Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Нафта і дистиляти (Паливно-мастильні матеріали(Бензин А-95))
Очікувана вартість
3 136 800,00 UAH
UA-2021-09-10-010629-c 3f3411c48e2047d68cbeef54187642ba
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Антоніна Сасса

+380445941170 asassa@ukrgasbank.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПАТ "АБ "УКРГАЗБАНК""
Код ЄДРПОУ: 23697280
Вебсайт: http://ukrgasbank.com
Місцезнаходження: 03087, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Єреванська, 1
Контактна особа: Антоніна Сасса
+380445941170
asassa@ukrgasbank.com
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 вересня 2021 16:20
Звернення за роз’ясненнями: до 17 вересня 2021 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 вересня 2021 18:00
Очікувана вартість: 3 136 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 94 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
104560 літр
Паливно-мастильні матеріали (Бензин А-95)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Генерала Вітрука, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2021  —  14 жовтня 2022
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Відповідно до умов Договору про закупівлю ( Додаток №3 до Документації). Аванс 5 Банківські 50
Дата виставлення рахунку Відповідно до умов Договору про закупівлю ( Додаток №3 до Документації). Пiсляоплата 10 Банківські 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 вересня 2021 17:50
ТД 548 - зміни.docx
10 вересня 2021 18:43
ОГОЛОШЕННЯ 548.docx
10 вересня 2021 16:20
ТД 548.docx
15 вересня 2021 17:50
ТД 548 - зміни.docx
10 вересня 2021 18:43
ОГОЛОШЕННЯ 548.docx
10 вересня 2021 16:20
ОГОЛОШЕННЯ 548.docx
10 вересня 2021 16:20
ТД 548.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

обмеження конкуренції
Дата подання: 13 вересня 2021 23:17
Дата відповіді: 14 вересня 2021 11:10
Згідно п.5.6 проєкту договору передача Замовнику Паливних карток здійснюється уповноваженій особі Замовника ЗА МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯМ ОФІСУ ПОСТАЧАЛЬНИКА: м. Київ, вул. Генерала Вітрука, 12. Ви заздалегідь визначили переможця закупівлі?
Відповідь: Дякуємо за Вашу зацікавленість до закупівель АБ «УКРГАЗБАНК».
Зазначене Вами питання було розглянуто Замовником, повідомляємо, в п.5.6. допущено технічну описку, просимо при підготовці пропозиції п.5.6. Додатку №3 "Проект договору" до Документації вважати в редакції: "5.6.Постачальник протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати надходження коштів на поточний рахунок Постачальника, відповідно до пп. 6.2.1 цього Договору, надає Замовнику всю партію Паливних карток за кількістю, зазначеній у Додатку № 2 до цього Договору. Передача Замовнику Паливних карток здійснюється уповноваженій особі Замовника за місцезнаходженням офісу Замовника: м. Київ, вул. Генерала Вітрука, 12. Уповноважена особа Замовника зобов’язана надати Постачальнику довіреність на отримання Паливних карток.", зважаючи додатково на те, що відповідно до п.3. розділу 1 тендерної документації вказано місце поставки товару: 03115, м. Київ, вул. Генерала Вітрука, 12, що є адресою офісу Замовника.
Зміни до документації
Дата подання: 14 вересня 2021 11:19
Дата відповіді: 14 вересня 2021 14:33
В п.2 Розділу 6 Документації зазначено, що Замовник може відмовитись від підписання договору у разі якщо переможець торгів не надав документи передбачені пп. 3 п.1 Розділу 3 Документації. Просимо надати перелік документів, які повинні бути надані згідно пп. 3 п.1 Розділу 3 Документації. В п. 3 Розділу 6 Документації також міститься інформація щодо необхідності виконання переможцем торгів вимог «уявного» пп.3 п.1 Розділу 3 Документації. Отже, Просимо внести необхідні зміни до Документації
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за Вашу зацікавленість до закупівель АБ «УКРГАЗБАНК». Дійсно в розділі 6 Документації є посилання на пп. 3 п.1 Розділу 3 Документації який відсутній, зазначена вимога відноситься до п.2. розділу 3 Документації, але оскільки першим абзацом п.2 Розділу 6 Документації передбачено "Договір про закупівлю укладається з переможцем процедури закупівлі (переможцем торгів), у разі якщо ним виконано умови Документації.", то у разі надання пропозиції, що відповідає Документації та при публікації відповідного рішення про намір укласти договір за результатами розгляду та оцінки пропозиції переможця торгів вимоги п.2 та п.3 Розділу 6 Документації будуть розглядатися в контексті відповідності п.2 розділу 3 Документації.
Коментарій на відповідь щодо запитання "Зміни до документації"
Дата подання: 15 вересня 2021 11:23
Дата відповіді: 15 вересня 2021 17:52
Проаналізувавши  відповідь  на вищепоставлене питання можна  зробити висновок, що Замовнику невідомі такі принципи здійснення закупівель, як відкритість, прозорість, недискримінація учасників та рівне ставлення до них.Тобто, зважаючи на текст відповіді Замовник може й інші пункти Документації трактувати так, як йому зручно без внесення відповідних змін до Документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Запевняємо, що АБ «УКРГАЗБАНК» здійснює закупівлі виключно на засадах відкритості, прозорості та недискримінації учасників. Відповідь на ваше попереднє питання ні в якому разі не означає відмову від внесення відповідних змін до Документації. Наразі маєте можливість ознайомитися з Документацією зі змінами. Будемо раді бачити вас серед Учасників процедури закупівлі.
Щодо надання документів
Дата подання: 15 вересня 2021 11:29
Дата відповіді: 15 вересня 2021 17:56
В Таблиці №1 Технічних вимог до предмету закупівлі (Додаток №2 до Документації) Замовником тричі вимагається надання «2.1.2. Довідки від Учасника у довільній формі про гарантування отримання Замовником Товару на вказаних АЗС у повному обсязі, за ціною та протягом строку, що будуть передбачені умовами укладеного Договору про закупівлю» Незрозуміло, повинна бути надана одна довідка чи три ідентичні? Чи необхідно в даній довідці перелічувати всі АЗС на яких Учасник повинен гарантувати отримання Товару Замовником? Чи буде Замовником відхилено пропозицію Учасника у разі надання ним однієї довідки (єдиної довідки замість трьох) з гарантуванням отримання Замовником Товару на АЗС в межах міської зони або приміської зони, але не далі 30 км від місця розташування відповідних дирекцій міст…; на трасах…; в м. Києві ?????
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Повідомляємо, що в Таблиці №1 Технічних вимог до предмету закупівлі (Додаток №2 до Документації) було допущено технічні описки в частині нумерації підпунктів. Наразі маєте можливість ознайомитися з Документацією зі змінами.
Додатково зазначаємо, що підпунктами 2.1.2, 2.2.2. та 2.3.2. Таблиці 1 Додатку №2 до Документації передбачається надання Учасником окремих «Довідок від Учасника у довільній формі про гарантування отримання Замовником Товару на вказаних АЗС у повному обсязі, за ціною та протягом строку, що будуть передбачені умовами укладеного Договору про закупівлю.», оскільки кожна така довідка має підтверджувати відповідність Учасника різним за змістом вимогам.
Також нагадуємо, що підстави для відхилення пропозиції перелічені у відповідних пунктах тендерної документації (зокрема РОЗДІЛ 5. ОЦІНКА ПРОПОЗИЦІЙ ТА ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ).
Будемо раді бачити вас серед Учасників процедури закупівлі!
Надання інформації
Дата подання: 17 вересня 2021 15:56
Умовами Таблиці 1 Додатку №2 до Документації передбачено надання Учасником копії сертифікату відповідності нафтопродукту вимогам ДСТУ 7687:2015 (бензин автомобільний). Чи буде вважатися підставою для відхилення пропозиції Учасника надання ним сертифікату термін дії якого спливає на час подачі пропозиції, а саме на 22.09.2021 або на дату укладання договору про закупівлю?
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 вересня 2021 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ" 3 030 148,80
UAH з ПДВ
3 030 148,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 вересня 2021 16:46
Електронний підпис
22 вересня 2021 15:51
Установчі документи.7z
22 вересня 2021 15:51
Технічна частина.7z
22 вересня 2021 15:51
інші документи.7z
22 вересня 2021 15:51
Цінова.pdf
22 вересня 2021 15:51
кваліфікаційні критерії.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ОККО КОНТРАКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ОККО КОНТРАКТ"
#36248687
Переможець 3 030 148,80
UAH з ПДВ
04 жовтня 2021 15:54

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 жовтня 2021 15:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ"
#36248687
3 030 148,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір 548-21 ОККО.pdf укладений
21 жовтня 2021 17:08