Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 39830000-9 Продукція для чищення
Очікувана вартість
140 000,00 UAH
UA-2021-09-13-002739-c ● b76cfa701485448daca88764f2f47645
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Добробут полтавської громади Полтавської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 43965125 |
Місцезнаходження: | 36000, Україна , Полтавська обл., Полтава, вулиця Соборності 36 |
Контактна особа: |
Гарбар Катерина Олексіївна +380673884280 dobrobyt.poltava@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 вересня 2021 17:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 вересня 2021 23:00 |
Початок аукціону: | 22 вересня 2021 13:03 |
Очікувана вартість: | 140 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 700,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
40 шт
миючий засіб для посудомийної машини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36000, Україна, Полтавська область, місто Полтава, Україна, Полтавська область, місто Полтава, вул Соборності, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
40 шт
ополіскуючий засіб для посудомийної машини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36000, Україна, Полтавська область, місто Полтава, Україна, Полтавська область, місто Полтава, вул Соборності, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
3000 шт
серветки для миття поверхонь
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36000, Україна, Полтавська область, місто Полтава, Україна, Полтавська область, місто Полтава, вул Соборності, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
6000 шт
губки для миття посуду
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36000, Україна, Полтавська область, місто Полтава, Україна, Полтавська область, місто Полтава, вул Соборності, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | оплати Замовником після пред'явлення Постачальником рахунка на оплату товару (далі - рахунок) по факту поставки товару протягом 90 (девʼяноста) календарних днів. Перерахування буде здійснено на розрахунковий рахунок Постачальника. | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 вересня 2021 17:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 вересня 2021 17:26 |
оголошення миючі.docx | |
13 вересня 2021 17:26 |
ДОДАТОК_4._ПРОЄКТ_ДОГОВОРУ- СПРОЩЕННА.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-09-13-002739-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ", Код ЄДРПОУ:42227163
Дата подання: 15 вересня 2021 11:55
Усунення дискримінаційних умов, умов поставки в спрощеній закупівлі, ДК 021:2015: 39830000-9 Продукція для чищення згідно Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель зі змінами.
На виконання закону про Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель зі змінами (далі - Закон), умовами спрощеної закупівлі закупівлі передбачено термін поставки товару - десятиденний термін з дня укладення договору, для виконання гарантії виконання вказаної вимоги учасники повинні:
- бути зареєстрованими у м. Полтава, на підтвердження надати Виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб- підприємців та громадських формувань;
або
- мати на території міста Полтави приміщення для збереження товару, на підтвердження надати договір оренди або інший договір, який підтверджує право користування приміщенням.
Враховуючи всі положення та вимоги вищевказаного Закону, ВИМАГАЄМО прибрати у документації спрощеної закупівлі наступні вимоги для учасників:
- бути зареєстрованими у м. Полтава, на підтвердження надати Виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб- підприємців та громадських формувань;
або
- мати на території міста Полтави приміщення для збереження товару, на підтвердження надати договір оренди або інший договір, який підтверджує право користування приміщенням, які є ДИСКРИМІНАЦІЙНИМИ.
Враховуючи всі сучасні методи транспортування товарів, зберігання їх, тощо, які існують на сьогоднішні дні, немає ніяких проблем зконцентрувати придбаний товар/товари на складах будь-якого Учасника, а після підписання договору поставити товар на протязі трьох-десяти днів на склади Замовника. Шановний Замовнику - ЗАКОНОМ ПЕРЕДБАЧЕНО ДЛЯ ВСІХ РІВНІ УМОВИ УЧАСТІ У БУДЬ-ЯКИХ ТОРГАХ не звертаючи уваги на місце реєстрації компаній учасників. В разі не реагування на Вимогу, будемо змушені звертатись до ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ.
Розгорнути
Згорнути
- бути зареєстрованими у м. Полтава, на підтвердження надати Виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб- підприємців та громадських формувань;
або
- мати на території міста Полтави приміщення для збереження товару, на підтвердження надати договір оренди або інший договір, який підтверджує право користування приміщенням.
Враховуючи всі положення та вимоги вищевказаного Закону, ВИМАГАЄМО прибрати у документації спрощеної закупівлі наступні вимоги для учасників:
- бути зареєстрованими у м. Полтава, на підтвердження надати Виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб- підприємців та громадських формувань;
або
- мати на території міста Полтави приміщення для збереження товару, на підтвердження надати договір оренди або інший договір, який підтверджує право користування приміщенням, які є ДИСКРИМІНАЦІЙНИМИ.
Враховуючи всі сучасні методи транспортування товарів, зберігання їх, тощо, які існують на сьогоднішні дні, немає ніяких проблем зконцентрувати придбаний товар/товари на складах будь-якого Учасника, а після підписання договору поставити товар на протязі трьох-десяти днів на склади Замовника. Шановний Замовнику - ЗАКОНОМ ПЕРЕДБАЧЕНО ДЛЯ ВСІХ РІВНІ УМОВИ УЧАСТІ У БУДЬ-ЯКИХ ТОРГАХ не звертаючи уваги на місце реєстрації компаній учасників. В разі не реагування на Вимогу, будемо змушені звертатись до ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ.
Рішення замовника: Вимога відхилена
16 вересня 2021 10:45
Повідомляємо, що відповідно до ЗУ «Про Публічні закупівлі» Оголошення може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені
законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до даного Оголошення. Вимоги до предмета закупівлі визначаються Замовником.
Ми не вважаємо дану вимогу дискримінаційною, оскільки кожен потенційний учасник має можливість оформити договір оренди або інший договір, який підтверджує право користування приміщенням для збереження товару, на території міста Полтави
законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до даного Оголошення. Вимоги до предмета закупівлі визначаються Замовником.
Ми не вважаємо дану вимогу дискримінаційною, оскільки кожен потенційний учасник має можливість оформити договір оренди або інший договір, який підтверджує право користування приміщенням для збереження товару, на території міста Полтави
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 вересня 2021 13:32
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір" |
76 125,60
UAH з ПДВ
|
76 125,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ" |
98 640,00
UAH з ПДВ
|
98 640,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ФУДМІКСПОСТАЧ |
139 260,00
UAH з ПДВ
|
139 260,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір" #43977041 |
Відхилено |
76 125,60
UAH з ПДВ
|
22 вересня 2021 18:37
|
ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ" #42227163 |
Відхилено |
98 640,00
UAH з ПДВ
|
22 вересня 2021 18:38
|
ТОВ ФУДМІКСПОСТАЧ #44395736 |
Переможець |
139 260,00
UAH з ПДВ
|
22 вересня 2021 18:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 січня 2022 10:12
|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2021 18:18
|
ду 2 45 кп.jpg | зміни до договору |
30 грудня 2021 18:17
|
Електронний підпис | укладений |
23 вересня 2021 14:25
|
договір | укладений |
23 вересня 2021 14:23
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення |
Номер договору про закупівлю: | 45-КП |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |