Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Land cultivation services in the volume of the full agricultural cycle» Public Procurement Catalogue ДК 021:2015 Code: 77110000-4 services related to the production of agricultural products
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПІЩАНОБРІДСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ АГРАРНИЙ ЛІЦЕЙ |
Код ЄДРПОУ: | 20650438 |
Місцезнаходження: | 27037, Україна , Кіровоградська область обл., с. Піщаний Брід, вул. Незалежності 1 |
Контактна особа: |
Раїса Ірха +380957562403 pb_ppal@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Irha Raisa +380978108390 ppal_pb@meta.ua Ірха Раїса +380978108390 ppal_pb@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | PIShchANOBRIDSKYI PROFESIINYI AHRARNYI LITsEI |
National ID: | 20650438 |
Contact point: |
Irha Raisa +380957562403 pb_ppal@ukr.net |
Additional contacts: |
Irha Raisa +380978108390 ppal_pb@meta.ua Ірха Раїса +380978108390 ppal_pb@meta.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 вересня 2021 21:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 жовтня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 01 листопада 2021 15:01 |
Очікувана вартість: | 11 735 564,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 58 677,82 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 10 вересня 2021 21:41 |
Enquiries until: | 02 жовтня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 08 жовтня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 12 жовтня 2021 00:00 |
Information
Estimated total value: | 11 735 564 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 58 678 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77110000-4: Послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за надані Послуги здійснюються за фактом надання Послуг після збирання врожаю на підставі підписаних Сторонами Актів приймання-передачі виконаних робіт (наданих послуг) та матеріальних цінностей та виставленого рахунка Виконавця, протягом 20 (двадцяти) банківських днів. Payments for the provided Services are made upon provision of Services after harvest on the basis of signed by the Parties Acts of acceptance-transfer of performed works (provided services) and material values and invoiced by the Contractor, within 20 (twenty) banking days. | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 жовтня 2021 13:24 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 жовтня 2021 13:14 |
Перелік змін.docx | |
04 жовтня 2021 13:14 |
ТД_послуги з обробки землі_нова редакція.doc | |
04 жовтня 2021 13:14 |
Додаток 1_Технічна специфікація_нова редакція.docx | |
10 вересня 2021 21:41 |
Додаток 1_Технічна специфікація.docx | |
10 вересня 2021 21:41 |
ANNOUNCEMENT TEMPLATE - Land cultivation services in the volume of the full agricultural cycle.docx | |
10 вересня 2021 21:41 |
ТД_послуги з обробки землі.doc | |
10 вересня 2021 21:41 |
Додаток 2_ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.docx |
04 жовтня 2021 13:24 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
04 жовтня 2021 13:14 |
Перелік змін.docx
|
|||
04 жовтня 2021 13:14 |
ТД_послуги з обробки землі_нова редакція.doc
|
|||
04 жовтня 2021 13:14 |
Додаток 1_Технічна специфікація_нова редакція.docx
|
|||
10 вересня 2021 21:41 |
Додаток 1_Технічна специфікація.docx
|
|||
10 вересня 2021 21:41 |
ANNOUNCEMENT TEMPLATE - Land cultivation services in the volume of the full agricultural cycle.docx
|
|||
10 вересня 2021 21:41 |
ТД_послуги з обробки землі.doc
|
|||
10 вересня 2021 21:41 |
Додаток 2_ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-12-10-000034 ● 0d009074819a4f6c85fd111536e5ff8e
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 грудня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 грудня 2021 17:06 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
10.12.2021 № 538
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північно –
східного офісу Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 10.12.2021 № 538
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5. UA-2021-09-10-011800-c 10.09.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник Управління Північно –
східного офісу Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-12-14 16:04:41
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 11735564,00 грн. (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-09-10-011800-c та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- яким чином забезпечено виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель?
- яким чином забезпечено виконання вимог Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» в частині формування очікуваної вартості предмету закупівлі?
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-12-17 15:34:50
Пояснення на звернення
Адміністрація Піщанобрідського професійного аграрного ліцею, Новоукраїнського району, Кіровоградської області на Ваш запит повідомляє, що при проведенні тендерної процедури в 2021 році (10.09.2021 року) на надання послуги з обробітку земель в обсязі повного сільськогосподарського циклу з виробництва сільськогосподарської продукції, а саме: з вирощення кукурудзи в 2022 році, ми не мали можливості прорахувати рівень інфляції та зростання цін в 2022 році. Тому задля визначення очікуваної вартості, нами був проведений розрахунок вищевказаних послуг за фактичними витратами на 1 га згідно даних за 2018 рік (коли безпосередньо ми вирощували кукурудзу) та проведено моніторинг середньо-ринкових цін в поточному році по видах затрат з вирощення кукурудзи, зокрема (та не виключно): витрати на закупівлю посівного матеріалу, засобів для захисту рослин, добрива, гербіцидів, інсектицидів, фунгіцидів, паливно-мастильних матеріалів. Крім того, при здійсненні розрахунку очікуваної вартості послуг, до уваги бралась і вимога щодо включення елементів дуальної форми навчання учнів (а саме виробничого навчання учнів на техніці Виконавця).
Враховуючи отримані дані, на день подачі тендерної документації, нами було обмежено суму витрат з розрахунку на 1 га. в технічній частині документації в розмірі не більше 28000,00 грн. з 1 га.
Щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель повідомляємо наступне: відповідне обґрунтування наявне на веб-сайті та доступне до перегляду за посиланням http://www.ppal.com.ua/d0-be-d0-b1-d2-91-d1-80-d1-83-d0-bd-d1-82-d1-83-d0-b2-d0-b0-d0-bd-d0-bd-d1-8f-d1-82-d0-b5-d1-85-d0-bd-d1-96-d1-87-d0-bd-d0-b8-d1-85-d1-82-d0-b0-d1-8f-d0-ba-d1-96-d1-81-d0-bd-d0-b8-d1-85-d1-85/ .
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 грудня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 грудня 2021 |
Порушення не виявлено
- UA-M-2021-12-21-000007 ● a11434669af04539b133e47c76d0bae0
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 грудня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 грудня 2021 17:44 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.12.2021 № 556
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 21.12.2021 № 556
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2021-09-10-011800-c, 10.09.2021, інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Начальник Управління Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-12-31 16:43:13
Заперечення на висновок моніторингу
1. Щодо аналогічного договору учасника
Відповідно до вимог тендерної документації Аналогічним договором в розумінні тендерної документації є договір надання послуг з обробітку земель. Учасник ПП «Агрохолдинг Афіна Паллада» у складі своєї тендерної пропозиції надав копію договору з ТОВ «ЛІАРА» від 14.09.2020 № 345 про надання послуг по збиранню кукурудзи на силос та лист відгук ТОВ «ЛІАРА», згідно якого останній висловлює подяку вказаному учаснику за збирання кукурудзи на силос по договору від 14.09.2020 № 345. Відповідно до Додатку № 1 до тендерної документації «Технічна специфікація» (інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) «Послуги з обробітку земель в обсязі повного сільськогосподарського циклу» включають: внесення мінеральних добрив, перше дискування, пахота або глибоке рихлення, передпосівна культивація, культивація, посів з мінеральними добривами, внесення гірбицидів, боронування, міжрядна обробка, обробка посівів по фазах розвитку від хвороб, шкідників та бурянів, прикореневе та зовнішньо кореневе підживлення, збирання врожаю з подрібленням стебла, транспортування та зберігання врожаю, зяблевий обробіток грунту після збирання врожаю. Тобто, до предмету закупівлі Замовником був включений повний цикл послуг по обробітку землі, в тому числі і збирання кукурудзи. Таким чином, учасник виконав умову тендерної документації та довів наявність досвіду в обробітку землі.
2. Щодо підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
На вимогу п. 5.2.2 тендерної документації щодо кожної одиниці власного обладнання - виписку з балансу або інші реєстраційні документи/документи, що підтверджують право власності; щодо кожної одиниці невласного обладнання - договір (договори) оренди, лізингу, надання послуг, спільного користування тощо, термін дії якого (яких) повинен бути чинним на дату розкриття тендерних пропозицій та кінцевий термін дії якого (яких) повинен спливати не раніше 31 грудня 2022 року, учасник ПП «Агрохолдинг Афіна Паллада» надав видаткові накладні на сільськогосподарську техніку, придбану у 2019 – 2020 роках та вказану як власну у довідці від 11.10.2021 № 06 про наявність відповідного обладнання та матеріально-технічної бази. Видаткові накладні в розумінні чинного законодавства є первинними документами, що підтверджують господарську операцію, а саме придбання майна, і є документами, що підтверджують право власності. Відтак, учасник ПП «Агрохолдинг Афіна Паллада» виконав усі вимоги тендерної документації в повному обсязі, тому був допущений до участі в аукціоні з відкритих торгів з публікацією англійською мовою.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 грудня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 січня 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання: розгляду тендерних пропозиції ТОВ «НИВА-Н», ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «АГРОХОЛДИНГ АФІНА ПАЛЛАДА», ТОВ «СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКЕ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ІМ. МІЧУРІНА» на відповідність вимогам тендерної документації до проведення оцінки тендерних пропозицій встановлено порушення абзацу 1 частини шістнадцятої статті 29 Закону)
Оскарження в суді
Опис: | На виконання ч. 10 ст. 8 Закону України "Про публічні закупівлі" повідомляємо про оскарження висновку до суду та, відповідно, подачу позовної заяви від 10.01.2022 р. (квитанція про сплату судового збору від 10.01.22 р. додається) |
Дата публікації: | 11 січня 2022 |
Номер відкриття провадження: | 340/144/22 |
Дата відкриття провадження: | 17 січня 2022 |
Документи:
19 січня 2022 10:53
|
Електронний підпис |
11 січня 2022 14:29
|
Електронний підпис |
11 січня 2022 13:48
|
Untitled.pdf |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ПІЩАНОБРІДСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ АГРАРНИЙ ЛІЦЕЙ |
Код ЄДРПОУ: | 20650438 |
Місцезнаходження: | 27037, Україна, Кіровоградська область обл., с. Піщаний Брід, вул. Незалежності 1 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "НИВА-Н" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГРОГРАН" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО АГРОХОЛДИНГ АФІНА ПАЛЛАДА | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 жовтня 2021 19:13
|
ТОВ "СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКЕ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ІМ. МІЧУРІНА" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 листопада 2021 15:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГРОГРАН" |
11 693 651,67
UAH з ПДВ
|
11 693 651,67
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО АГРОХОЛДИНГ АФІНА ПАЛЛАДА |
11 735 564,00
UAH з ПДВ
|
11 735 564,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГРОГРАН" #35046520 |
Переможець |
11 693 651,67
UAH з ПДВ
|
03 листопада 2021 13:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 листопада 2021 18:24
|
Договір 15_11_21.pdf | укладений |
18 листопада 2021 18:09
|