Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 39830000-9 Продукція для чищення
Очікувана вартість
140 000,00 UAH
UA-2021-09-13-002739-c b76cfa701485448daca88764f2f47645
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гарбар Катерина Олексіївна

+380673884280 dobrobyt.poltava@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Добробут полтавської громади Полтавської міської ради
Код ЄДРПОУ: 43965125
Місцезнаходження: 36000, Україна , Полтавська обл., Полтава, вулиця Соборності 36
Контактна особа: Гарбар Катерина Олексіївна
+380673884280
dobrobyt.poltava@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 вересня 2021 17:26
Звернення за роз’ясненнями: до 17 вересня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 вересня 2021 23:00
Початок аукціону: 22 вересня 2021 13:03
Очікувана вартість: 140 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
40 шт
миючий засіб для посудомийної машини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, місто Полтава, Україна, Полтавська область, місто Полтава, вул Соборності, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
40 шт
ополіскуючий засіб для посудомийної машини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, місто Полтава, Україна, Полтавська область, місто Полтава, вул Соборності, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
3000 шт
серветки для миття поверхонь
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, місто Полтава, Україна, Полтавська область, місто Полтава, вул Соборності, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
6000 шт
губки для миття посуду
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, місто Полтава, Україна, Полтавська область, місто Полтава, вул Соборності, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару оплати Замовником після пред'явлення Постачальником рахунка на оплату товару (далі - рахунок) по факту поставки товару протягом 90 (девʼяноста) календарних днів. Перерахування буде здійснено на розрахунковий рахунок Постачальника. Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 вересня 2021 17:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 вересня 2021 17:26
оголошення миючі.docx
13 вересня 2021 17:26
ДОДАТОК_4._ПРОЄКТ_ДОГОВОРУ- СПРОЩЕННА.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-09-13-002739-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ", Код ЄДРПОУ:42227163
Дата подання: 15 вересня 2021 11:55
Усунення дискримінаційних умов, умов поставки в спрощеній закупівлі, ДК 021:2015: 39830000-9 Продукція для чищення згідно Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель зі змінами.
На виконання закону про Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель зі змінами (далі - Закон), умовами спрощеної закупівлі закупівлі передбачено термін поставки товару - десятиденний термін з дня укладення договору, для виконання гарантії виконання вказаної вимоги учасники повинні:
- бути зареєстрованими у м. Полтава, на підтвердження надати Виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб- підприємців та громадських формувань;
або
- мати на території міста Полтави приміщення для збереження товару, на підтвердження надати договір оренди або інший договір, який підтверджує право користування приміщенням.

Враховуючи всі положення та вимоги вищевказаного Закону, ВИМАГАЄМО прибрати у документації спрощеної закупівлі наступні вимоги для учасників:
- бути зареєстрованими у м. Полтава, на підтвердження надати Виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб- підприємців та громадських формувань;
або
- мати на території міста Полтави приміщення для збереження товару, на підтвердження надати договір оренди або інший договір, який підтверджує право користування приміщенням, які є ДИСКРИМІНАЦІЙНИМИ.
Враховуючи всі сучасні методи транспортування товарів, зберігання їх, тощо, які існують на сьогоднішні дні, немає ніяких проблем зконцентрувати придбаний товар/товари на складах будь-якого Учасника, а після підписання договору поставити товар на протязі трьох-десяти днів на склади Замовника. Шановний Замовнику - ЗАКОНОМ ПЕРЕДБАЧЕНО ДЛЯ ВСІХ РІВНІ УМОВИ УЧАСТІ У БУДЬ-ЯКИХ ТОРГАХ не звертаючи уваги на місце реєстрації компаній учасників. В разі не реагування на Вимогу, будемо змушені звертатись до ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ.


Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
16 вересня 2021 10:45
Повідомляємо, що відповідно до ЗУ «Про Публічні закупівлі» Оголошення може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені
законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до даного Оголошення. Вимоги до предмета закупівлі визначаються Замовником.
Ми не вважаємо дану вимогу дискримінаційною, оскільки кожен потенційний учасник має можливість оформити договір оренди або інший договір, який підтверджує право користування приміщенням для збереження товару, на території міста Полтави

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 вересня 2021 13:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір" 76 125,60
UAH з ПДВ
76 125,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ" 98 640,00
UAH з ПДВ
98 640,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ФУДМІКСПОСТАЧ 139 260,00
UAH з ПДВ
139 260,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 вересня 2021 16:59
Електронний підпис
20 вересня 2021 16:58
Відгук від 21.06.21.pdf.p7s
20 вересня 2021 16:58
дозвіл та ліцензія.pdf
20 вересня 2021 16:58
Відомості.pdf
20 вересня 2021 16:58
Відгук від 21.06.21.pdf
20 вересня 2021 16:58
Договір Полтава склад.pdf
20 вересня 2021 16:58
Лист-згода Директор.pdf
20 вересня 2021 16:58
Договір Полтава склад.pdf.p7s
20 вересня 2021 16:58
Проект.pdf
20 вересня 2021 16:58
Лист-згода Святун О.В..pdf
20 вересня 2021 16:58
Довідка заборгованість.pdf
20 вересня 2021 16:58
Гарантійний лист товар.pdf
20 вересня 2021 16:58
Установчі.rar
20 вересня 2021 16:58
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

