Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 33140000-3 Медичні матеріали
Очікувана вартість
168 000,00 UAH
UA-2021-09-13-002764-c 3b4ebea8f18d4106bc5b8aabfe5caf04
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гарбар Катерина Олексіївна

+380673884280 dobrobyt.poltava@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Добробут полтавської громади Полтавської міської ради
Код ЄДРПОУ: 43965125
Місцезнаходження: 36000, Україна , Полтавська обл., Полтава, вулиця Соборності 36
Контактна особа: Гарбар Катерина Олексіївна
+380673884280
dobrobyt.poltava@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 вересня 2021 17:34
Звернення за роз’ясненнями: до 17 вересня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 вересня 2021 23:00
Початок аукціону: 22 вересня 2021 13:12
Очікувана вартість: 168 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 840,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
60000 шт
Маска одноразова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, місто Полтава, Україна, Полтавська область, місто Полтава, вул Соборності, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
160 шт
Захисний екран для обличчя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, місто Полтава, Україна, Полтавська область, місто Полтава, вул Соборності, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару оплати Замовником після пред'явлення Постачальником рахунка на оплату товару (далі - рахунок) по факту поставки товару протягом 90 (девʼяноста) календарних днів. Перерахування буде здійснено на розрахунковий рахунок Постачальника. Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 вересня 2021 17:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 вересня 2021 17:34
оголошення маски.docx
13 вересня 2021 17:34
ДОДАТОК_4._ПРОЄКТ_ДОГОВОРУ- СПРОЩЕННА.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-09-13-002764-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ВЕНЕРА", Код ЄДРПОУ:43498130
Дата подання: 15 вересня 2021 15:47
Дискримінаційні вимоги
Оголошення про проведення закупівлі містить вимогу щодо обов'язкової реєстрації учасників у м. Полтава, на підтвердження необхідно надати Виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб- підприємців та громадських формувань, або мати на території міста Полтави приміщення для збереження товару, на підтвердження надати договір оренди або інший договір, який підтверджує право користування приміщенням.

В обгрунтування зазначеної вимоги замовник зазначає, що такі умови є необхідними для виконання гарантії з постачання товару в десятиденний термін з дня укладання договору.

Перш за все запевняємо Вас, що постачання товару протягом 10 днів з моменту підписання договору можливе з будь-якого куточку країни, навіть, якщо здійснювати його доставку пішим кур'єром.

Крім того, умовами проекту договору передбачено, що постачальник власними силами здійснює постачання завантаження та розвантаження товару, здійснює налагодження товару. Таким чином, постачання товару може здійснюватись постачальником будь-яким способом, в тому числі з залученням служб доставки, власним транспортом, тощо, що також свідчить про реальну можливість дотримання строків поставки вказаних в договорі.

Приймаючи участь в закупівлі та підписуючи договір учасник гарантує свою спроможність на постачання товару в зазначений строк, що не потребує додаткових гарантій.

Окремо зауважимо, що вказана вимога Замовника, є незаконною та дискримінаційною, оскільки штучно звужує коло можливих учасників лише тими суб'єктами господарювання, які зареєстровані та розміщені на території м. Полтава.

Вказана правова позиція неодноразово підтверджена рішеннями АМКУ, в яких зазначено, що замовником документально не підтверджено необхідність встановлення зазначеної умови саме у спосіб, наведений вище.

Враховуючи викладене, просимо виключити зазначені вимоги з оголошення.

