Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуга з охорони автостоянки за адресою: м.Хмельницький вул.Хотовицького,6
Очікувана вартість
100 000,00 UAH
UA-2021-09-13-002733-c ● 60bd20d362e54e02b155d3d5ee77e3c4
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Хмельницький міський перинатальний центр" Хмельницької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02004746 |
Місцезнаходження: | 29016, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, вулиця Хотовицького, буд.6 |
Контактна особа: |
Вандоляк Зоряна Анатоліївна +380382670313 kmprce@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 вересня 2021 17:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 вересня 2021 12:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 вересня 2021 12:00 |
Початок аукціону: | 29 вересня 2021 12:45 |
Очікувана вартість: | 100 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуга з охорони автостоянки за адресою: м.Хмельницький вул.Хотовицького,6
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
29016, Україна, Хмельницька область, м.Хмельницький, вул.Хотовицького,6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 79713000-5 — Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Послуга з охорони автостоянки за адресою: м.Хмельницький вул.Хотовицького,6 | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 вересня 2021 11:26 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 вересня 2021 10:55 |
Оголошення _ із змінами.doc | |
13 вересня 2021 17:23 |
Додаток 1 - проект договору.docx |
17 вересня 2021 11:26 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
17 вересня 2021 10:55 |
Оголошення _ із змінами.doc
|
|||
13 вересня 2021 17:23 |
Додаток 1 - проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Графік надання послуг
Дата подання: 14 вересня 2021 12:34
Дата відповіді: 14 вересня 2021 12:45
Шановний Замовник! За яким графіком планується надання послуги з охорони об'єкта?
Відповідь: Доброго дня.
Послуги з охорони автостоянки мають надаватись цілодобово.
Послуги з охорони автостоянки мають надаватись цілодобово.
Кількість працівників
Дата подання: 14 вересня 2021 16:02
Дата відповіді: 14 вересня 2021 16:19
Шановний Замовнику! Дайте будь ласка відповідь, на яку кількість працівників необхідно надати копії документів ?
Відповідь: Учасник повинен надати копії документів тих працівників, яких він планує задіяти для надання послуги, відповідно до табелю відпрацювання робочого часу.
Питання
Дата подання: 16 вересня 2021 14:09
Дата відповіді: 16 вересня 2021 14:54
В ТД є вимога: Копія витягу з ЄДРПОУ з даними, актуальними на дату подання пропозиції; Просимо врахувати, що з ЄДРПОУ видаються відомості, а не витяги. Витяги видаються з ЄДР. То який документ Ви хочете отримати? Витяг з ЄДР чи відомості з ЄДРПОУ? І ще питання - актуальні на дату? Що таке актуальність? Документ виданий в 2021 році є актуальним? Чи він повинен бути виданий у вересні 2021 року? Прохання уточнити!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Прошу Вас ознайомитись із переліком адміністративних послуг на порталі електронних сервісів Мінекономіки, там Ви знайдете поняття "витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань". Вам необхідно підготувати документи згідно вимог ТД.
Актуальні дані - це дані, інформація, відомості, які можуть бути втрачені із часом, з появою свіжішої, сучаснішої інформації, даних, відомостей. Тобто у копії витягу з ЄДРПОУ повинні міститись дані, які не зазнають змін на дату подання пропозиції.
Актуальні дані - це дані, інформація, відомості, які можуть бути втрачені із часом, з появою свіжішої, сучаснішої інформації, даних, відомостей. Тобто у копії витягу з ЄДРПОУ повинні міститись дані, які не зазнають змін на дату подання пропозиції.
