Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Золочівська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04363538 |
Місцезнаходження: | 08340, Україна , Київська обл., с. Гнідин, вул. Нова, буд. 1 |
Контактна особа: |
Олександр Лазаренко +380459541255 gsrada@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 вересня 2021 23:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 вересня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 28 вересня 2021 14:59 |
Очікувана вартість: | 10 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 100 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | 2.2.1. На підставі положень ст.25 Закону Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції. 2.2.2. Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія з грошовим покриттям. 2.2.3. Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 50000, грн. (п’ятдесят тисяч грн. 00 коп.), що не перевищує 0,5 % (відсотків) очікуваної вартості закупівлі Учасниками-нерезидентами банківська гарантія може бути надана у іноземній валюті, розмір якої еквівалентний вказаній вище сумі за офіційним курсом гривні до іноземної валюти, встановленим Національним банком України на дату видачі банківської гарантії. 2.2.4. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 120 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошені про проведення відкритих торгів на веб-порталі Уповноваженого органу. 2.2.5. Банківська гарантія надана банком-резидентом України повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови правління національного банку України від 15.12.2004 №639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» та обов’язково містити реквізити щодо назви закупівлі та/або її номеру на веб-порталі Уповноваженого органу. У разі посилання в тексті гарантії на договір про надання гарантії, укладений між банком - гарантом та принципалом, зазначений договір обов’язково надається учасником в складі тендерної пропозиції. Банківська гарантія надана банком-нерезидентом та долучена Учасником до своєї тендерної пропозиції, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 — URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 — ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Форма та зміст забезпечення пропозиції повинні відповідати Наказу Міністерства розвитку, економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 року №2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». На електронній гарантії повинен бути зазначений програмний комплекс, за допомогою якого накладено КЕП Банківська гарантія повинна бути з повним грошовим забезпеченням (покриттям) за гарантією. На підтвердження зазначеного, учасником в складі тендерної пропозиції надається інформація (довідка, банківська виписка тощо) від банку-гаранта, що свідчить про наявність повного грошового забезпечення (покриття) за гарантією. Умови банківської гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припиненою Банком-гарантом згідно із заявою Принципала без згоди та погодження з Бенефеціаром. Забезпечення тендерної пропозиції не повинно містити умов щодо необхідності подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов крім подачі письмової вимоги про сплату коштів Бенефіціару, у тому числі, але не виключно, не повинно містити умов щодо: нотаріального засвідчення зразків підписів уповноважених осіб, які підписали вимогу за Гарантією, та/чи відбитка печатки Бенефіціара; подання до Банку-Гаранта вимоги за гарантією через банк Бенефіціара. Разом із банківською гарантією, виданою банком-резидентом, Учасником надаються у електронному форматі оригінал або посвідчена банком-гарантом копія ліцензії, виданої банку-гаранту, оригінал або посвідчена банком-гарантом копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. У випадку надання банківської гарантії банком-нерезидентом, документи зазначені в даному абзаці надаються авізуючим банком-резидентом. Пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 31 Закону. 2.2.6. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції (у разі якщо вони не повертаються Учаснику), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: назва: Золочівська сільська рада Бориспільського району Київської області ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 04363538; юридична адреса: 08340, Київська область, Бориспільський р-н, с. Гнідин, вул. Нова, 1 банківські реквізити: р/р UA218201720355139019000022808 в Державній казначейській службі України, м.Київ МФО 820172 Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 50000, грн. (п’ятдесят тисяч грн. 00 коп.); Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити КЕП банку-гаранта. Застереження щодо випадків неповернення учасникові забезпечення тендерної пропозиції, вказані у пункті 3 цього Розділу. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 31 Закону. 3.1 Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 50000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | 6.1. Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору у вигляді перерахування коштів на розрахунковий рахунок замовника у розмірі 5 відсотків вартості договору. Платіжні реквізити Замовника: Золочівська сільська рада Бориспільського району Київської області ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 04363538; юридична адреса: 08340, Київська область, Бориспільський р-н, с. Гнідин, вул. Нова, 1 банківські реквізити: р/р UA218201720355139019000022808 в Державній казначейській службі України, м.Київ МФО 820172 Призначення платежу: забезпечення виконання договору по відкритим торгам на закупівлю Роботи з виготовлення проектно-кошторисної документації (проектування) першої черги «Нове будівництво автомобільної дороги за напрямом місто Київ – село Гнідин Золочівської сільської ради Бориспільського району Київської області за межами населених пунктів орієнтовною протяжністю 6 км» (код ДК 021:2015 - 71320000-7 Послуги з інженерного проектування, ГБН Г.1-218-182:2011) (Посилання на номер оголошення про проведення процедури закупівлі) або забезпечення виконання договору по відкритим торгам по номер оголошення UA-20ХХ-ХХ-ХХ-00ХХХХ-Х. 6.2. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин. 6.3. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а у разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. 6.4. Надана тендерна пропозиція повинна містити підтвердження від Учасника щодо розуміння Учасником факту, що у разі зменшення обсягів фінансування та укладення відповідних змін до договору, сума забезпечення виконання договору не зміниться, оскільки формується на підставі суми наданої тендерної пропозиції (надати довідку в довільній формі). 6.5. Учасники-нерезиденти, у разі якщо будуть визнані переможцями торгів, можуть надавати забезпечення виконання договору в іноземній валюті в розмірі 5 % від ціни договору, що перераховується Учасником-нерезидентом за офіційним курсом гривні до іноземної валюти, у якій надається забезпечення, встановленим Національним банком України на дату видачі банківської гарантії. 6.6. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів учасника. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Роботи з виготовлення проектно-кошторисної документації (проектування) першої черги «Нове будівництво автомобільної дороги за напрямом місто Київ – село Гнідин Золочівської сільської ради Бориспільського району Київської області за межами населених пунктів орієнтовною протяжністю 6 км» (код ДК 021:2015 - 71320000-7 Послуги з інженерного проектування, ГБН Г.1-218-182:2011)
3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг:
Місце виконання робіт :
- ділянка дороги за напрямком місто Київ – село Гнідин Золочівської сільської ради Бориспільського району Київської області
Обсяг: 1 робота, детальніше визначено в Додатку №5 до тендерної документації4) очікувана вартість предмета закупівлі: 10000000,00 грн з ПДВ
5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: До 20.12.2021 року
6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до 28.09.2021 року до 00год00хв
7) умови оплати:Оплата виконаних робіт здійснюється Замовником, на поточний рахунок Підрядника, зазначений у цьому Договорі. Платежі за виконані проектні роботи здійснюються Замовником у строк 10 банківських днів після прийняття Замовником виконаних робіт та підписання Сторонами відповідного акту здачі-приймання виконаних робіт згідно календарного плану (Додаток 2), що такі роботи відповідають за своїм складом та вартістю.
8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): 2.2.1. На підставі положень ст.25 Закону Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції.
2.2.2. Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія з грошовим покриттям.
2.2.3. Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 50000, грн. (п’ятдесят тисяч грн. 00 коп.), що не перевищує 0,5 % (відсотків) очікуваної вартості закупівлі
Учасниками-нерезидентами банківська гарантія може бути надана у іноземній валюті, розмір якої еквівалентний вказаній вище сумі за офіційним курсом гривні до іноземної валюти, встановленим Національним банком України на дату видачі банківської гарантії.
2.2.4. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 120 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошені про проведення відкритих торгів на веб-порталі Уповноваженого органу.
2.2.5. Банківська гарантія надана банком-резидентом України повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови правління національного банку України від 15.12.2004 №639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» та обов’язково містити реквізити щодо назви закупівлі та/або її номеру на веб-порталі Уповноваженого органу. У разі посилання в тексті гарантії на договір про надання гарантії, укладений між банком - гарантом та принципалом, зазначений договір обов’язково надається учасником в складі тендерної пропозиції.
Банківська гарантія надана банком-нерезидентом та долучена Учасником до своєї тендерної пропозиції, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 — URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 — ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку.
Форма та зміст забезпечення пропозиції повинні відповідати Наказу Міністерства розвитку, економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 року №2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції».