18 вересня 2021 16:32
Електронний підпис
18 вересня 2021 16:31
СЕЕ № поз. 4.rar.p7s
18 вересня 2021 16:31
пункт_13_ч._1_ст._17_Закону.PDF
18 вересня 2021 16:31
Додаток_1_Тех._хар-ки.PDF
18 вересня 2021 16:31
ПДВ ЗГІДНО З ОРИГІНАЛОМ.pdf
18 вересня 2021 16:31
ч._2_ст._17_Закону.PDF.p7s
18 вересня 2021 16:31
_Відомості_учасника.PDF.p7s
18 вересня 2021 16:31
_Відомості_учасника.PDF
18 вересня 2021 16:31
СЕЕ+Паспорти № поз. 1.rar.p7s
18 вересня 2021 16:31
ДОВІДКА_СТ.17_(ПОВНА).PDF.p7s
18 вересня 2021 16:31
ч._2_ст._17_Закону.PDF
18 вересня 2021 16:31
СЕЕ+Паспорти № поз. 1.rar
18 вересня 2021 16:31
ЄДРПОУ від 06.09.2021 року.pdf.p7s
18 вересня 2021 16:31
СЕЕ № поз. 4.rar
18 вересня 2021 16:31
БАЛАНС 2-Й КВАРТАЛ 2021 Р..pdf
18 вересня 2021 16:31
СЕЕ+Паспорти № поз. 2.rar
18 вересня 2021 16:31
СЕЕ+Паспорти № поз. 2.rar.p7s
18 вересня 2021 16:31
ДОВІДКА_СТ.17_(ПОВНА).PDF
18 вересня 2021 16:31
СЕЕ+Паспорти № поз. 3.rar.p7s
18 вересня 2021 16:31
Додаток_1_Тех._хар-ки.PDF.p7s
18 вересня 2021 16:31
СЕЕ+Паспорти № поз. 3.rar
18 вересня 2021 16:31
ЄДРПОУ від 06.09.2021 року.pdf

Публічні документи

21 вересня 2021 18:22
Електронний підпис
21 вересня 2021 18:21
продукція для чищення.pdf
21 вересня 2021 18:21
3.витяг завірений.pdf
21 вересня 2021 18:21
9.рахунок.pdf
21 вересня 2021 18:21
10. лист згода.pdf
21 вересня 2021 18:21
5.довідка підпис.pdf
21 вересня 2021 18:21
11. листи згода директора.pdf
21 вересня 2021 18:21
довідка аналогічний.pdf
21 вересня 2021 18:21
додаток 1 миючі засоби (2).jpg
21 вересня 2021 18:21
цінова.pdf
21 вересня 2021 18:21
висновок сес губки.pdf
21 вересня 2021 18:21
декларація ополіскувач.pdf
21 вересня 2021 18:21
17.лист згода Цьома.pdf
21 вересня 2021 18:21
12.довідки та листи.pdf
21 вересня 2021 18:21
серветки звичайні.pdf
21 вересня 2021 18:21
4.відомості про учасника.pdf
21 вересня 2021 18:21
3.витяг 16.09.2021.pdf
21 вересня 2021 18:21
додаток 1.pdf
21 вересня 2021 18:21
7.довідка ліцензування.pdf
21 вересня 2021 18:21
засіб .pdf
21 вересня 2021 18:21
серветки побутові.pdf
21 вересня 2021 18:21
проект для чищення.pdf
21 вересня 2021 18:21
додаток 1 миючі засоби (1).jpg
21 вересня 2021 18:21
8. стаття 17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір"

ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ"

ТОВ ФУДМІКСПОСТАЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір"
#43977041
Відхилено 76 125,60
UAH з ПДВ
22 вересня 2021 18:37
ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ"
#42227163
Відхилено 98 640,00
UAH з ПДВ
22 вересня 2021 18:38
ТОВ ФУДМІКСПОСТАЧ
#44395736
Переможець 139 260,00
UAH з ПДВ
22 вересня 2021 18:42

Документи

22 вересня 2021 18:36
Електронний підпис
22 вересня 2021 18:14
протокол

Документи

22 вересня 2021 18:38
Електронний підпис
22 вересня 2021 18:38
протокол

Документи

22 вересня 2021 18:42
Електронний підпис
22 вересня 2021 18:41
повідомлення
22 вересня 2021 18:40
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 вересня 2021 18:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ФУДМІКСПОСТАЧ
#44395736
139 260,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 вересня 2021 18:42
Електронний підпис
22 вересня 2021 18:41
повідомлення
22 вересня 2021 18:40
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 січня 2022 10:12
Електронний підпис укладений
30 грудня 2021 18:18
ду 2 45 кп.jpg зміни до договору
30 грудня 2021 18:17
Електронний підпис укладений
23 вересня 2021 14:25
договір укладений
23 вересня 2021 14:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення
Номер договору про закупівлю: 45-КП
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 вересня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 111 387,60
UAH (в тому числі ПДВ 18 564,60 UAH)