Щодо наданої відповіді ЄДРПОУ та ЄДР
Дата подання: 16 вересня 2021 16:04
Дата відповіді: 17 вересня 2021 09:52
Шановний Замовнику, ми також просимо ВАС ознайомитись із переліком адміністративних послуг на порталі електронних сервісів Мінюсту https://usr.minjust.gov.ua/content/paid-search та Держстату http://www.ukrstat.gov.ua/. На цих ресурсах ВИ можете побачити, що на сайті Мінюсту отримують витяги ЄДР, а на у Держстаті відомості ЄДРПОУ. І це два різні реєстри: ЄДР - це Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (ЄДР) — публічний реєстр юридичних осіб в Україні, виконує роль державного контролю та захисту прав юридичних осіб, громадських формувань та підприємців України, а також захисту прав третіх осіб у правовідносинах з ними. Розпорядником інформації реєстру є департамент реєстрації Міністерства юстиції. а ЄДРПОУ - Єди́ний держа́вний реє́стр підприє́мств та організа́цій Украї́ни (ЄДРПОУ) — статистичний реєстр підприємств в Україні, автоматизована система збирання, накопичення та обробки даних про підприємства та організації усіх форм власності, а також їх відокремлені підрозділи — філії, відділення, представництва тощо. Правовий статус реєстру регулюється «Положенням про Єдиний державний реєстр підприємств та організацій України», затвердженим постановою Кабінету Міністрів в редакції від 22 червня 2005 р. (постанова № 499). Метою реєстру є забезпечення єдиного державного обліку підприємств та організацій усіх форм власності. ЄДРПОУ існує поруч із Єдиним державним реєстром юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, метою якого є забезпечення прав кредиторів і інших осіб шляхом розкриття інформації про юридичну особу або підприєм. Тому Ваша вимога сформульована невірно ,відповідно неможливо надати такий докуемнт, тому ми вимагаємо внесення змін та привести документацію у відповідність до закону!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякую Вам за інформацію із Вікіпедії, але змінювати кінцевий строк подання пропозицій заради Вашої зручності потреби не вбачаю.
Порядок надання відомостей з ЄДРПОУ
Дата подання: 16 вересня 2021 16:27
Дата відповіді: 17 вересня 2021 09:49
Ось ще одне підтвердження, що з ЄДРПОУ отримують саме відомості, а не витяг: http://www.dneprstat.gov.ua/edrpo/subjects/edrpo4.htm. Просимо врахувати це.
Відповідь: Ось ще одне підтвердження, що з ЄДРПОУ можна отримати витяг: https://cnap.khm.gov.ua/posluhy-tsentru/274-poslugi-tsentru/administrativni-poslugi/viddil-derzhavnoi-reiestratsii-iurydychnykh-osib-ta-fizychnykh-osib-pidpryiemtsiv-upravlinnia-z-pytan-reiestratsii-khmelnytskoi-miskoi-rady/765-a-1-18-3-20-vydacha-vytiahu-z-yedynoho-derzhavnoho-reiestru-iurydychnykh-osib-fizychnykh-osib-pidpryiemtsiv-ta-hromadskykh-formuvan.
Питання
Дата подання: 17 вересня 2021 10:26
Дата відповіді: 17 вересня 2021 10:46
До чого тут зручність, шановний Замовнику? Питання у тому, що документація у Вас складена з юридично невірним формулюванням. Ви самі надали посилання, де зазначено витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань і його абревіатура - ЄДР, а в документації у Вас ЄДРПОУ. Ви взагалі бачите, що це різні абревіатури і різні реєстри? Якщо Вам Вікіпедія не підходить, то закон почитайте - https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/118-96-%D0%BF#Text! А САМЕ пункт 16. Відомості з Реєстру надаються органом державної
статистики на запит суб'єкта у п'ятиденний строк. НАДАЮТЬСЯ ВІДОМОСТІ, А НЕ ВИТЯГ. А тепер ще раз подивіться ВАШЕ ПОСИЛАННЯ: https://cnap.khm.gov.ua/posluhy-tsentru/274-poslugi-tsentru/administrativni-poslugi/viddil-derzhavnoi-reiestratsii-iurydychnykh-osib-ta-fizychnykh-osib-pidpryiemtsiv-upravlinnia-z-pytan-reiestratsii-khmelnytskoi-miskoi-rady/765-a-1-18-3-20-vydacha-vytiahu-z-yedynoho-derzhavnoho-reiestru-iurydychnykh-osib-fizychnykh-osib-pidpryiemtsiv-ta-hromadskykh-formuvan. Ось ЗАКОН, який регулює порядок отримання витягу - https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0839-16#Text і відповідне визначення -
ІV. Надання витягу з Єдиного державного реєстру в електронній формі
1. Витяг з Єдиного державного реєстру в електронній формі надається через портал електронних сервісів виключно за умови реєстрації користувача на відповідному порталі.