На електронній гарантії повинен бути зазначений програмний комплекс, за допомогою якого накладено КЕП
Банківська гарантія повинна бути з повним грошовим забезпеченням (покриттям) за гарантією. На підтвердження зазначеного, учасником в складі тендерної пропозиції надається інформація (довідка, банківська виписка тощо) від банку-гаранта, що свідчить про наявність повного грошового забезпечення (покриття) за гарантією.
Умови банківської гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припиненою Банком-гарантом згідно із заявою Принципала без згоди та погодження з Бенефеціаром.
Забезпечення тендерної пропозиції не повинно містити умов щодо необхідності подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов крім подачі письмової вимоги про сплату коштів Бенефіціару, у тому числі, але не виключно, не повинно містити умов щодо: нотаріального засвідчення зразків підписів уповноважених осіб, які підписали вимогу за Гарантією, та/чи відбитка печатки Бенефіціара; подання до Банку-Гаранта вимоги за гарантією через банк Бенефіціара.
Разом із банківською гарантією, виданою банком-резидентом, Учасником надаються у електронному форматі оригінал або посвідчена банком-гарантом копія ліцензії, виданої банку-гаранту, оригінал або посвідчена банком-гарантом копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію.
У випадку надання банківської гарантії банком-нерезидентом, документи зазначені в даному абзаці надаються авізуючим банком-резидентом.
Пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 31 Закону.
2.2.6. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції (у разі якщо вони не повертаються Учаснику), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету.
До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії:
назва: Золочівська сільська рада Бориспільського району Київської області
ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 04363538;
юридична адреса: 08340, Київська область, Бориспільський р-н, с. Гнідин, вул. Нова, 1
банківські реквізити: р/р UA218201720355139019000022808 в Державній казначейській службі України, м.Київ
МФО 820172
Розмір забезпечення тендерної пропозиції:
50000, грн. (п’ятдесят тисяч грн. 00 коп.);
Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити КЕП банку-гаранта.
Застереження щодо випадків неповернення учасникові забезпечення тендерної пропозиції, вказані у пункті 3 цього Розділу.
Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 31 Закону.
3.1 Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі:
1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;
2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру;
3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону;
4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
10) дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: визначається автоматично
11) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях:
Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає – 1 відсоток від очікуваної вартості закупівлі.
12) математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Згідно ч. 1 ст. 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. До початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін пропозицій, розміщений у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників. Під час проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель відображаються значення ціни тендерної пропозиції учасника. Електронний аукціон здійснюється у відповідності з положеннями ст. 30 Закону.
1.3. До оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, розрахована з урахуванням вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, визначених цією документацією, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), якщо учасник є платником ПДВ, інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким учасником до вартості товарів, робіт або послуг.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата виконаних робіт здійснюється Замовником, на поточний рахунок Підрядника, зазначений у цьому Договорі. Платежі за виконані проектні роботи здійснюються Замовником у строк 10 банківських днів після прийняття Замовником виконаних робіт та підписання Сторонами відповідного акту здачі-приймання виконаних робіт згідно календарного плану (Додаток 2), що такі роботи відповідають за своїм складом та вартістю | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 вересня 2021 15:45 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 вересня 2021 15:45 |
