Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Operational maintenance of public roads of local significance in Lviv region (1480.7 km) (DK 021: 2015: 45230000-8 - Construction of pipelines, communication and transmission lines, highways, roads, airfields and railways; leveling of surfaces)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент дорожнього господарства Львівської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 43493483 |
Місцезнаходження: | 79008, Україна , Львівська область обл., Львів, вул. В. Винниченка, 18 |
Контактна особа: |
Васьо Анна Орестівна +380322999141 lodatenderdorogy@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Official name: | Department of Road Economy of Lviv Regional State Administration |
National ID: | 43493483 |
Contact point: |
Vaso Anna +380322999141 lodatenderdorogy@gmail.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 вересня 2021 15:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 жовтня 2021 09:00 |
Початок аукціону: | 10 листопада 2021 15:34 |
Очікувана вартість: | 1 050 879 356,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 254 396,78 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі безумовної та безвідкличної електронної банківської гарантії (далі — банківська гарантія) з накладеним кваліфікованим електронним підписом гаранта (далі — Банк-гарант) відповідно до вимог чинного законодавства. Банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства цифрової трансформації України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» від 14.12.2020 №2628 (Зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897) та відповідно до Форми забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» від 14.12.2020 №2628 (Зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897). Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом завіреним печаткою банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого банку-гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Банківська гарантія надана банком-нерезидентом, повинна бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 – URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 – ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить –5 250 000 (п’ять мільйонів двісті п’ятдесят тисяч) гривень 00 коп. Реквізити Замовника: р/р UA 41 820172 0 355159015088057620 у ДКСУ у м.Київ, МФО – 820172, ЄДРПОУ 43493483. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії банківської гарантії) – не менше 120 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Забезпечення тендерної пропозиції повинне бути чинним впродовж дії тендерної пропозиції. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані банком-гарантом, завірені печаткою банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку учасника на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Тендерна пропозиція, що не містить підтвердження надання учасником забезпечення тендерної пропозиції, відхиляється замовником.Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику у разі: - закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; - укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі); - відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; - закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції/пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: - відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; - непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; - ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; - ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою цієї статті. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 5250000 UAH |
Publication date: | 10 вересня 2021 15:16 |
Enquiries until: | 01 жовтня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 07 жовтня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 11 жовтня 2021 09:00 |
Information
Estimated total value: | 1 050 879 356 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 5 254 397 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 вересня 2021 15:31 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 вересня 2021 14:52 |
Перелік змін ЕУ 1480_7.pdf | |
24 вересня 2021 14:52 |
НР ТД ЕУ 1480_7.pdf | |
10 вересня 2021 15:17 |
ПД ЕУ 1480_7.pdf |
24 вересня 2021 15:31 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
24 вересня 2021 14:52 |
Перелік змін ЕУ 1480_7.pdf
|
|||
24 вересня 2021 14:52 |
НР ТД ЕУ 1480_7.pdf
|
|||
10 вересня 2021 15:17 |
ПД ЕУ 1480_7.pdf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-06-15-000046 ● 98e263febe984d60937cfba7952745d9
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 червня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 червня 2022 15:06 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
15.06.2022 № 4-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 11 квітня 2022 року № 003100-18/2714-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного
офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
15.06.2022 № 4-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2021-09-10-009321-c, 10.09.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-06-27 11:14:39
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-09-10-009321-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель ID: UA-2021-09-10-009321-c відповідно до пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів»? Надайте посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація;
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