2. Персональні дані користувача, отримані під час надання витягу з Єдиного державного реєстру, використовуються відповідно до закону та виключно для цілей ведення Єдиного державного реєстру.
3. Надання витягу з Єдиного державного реєстру забезпечується за допомогою програмних засобів шляхом формування такого витягу, який розміщується на порталі електронних сервісів для доступу до нього користувача з метою перегляду, копіювання та друку.
Формування витягу з Єдиного державного реєстру в електронній формі здійснюється автоматично програмними засобами залежно від зазначених користувачем критеріїв пошуку, передбачених пунктом 8 розділу ІІ цього Порядку.
Надання витягу з Єдиного державного реєстру здійснюється після справляння плати за надання таких відомостей з використанням платіжних систем через мережу Інтернет.
РІЗНИЦЮ В НАЗВАХ ХІБА ВИ НЕ БАЧИТЕ? Ще раз повторюємось, що це різні реєстри з яких отримуються РІЗНІ документи! І замість того, щоб виправити там, де вам законно і логічно підказують, що щось некоректне, не треба вважати, що ми просимо перенети строки, ми лише вимагаємо законну і правомірну тендерну документацію для уникнення подальших вимог і скарг на етапі кваліфікації!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякую за роз'яснення, відповідні зміни у ТД будуть розміщенні найближчим часом.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-09-13-002733-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ", Код ЄДРПОУ:37153018
Дата подання: 16 вересня 2021 14:27
Щодо вимоги: Перед подачею комерційної пропозиції обов’язковий виїзд представника Учасника на об’єкт надання послуг для ознайомлення з об’єктом: надати акт обстеження у довільній формі за підписом представника Замовника.
Обов’язковість виїзду представника Учасника на місце надання послуг
По-перше, не зрозуміло для чого взагалі здійснювати виїзд представника Учасника на місце надання послуг. Задачею Замовника є доступно та зрозуміло сформулювати положення тендерної документації, у тому числі, згідно з ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», зазначити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Статтею 23 Закону встановлені вимоги змісту технічної специфікації. Тобто технічне завдання має бути викладено в тендерній документації таким чином, щоб кожний потенційний учасник, прочитавши їх, склав уявлення щодо обсягів надання послуг, що закуповуються, їх технічних та якісних характеристик, особливостей надання таких послуг, тощо.
По-друге, незрозуміло яким чином визначатиметься детальність ознайомлення з об’єктом охорони? Також незрозуміло чи необхідно попереджати Замовника про такий візит представника Учасника? Якщо непотрібно, то яким чином Замовник визначатиме чи був здійснений виїзд представника якогось конкретного учасника на місце надання послуг? Якщо є така необхідність, то попередній виїзд представника Учасника на місце надання послуг, що вимагається відповідно до умов Тендерної документації, передбачає й спілкування та зустріч представників учасників із представниками Замовника. Це може призвести до зловживань з боку Замовника, які можуть місти ознаки корупційних правопорушень (наприклад вимагати винагороду в будь-якій формі за сприяння в позитивному результаті розгляду пропозиції такого учасника), а також порушення положень Законів України «Про захист економічної конкуренції» та «Про публічні закупівлі». Зокрема, встановлені статтею 5 Закону такі принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників: добросовісна конкуренція серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
По-третє, нагадуємо, що згідно процедури закупівель, імена учасників розкриваються ПІСЛЯ проведення аукціону (окрім міжнародних торгів), а якщо представник приїде на об’єкт, його звичайно запитають – хто він, навряд Ви дозволите пройти на об’єкт невідомій особі, може це потенційний злочинець? Відповідно Ви будете знати імена ймовірних учасників аукціону, що порушує норми закону щодо розкриття пропозиції.
