Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Держпродспоживслужби в Сумській області |
Код ЄДРПОУ: | 40356714 |
Місцезнаходження: | 40021, Україна , Сумська обл., Суми, Гамалія,25 |
Контактна особа: |
Сердюк Алла Леонідівна +380542779041 buh@dpss-sumy.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 вересня 2021 10:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 вересня 2021 10:45 |
Початок аукціону: | 30 вересня 2021 13:02 |
Очікувана вартість: | 240 483,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 202,42 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71900000-7: Лабораторні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник здійснює оплату за надані послуги на підставі актів здачі-приймання робіт та послуг на умовах відстрочки платежу на термін не більше 30 календарних днів з моменту факту надання послуги. Джерело фінансування -Державний бюджет України | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 вересня 2021 10:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 вересня 2021 10:41 |
Додаток 2 Проєкт Договору.docx | |
13 вересня 2021 10:41 |
ТД.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-10-27-000043 ● 36a2d468de0647efa94710acfe3da02a
- Статус: завершено ● Дата: 29 грудня 2021
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 жовтня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 жовтня 2021 15:22 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.10.2021 №465
Харків
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північно-
східного офісу Держаудитслужби
в Сумській області Наталія ШЕВЧЕНКО
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 27.10.2021 №465
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
11 UA-2021-09-13-003019-b 13.09.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-10-28 15:38:50
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Лабораторні послуги з мікробіологічних та санітарно-хімічних досліджень харчових продуктів, води, ґрунту, повітря закритих приміщень» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером
ID: UA-2021-09-13-003019-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або веб-сайту головного розпорядника коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-11-02 15:39:38
Пояснення з приводу рішення про моніторинг до закупівлі лабораторні послуги з мікробіологічних та санітарно-хімічних досліджень харчових продуктів, води, ґрунту, повітря закритих приміщень (UA-2021-09-13-003019-b)
Обгрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначення його очікуваної вартості:
Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до затвердженого кошторису та розрахунків до нього на 2021 рік за бюджетною програмою КПКВК 1209040 «Проведення лабораторних випробувань, вимірювань, досліджень та експертизи під час здійснення державного контролю (нагляду)» у зв`язку з перерозподілом коштів по напрямам проведення лабораторних та інструментальних досліджень, випробувань, вимірювань, експертизи під час здійснення державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства для забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення, за КЕКВ 2240. На виконання завдань та обов’язків, покладених відповідно до Положення про Головне управління Держпродспоживслужби в Сумській області в частині забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя та інших завдань, яке здійснює управління державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства та з метою дотримання вимог Законів України «Про захист населення від інфекційних хвороб», «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», «Про питну воду та питне водопостачання», Регіонального плану заходів щодо створення в закладах освіти належних умов для безпечного та якісного харчування дітей у Сумській області на 2021-2025 роки, затвердженого розпорядженням Голови Сумської ОДА від 30.12.2020р. №674-ОД, Річного плану здійснення заходів державного нагляду (контролю) Держпродспоживслужби на 2021 рік, затвердженого наказом Держпродспоживслужби від 26.11.2021р. №778, Річного плану здійснення заходів державного нагляду (контролю) Головним управлінням Держпродспоживслужби в Сумській області на 2021 рік, затвердженого наказом Головного управління Держпродспоживслужби в Сумській області від 24.11.2020р. №2135-ОД. Для виконання планів роботи по Сумській області управлінням державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства була визначена потреба в лабораторних послугах з мікробіологічних та санітарно-хімічних досліджень харчових продуктів, води, ґрунту, повітря закритих приміщень, що становить 911 послуг (досліджень) з очікуваною вартістю 240483,00 грн. визначеною відповідно до наказу №96 від 13 лютого 2013 року «Про затвердження розмірів плати за послуги з питань ветеринарної медицини, захисту рослин, охорони прав на сорти рослин, які надаються органами та установами, що входять до сфери управління Державної ветеринарної та фітосанітарної служби»
Посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами):
http://www.dpss-sumy.gov.ua/sites/default/files/obgruntuvlabposlmikrobiododat.pdf
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-11-08 15:14:21
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Лабораторні послуги з мікробіологічних та санітарно-хімічних досліджень харчових продуктів, води, ґрунту, повітря закритих приміщень» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-09-13-003019-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів), а саме:
яким чином тендерним комітетом розглядалась пропозиція Сумської регіональної державної лабораторії Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів на предмет відсутності підстави, визначеної у пункті 7 частини першої статті 17 Закону, з огляду на те, що згідно відомостей, які містяться у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, розміщених на вебпорталі Міністерства юстиції України, засновником вищевказаного учасника та другого учасника процедури закупівлі – Лебединської міжрайонної Державної лабораторії Держпродспоживслужби є орган державної влади – Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів; відповідно до Положення про Сумську регіональну державну лабораторію Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, затвердженого наказом Держпродспоживслужби від 01.04.2019 № 244 та Положення про Лебединську міжрайонну Державну лабораторію Держпродспоживслужби, затвердженого наказом Головного управління Держпродспоживслужби в Сумській області від 14.06.2017 № 313-ОД, обидві установи підпорядковуються Головному управлінню Держпродспоживслужби в Сумській області та належать до сфери управління Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-11-11 11:56:55
Пояснення з приводу рішення про моніторинг до закупівлі лабораторні послуги з мікробіологічних та санітарно-хімічних досліджень харчових продуктів, води, ґрунту, повітря закритих приміщень (UA-2021-09-13-003019-b)
Відповідно до пункту 7 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої статті 40 цього Закону) в разі, якщо тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника.
