Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт дороги по вул. 2-а Набережна в м. Миколаєві" (ДК 021:2015: (71240000-2) – Архітектурні, інженерні та планувальні послуги)
Очікувана вартість
881 508,00 UAH
UA-2021-09-13-003717-b 0023031b245f43c39eb8a56896cd79db
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Набатов Ігор

380512537448 i.nabatov@mkrada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03365707
Місцезнаходження: 54030, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, вул. Адмірала Макарова, 7
Контактна особа: Набатов Ігор
380512537448
i.nabatov@mkrada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 вересня 2021 11:03
Звернення за роз’ясненнями: до 17 вересня 2021 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 вересня 2021 10:00
Очікувана вартість: 881 508,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 815,08 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: - Вид: у формі банківської гарантії. - Розмір: відповідно до умов документації (Оголошення на проведення спрощеної закупівлі) - Умови надання: відповідно до Додатку 3 Оголошення на проведення спрощеної закупівлі - (документації).
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 4000 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: - Вид: у формі банківської гарантії. - Розмір: 5% від суми договору (суми пропозиції учасника) - Умови надання: відповідно до Додатку 4 Оголошення на проведення спрощеної закупівлі - (документації).

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


1) Категорія замовника: орган місцевого самоврядування, бюджетна установа.
2) Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - Необхідна інформація щодо характеристик предмету закупівлі зазначена в технічному завданні, яке міститься в Додатку 2 цієї документації (Оголошення на проведення спрощеної закупівлі).
3) Єдиним критерієм оцінки пропозицій є ціна.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт дороги по вул. 2-а Набережна в м. Миколаєві" (ДК 021:2015: (71240000-2) – Архітектурні, інженерні та планувальні послуги)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2021
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата за договором відбувається на умовах післяоплати відповідно до умов договору. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

- Вид: у формі банківської гарантії. - Розмір: відповідно до умов документації (Оголошення на проведення спрощеної закупівлі) - Умови надання: відповідно до Додатку 3 Оголошення на проведення спрощеної закупівлі - (документації).

Сума забезпечення: 4000 UAH
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: - Банківська гарантія щодо забезпечення пропозиції надається учасником в окремому файлі у складі поданої пропозиції.

