Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 - 15840000-8 Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби (новорічні подарунки для дітей дошкільних навчальних закладів та учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти (ДК 021:2015 – 15842000-2 - Шоколад та цукрові кондитерські вироби), новорічні подарунки для дітей-сиріт (ДК 021:2015 – 15842000-2 - Шоколад та цукрові кондитерські вироби))
DK 021: 2015 - 15840000-8 Cocoa; chocolate and sugar confectionery (New Year's gifts for children of preschool educational institutions and students of grades 1-4 of general secondary education institutions (DK 021: 2015 - 15842000-2 - Chocolate and sugar confectionery), New Year's gifts for orphans (DK 021: 2015 - 15842000-2 - Chocolate and sugar confectionery))
DK 021: 2015 - 15840000-8 Cocoa; chocolate and sugar confectionery (New Year's gifts for children of preschool educational institutions and students of grades 1-4 of general secondary education institutions (DK 021: 2015 - 15842000-2 - Chocolate and sugar confectionery), New Year's gifts for orphans (DK 021: 2015 - 15842000-2 - Chocolate and sugar confectionery))
Очікувана вартість
6 086 710,00 UAH
UA-2021-09-10-011398-c ● 44d2910d5e2f45e6b756a8a098f3b332
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Департамент освіти та науки Одеської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02145398 |
Місцезнаходження: | 65039, Україна , Одеська область обл., Одеса, вул.Канатна,134 |
Контактна особа: |
Котелюк Олена Вадимівна +380487763024 ek312@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Department of Education and Science of the Odessa City Council |
National ID: | 02145398 |
Contact point: |
Kotelyuk Olena +380487763024 ek312@meta.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 10 вересня 2021 18:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 жовтня 2021 09:00 |
Початок аукціону: | 09 грудня 2021 11:28 |
Очікувана вартість: | 6 086 710,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 30 433,55 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 182601,30 грн. Тендерна пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії, страхової гарантії або гарантії фінансової компанії в електронному форматі з накладенням кваліфікованого електронного підпису (далі - КЕП) установи, що видала гарантію. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 182601.3 UAH |
Publication date: | 10 вересня 2021 18:01 |
Enquiries until: | 03 жовтня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 09 жовтня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 13 жовтня 2021 09:00 |
Information
Estimated total value: | 6 086 710 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 30 434 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15840000-8: Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
75406 од
новорічні подарунки для дітей дошкільних навчальних закладів та учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти (ДК 021:2015 – 15842000-2 - Шоколад та цукрові кондитерські вироби)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65039, Україна, Одеська область, м. Одеса, заклади загальної середньої освіти та дошкільні навчальні заклади м. Одеси, згідно з дислокацією
ДК 021:2015: 15840000-8 — Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби
New Year's gifts for children of preschool educational institutions and students of grades 1-4 of general secondary education institutions (DK 021: 2015 - 15842000-2 - Chocolate and sugar confectionery)
CPV: 15840000-8
Період постачання:
по 13 грудня 2021
317 од
новорічні подарунки для дітей-сиріт (ДК 021:2015 – 15842000-2 - Шоколад та цукрові кондитерські вироби)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65039, Україна, Одеська область, м. Одеса, заклади загальної середньої освіти та дошкільні навчальні заклади м. Одеси, згідно з дислокацією середньої освіти та дошкільних навчальних закладів м. Одеси, згідно з дислокацією
ДК 021:2015: 15840000-8 — Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби
New Year's gifts for orphans (DK 021: 2015 - 15842000-2 - Chocolate and sugar confectionery)
CPV: 15840000-8
Період постачання:
по 13 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата здійснюється за фактично поставлений товар згідно видаткових накладних на протязі 15 банківських днів після надходження відповідних бюджетних коштів на рахунки Замовника | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 жовтня 2021 13:19 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 жовтня 2021 13:14 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН Новорічні подарунки 2021.doc | |
05 жовтня 2021 13:14 |
Додаток 4 Проект договору 2021.doc | |
05 жовтня 2021 13:14 |
Додаток 1 Технічні вимоги.doc | |
05 жовтня 2021 13:14 |
ТД Новорічні подарунки 2021.doc | |
05 жовтня 2021 13:14 |
Тітул ТД.pdf | |
10 вересня 2021 18:02 |
Додаток 5 Дислокація 2021.doc | |
10 вересня 2021 18:02 |
Додаток 3 Відомості про учасника.doc | |
10 вересня 2021 18:02 |
Додаток 2 Тендерна пропозиція.doc |
05 жовтня 2021 13:19 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
05 жовтня 2021 13:14 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН Новорічні подарунки 2021.doc
|
|||
05 жовтня 2021 13:14 |
Додаток 4 Проект договору 2021.doc
|
|||
05 жовтня 2021 13:14 |
Додаток 1 Технічні вимоги.doc
|
|||
05 жовтня 2021 13:14 |
ТД Новорічні подарунки 2021.doc
|
|||
05 жовтня 2021 13:14 |
Тітул ТД.pdf
|
|||
10 вересня 2021 18:02 |
Додаток 5 Дислокація 2021.doc
|
|||
10 вересня 2021 18:02 |
Додаток 3 Відомості про учасника.doc
|
|||
10 вересня 2021 18:02 |
Додаток 2 Тендерна пропозиція.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-09-10-011398-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "СВЯТЕНКО ІГОР ВАСИЛЬОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3276521951
Дата подання: 13 вересня 2021 14:39
Вимога
Шановний Замовнику!
