучні перепони для учасників закупівлі і є порушенням ст.5 п.4 і ст.22 п.4 Закону про публічні закупівлі. Вимагаємо усунути дискримінаційну вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 вересня 2021 13:34
Добрий день.
Вимоги ТД розроблені Замовником з дотриманням вимог ЗУ «Про публічні закупівлі», та керуючись відповідними наказами та роз’ясненнями.
Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам, встановленим у ТД, визначається Замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону.
Відповідно до ч.2 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв.
Тобто, Замовником із врахуванням положень ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено кваліфікаційні критерії, які зазначені у ТД та дані критерії встановлені для всіх потенційних Учасників одні, що не створює умов за яких дискримінується можливість потенційних Учасників щодо участі у даній закупівлі. Дане право зазначено у відповідній статті, яким скористався Замовник для відповідного підтвердження аналогічного досвіду для розуміння якості, строків та інших відомостей згідно встановленої вимоги щодо аналогічного досвіду.
Повідомляємо, що у ТД вказані відповідні вимоги щодо відгуку, які можуть не співпадати з наявним в Учасника текстом у відгуку. Також, у ЗУ «Про публічні закупівлі» не вказано обмежень/рекомендацій щодо проміжку часу за який повинен бути наданий Відгук. Замовнику важливо ознайомитись із оновленими датованими від дати оголошення даної закупівлі відгуком/рекомендаційним листом від контрагентів потенційного Учасника щодо належного виконання предмету Договору та наявності/відсутності претензійно-позовної роботи.
Враховуючи вищевикладене Скаржник не довів неможливості виконання вказаної вимоги у ТД у зв’язку із чим Замовник не вбачає необхідності внесення змін до ТД.
Вимоги ТД розроблені Замовником з дотриманням вимог ЗУ «Про публічні закупівлі», та керуючись відповідними наказами та роз’ясненнями.
Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам, встановленим у ТД, визначається Замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону.
Відповідно до ч.2 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв.
Тобто, Замовником із врахуванням положень ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено кваліфікаційні критерії, які зазначені у ТД та дані критерії встановлені для всіх потенційних Учасників одні, що не створює умов за яких дискримінується можливість потенційних Учасників щодо участі у даній закупівлі. Дане право зазначено у відповідній статті, яким скористався Замовник для відповідного підтвердження аналогічного досвіду для розуміння якості, строків та інших відомостей згідно встановленої вимоги щодо аналогічного досвіду.
Повідомляємо, що у ТД вказані відповідні вимоги щодо відгуку, які можуть не співпадати з наявним в Учасника текстом у відгуку. Також, у ЗУ «Про публічні закупівлі» не вказано обмежень/рекомендацій щодо проміжку часу за який повинен бути наданий Відгук. Замовнику важливо ознайомитись із оновленими датованими від дати оголошення даної закупівлі відгуком/рекомендаційним листом від контрагентів потенційного Учасника щодо належного виконання предмету Договору та наявності/відсутності претензійно-позовної роботи.
Враховуючи вищевикладене Скаржник не довів неможливості виконання вказаної вимоги у ТД у зв’язку із чим Замовник не вбачає необхідності внесення змін до ТД.
Номер вимоги: UA-2021-09-13-013816-b.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ", Код ЄДРПОУ:43694796
Дата подання: 17 вересня 2021 15:00
дискримінаційні умови
3.6.6. Учасники надають лист підтвердження від територіального органу ДСНС України про включення до складу комісії по огляду змонтованого обладнання на об’єкті, згідно предмету закупівлі, представників територіального органу ДСНС України.
Відповідно до Інструкції з діловолцтва Державного центру сертифікації ДСНС України, затвердженої наказом Держценту від 04.02.2019 №39, що розроблена на виконання пункту 6 постанови Кабінету Міністрів України від 17.01.2018 р. №55, та на підставі пункту 180 ТИПОВА ІНСТРУКЦІЯ з діловодства в міністерствах, інших центральних та місцевих органах виконавчої влади, письмові відповіді на листи від осіб-суб'єктів господорювання готовності приймати участь у роботах з інспектування на обєктах різного призначення і форм власності не пізніше ніж за 30 днів з моменту реєстрації документа в установі, до якої надійшов документ. Лист згода з ДСНС згідно положення інструкції може прийти через два тижня після кінцевої дати подання пропозиції, навіть при запити на наступний день після оголошення закупівлі. Тому ця вимога завдає штучні перепони для Учасників і є дискримінаційною згідно статті 5 і 22 Закону. Вимагаємо прибрати її чи змінити текст вимоги на надання запросу на лист підтвердження в період уточнень. Залищаємо за собою право звернутися в АКМУ при негатівній відповіді замовника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до Інструкції з діловолцтва Державного центру сертифікації ДСНС України, затвердженої наказом Держценту від 04.02.2019 №39, що розроблена на виконання пункту 6 постанови Кабінету Міністрів України від 17.01.2018 р. №55, та на підставі пункту 180 ТИПОВА ІНСТРУКЦІЯ з діловодства в міністерствах, інших центральних та місцевих органах виконавчої влади, письмові відповіді на листи від осіб-суб'єктів господорювання готовності приймати участь у роботах з інспектування на обєктах різного призначення і форм власності не пізніше ніж за 30 днів з моменту реєстрації документа в установі, до якої надійшов документ. Лист згода з ДСНС згідно положення інструкції може прийти через два тижня після кінцевої дати подання пропозиції, навіть при запити на наступний день після оголошення закупівлі. Тому ця вимога завдає штучні перепони для Учасників і є дискримінаційною згідно статті 5 і 22 Закону. Вимагаємо прибрати її чи змінити текст вимоги на надання запросу на лист підтвердження в період уточнень. Залищаємо за собою право звернутися в АКМУ при негатівній відповіді замовника.