Четверте, враховуйте, що зараз карантин і чи є настільки необхідним, щоб зайвий раз Ваші і наші представники зустрічались, та наражали себе на небезпеку захворювання?
Вважаємо дану вимогу безпідставною, не правомірною, дискримінаційною та такою, що сприяє розвитку корупційних дій і зловживань. На підставі зазначеного вимагаємо виключити вимогу щодо огляду (ознайомлення) з об’єктом та внести відповідні зміни!
І наостанок, звертаємо ще увагу на те, що аналогічна ситуація вже була предметом розгляду Постійно діючої адміністративній колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення наступної процедури закупівлі: ідентифікатор закупівлі:UA-2021-01-04-000377-b. Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, розглянувши скаргу ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ТЕХНОХОЛДИНГ-БЕЗПЕКИ" від 15 січня 2021 № UA-2021-01-04-000377-b.c3 щодо аналогічної ситуації, встановила: «Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині».
Розгорнути
Згорнути
По-перше, не зрозуміло для чого взагалі здійснювати виїзд представника Учасника на місце надання послуг. Задачею Замовника є доступно та зрозуміло сформулювати положення тендерної документації, у тому числі, згідно з ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», зазначити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Статтею 23 Закону встановлені вимоги змісту технічної специфікації. Тобто технічне завдання має бути викладено в тендерній документації таким чином, щоб кожний потенційний учасник, прочитавши їх, склав уявлення щодо обсягів надання послуг, що закуповуються, їх технічних та якісних характеристик, особливостей надання таких послуг, тощо.
По-друге, незрозуміло яким чином визначатиметься детальність ознайомлення з об’єктом охорони? Також незрозуміло чи необхідно попереджати Замовника про такий візит представника Учасника? Якщо непотрібно, то яким чином Замовник визначатиме чи був здійснений виїзд представника якогось конкретного учасника на місце надання послуг? Якщо є така необхідність, то попередній виїзд представника Учасника на місце надання послуг, що вимагається відповідно до умов Тендерної документації, передбачає й спілкування та зустріч представників учасників із представниками Замовника. Це може призвести до зловживань з боку Замовника, які можуть місти ознаки корупційних правопорушень (наприклад вимагати винагороду в будь-якій формі за сприяння в позитивному результаті розгляду пропозиції такого учасника), а також порушення положень Законів України «Про захист економічної конкуренції» та «Про публічні закупівлі». Зокрема, встановлені статтею 5 Закону такі принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників: добросовісна конкуренція серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
По-третє, нагадуємо, що згідно процедури закупівель, імена учасників розкриваються ПІСЛЯ проведення аукціону (окрім міжнародних торгів), а якщо представник приїде на об’єкт, його звичайно запитають – хто він, навряд Ви дозволите пройти на об’єкт невідомій особі, може це потенційний злочинець? Відповідно Ви будете знати імена ймовірних учасників аукціону, що порушує норми закону щодо розкриття пропозиції.
Четверте, враховуйте, що зараз карантин і чи є настільки необхідним, щоб зайвий раз Ваші і наші представники зустрічались, та наражали себе на небезпеку захворювання?
Вважаємо дану вимогу безпідставною, не правомірною, дискримінаційною та такою, що сприяє розвитку корупційних дій і зловживань. На підставі зазначеного вимагаємо виключити вимогу щодо огляду (ознайомлення) з об’єктом та внести відповідні зміни!
І наостанок, звертаємо ще увагу на те, що аналогічна ситуація вже була предметом розгляду Постійно діючої адміністративній колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення наступної процедури закупівлі: ідентифікатор закупівлі:UA-2021-01-04-000377-b. Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, розглянувши скаргу ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ТЕХНОХОЛДИНГ-БЕЗПЕКИ" від 15 січня 2021 № UA-2021-01-04-000377-b.c3 щодо аналогічної ситуації, встановила: «Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині».
Рішення замовника: Вимога відхилена
16 вересня 2021 15:57
Шановний Учасник, обов’язковий виїзд представника Учасника на об’єкт надання послуг для ознайомлення з об’єктом необхідний в першу чергу для Учасника. Оскільки автостоянка, яка являється об'єктом охорони, на даний час не знаходиться під охороною та не була під охороною раніше. Технічне оснащення автостоянки, ймовірно, не влаштує потенційного надавача послуг. Для уникнення непорозумінь із можливим переможцем торгів, цілком доречним є попередній огляд об'єкту охорони.
Дивним є той факт, що Скаржника не цікавлять технічні особливості об'єкта охорони, такі як площа, кількість паркомісць, наявність огорожі і т.д. Натомість, Скаржника цікавить дотримання карантинних обмежень, які до речі, будуть діяти і на період надання послуг. Дотримання соціальної дистанції, використання засобів індивідуального захисту зробить безпечним перебування будь-якої особи на об'єкті.
Наявність акту обстеження у потенційного Учасника торгів не є примусом до участі у торгах, адже під час обстеження об'єкту охорони в Учасника можуть виникнути зауваження, щодо технічного оснащення автостоянки, які Замовник на даний час виправити не зможе. Дана вимога лише гарантує Замовнику, що участь в аукціоні будуть приймати лише ознайомлені із особливостями об'єкту охорони Учасники та не має на меті "влаштовувати торги" до дати електронного аукціону.
Дивним є той факт, що Скаржника не цікавлять технічні особливості об'єкта охорони, такі як площа, кількість паркомісць, наявність огорожі і т.д. Натомість, Скаржника цікавить дотримання карантинних обмежень, які до речі, будуть діяти і на період надання послуг. Дотримання соціальної дистанції, використання засобів індивідуального захисту зробить безпечним перебування будь-якої особи на об'єкті.
Наявність акту обстеження у потенційного Учасника торгів не є примусом до участі у торгах, адже під час обстеження об'єкту охорони в Учасника можуть виникнути зауваження, щодо технічного оснащення автостоянки, які Замовник на даний час виправити не зможе. Дана вимога лише гарантує Замовнику, що участь в аукціоні будуть приймати лише ознайомлені із особливостями об'єкту охорони Учасники та не має на меті "влаштовувати торги" до дати електронного аукціону.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 вересня 2021 13:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ГРІЗЛІ-ОБОРОНА" |
75 072,00
UAH з ПДВ
|
70 788,48
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТРАЖНІК" |
75 600,00
UAH з ПДВ
|
70 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП Коммандо Барс-Н |
90 000,00
UAH з ПДВ
|
90 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ЕВЕРЕСТ О" |
96 000,00
UAH з ПДВ
|
96 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІТЯЗЬ-ГАРАНТ" |
99 000,00
UAH з ПДВ
|
99 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ГРІЗЛІ-ОБОРОНА" #43320806 |
Переможець |
70 788,48
UAH з ПДВ
|
04 жовтня 2021 16:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2021 12:36
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2021 12:36
|
Електронний підпис | укладений |
07 жовтня 2021 13:27
|
Договір 235.pdf | зміни до договору |
07 жовтня 2021 13:26
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Послуга з охорони автостоянки за адресою: м.Хмельницький вул.Хотовицького,6 | 1 | послуга |
70 788,48
UAH
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Дію договору продовжити на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2022 року, в обсязі, що не перевищує 20% (двадцять відсотків) суми, визначеної у даному Договорі, а саме в сумі 14 157.70 грн. ( чотирнадцять тисяч сто п’ятдесят сім гривень 70 коп.), з ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 235 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Послуга з охорони автостоянки за адресою: м.Хмельницький вул.Хотовицького,6 | 1 | послуга |
70 788,48
UAH
|