П.5 Розділу ІІІ ТД Замовника «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» містить дискримінаційну вимогу, а саме: «1.2. Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати:
1.2.1. Документи, що підтверджують наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій:
- Довідка в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності), в якій зазначається інформація про складські приміщення, з зазначенням площ цих приміщень та адреси їх розташування, які учасник використовує для ведення господарської діяльності.
Для підтвердження інформації, що викладена у довідці надати наступні документи:
- документально підтверджена наявність власних або орендованих складських приміщень для зберігання відповідної до предмету закупівлі продукції на території м. Одеси (у разі наявності власних складських приміщень необхідно надати документи, які підтверджують право власності на ці приміщення. У разі оренди складських приміщень, необхідно надати договір оренди, суборенди);»
Вважаємо вимогу Замовника щодо наявності в Учасників власних або орендованих складських приміщень для зберігання відповідної до предмету закупівлі продукції, розташованого саме на території м. Одеси необґрунтованою та дискримiнацiйною по відношенню до інших учасників Процедури закупівлі, які можуть гарантувати виконання умови поставки, але не мають відповідних складів на території м. Одеса. Замовник не довів та документально не підтвердив необхідність встановлення вищезазначеної вимоги. Дана вимога суперечить основним принципам здійснення публічних закупівель та значно звужує коло потенційних учасників.
Просимо внести зміни до ТД Замовника.
Розгорнути
Згорнути
П.5 Розділу ІІІ ТД Замовника «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» містить дискримінаційну вимогу, а саме: «1.2. Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати:
1.2.1. Документи, що підтверджують наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій:
- Довідка в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності), в якій зазначається інформація про складські приміщення, з зазначенням площ цих приміщень та адреси їх розташування, які учасник використовує для ведення господарської діяльності.
Для підтвердження інформації, що викладена у довідці надати наступні документи:
- документально підтверджена наявність власних або орендованих складських приміщень для зберігання відповідної до предмету закупівлі продукції на території м. Одеси (у разі наявності власних складських приміщень необхідно надати документи, які підтверджують право власності на ці приміщення. У разі оренди складських приміщень, необхідно надати договір оренди, суборенди);»
Вважаємо вимогу Замовника щодо наявності в Учасників власних або орендованих складських приміщень для зберігання відповідної до предмету закупівлі продукції, розташованого саме на території м. Одеси необґрунтованою та дискримiнацiйною по відношенню до інших учасників Процедури закупівлі, які можуть гарантувати виконання умови поставки, але не мають відповідних складів на території м. Одеса. Замовник не довів та документально не підтвердив необхідність встановлення вищезазначеної вимоги. Дана вимога суперечить основним принципам здійснення публічних закупівель та значно звужує коло потенційних учасників.
Просимо внести зміни до ТД Замовника.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 вересня 2021 09:23
Доброго дня! Розглянувши Вашу Вимогу повідомляємо наступне. Наявність складського приміщення на території м. Одеси необхідна для запобігання зриву соціально значимої поставки новорічних подарунків дітям та дітям – сиротам в заклади освіти м. Одеси. Оскільки, Додатком 1 до тендерної документації, встановлений стислий термін постачання, а саме: поставка новорічних подарунків повинна бути здійснена на протязі 3-х робочих днів після отримання замовлення, та враховуючи значну кількість адресів дислокації відповідно до Додатку 5 до тендерної документації (249 адресів), а також можливі несприятливі кліматичні умови (зимовий період), вважаємо, що вимога в тендерній документації щодо наявності складського приміщення на території м. Одеси є суттєвою умовою для здійснення закупівлі, передбаченою документацією.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-09-10-011398-c.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТД"СОЛОДКИЙ СВІТ", Код ЄДРПОУ:35054725
Дата подання: 15 вересня 2021 17:03
Дата подання: 15 вересня 2021 17:03
Скарга на умови тендерної документації
Департаментом освіти та науки Одеської міської ради (далі – ЗАМОВНИК) було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2021-09-10-011398-c, назва предмета закупівлі ДК 021:2015 - 15840000-8 Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби (новорічні подарунки для дітей дошкільних навчальних закладів та учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти (ДК 021:2015 – 15842000-2 - Шоколад та цукрові кондитерські вироби), новорічні подарунки для дітей-сиріт (ДК 021:2015 – 15842000-2 - Шоколад та цукрові кондитерські вироби)).
Приватне підприємство «ТД «Солодкий Світ» планує взяти участь в даній закупівлі.
При детальному ознайомленні з тендерною документацією було встановлено наявність вимог, які, на нашу думку, носять дискримінаційних характер і відповідно суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель та значно звужують коло потенційних учасників, а саме:
П.5 Розділу ІІІ ТД Замовника «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»: «1.2. Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати:
1.2.1. Документи, що підтверджують наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій:
- Довідка в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності), в якій зазначається інформація про складські приміщення, з зазначенням площ цих приміщень та адреси їх розташування, які учасник використовує для ведення господарської діяльності.
Для підтвердження інформації, що викладена у довідці надати наступні документи:
- документально підтверджена наявність власних або орендованих складських приміщень для зберігання відповідної до предмету закупівлі продукції на території м. Одеси (у разі наявності власних складських приміщень необхідно надати документи, які підтверджують право власності на ці приміщення. У разі оренди складських приміщень, необхідно надати договір оренди, суборенди);»
Виходячи зі змісту даної вимоги, участь у даній процедурі закупівлі можуть прийняти тільки ті учасники, які мають у власності або орендують склади на території м. Одеса.
Скаржник зареєстрований у встановленому законом порядку та орендує складські приміщення на території м. Вінниця (договір оренди додається) і має всю матеріально-технічну базу та технології для виконання умов поставки, однак, у зв’язку з тим, що територіально знаходиться у іншому місті, не має змоги стати Учасником даної закупівлі.
13.09.2021 року ПП «ТД «Солодкий Світ», через електронну систему закупівель, звернувся до Замовника з вимогою усунути дискримінаційні вимоги та внести зміни до тендерної документації Замовника, на що 14.09.2021 року отримали наступну відповідь:
«Доброго дня! Розглянувши Вашу Вимогу повідомляємо наступне. Наявність складського приміщення на території м. Одеси необхідна для запобігання зриву соціально значимої поставки новорічних подарунків дітям та дітям – сиротам в заклади освіти м. Одеси. Оскільки, Додатком 1 до тендерної документації, встановлений стислий термін постачання, а саме: поставка новорічних подарунків повинна бути здійснена на протязі 3-х робочих днів після отримання замовлення, та враховуючи значну кількість адресів дислокації відповідно до Додатку 5 до тендерної документації (249 адресів), а також можливі несприятливі кліматичні умови (зимовий період), вважаємо, що вимога в тендерній документації щодо наявності складського приміщення на території м. Одеси є суттєвою умовою для здійснення закупівлі, передбаченою документацією.»
По суті скарги хочемо повідомити наступне: відстань від м. Вінниця до м. Одеса (по даних Google карти, відкритих інтернет джерел) становить 426 км, це близько 5 годин часу. Звертаємо увагу, що Замовником передбачено 3 робочі дні для доставки. Скаржник має достатню кількість автотранспорту та працівників необхідної кваліфікації для своєчасної доставки замовлення (Реєстраційні документи на транспортні засоби додаються). Можливість несприятливих кліматичних умов це лише припущення Замовника, яке не має, на разі, документального обґрунтування. Тому вважаємо, що Замовник не довів необхідність встановлення вимоги щодо наявності власних або орендованих складських приміщень для зберігання відповідної до предмету закупівлі продукції саме на території м. Одеси.
Згідно ст.. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
« Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.»
Враховуючи вищевикладене, ПРОСИМО:
- прийняти Скаргу до розгляду;
- зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та видалити дискримінаційну вимогу, щодо наявності в Учасника власних або орендованих складських приміщень для зберігання відповідної до предмету закупівлі продукції на території м. Одеси.
ДОДАТКИ:
- Копія Договору оренди приміщення №2/01/19 – ВС від 01.01.2019 року;
- Копія Договору про надання послуг № 4 від 02.08.2021р.
- Копія технічного паспорту на автомобіль АВ 4167 ВІ
- Копія технічного паспорту на автомобіль АВ 4168 ВІ
- Копія технічного паспорту на автомобіль АВ 9331 ВК
- Копія технічного паспорту на автомобіль АВ 0290 НР
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 20 вересня 2021 12:16
рішення від 17.09.2021 №21171.pdf
Дата публікації: 20 вересня 2021 12:16
Інформація про резолютивну частину рішення від 28.09.2021 №22071.pdf
Дата публікації: 29 вересня 2021 18:58
рішення від 28.09.2021 №22071.pdf
Дата публікації: 01 жовтня 2021 10:47
Коментар замовника щодо усунення порушення: Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 28.09.2021 № 22071-р/пк-пз внесені зміни до тендерної документації.
Дата виконання рішення замовником: 05 жовтня 2021 13:23
Номер скарги: UA-2021-09-10-011398-c.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТД"СОЛОДКИЙ СВІТ", Код ЄДРПОУ:35054725
Дата подання: 05 листопада 2021 17:05
Дата подання: 05 листопада 2021 17:05
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 09 листопада 2021 16:07
рішення від 09.11.2021№25159.pdf
Дата публікації: 09 листопада 2021 16:04
Інформація про резолютивну частину рішення від 18.11.2021 №25916.pdf
Дата публікації: 19 листопада 2021 12:15
рішення від 18.11.2021№25916.pdf
Дата публікації: 23 листопада 2021 19:41
Коментар замовника щодо усунення порушення: Коментар замовника щодо усунення порушення:
Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 18.11.2021 №25916-р/пк-пз щодо розгляду скарги Приватного підприємства "ТД "СОЛОДКИЙ СВІТ" від 05 листопада 2021 № UA2021-09-10-011398-c.b3 щодо порушення Департаментом освіти та науки Одеської міської ради порядку проведення процедури закупівлі за кодом "ДК 021:2015 - 15840000-8 Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби (новорічні подарунки для дітей дошкільних навчальних закладів та учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти (ДК 021:2015 – 15842000-2 - Шоколад та цукрові кондитерські вироби), новорічні подарунки для дітей-сиріт (ДК 021:2015 – 15842000-2 - Шоколад та цукрові кондитерські вироби))", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-09-10-011398-c виконане.
Дата виконання рішення замовником: 01 грудня 2021 15:05
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 01 грудня 2021
Найменування: | Департамент освіти та науки Одеської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02145398 |
Місцезнаходження: | 65039, Україна, Одеська область обл., Одеса, вул.Канатна,134 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Проект Інвест ХХІ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТД"СОЛОДКИЙ СВІТ" | Відповіді учасника | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 листопада 2021 13:21
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТД"СОЛОДКИЙ СВІТ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 грудня 2021 11:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ" |
6 080 030,00
UAH
|
3 967 960,60
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТД"СОЛОДКИЙ СВІТ" |
5 290 803,95
UAH
|
4 299 890,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Проект Інвест ХХІ" |
6 071 164,00
UAH
|
4 299 990,75
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ" #39785646 |
Переможець |
3 967 960,60
UAH
|
10 грудня 2021 12:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2021 16:41
|
Електронний підпис | укладений |
21 грудня 2021 10:24
|
Договір про закупівлю | укладений |
21 грудня 2021 10:23
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
новорічні подарунки для дітей дошкільних навчальних закладів та учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти (ДК 021:2015 – 15842000-2 - Шоколад та цукрові кондитерські вироби) | 75406 | од |
52,10
UAH
|
новорічні подарунки для дітей-сиріт (ДК 021:2015 – 15842000-2 - Шоколад та цукрові кондитерські вироби) | 317 | од |
124,00
UAH
|