Згідно пункту 20 частини першої статті 1 Закону пов'язана особа - особа, яка для цілей цього Закону відповідає будь-якій із таких ознак:
юридична особа, яка здійснює контроль над учасником процедури закупівлі або контролюється учасником процедури закупівлі, або перебуває під спільним контролем з учасником процедури закупівлі;
фізична особа або члени її сім'ї, які здійснюють контроль над учасником процедури закупівлі;
службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, уповноважена здійснювати від імені учасника процедури закупівлі юридичні дії, спрямовані на встановлення, зміну або припинення цивільно-правових відносин, а також члени сім'ї такої службової (посадової) особи;
фізична особа - уповноважена особа замовника, керівник замовника та/або члени їхніх сімей, які здійснюють контроль над учасниками процедури закупівлі або уповноважені здійснювати від імені учасника процедури закупівлі юридичні дії, спрямовані на встановлення, зміну або припинення цивільно-правових відносин.
Під здійсненням контролю розуміється можливість здійснення вирішального впливу на господарську діяльність учасника процедури закупівлі. Такий вплив може здійснюватися безпосередньо або через інших фізичних чи юридичних осіб, зокрема, шляхом реалізації права володіння або користування всіма їхніми активами чи їх значною часткою, права вирішального впливу на формування складу або результати голосування, а також можливість визначати умови господарської діяльності, надавати обов'язкові до виконання вказівки або виконувати функції органу управління учасника процедури закупівлі, або володіння часткою (паєм, пакетом акцій), що становить не менше 25 відсотків статутного капіталу учасника процедури закупівлі.
Згідно статті 6 Господарського кодексу України (далі – ГКУ) загальними принципами господарювання в Україні є свобода підприємницької діяльності у межах, визначених законом та заборона незаконного втручання органів державної влади та органів місцевого самоврядування, їх посадових осіб у господарські відносини.
Відповідно до статті 19 ГКУ органи державної влади і посадові особи, уповноважені здійснювати державний контроль і державний нагляд за господарською діяльністю, їх статус та загальні умови і порядок здійснення контролю і нагляду визначаються законами. Незаконне втручання та перешкоджання господарській діяльності суб'єктів господарювання з боку органів державної влади, їх посадових осіб при здійсненні ними державного контролю та нагляду забороняються.
Відповідно до статті 22 ГКУ повноваження суб'єктів управління у державному секторі економіки - Кабінету Міністрів України, міністерств, інших органів влади та організацій щодо суб'єктів господарювання визначаються законом. Правовий статус окремого суб'єкта господарювання у державному секторі економіки визначається уповноваженими органами управління відповідно до вимог цього Кодексу та інших законів. Відносини органів управління з названими суб'єктами господарювання у випадках, передбачених законом, можуть здійснюватися на договірних засадах. Органам управління, які здійснюють організаційно-господарські повноваження стосовно суб'єктів господарювання державного сектора економіки, забороняється делегувати іншим суб'єктам повноваження щодо розпорядження державною власністю і повноваження щодо управління діяльністю суб'єктів господарювання, за винятком делегування названих повноважень відповідно до закону органам місцевого самоврядування та інших випадків, передбачених цим Кодексом та іншими законами.
Законом України «Про управління об'єктами державної власності», Положенням про Державну службу України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 2 вересня 2015 р. № 667, Положенням про Головне управління Держпродспоживслужби в Сумській області, затвердженим наказом Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів від 24.02.2020 № 162, Положенням про Сумську регіональну державну лабораторію Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, затвердженим наказом Держпродспоживслужби від 01.04.2019 № 244, Положенням про Лебединську міжрайонну Державну лабораторію Держпродспоживслужби, затвердженим наказом Головного управління Держпродспоживслужби в Сумській області від 14.06.2017 № 313-ОД, не передбачено повноваження замовника закупівлі за ідентифікатором UA-2021-09-13-003019-b) та/або взаємні повноваження учасників даної закупівлі щодо вирішального впливу на господарську діяльність у розумінні норм абзацу шостого пункту 20 частини першої статті 1 та пункту 7 частини першої статті 17 Закону, тому відповідно учасник даної закупівлі не є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника.
Кріт того, згідно підпункту 14.1.159 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України пряма або опосередкована участь держави в юридичних особах не є підставою для визнання таких юридичних осіб пов'язаними.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 листопада 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 листопада 2021 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 вересня 2021 13:25
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
СУМСЬКА РЕГІОНАЛЬНА ДЕРЖАВНА ЛАБОРАТОРІЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ БЕЗПЕЧНОСТІ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ ТА ЗАХИСТУ СПОЖИВАЧІВ |
240 476,63
UAH з ПДВ
|
240 476,63
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ДЕРЖАВНА ОРГАНІЗАЦІЯ (УСТАНОВА, ЗАКЛАД) "ЛЕБЕДИНСЬКА МІЖРАЙОННА ДЕРЖАВНА ЛАБОРАТОРІЯ ДЕРЖПРОДСПОЖИВСЛУЖБИ" |
240 483,00
UAH з ПДВ
|
240 483,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
СУМСЬКА РЕГІОНАЛЬНА ДЕРЖАВНА ЛАБОРАТОРІЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ БЕЗПЕЧНОСТІ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ ТА ЗАХИСТУ СПОЖИВАЧІВ #00720148 |
Переможець |
240 476,63
UAH з ПДВ
|
04 жовтня 2021 16:46
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 04 жовтня 2021 16:46
Учасник | Пропозиція | Документи |
СУМСЬКА РЕГІОНАЛЬНА ДЕРЖАВНА ЛАБОРАТОРІЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ БЕЗПЕЧНОСТІ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ ТА ЗАХИСТУ СПОЖИВАЧІВ #00720148 |
240 476,63
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2022 13:49
|
Електронний підпис | укладений |
18 жовтня 2021 08:41
|
договір | укладений |
18 жовтня 2021 08:30
|
Інформація про платежі за договором
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
02 грудня 2021 10:33
|
95 794,88 UAH | UA668201720343170003000094282 ГУ Держпродспоживслужби в Сум. обл. |
UA738201720313271002201016096 Сумська регiональна держ.лаб |
Оплачений |
02 грудня 2021 10:33
|
36 293,99 UAH | UA668201720343170003000094282 ГУ Держпродспоживслужби в Сум. обл. |
UA738201720313271002201016096 Сумська регiональна держ.лаб |
Оплачений |
02 грудня 2021 10:33
|
5 374,91 UAH | UA668201720343170003000094282 ГУ Держпродспоживслужби в Сум. обл. |
UA738201720313271002201016096 Сумська регiональна держ.лаб |
Оплачений |
02 грудня 2021 10:33
|
36 799,94 UAH | UA668201720343170003000094282 ГУ Держпродспоживслужби в Сум. обл. |
UA738201720313271002201016096 Сумська регiональна держ.лаб |
Оплачений |
02 грудня 2021 10:33
|
41,44 UAH | UA668201720343170003000094282 ГУ Держпродспоживслужби в Сум. обл. |
UA738201720313271002201016096 Сумська регiональна держ.лаб |
Оплачений |
02 грудня 2021 10:33
|
31 655,74 UAH | UA668201720343170003000094282 ГУ Держпродспоживслужби в Сум. обл. |
UA738201720313271002201016096 Сумська регiональна держ.лаб |
Оплачений |
02 грудня 2021 10:33
|
3 090,40 UAH | UA668201720343170003000094282 ГУ Держпродспоживслужби в Сум. обл. |
UA738201720313271002201016096 Сумська регiональна держ.лаб |
Оплачений |
09 грудня 2021 12:20
|
15 723,64 UAH | UA668201720343170003000094282 ГУ Держпродспоживслужби в Сум. обл. |
UA738201720313271002201016096 Сумська регiональна держ.лаб |
Оплачений |
09 грудня 2021 12:20
|
6 201,61 UAH | UA668201720343170003000094282 ГУ Держпродспоживслужби в Сум. обл. |
UA738201720313271002201016096 Сумська регiональна держ.лаб |
Оплачений |
09 грудня 2021 12:20
|
5 946,18 UAH | UA668201720343170003000094282 ГУ Держпродспоживслужби в Сум. обл. |
UA738201720313271002201016096 Сумська регiональна держ.лаб |
Оплачений |
22 грудня 2021 12:20
|
3 546,14 UAH | UA668201720343170003000094282 ГУ Держпродспоживслужби в Сум. обл. |
UA738201720313271002201016096 Сумська регiональна держ.лаб |
Оплачений |