У випадку невиконання вказаної вимоги будемо вимушені звернутися до відповідних органів з метою встановлення осіб, винних в порушенні законодавства, що регулює здійснення закупівель, та притягнення таких осіб до відповідальності.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
16 вересня 2021 10:47
Повідомляємо, що відповідно до ЗУ «Про Публічні закупівлі» Оголошення може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені
законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до даного Оголошення. Вимоги до предмета закупівлі визначаються Замовником.
Ми не вважаємо дану вимогу дискримінаційною, оскільки кожен потенційний учасник має можливість оформити договір оренди або інший договір, який підтверджує право користування приміщенням для збереження товару, на території міста Полтави
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2021-09-13-002764-c.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ВЕНЕРА", Код ЄДРПОУ:43498130
Дата подання: 16 вересня 2021 14:06
Дискримінаційні вимоги
З відповіді замовника вбачається, що вимога не є дискримінаційною, оскільки кожен потенційний учасник має можливість оформити договір оренди або інший договір, який підтверджує право користування приміщенням для збереження товару, на території міста Полтави.
Нагадую, що предметом закупівлі є маски одноразові 60 000 шт. та екран захисний 160 шт., що за своїми габаритами є невеликою партією товару. За таких обставин умова про укладання договору оренди для зберігання такого обсягу товару є нелогічною.
Якщо припустити, що даний тендер складений не під конкретного постачальника, то фактично замовник вимагає від учасників з інших міст/областей укласти договір оренди приміщення на 10-20 днів з метою участі в тендері? Для одноразової поставки малогабаритного товару??? А як замовник буде перевіряти чи наявні на орендованому складі саме ці товари? Адже наявність реєстрації на території полтави, або наявність склада не гарантує наявність певного товару саме в місті Полтава.
Обґрунтуйте будь-ласка чим саме, окрім бажання закупівлі товару у конкретного постачальника, обумовлено дану вимогу, у випадку неможливості належного та логічного обгрунтування, прошу виключити дану вимогу з оголошення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
16 вересня 2021 18:00
Повідомляємо, що відповідно до ЗУ «Про Публічні закупівлі» Оголошення може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені
законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до даного Оголошення. Вимоги до предмета закупівлі визначаються Замовником.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 вересня 2021 13:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "РЯБУХА КРІСТІНА МИКОЛАЇВНА" 133 600,00
UAH з ПДВ
133 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ФУДМІКСПОСТАЧ 166 800,00
UAH з ПДВ
166 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 вересня 2021 10:20
Електронний підпис
17 вересня 2021 10:18
Декларація щиток docx.pdf
17 вересня 2021 10:18
Висновок 2 лист.pdf.p7s
17 вересня 2021 10:18
Цінова пропозиція 2.pdf
17 вересня 2021 10:18
Цінова пропозиція 2.pdf.p7s
17 вересня 2021 10:18
щиток опис .pdf
17 вересня 2021 10:18
Паспорт копія .pdf.p7s
17 вересня 2021 10:18
Паспорт копія .pdf
17 вересня 2021 10:18
Сертифікат маски .pdf
17 вересня 2021 10:18
Саття 17 Закону.pdf
17 вересня 2021 10:18
Висновок 2 лист.pdf
17 вересня 2021 10:18
Договір проект.pdf
17 вересня 2021 10:18
Саття 17 Закону.pdf.p7s
17 вересня 2021 10:18
щиток опис .pdf.p7s
17 вересня 2021 10:18
Витяг з податкової docx.pdf
17 вересня 2021 10:18
Договір проект.pdf.p7s
17 вересня 2021 10:18
Витяг з податкової docx.pdf.p7s
17 вересня 2021 10:18
Сертифікат маски .pdf.p7s
17 вересня 2021 10:18
Декларація щиток docx.pdf.p7s

Публічні документи

20 вересня 2021 17:44
Електронний підпис
20 вересня 2021 17:44
11. листи згода директора.pdf
20 вересня 2021 17:44
4.відомості про учасника.pdf
20 вересня 2021 17:44
додаток 1 маска (2).jpg
20 вересня 2021 17:44
9.рахунок.pdf
20 вересня 2021 17:44
8. стаття 17.pdf
20 вересня 2021 17:44
7.довідка ліцензування.pdf
20 вересня 2021 17:44
цінова.pdf
20 вересня 2021 17:44
10. лист згода.pdf
20 вересня 2021 17:44
12.довідки та листи.pdf
20 вересня 2021 17:44
документи щитки.pdf
20 вересня 2021 17:44
3.витяг 16.09.2021.pdf
20 вересня 2021 17:44
5.довідка підпис.pdf
20 вересня 2021 17:44
додаток 1.pdf
20 вересня 2021 17:44
декларація маска.pdf
20 вересня 2021 17:44
17.лист згода Цьома.pdf
20 вересня 2021 17:44
3.витяг завірений.pdf
20 вересня 2021 17:44
додаток 1 маска (1).jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "РЯБУХА КРІСТІНА МИКОЛАЇВНА"

ТОВ ФУДМІКСПОСТАЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "РЯБУХА КРІСТІНА МИКОЛАЇВНА"
#3162617804
Відхилено 133 600,00
UAH з ПДВ
22 вересня 2021 18:30
ТОВ ФУДМІКСПОСТАЧ
#44395736
Переможець 166 800,00
UAH з ПДВ
22 вересня 2021 18:38

Документи

22 вересня 2021 18:30
Електронний підпис
22 вересня 2021 18:14
протокол

Документи

22 вересня 2021 18:38
Електронний підпис
22 вересня 2021 18:37
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 вересня 2021 18:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ФУДМІКСПОСТАЧ
#44395736
166 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 вересня 2021 18:38
Електронний підпис
22 вересня 2021 18:37
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 січня 2022 08:57
Електронний підпис укладений
30 грудня 2021 18:21
ду 2 47 кп.jpg зміни до договору
30 грудня 2021 18:20
Електронний підпис укладений
23 вересня 2021 14:40
договір укладений
23 вересня 2021 14:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення
Номер договору про закупівлю: 47-КП
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 вересня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 64 872,00
UAH (в тому числі ПДВ 10 812,00 UAH)