З яких підстав не відхилена тендерна пропозиція ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ», як така, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону? Зокрема: на підтвердження інформації щодо досвіду виконання аналогічного договору (п. 3.1 Додатку 1 до тендерної документації), додаткова угода № 1 від 20.06.2018 до договору підряду від 02.05.2018 № 29-05/18 надана без Додатку № 1 «Договірна ціна», який зазначений у пункті 6 додаткової угоди;
Довідка про наявність обладнання (техніки) та технологій, які є необхідними для надання послуг згідно предмету закупівлі не відповідає формі, встановленою таблицею 1 Додатку 1 до тендерної документації - не зазначена інформація щодо країни-виробника обладнання (техніки);
Довідкою про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг згідно предмету закупівлі учасником не підтверджено наявність працівників (водії автомобілів), які є необхідними для надання послуг відповідно до п. 1.1 Додатку 1 до тендерної документації;
на виконання вимог пп. 8 розділу п. 1 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» та Додатку 6 не надано погодження учасником із проектом договору про закупівлю згідно з умовами та вимогами тендерної документації;
на виконання вимог пп. 10 п. 1 цього ж розділу – не надана інформаційна записка із посиланням на конкретний пункт (частину, розділ) Статуту, що підтверджує можливість здійснення юридичною особою господарської діяльності;
на вимогу п.1.3 Додатку 1 до тендерної документації щодо документального підтвердження наявності в учасника власних спеціалізованих виробничих баз, не надана бухгалтерська довідка про знаходження основних засобів на балансі підприємства, зазначених у Довідці про наявність власної та/або орендованої матеріально-технічної бази (спеціалізованих виробничих баз) для надання послуг згідно предмету закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-06-29 15:19:23
Пояснення ДАСУ
На Ваш запит про надання пояснення від 27.06.2022 року в межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг: «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Львівської області (1480,7 км) (ДК 021:2015:45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-09-10-009321-c, Департамент дорожнього господарства Львівської обласної адміністрації повідомляє наступне.
Ознайомитись із обґрунтуванням технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Львівської області (1480,7 км) (ДК 021:2015:45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» можна за посиланням: https://loda.gov.ua/useful-info?id=29271&authorId=17107.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Львівської області (1480,7 км) (ДК 021:2015:45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) очікувана вартість формувалась на основі технічного завдання, відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Розмір бюджетного призначення станом на дату оголошення - 1 050 879 356,00 гривень, відповідно до розрахунку розподілу обсягу субвенції з державного бюджету на фінансове забезпечення будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріз загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах на 2021-2024 рр.
Щодо не відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальність "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ", як такої, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону повідомляємо наступне.
Звертаємо Вашу увагу на те, що відповідно до вимог п. 3.1 Додатку 1 до тендерної документації учасник в складі тендерної пропозиції документально підтверджує наявність досвіду виконання ним аналогічного договору наступними інформацією та документами зокрема: оригіналом (ами) аналогічного(их) договору(ів) (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких), інформація по якому (яких) відображена в Довідці. Додаткова угода № 1 від 20.06.2018 року подана учасником для підтвердження виконання досвіду аналогічного договору в повному обсязі, оскільки додаток 1 «Договірна ціна» не зазначений як невід'ємна частина договору.
Учасником в складі тендерної пропозиції для підтвердження наявності обладнання (техніки) та технологій подано довідку про наявність обладнання (техніки) та технологій, які є необхідними для надання послуг згідно предмету закупівлі у якій не зазначено інформації, щодо країни-виробника обладнання (техніки), дана помилка є формальною оскільки пов’язана з оформленням пропозиції та не впливає на зміст тендерної пропозиції. Також зазначаємо, що дана інформація міститься у свідоцтвах про державну реєстрацію транспортних засобів поданих учасником в складі тендерної пропозиції.
Відповідно до вимог п. 2.1 Додатку 1 тендерної документації учасник в складі тендерної пропозиції документально підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг згідно предмету закупівлі, наступними інформацією та документами зокрема: Довідкою за підписом керівника чи іншої уповноваженої особи учасника завіреною печаткою (за наявності) та її документальним підтвердженням згідно форми, що встановлена Таблицею 4. Учасник включає в довідку працівників, які є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі відповідно до Технічної специфікації (Додаток 3) з дотриманням діючих норм і правил, зокрема, водіїв механізмів (механізатори), що вказані в Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, які є необхідними для надання послуг згідно предмету закупівлі (п. 1.1. Додатку 1 до Тендерної документації) з розрахунку один водій на один механізм. Учасником в складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність обладнання (техніки) та технологій, які є необхідними для надання послуг згідно предмету закупівлі у якій зазначено, що механізми (транспортні засоби) залучається учасником відповідно до Договору № 22-02/21 про надання послуг від 22.02.2021, що передбачає в свою чергу надання послуг транспортним засобом разом із водієм.
