Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

дров'яна деревина
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2021-09-13-010068-b d04c927d394743d4bb4106f623d6aaa9
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Костюк Людмила Анатоліївна

+380982629452 osvita_dzhylunka@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ І СПОРТУ ДЖУЛИНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 41493701
Вебсайт: http://dzhulynska.gromada.org.ua/
Місцезнаходження: 24450, Україна , Вінницька обл., с Джулинка, вул. Соборна, 1
Контактна особа: Костюк Людмила Анатоліївна
+380982629452
osvita_dzhylunka@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Розірвання договору про закупівлю з вини учасника
Обґрунтування
Відділом освіти, культури і спорту Джулинської сільської ради було розірвано договір про закупівлю - дров'яна деревина (ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – 03410000-7 Деревина) з вини учасника (П.3,ч.2 ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі» – якщо у замовника виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у разі: розірвання договору про закупівлю з вини учасника на строк, достатній для проведення тендера, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі про закупівлю, який розірваний з вини такого учасника. Застосування переговорної процедури закупівлі в такому випадку здійснюється за рішенням замовника щодо кожного тендера;». Інформація про першу проведену процедуру закупівлі, договір за якою було розірвано: Оголошення про проведення процедури закупівлі – UA-2020-12-18-004292-b Звіт про результати проведення процедури – Дата формування звіту – 23 лютого 2021 року. Причина розірвання - У зв’язку з неможливістю виконання умов договору Постачальником, оскільки значно та різко зросли закупівельні ціни на товар, що є предметом закупівлі. Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: Інформація щодо оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі та звіт про результати проведення процедури, звіт про виконання, угода про розірвання договору від 09. 09. 2021розміщені на веб-порталі Уповноваженого органу та лист№49 від 03.09.2021 від ФОП Кравченко Віталій Дмитрович.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 вересня 2021 15:20
Оскарження наміру укласти договір: 19 вересня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
440 м.куб
Дров'яна деревина
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 24400, Україна, Вінницька область, Гайсинський район, дошкільні заклади та заклади загальної середньої освіти Джулинської сільської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за товар здійснюються на умовах відстрочки платежу протягом 10 банківських днів з дня поставки (передачі) товару. Остаточний розрахунок за поставлений товар до 30.12.2021 У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 3-х банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Покупець повідомляє Продавця протягом трьох робочих днів з дня затримки/відсутності бюджетного фінансування Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДП „Бершадський лісгосп”
#00991410
Переможець 497 640,00
UAH з ПДВ
13 вересня 2021 15:20

Документи

13 вересня 2021 15:19
Електронний підпис
13 вересня 2021 15:17
протокол 207.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 вересня 2021 15:20

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДП „Бершадський лісгосп”
#00991410
497 640,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 вересня 2021 15:19
Електронний підпис
13 вересня 2021 15:17
протокол 207.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 січня 2022 15:07
Електронний підпис укладений
17 листопада 2021 16:28
ДУ1дог272.PDF зміни до договору
17 листопада 2021 16:25
Електронний підпис укладений
20 вересня 2021 11:17
дог 272.PDF укладений
20 вересня 2021 11:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
17 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення без зміни кількості (обсягу) та кількості товарів), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Номер договору про закупівлю: 272
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 вересня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 491 032,26
UAH (в тому числі ПДВ 81 838,71 UAH)