Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виконання проєктно-вишукувальних робіт по об’єкту «Реконструкція проїжджої частини вул. Січеславської Набережної в м. Дніпрі, на ділянці від буд. № 39 до вул. Кам’яної»
Очікувана вартість
1 490 025,00 UAH
UA-2021-09-10-008560-c c8565d3ab10d47e4807914aeae37c241
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Науменко

+380955294936 07nataliya201407@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 44053418
Вебсайт: https://dniprorada.gov.ua/uk/page/departament-kapitalnogo-budivnictva-dniprovskoi-miskoi-radi
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, вул. Троїцька, 21 а
Контактна особа: Наталя Науменко
+380955294936
07nataliya201407@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 вересня 2021 14:48
Звернення за роз’ясненнями: до 16 вересня 2021 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 вересня 2021 10:00
Очікувана вартість: 1 490 025,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


1. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: Згідно Додатку 1 до Оголошення. 2. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Ціна – 100%. 3. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: не вимагається.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виконання проєктно-вишукувальних робіт по об’єкту «Реконструкція проїжджої частини вул. Січеславської Набережної в м. Дніпрі, на ділянці від буд. № 39 до вул. Кам’яної»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Троїцька, 21а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2022
ДК 021:2015: 71000000-8 — Архітектурні, будівельні, інженерні та інспекційні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт 6. Умови оплати: Оплата здійснюється в безготівковій формі шляхом перерахування Замовником грошових коштів на банківський рахунок Виконавця протягом 30 робочих днів після надходження коштів з бюджету на розрахунковий рахунок Замовника для фінансування зазначених робіт на підставі підписаного акту здачі-приймання робіт, згідно фактично виконаних обсягів. Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 вересня 2021 14:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 вересня 2021 14:48
Оголошення.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 вересня 2021 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТДВ ІНСТИТУТ ДНІПРОДІПРОТРАНС 1 414 823,08
UAH з ПДВ
1 414 823,08
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 вересня 2021 18:22
Електронний підпис
17 вересня 2021 18:16
6. КОПІЯ ПАСПОРТУ.pdf
17 вересня 2021 18:16
39. ЛИСТ-ГАРАНТІЯ.pdf
17 вересня 2021 18:16
10. КОПІЯ СТАТУТУ.pdf
17 вересня 2021 18:16
27. КОПІЇ НАКАЗІВ.pdf
17 вересня 2021 18:16
2. ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТДВ ІНСТИТУТ ДНІПРОДІПРОТРАНС

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТДВ ІНСТИТУТ ДНІПРОДІПРОТРАНС
#01388420
Переможець 1 414 823,08
UAH з ПДВ
22 вересня 2021 10:42

Документи

22 вересня 2021 10:42
Електронний підпис
22 вересня 2021 10:41
Протокол 09-34-2.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 вересня 2021 10:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТДВ ІНСТИТУТ ДНІПРОДІПРОТРАНС
#01388420
1 414 823,08
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 вересня 2021 10:42
Електронний підпис
22 вересня 2021 10:41
Протокол 09-34-2.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 листопада 2023 12:53
Електронний підпис зміни до договору
02 лютого 2022 10:07
Ду 4 до 5220 від 04.10.2021.pdf зміни до договору
02 лютого 2022 10:07
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2021 14:36
ДУ №3 до дог. №5220.pdf зміни до договору
17 грудня 2021 14:35
Зміни 3 до 5220.pdf зміни до договору
17 грудня 2021 14:35
Електронний підпис зміни до договору
30 листопада 2021 17:04
ДУ №2 до 5220.pdf зміни до договору
30 листопада 2021 17:04
Електронний підпис зміни до договору
05 жовтня 2021 11:34
ДУ 1 до 5220.pdf зміни до договору
05 жовтня 2021 11:33
Електронний підпис укладений
05 жовтня 2021 11:26
Договір 5220.pdf укладений
05 жовтня 2021 11:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: № 5220
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Номер договору про закупівлю: № 5220
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: № 5220
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
02 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Номер договору про закупівлю: № 5220
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 жовтня 2021 — 30 грудня 2022
Сума оплати за договором: 1 414 823,08
UAH (в тому числі ПДВ 235 803,85 UAH)