Відповідно до п. 1.3 Додатку 1 до тендерної документації учасник в складі тендерної пропозиції документально підтверджує наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі, наступними інформацією та документами, зокрема: Довідкою за підписом керівника чи іншої уповноваженої особи учасника завіреною печаткою (за наявності) та її документальним підтвердженням згідно форми, що встановлена Таблицею 3. Учасник включає в Довідку спеціалізовані виробничі бази, які є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі відповідно до технології надання послуг, вимог Технічної специфікації (Додаток 3) з дотриманням діючих норм і правил, а саме: бітум база, піскобаза, соляний склад, ремонтна майстерня, що розташовані на території, в межах якої знаходяться автомобільні дороги загального користування місцевого значення, що входять до Титульних списків згідно предмету закупівлі). **Для документального підтвердження наявності в учасника власних спеціалізованих виробничих баз, які відображені ним в Довідці, учасник в складі тендерної пропозиції надає за підписом керівника та/або головного бухгалтера, та/або бухгалтера, бухгалтерську довідку про знаходження основних засобів на балансі підприємства. Учасником в складі тендерної пропозиції подано свідоцтва про права власності, яким підтверджує наявність в учасника власних спеціалізованих виробничих баз.
Відповідно до пп. 8 п. 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність /відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, які повинні містити зокрема: погодження учасника із проектом договору про закупівлю, згідно з умовами та вимогами тендерної документації (Додаток 6 до тендерної документації). Учасником в складі тендерної пропозиції надано довідку на право укладання та підписання договору про закупівлю послуг, а отже учасник погоджується підписувати договір, який наведено в Додатку 5 до тендерної документації.
Відповідно до пп. 10 п. 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність /відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, які повинні містити зокрема: установчі документи (статут або установчий договір, або засновницький договір, або положення, тощо (у формі оригіналу, з поданням інформаційної записки із посиланням на конкретний пункт (частину, розділ) Статуту, що підтверджує можливість здійснення юридичною особою господарської діяльності за даним предметом закупівлі). Звертаємо Вашу увагу, що учасником в складі тендерної пропозиції подано Статут, у якому зазначена вищевказана інформація.
Отже, виходячи із вище наведеного у Замовника відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ», як такої, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону.
Також звертаємо Вашу увагу, що аналогічна правова позиція міститься у рішенні Антимонопольного комітету України вiд 31 серпня 2021 року, рішення №19853-р/пк-пз (номер скарги: UA-2021-07-20-003691-c.a1).
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до висновку моніторингу процедури закупівлі: Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Львівської області (1480,7 км) (ДК 021:2015:45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) Державної аудиторської служби України зобов’язала здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням вимог Господарського та Цивільного кодексів України, надалі не допускати таких порушень та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Замовником на виконання висновку вжито заходи для розірвання договору із Підрядником, зокрема нами було надіслано запит Підряднику щодо розірвання договору за згодою сторін. Відтак Замовником було вжито заходи спрямовані на припинення зобов’язань за Договором від 09.12.2021 року №121-12/21 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України.
2022-07-11 14:44:47
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 липня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 липня 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Договір розірвано
2023-12-14 14:56:13
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Департамент дорожнього господарства Львівської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 43493483 |
Місцезнаходження: | 79008, Україна, Львівська область обл., Львів, вул. В. Винниченка, 18 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП Рома | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 листопада 2021 09:35
|
ÖZGÜN YAPI SANAYİ VE TİCARET ANONİM ŞİRKETİ | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 листопада 2021 10:09
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 листопада 2021 15:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП Рома |
983 623 074,00
UAH з ПДВ
|
983 623 074,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" |
998 900 000,00
UAH з ПДВ
|
998 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП Рома #22357406 |
Переможець |
983 623 074,00
UAH з ПДВ
|
10 листопада 2021 17:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2023 11:40
|
Угода про розірвання | укладений |
04 січня 2023 11:39
|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2022 11:27
|
ДУ 11 121-12.21.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2022 11:26
|
Електронний підпис | укладений |
13 грудня 2022 14:11
|
ДУ 10 121-12.21000.pdf | зміни до договору |
13 грудня 2022 14:10
|
Електронний підпис | укладений |
03 листопада 2022 10:38
|
ДУ 9 121-12.21.pdf | зміни до договору |
03 листопада 2022 10:31
|
Електронний підпис | укладений |
19 жовтня 2022 12:00
|
ДУ 8 121-12.21.pdf | зміни до договору |
19 жовтня 2022 12:00
|
Електронний підпис | укладений |
09 вересня 2022 09:54
|
ДУ 7 121-12.21.pdf | зміни до договору |
09 вересня 2022 09:50
|
Електронний підпис | укладений |
26 серпня 2022 16:27
|
ДУ 6 121-12.21.pdf | зміни до договору |
26 серпня 2022 16:21
|
Електронний підпис | укладений |
15 червня 2022 15:19
|
ДУ_5 121-12.21.pdf | зміни до договору |
15 червня 2022 15:07
|
Електронний підпис | укладений |
01 червня 2022 11:47
|
ДУ_4 121-12.21.pdf | зміни до договору |
01 червня 2022 11:45
|
Електронний підпис | укладений |
18 травня 2022 10:05
|
ДУ_3 121-12.21.pdf | зміни до договору |
18 травня 2022 10:03
|
Електронний підпис | укладений |
03 лютого 2022 08:46
|
ДУ 2 121-12.21.pdf | зміни до договору |
03 лютого 2022 08:44
|
Електронний підпис | укладений |
10 грудня 2021 14:26
|
ДУ_1 121-12.21.PDF | зміни до договору |
10 грудня 2021 11:21
|
Електронний підпис | укладений |
10 грудня 2021 11:04
|
Договір 121-12.21 | укладений |
10 грудня 2021 10:59
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 10 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетне фінансування у 2021 році |
Номер договору про закупівлю: | 121-12.21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 03 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетне фінансування у 2022 році |
Номер договору про закупівлю: | 121-12.21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 травня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 18 травня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетне фінансування у 2022 році |
Номер договору про закупівлю: | 121-12.21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 червня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 01 червня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетне фінансування у 2022 році |
Номер договору про закупівлю: | 121-12.21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 червня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 15 червня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетне фінансування у 2022 році |
Номер договору про закупівлю: | 121-12.21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 26 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетне фінансування у 2022 році |
Номер договору про закупівлю: | 121-12.21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 09 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетне фінансування у 2022 році |
Номер договору про закупівлю: | 121-12.21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 жовтня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 19 жовтня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетне фінансування у 2022 році |
Номер договору про закупівлю: | 121-12.21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 03 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетне фінансування у 2022 році |
Номер договору про закупівлю: | 121-12.21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 13 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетне фінансування у 2022 році |
Номер договору про закупівлю: | 121-12.21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетне фінансування у 2022 році |
Номер договору про закупівлю: | 121-12.21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 09 грудня 2021 — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
133 548 372,00
UAH (в тому числі ПДВ 22 258 062,00 UAH)
|
Причини розірвання договору: | 1.1 У зв’язку з висновком Державної аудиторської служби України про результати моніторингу закупівлі: «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Львівської області (1480,7 км)», згідно з яким Державна аудиторська служба України зобов’язала здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору (припинення зобов’язань) за Договором № 121-12/21 від 09.12.2021 року, з дотриманням вимог Господарського та Цивільного кодексів України, Сторони домовились розірвати Договір № 121-12/21 від 09.12.2021 року за згодою Сторін. |