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
- Вид: у формі банківської гарантії. - Розмір: 5% від суми договору (суми пропозиції учасника) - Умови надання: відповідно до Додатку 4 Оголошення на проведення спрощеної закупівлі - (документації).
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: - Банківська гарантія щодо забезпечення виконання договору надається учасником в окремому файлі у складі поданої пропозиції.
13 вересня 2021 11:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 вересня 2021 11:03
134. ПКД - 2 Набережна дорога.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Будівництво зливової каналізації на ділянці капремонту
Дата подання: 14 вересня 2021 13:24
Дата відповіді: 15 вересня 2021 10:47
ШАНОВНИЙ ЗАМОВНИКУ! ДРУГИЙ РАЗ ЗАДАЄМО ПИТАННЯ, ЯКЕ ЗАЛИШИЛОСЯ БЕЗ ВІДПОВІДІ З ПОПЕРЕДНЬОЇ ЗАКУПІВЛІ ПРОЕКТНИХ РОБІТ: Згідно вимог Водного кодексу України і п.п. 4.6.8 та 4.6.11 ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги населених пунктів» при проектуванні об’єктів будівництва, у тому числі і об’єктів капітального ремонту вулиць і доріг населених пунктів слід передбачати організований збір води з поверхні проїзної частини із наступним її відведенням у зливну каналізацію, з організацією локальної очистки і у місця, які виключають забруднення водних об'єктів. При проектуванні водовідвідних споруд не дозволяється влаштовувати спуск неочищеної поверхневої води з проїзної частини у водотоки, водоймища та використовуючи рельєф місцевості. За підсумками попереднього розгляду наявних топографічних матеріалів по вул. 2-а Набережна, необхідно взяти до уваги, що відсутність мінімально необхідного висотного перепаду (орієнтовний розрахунок показує, що необхідно мати перепад по висоті від 4 до 5 м, при фактично наявному - близько 1 м) між точкою врізки проектованого зливового колектора в існуючий на вул. Троїцька і його початковою ділянкою, призведе до необхідності проектувати систему закритого водовідведення зливових вод з ділянками попереднього збору і подачею поверхневих вод напірним колектором з врізкою в існуючий колектор або відведенням води на очисні споруди, які необхідно запроектувати з розташуванням поза водоохоронною зоною річки Інгул. В той же час, Технічне завдання (додаток 2 до оголошення на проведення закупівлі) не містить конкретних вказівок на розробку розділу з закритого водовідведення зливових вод з ділянками попереднього збору і подачею поверхневих вод напірним колектором з врізкою в існуючий колектор або відведенням води на очисні споруди для дотримання вищевказаних вимог водоохоронного законодавства України та діючих державних будівельних норм. Пункт 12 Технічного завдання містить загальну вказівку: - виконати водовідведення на всій протяжності дороги. Беручи до уваги значну різницю в праце витратах на розробку проекту з або без закритої системи водовідведення поверхневих вод, а отже і розміром цінової пропозиції на проектування об'єкту, просимо вказати в Технічному завданні на необхідність проектування або не проектування закритої системи водовідведення, яка зараз відсутня на вул. 2-а Набережна. ПРОСИМО ДАТИ ВІДПОВІДЬ, ТАК ЯК ЦЕ ВАЖЛИВО ДЛЯ ЯКОСТІ ВИГОТОВЛЕННЯ ПРОЕКТУ І ДЛЯ ВІДПОВІДНОСТІ В МАЙБУТНЬОМУ ТЕХНІЧНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ОБ'ЄКТА БУДІВНИЦТВА ВИМОГАМ ТЕХНІЧНИХ НОРМ І ЗАКОНОДАВСТВА УКРАЇНИ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! Дякую за питання, але перед тим як надати відповідь вимушений коротко роз'яснити деякі положення Закону України "Про публічні закупівлі".

Так, дійсно кожен учасник має право поставити питання під час періоду уточнень. При цьому, слід звернути увагу, що замовник має технічну можливість надати відповідь на питання також виключно у період уточнень. Також слід звернути увагу, що строк для надання відповіді на питання учасника, що надане у період уточнень, складає один робочий день. За такого, теоретично можлива ситуація, коли учасник встиг у період уточнень задати питання, а Замовник не зміг на нього відповісти (в рамках строків, що передбачені вимогами Закону України "Про публічні закупівлі"), у зв'язку із закінченням періоду уточнень.

Що стосується безпосередньо Вашого питання, то слід зазначити, що нгеобхідності внесення змін до завдання на проектування немає можливості, у зв'язку із тим, що відповідь на поставлене Вами питання повинен надати сам проектант. Тобто це повинно бути проектне рішення в рамках виконання умов договору. З урахуванням того, що вимоги проекту договору передбачають необхідність дотримання всіх діючих ДБН та інших нормативних документів у сфері містобудівного законодавтсва, проектант повинен надати таке проектне рішення, яке буде узгоджуватися із тими чи іншими нормативними документами. Більш того, саме проктант у розумінні вимог договору несе відповідальність за відповідність розробленого проекту будівництва діючим нормативним вимогам.

