Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Термостат з охолодженням сухоповітряний ХТ-3/70-2 або еквівалент
Очікувана вартість
270 000,00 UAH
UA-2021-09-12-000134-b ● 5d1637e8e5a343eaa6a67013bd54c3aa
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Шепетівська міжрайонна державна лабораторія Держпродспоживслужби |
Код ЄДРПОУ: | 33990134 |
Місцезнаходження: | 30405, Україна , Хмельницька обл., місто Шепетівка, вул.Промислова,12 |
Контактна особа: |
Тарасюк Руслан Володимирович +380916280704 shvetlab@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 вересня 2021 13:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 вересня 2021 13:07 |
Початок аукціону: | 29 вересня 2021 13:16 |
Очікувана вартість: | 270 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 350,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42940000-7: Машини для термічної обробки матеріалів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 шт
Термостат з охолодженням сухоповітряний ХТ-3/70-2 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
30405, Україна, Хмельницька область, м. Шепетівка, вул. Промислова,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 42940000-7 — Машини для термічної обробки матеріалів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Згідно видаткової накладної | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 вересня 2021 14:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 вересня 2021 14:11 |
Примірна ТД.docx | |
12 вересня 2021 14:11 |
Додаток 5.docx | |
12 вересня 2021 14:11 |
Додаток 3.docx | |
12 вересня 2021 13:03 |
ДОДАТОК 4.docx | |
12 вересня 2021 13:03 |
ДОДАТОК 2.docx | |
12 вересня 2021 13:03 |
ДОДАТОК 1.docx |
12 вересня 2021 14:13 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
12 вересня 2021 14:11 |
Примірна ТД.docx
|
|||
12 вересня 2021 14:11 |
Додаток 5.docx
|
|||
12 вересня 2021 14:11 |
Додаток 3.docx
|
|||
12 вересня 2021 13:03 |
ДОДАТОК 4.docx
|
|||
12 вересня 2021 13:03 |
ДОДАТОК 2.docx
|
|||
12 вересня 2021 13:03 |
ДОДАТОК 1.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-09-12-000134-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Інкос лайн", Код ЄДРПОУ:39459829
Дата подання: 17 вересня 2021 16:48
Дискримінаційні вимоги по відношенню до потенційних учасників
Шепетівська міжрайонна державна лабораторія Держпродспоживслужби (далі по тексту – Замовник) на виконання вимог закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі по тексту – Закон) оголосило про проведення процедури закупівлі ВІДКРИТІ ТОРГИ, опублікувавши оголошення UA-2021-09-12-000134-b в електронній системі закупівель. На нашу думку, умови тендерної документації (далі по тексту – ТД) через значне порушення виключають з участі у закупівлі велику кількість потенційних учасників. У ТД виявлено положення, яке має ознаки такого, що порушують принципи, задекларовані ч. 1 статті 5 Закону та норму частини 4 статті 5 Закону, яка вказує, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, наявність яких штучно обмежує коло учасників, а саме: Дискримінаційною та такою що обмежує наші законні права та інтереси щодо участі у даній процедурі закупівлі є наступна умова тендерної документації - додатку №5 Авторизаційний лист від виробника. Замовник необгрунтовано обмежив коло суб’єктів, які мають надати лист (лише виробника). Звертаємо вашу увагу, що наша компанія співпрацює з компаніями, які є дилерами та представниками, тому ми не можемо надати листа від виробників запропонованого товару. У такому випадку порушення наших прав та інтересів полягає у тому, що Замовником штучно обмежено конкуренцію дискримінаційними вимогами, що унеможливлює нашу участь у даній процедурі закупівлі. Просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації, прибравши дискримінаційні вимоги. Обгрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено наше право та законні інтереси – наше підприємство є реальним учасником ринку та планує взяти участь у даній процедурі закупівлі, однак окремі умови тендерної документації дискримінують нас як учасника та заважають нам взяти участь у даній процедурі закупівлі. Вважаємо, що встановленими вимогами тендерної документації здійснено порушення його прав та законних інтересів як потенційного учасника, а також порушено принципи, задекларовані ч. 1 статті 5 Закону України “Про публічні закупівлі”: добросовісної конкуренції серед учасників; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівного ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі; максимальної економії та ефективності; запобігання корупційним діям і зловживанням. Також, фактично, порушено норму частини 4 статті 5, яка вказує, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників Відповідно до вищенаведеного, керуючись статтями 3, 5, 11, 18, 22, 23, 24, Закону України “Про публічні закупівлі”
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 вересня 2021 10:43
У відповідь на Вашу вимогу, повідомляємо про наступне: Умовами нашої документації передбачено,що гарантійний лист -це гаратована поставка товару у кількості, в асортименті, зі строками придатності та в терміни, визначені цією закупкою та пропозицією Учасника, повинна бути підтверджена у складі пропозиції гарантійним листом виробника (його офіційного представника (дистриб’ютора) або заявника державної реєстрації предмету закупівлі в Україні.
Згідно з частиною третьою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Як засвідчує практика, без надання учасниками закупівлі гарантій виконання майбутніх поставок товарів у формі гарантійних листів від виробників (його офіційних . представників (дистриб’юторів) або заявників державної реєстрації предмету закупівлі в Україні, ризики невиконання учасниками-переможцями закупівель суттєво зростають і є невиправданими та недопустимими. Виробники медичних матеріалів, чи їх офіційні представники (дистриб’ютори) зацікавлені у продажі своїх товарів через надійних партнерів, в укладенні з ними відповідних договорів та наданні гарантій щодо належного виконання своїх зобов’язань у майбутньому та на практиці не застосовують жодних обмежень щодо видачі гарантійних листів особам, які бажають реалізовувати їх товар.
Гарантійний лист надає замовнику гарантію постачання не фальсифікованого товару, підтверджує його офіційне походження, виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення на територію України, розмитнення, реєстрацію та є гарантією вчасної поставки товару. При цьому, у разі виникнення конфліктних ситуацій під час виконання договору учасником-переможцем, замовник відповідно до наданого у складі учасника пропозиції гарантійного листа від виробника (його офіційного представника (дистриб’ютора) або заявника державної реєстрації предмету закупівлі в Україні, має право звернутися до нього з метою вжиття заходів щодо повного та всебічного виконання договору.
Тому, вважаємо за необхідне не вносити зміни до документації щодо цього питання.Такі документи є необхідними для уникнення можливості фальсифікації товару та забезпечення законності поставки медичних матеріалів.
Згідно з частиною третьою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Як засвідчує практика, без надання учасниками закупівлі гарантій виконання майбутніх поставок товарів у формі гарантійних листів від виробників (його офіційних . представників (дистриб’юторів) або заявників державної реєстрації предмету закупівлі в Україні, ризики невиконання учасниками-переможцями закупівель суттєво зростають і є невиправданими та недопустимими. Виробники медичних матеріалів, чи їх офіційні представники (дистриб’ютори) зацікавлені у продажі своїх товарів через надійних партнерів, в укладенні з ними відповідних договорів та наданні гарантій щодо належного виконання своїх зобов’язань у майбутньому та на практиці не застосовують жодних обмежень щодо видачі гарантійних листів особам, які бажають реалізовувати їх товар.
Гарантійний лист надає замовнику гарантію постачання не фальсифікованого товару, підтверджує його офіційне походження, виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення на територію України, розмитнення, реєстрацію та є гарантією вчасної поставки товару. При цьому, у разі виникнення конфліктних ситуацій під час виконання договору учасником-переможцем, замовник відповідно до наданого у складі учасника пропозиції гарантійного листа від виробника (його офіційного представника (дистриб’ютора) або заявника державної реєстрації предмету закупівлі в Україні, має право звернутися до нього з метою вжиття заходів щодо повного та всебічного виконання договору.
Тому, вважаємо за необхідне не вносити зміни до документації щодо цього питання.Такі документи є необхідними для уникнення можливості фальсифікації товару та забезпечення законності поставки медичних матеріалів.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 вересня 2021 13:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМЛАБОРРЕАКТИВ" |
266 904,00
UAH з ПДВ
|
266 904,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПІНОЛ УКРАЇНА" |
269 327,52
UAH з ПДВ
|
269 327,52
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМЛАБОРРЕАКТИВ" #23522853 |
Переможець |
266 904,00
UAH з ПДВ
|
30 вересня 2021 11:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 січня 2022 11:10
|
Електронний підпис | укладений |
11 жовтня 2021 12:56
|
Договір | укладений |
11 жовтня 2021 12:55
|