ВТ_роботи_ПКД_дорога 3_нова_редакція.doc | |
20 вересня 2021 15:45 |
Оголошення про проведення відкритих торгів_проектування дороги_нова_редакція.doc | |
20 вересня 2021 15:45 |
Перелік змін, що вносяться до тенденої документації_проектування дороги_20_09_2021.doc | |
20 вересня 2021 15:45 |
Кваліфікаційні_вимоги_нова_редакція.doc | |
10 вересня 2021 23:38 |
Технічні_якісні_кількісні_характеристики.doc | |
10 вересня 2021 23:38 |
Проект_договору.doc |
20 вересня 2021 15:45 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
20 вересня 2021 15:45 |
ВТ_роботи_ПКД_дорога 3_нова_редакція.doc
|
|||
20 вересня 2021 15:45 |
Оголошення про проведення відкритих торгів_проектування дороги_нова_редакція.doc
|
|||
20 вересня 2021 15:45 |
Перелік змін, що вносяться до тенденої документації_проектування дороги_20_09_2021.doc
|
|||
20 вересня 2021 15:45 |
Кваліфікаційні_вимоги_нова_редакція.doc
|
|||
10 вересня 2021 23:38 |
Технічні_якісні_кількісні_характеристики.doc
|
|||
10 вересня 2021 23:38 |
Проект_договору.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-02-09-000020 ● f333744fd98947c487c484b1b1a6472e
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 лютого 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 лютого 2022 10:31 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.02.2022 № 55
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
В.о. Начальника Віталій ЗУБЧЕНКО
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 08.02.2022 № 55
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
11 UA-2021-09-10-011920-c 10.09.2021
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-10 16:58:59
Запит про надання пояснень
1. Яким чином та на підставі яких Золочівською сільською радою здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Просимо пояснити за яких документально підтверджених об’єктивних обставин продовженно строк дії договору від 20.10.2021 №20/10 та строки виконання робіт.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-02-17 09:21:58
Щодо надання пояснень на звернення
1) Розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі визначено з урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості
предмета закупівлі, затвердженої наказом Уповноваженого органу від 18.02.2020 №
275, методом порівняння ринкових цін проведено розрахунок очікуваної вартості
робіт.
Очікувана вартість обрахована відповідно до середньоринкового рівня цін,
визначеного на базі комерційних пропозицій 3-х учасників ринку:
1) ТОВ «Міжнародний проектний інститут» - 10 500 000,00 грн
2) ТОВ «СЛОБОЖАНСЬКИЙ ПРОЕКТНИЙ ДІМ» - 12 000 000,00 грн
3) ТОВ «А-С Україна» - 10 000 000,00грн.
Розмір бюджетного призначення для предмета закупівлі Роботи з виготовлення
проектно-кошторисної документації (проектування) першої черги «Нове
будівництво автомобільної дороги за напрямом місто Київ – село Гнідин
Золочівської сільської ради Бориспільського району Київської області за межами
населених пунктів орієнтовною протяжністю 6 км» (код ДК 021:2015 - 71320000-7
Послуги з інженерного проектування, ГБН Г.1-218-182:2011) відповідає Договору
№57 від 14 липня 2021 року про передачу міжбюджетного трансферту та
розрахунку видатків до кошторису Золочівської сільської ради Бориспільського
району Київської області на 2021-2022 рік (спеціальний фонд) за КПКВК 0117463 «Утримання та розвиток автомобільних доріг та дорожньої інфраструктури за рахунок трансфертів з інших місцевих бюджетів».
Очікувана вартість предмета закупівлі розрахована методом порівняння ринкових цін та орієнтовно становить 10 000 000,00 грн з ПДВ, що відповідає розміру бюджетного призначення.
Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі – з цією інформацією можна ознайомитися за посиланням: https://zolochivskarada.gov.ua/silska-rada/%d0%bf%d1%83%d0%b1%d0%bb%d1%96%d1%87%d0%bd%d1%96-%d0%b7%d0%b0%d0%ba%d1%83%d0%bf%d1%96%d0%b2%d0%bb%d1%96/%d0%be%d0%b1%d2%91%d1%80%d1%83%d0%bd%d1%82%d1%83%d0%b2%d0%b0%d0%bd%d0%bd%d1%8f-%d0%b7%d0%b0%d0%ba%d1%83%d0%bf%d1%96%d0%b2%d0%b5%d0%bb%d1%8c/.