Враховуючи зазначене, проектант повинен зробити відповідні розрахунки із урахуванням витрат, які він планує понести у зв'язку із виконанням умов договору, беручи до уваги той факт, що розроблений проект будівництва не повинен суперечити ДБН та іншим нормам містобудівного законодавства.
Склад проектних робіт
Дата подання: 17 вересня 2021 09:31
Шановний Замовник. Відповідно до п.4.2 наказу №45 від 16.05.2011р. Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України: «Завдання на проектування визначає обґрунтовані вимоги замовника до планувальних, архітектурних, інженерних і технологічних рішень об'єкта будівництва, його основних параметрів…». Просимо повідомити про необхідність проектування дренажу земляного полотна автомобільного проїзду вулиці (нового або капітального ремонту існуючого на окремій ділянці вулиці). Відсутність дренажної системи викликає деформацію і руйнування конструкції дорожнього одягу (це видно по характеру існуючих дефектів на проїжджій частині: просадки, хвилі і як наслідок розвиток ямковості), а так само і зсув схилу на з'їзді до Аляудського мосту(в наявності на схилі, так званий "П'яний ліс"). Просимо також повідомити про необхідність проектування протизсувних заходів у вище зазначеному місці. П.10 "Інженерні вишукування" технічного завдання (додаток 2 до оголошення на проведення закупівлі) не передбачає виконання інженерно-геологічних вишукувань, дані яких необхідні для розрахунку конструкції дорожнього одягу, проектування зливової і дренажних систем, а так само проектування протизсувних заходів. Просимо уточнити чи треба їх виконувати виконавцю проекту або вони вже виконані і будуть передані в складі вихідних даних. Просимо дати повні відповіді, так як від них залежить склад проектних робіт і величина вартості тендерної пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 вересня 2021 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФОП "ДЕЙНЕКО ОЛЕНА СЕРГІЇВНА" 880 000,00
UAH з ПДВ
880 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

22 вересня 2021 08:38
Електронний підпис
22 вересня 2021 08:37
гарантія достовірності.pdf
22 вересня 2021 08:37
Довідка про субпідряд.pdf
22 вересня 2021 08:37
Витяг платника .pdf
22 вересня 2021 08:37
ДОГОВIР.pdf
22 вересня 2021 08:37
Наказ інженер.pdf
22 вересня 2021 08:37
Відомості про учасника.pdf
22 вересня 2021 08:37
Виписка арк1.pdf
22 вересня 2021 08:37
паспорт + код.pdf
22 вересня 2021 08:37
про працівників.pdf
22 вересня 2021 08:37
Укладені договори.pdf
22 вересня 2021 08:37
Чижова .pdf
22 вересня 2021 08:37
ДОГОВIР.pdf.p7s
22 вересня 2021 08:37
інж консультант.pdf
22 вересня 2021 08:37
проїзд Інгульський.pdf
22 вересня 2021 08:37
СМЕТИ.pdf
22 вересня 2021 08:37
ел. Випискаdf.pdf
22 вересня 2021 08:37
довідка пояснення.pdf
22 вересня 2021 08:37
скан відповіді.pdf
22 вересня 2021 08:37
Проект дорог .pdf
22 вересня 2021 08:37
довідка про оформлення.pdf
22 вересня 2021 08:37
довідка ст 50.pdf
22 вересня 2021 08:37
відгук.pdf
22 вересня 2021 08:37
скан підвищення.pdf
22 вересня 2021 08:37
Виписка арк2.pdf
22 вересня 2021 08:37
G9898.21.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ДЕЙНЕКО ОЛЕНА СЕРГІЇВНА"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

G9898.21.7z

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ДЕЙНЕКО ОЛЕНА СЕРГІЇВНА"
#3091122580
Переможець 880 000,00
UAH з ПДВ
23 вересня 2021 16:21

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 вересня 2021 16:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ДЕЙНЕКО ОЛЕНА СЕРГІЇВНА"
#3091122580
880 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2021 17:39
ДУ №2 від 09.12.2021 до договору №595 від 08.10.2021.pdf зміни до договору
14 грудня 2021 17:38
Електронний підпис зміни до договору
17 листопада 2021 22:41
ДУ № 1 від 15.11.2021 (Договір № 595).pdf зміни до договору
17 листопада 2021 22:39
Електронний підпис укладений
13 жовтня 2021 16:59
Договір №595 від 08.10.2021+розрахунки.pdf укладений
13 жовтня 2021 16:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
17 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строків виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 595
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строків
Номер договору про закупівлю: 595
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 880 000,00
UAH