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 вересня 2021 13:36
Доброго дня. Розглянувши Вашу вимогу повідомляємо: відповідно до ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
В даному випадку для контролю за якісним використанням бюджетних коштів Замовником прийнято рішення про включення до складу комісії по огляду наданих послуг з встановлення пожежної сигналізації та системи оповіщення, згідно предмету закупівлі, представників територіального органу ДСНС не як представників третьої сторони (інспекційного органу), а як фахівців, що здійснювали заходи державного нагляду (контролю) та надавали відповідний припис для усунення виявлених порушень, в тому числі щодо необхідності обладнання систем протипожежного захисту.
Також, звертаємо вашу увагу, що вищевказаний орган має контролюючі функції в межах яких здійснює перевірку безпосередньо наявності та функціонування пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу тощо, у зв’язку з чим встановлює приписи та зауваження щодо усунення порушень, а також може накладати відповідні штрафні санкції щодо недотримання правил по встановленню/функціонування пожежної сигналізації і припинення функціонування закладу до усунення наявних порушень. Слід звернути увагу, що Замовник має інформацію від інших закладів про такі випадки.
Потенційний Учасник не позбавлений права звернутися до територіального органу ДСНС з відповідним листом про включення до складу комісії по огляду змонтованого обладнання на об’єкті. Також, Замовнику не відомо фактів відмови щодо погодження включення до складу комісії по огляду змонтованого обладнання на об’єкті, згідно предмету закупівлі, представників територіального органу ДСНС. Виконання даної вимоги забезпечить Замовнику уникнути негативних наслідків у майбутньому, що не суперечить та відповідає вимогам ч.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Щодо твердження «згода з ДСНС згідно положення інструкції може прийти через два тижня після кінцевої дати подання пропозиції, навіть при запити на наступний день після оголошення закупівлі. Вимагаємо прибрати її чи змінити текст вимоги на надання запросу на лист підтвердження в період уточнень» повідомляємо, що Замовнику важливо наявність даного листа у складі пропозиції, що забезпечить та дасть розуміння про виконання вказаної вимоги у ТД.
В даному випадку для контролю за якісним використанням бюджетних коштів Замовником прийнято рішення про включення до складу комісії по огляду наданих послуг з встановлення пожежної сигналізації та системи оповіщення, згідно предмету закупівлі, представників територіального органу ДСНС не як представників третьої сторони (інспекційного органу), а як фахівців, що здійснювали заходи державного нагляду (контролю) та надавали відповідний припис для усунення виявлених порушень, в тому числі щодо необхідності обладнання систем протипожежного захисту.
Також, звертаємо вашу увагу, що вищевказаний орган має контролюючі функції в межах яких здійснює перевірку безпосередньо наявності та функціонування пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу тощо, у зв’язку з чим встановлює приписи та зауваження щодо усунення порушень, а також може накладати відповідні штрафні санкції щодо недотримання правил по встановленню/функціонування пожежної сигналізації і припинення функціонування закладу до усунення наявних порушень. Слід звернути увагу, що Замовник має інформацію від інших закладів про такі випадки.
Потенційний Учасник не позбавлений права звернутися до територіального органу ДСНС з відповідним листом про включення до складу комісії по огляду змонтованого обладнання на об’єкті. Також, Замовнику не відомо фактів відмови щодо погодження включення до складу комісії по огляду змонтованого обладнання на об’єкті, згідно предмету закупівлі, представників територіального органу ДСНС. Виконання даної вимоги забезпечить Замовнику уникнути негативних наслідків у майбутньому, що не суперечить та відповідає вимогам ч.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Щодо твердження «згода з ДСНС згідно положення інструкції може прийти через два тижня після кінцевої дати подання пропозиції, навіть при запити на наступний день після оголошення закупівлі. Вимагаємо прибрати її чи змінити текст вимоги на надання запросу на лист підтвердження в період уточнень» повідомляємо, що Замовнику важливо наявність даного листа у складі пропозиції, що забезпечить та дасть розуміння про виконання вказаної вимоги у ТД.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 вересня 2021 14:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "ХМЕЛЬНИЦЬК АНТИСЕПТИК - БМУ №2" |
655 281,32
UAH з ПДВ
|
655 281,32
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХМЕЛЬНИЦЬКАНТИСЕПТИК" |
658 755,00
UAH з ПДВ
|
658 755,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ХМЕЛЬНИЦЬК АНТИСЕПТИК - БМУ №2" #42318246 |
Переможець |
655 281,32
UAH з ПДВ
|
05 жовтня 2021 16:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 січня 2022 12:55
|
Електронний підпис | укладений |
25 жовтня 2021 16:13
|
Підсумкова відомість.pdf | укладений |
25 жовтня 2021 16:12
|
Локальний кошторис.pdf | укладений |
25 жовтня 2021 16:12
|
Договірна ціна гуртожиток.pdf | укладений |
25 жовтня 2021 16:12
|
Дефектний акт Гуртожиток.pdf | укладений |
25 жовтня 2021 16:12
|
53.pdf | укладений |
25 жовтня 2021 16:12
|