2) Продовженню строку дії договору від 20.10.2021 №20/10 та строків виконання робіт сприяли документально підтверджені об’єктивні причини та обставини, а саме згідно з постановаю КМ України від 24 листопада 2021 р №1240 «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів» , та продовження карантину в Україні до 31 грудня 2021 року - Київська область віднесена до червоної зони. Находження Київської області в червоній зоні під час карантину значно ускладнює відпрацювання технічних рішень, отримання технічних умов (як зазначенно вище) та погодження цих рішень, це підтверджено відповідним листом зверненням Підрядника. Також подовження договору було спричинено затримкою фінансування витрат замовника, що є об’єктивною обставиною для подовження терміну, необхідного для виконання договору. З урахуванням вищевикладеного, Замовник продовжив строку дії договору від 20.10.2021 №20/10 та строків виконання робіт на підставі пункту 4 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-22 09:02:37
Запит про надання пояснень
Виходячи з наданих Замовником пояснень від 17.02.2022 на запит Північного офісу Держаудитслужби від 10.02.2022 року просимо надати документальне підтвердження визначення очікуваної вартості, зокрема цінові пропозиції на момент оголошення процедури закупівлі, оскільки обґрунтування, зазначені у поясненні, не містять підтверджуючої інформації.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-02-22 22:51:16
Щодо надання пояснень та підтвердних документів (цінових пропозицій)
Очікувана вартість обрахована відповідно до середньоринкового рівня цін,
визначеного на базі комерційних пропозицій 3-х учасників ринку (додаються):
1) ТОВ «Міжнародний проектний інститут» - 10 500 000,00 грн
2) ТОВ «СЛОБОЖАНСЬКИЙ ПРОЕКТНИЙ ДІМ» - 12 000 000,00 грн
3) ТОВ «А-С Україна» - 10 000 000,00грн.
Розмір бюджетного призначення для предмета закупівлі Роботи з виготовлення
проектно-кошторисної документації (проектування) першої черги «Нове
будівництво автомобільної дороги за напрямом місто Київ – село Гнідин
Золочівської сільської ради Бориспільського району Київської області за межами
населених пунктів орієнтовною протяжністю 6 км» (код ДК 021:2015 - 71320000-7
Послуги з інженерного проектування, ГБН Г.1-218-182:2011) відповідає Договору
№57 від 14 липня 2021 року про передачу міжбюджетного трансферту та
розрахунку видатків до кошторису Золочівської сільської ради Бориспільського
району Київської області на 2021-2022 рік (спеціальний фонд) за КПКВК 0117463 «Утримання та розвиток автомобільних доріг та дорожньої інфраструктури за рахунок трансфертів з інших місцевих бюджетів».
Очікувана вартість предмета закупівлі розрахована методом порівняння ринкових цін та орієнтовно становить 10 000 000,00 грн з ПДВ, що відповідає розміру бюджетного призначення.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 березня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 квітня 2022 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 вересня 2021 15:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "НТЦ "ДОРІНЖНАУКА" |
9 665 000,00
UAH з ПДВ
|
9 665 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЖНАРОДНИЙ ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ" |
9 800 000,00
UAH з ПДВ
|
9 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТДВ ІНСТИТУТ ДНІПРОДІПРОТРАНС |
9 900 000,00
UAH з ПДВ
|
9 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЕПІТАЛ ІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ" |
9 900 000,00
UAH з ПДВ
|
9 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СІТІГРАД" |
9 999 900,00
UAH з ПДВ
|
9 999 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "НТЦ "ДОРІНЖНАУКА" #42451175 |
Відхилено |
9 665 000,00
UAH з ПДВ
|
30 вересня 2021 22:55
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЖНАРОДНИЙ ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ" #42703169 |
Переможець |
9 800 000,00
UAH з ПДВ
|
01 жовтня 2021 23:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 січня 2024 17:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 січня 2023 19:20
|
ДУ проект.pdf | зміни до договору |
07 січня 2023 13:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2021 22:16
|
додаткова угода 2 проект.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2021 22:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2021 21:54
|
ДУ по проекту.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2021 21:53
|
Електронний підпис | укладений |
23 жовтня 2021 22:52
|
Договір2010Міжнарпроектінститут_мін.pdf | укладений |
23 жовтня 2021 22:51
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | №20/10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №1 до Договору №20/10 від 20.10.2021 року |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | визначено в додатковій угоді |
Номер договору про закупівлю: | №20/10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №2 до Договору №20/10 від 20.10.2021 року |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 07 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | визначено в додатковій угоді |
Номер договору про закупівлю: | №20/10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №3 до Договору №20/10 від 20.10.2021 р. |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |